quote:Zo ik heb het maar druk.
Op woensdag 26 november 2003 19:06 schreef Biggs het volgende:
Als er nou voor gezorgd wordt dat er op elk moment een paar agenten in die supermarkten aanwezig zijn zal het vast wel een stuk makkellijker worden voor het personeel.
Heb je van de week niet gehoort dat 3 kwart van de agenten binnen zit en de er 10.000 bij willen waavan dus weer 7500 naar binnen gaat.
Kan je idd net zo goed op winkels zetten, in elke winkel 1, kom je een aardig eindje denk.
quote:Daar HEB ik het helemaal niet over! Ik heb het over het feit dat je op een gegeven moment genoeg dingen hebt meegemaakt om tot een breekpunt te komen! En ik het het programma GEZIEN wijsneus!
Op woensdag 26 november 2003 19:10 schreef Sakura het volgende:[..]
En als je het programma werkelijk GEZIEN zou hebben, zou je ook gehoord hebben dat de rechter zeer zeker rekening zal houden met dat soort situaties.
quote:Dat heb ik gemerkt in de situatie van die 2 medewerkers. Die werden mooi tot een werkstraf veroordeelt.
Op woensdag 26 november 2003 19:10 schreef Sakura het volgende:[..]
En als je het programma werkelijk GEZIEN zou hebben, zou je ook gehoord hebben dat de rechter zeer zeker rekening zal houden met dat soort situaties.
quote:Tussen "voor de buis hangen en ergens naar kijken" en "een programma ZIEN" zit een wereld van verschil
Op woensdag 26 november 2003 19:11 schreef Biggs het volgende:[..]
Das de topicopener sukkel. Lees de op dan dombo.
quote:Het kan zo makkelijk zijn.
Op woensdag 26 november 2003 19:11 schreef mikezwet het volgende:[..]
Zo ik heb het maar druk.
Heb je van de week niet gehoort dat 3 kwart van de agenten binnen zit en de er 10.000 bij willen waavan dus weer 7500 naar binnen gaat.
Kan je idd net zo goed op winkels zetten, in elke winkel 1, kom je een aardig eindje denk.
quote:Niet op dit persoon reageren please
Op woensdag 26 november 2003 19:12 schreef Sakura het volgende:[..]
Tussen "voor de buis hangen en ergens naar kijken" en "een programma ZIEN" zit een wereld van verschil
quote:Want die hadden nog even geslagen toen de winkeldief al gepakt was?
Op woensdag 26 november 2003 19:12 schreef Biggs het volgende:Die werden mooi tot een werkstraf veroordeelt.
quote:Hoe weet jij nou hoe hij naar de tv heeft zitten kijken. Wat een zielig ventje ben jij.
Tussen "voor de buis hangen en ergens naar kijken" en "een programma ZIEN" zit een wereld van verschil
quote:Onze excuses, mijnheer de 'kritische televisiekijkerd'...inderdaad kijkt de rest van ons waarschijnlijk met glazige ogen naar programma's...ik zie niks, hoor niks, denk niks als ik tv kijk....dank u
quote:shit, te laat
Op woensdag 26 november 2003 19:14 schreef mikezwet het volgende:[..]
Niet op dit persoon reageren please
quote:Ze werden zelf geslagen en sloegen daarom terug.
Op woensdag 26 november 2003 19:14 schreef calvobbes het volgende:[..]
Want die hadden nog even geslagen toen de winkeldief al gepakt was?
Of op een andere manier onnodig (veel) geweld gebruikt?
quote:Een beleid wat erop gericht is om criminelen achter de tralies te krijgen, en ervoor te zorgen dat ze na hun straf andere dingen gaan doen lijkt me stukken nuttiger.
Op woensdag 26 november 2003 19:11 schreef mikezwet het volgende:[..]
Dagelijkse realiteit is helaas dat als je om 2 uur iemand oppakt, hij om 6 uur al naast je auto staat om je op te wachten, want je hebt aangifte gedaan tegen 'm en dat is jouw schuld...
dan zet je toch op dat bord, met koeienletters: bij agressief gedrag zijn wij genoodzaakt geweld te gebruiken, graag hiervoor uw begrip.
quote:Blijkt wel uit zijn (en de meerdere van de mensen hun) reakties in dit topic.
Op woensdag 26 november 2003 19:15 schreef Biggs het volgende:[..]
Hoe weet jij nou hoe hij naar de tv heeft zitten kijken. Wat een zielig ventje ben jij.
(en dat is niet op de persoon gericht, maar op het algemene verschijnsel van voornamelijk fokkers dat ze alleen maar willen zien wat hun goed uitkomt, en de werkelijkheid niet onder ogen zien)
Nogmaals, ik heb begrip voor zijn situatie, niet voor zijn mening.
quote:lees m'n bericht half in de vorige pagina, daar staat het verloop zo ongeveer beschreven.
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:16 schreef Sakura het volgende:[..]
Blijkt wel uit zijn (en de meerdere van de mensen hun) reakties in dit topic.
(en dat is niet op de persoon gericht, maar op het algemene verschijnsel van voornamelijk fokkers dat ze alleen maar willen zien wat hun goed uitkomt, en de werkelijkheid niet onder ogen zien)
quote:typisch gevalletje zelfoverschatting dit.
quote:Ga toch naar je huitje op de hei, in het boerenhol waar jij woont bestaan geen dieven zeker want iedereen kent elkaar
maar goed ontopic: Ik heb dat gezien in 2 vandaag.
Vond het erg triest dat die 2 medewerkers gestraft werden, ik heb respect voor de bedrijfsleider die in hoger beroep gaat. Hij was duidelijk zeer aangeslagen na de uitspraak van de rechter en tevens kookte hij van woede. Kan het me goed voorstellen zoveel onrecht....
quote:Oh ja omdat iemand jou mening niet deelt kijkt diegene dat programma niet goed.
quote:Klopt, alleen de politie is gemachtigd in je tas te kijken en/of je te foulieren, tenzij je dus zoals in dit voorbeeld gewaarschuwd bent.
Op woensdag 26 november 2003 19:16 schreef deepthroat het volgende:
op het eind kwam die kerel van het mkb genootschap met het idee om bij iedere winkel de huisregels aan de klant duidelijk te maken. hij zei dat "in de tas kijken" wettelijk niet mag, maar als daarvoor van te voren is gewaarschuwd en de klant de mogelijkheid heeft gehad om vrijwillig weg te gaan mag het ineens wel?!
Zoals uit dat hele programma al bleek, er mag echt enorm veel meer dan dat de gemiddelde mens denkt. Dat was dus ook de kernpunt van de discussie die na die documantaire plaatsvond.
quote:Dit is inderdaad de kern van het probleem. Tegenwoordig mag je echter al blij zijn als ze nog tijd/zin hebben om nog langs te komen bij je winkel als er weer eens wat loos is. En ook daarom escaleert het in sommige gevallen zo. Personeel/eigenaar ziet dat er niets gebeurt met aangifte's, politie reageert niet of veel te laat bij agressie of diefstal en voor de rechter komen doen dat soort lui al bijna helemaal niet.
Op woensdag 26 november 2003 19:17 schreef kingmob het volgende:
Het is werkelijk verschrikkelijk wat er gebeurt, maar geweld is niet de oplossing. De terecht gefrustreerde baas probeerde dat wel goed te praten en dat kan gewoon niet. Het probleem ligt bij het snel en correct reageren van de politie, niet bij het feit dat je als werknemer niet eens meer iemand verrot mag slaan, omdat hij dat ook bij jou deed.
Als het aan de juweliers en supermarkteigenaren lag, waren shotguns nu een vereiste, nee daar wordt het veiliger van.
quote:Waarom?
Op woensdag 26 november 2003 18:54 schreef calvobbes het volgende:
En vertelden ze er ook bij hoeveel er word gestolen door het personeel zelf?Schijnt ook behoorlijk wat te zijn!
Laat ze eerst daar maar wat aan doen voordat ze toestemming krijgen voor een harde aanpak.
Als het gaat om agressie en notoire winkeldieven die asociaal zijn dan is dat een ander probleem dan diefstal door personeel. Die zie ik nog geen mes pakken of collega's onder te spugen.
Dus ook al sta je toe dat winkelpersoneel geweld mag gebruiken zal het niet helpen.
Er moet dus iets anders aan gedaan worden.
70% van stemt op de site van 2vandaag dat winkelpersoneel de vrij hand mag krijgen.
Wat is nou het echte probleem vraag ik me dan af?
-te weining politie op straat?
-te weinig politie die met belangrijke dingen bezig zijn?
-cellentekort?
-politie ook bang?
[Dit bericht is gewijzigd door mikezwet op 26-11-2003 19:25]
quote:Het gaat niet om een mening, maar om feiten.
Op woensdag 26 november 2003 19:20 schreef Biggs het volgende:[..]
Oh ja omdat iemand jou mening niet deelt kijkt diegene dat programma niet goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |