abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 november 2003 @ 22:57:01 #101
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_14930839
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 18:48 schreef Furby het volgende:
Uh, ik ben vergeten wat de hoofdstad is van Disneyland
Duckstad
pi_14930867
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 22:44 schreef sooty het volgende:

[..]

Zo krom is die vergelijking niet als je nagaat hoevaak de Europese grenzen zijn veranderd in de afgelopen 200 jaar.


Grensvervaging heeft niks te maken met de verscheidenheid aan culturen, eigen meningen, historie en landennamen. Overigens heeft de laatste 200 jaar weinig veranderingen gebracht qua grensen in west- en noordeuropa.

Men probeert hier steeds een vergelijking neer te zetten wat tot inzicht moet leiden, maar jammer genoeg zijn ze steeds weer zo krom als sikkel.

pi_14931075
Heel lang geleden, ' vakantieman' o.i.d. op tv (frits bom?).
Werdt er in spanje (benidorm ofzo) aan Nederlandse toeristen
(40+'ers) gevraagd om op de kaart Nederland aan te wijzen...

Huilen met de pet op, meer dan de helft wees het verkeerde land aan
(zaten nieteens in de buurt). Ik weet nog dat ik verbaast tv zat te kijken.

[i]...op je moeder na, ben ik toch het [b]vetst[/b]![/i]
  dinsdag 25 november 2003 @ 23:06:18 #104
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_14931149
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 22:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Grensvervaging heeft niks te maken met de verscheidenheid aan culturen, eigen meningen, historie en landennamen.


Maar wel met het aanwijzen op een kaart van wat ligt waar.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_14931187
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 23:04 schreef Sinner_CRX het volgende:
Heel lang geleden, ' vakantieman' o.i.d. op tv (frits bom?).
Werdt er in spanje (benidorm ofzo) aan Nederlandse toeristen
(40+'ers) gevraagd om op de kaart Nederland aan te wijzen...

Huilen met de pet op, meer dan de helft wees het verkeerde land aan
(zaten nieteens in de buurt). Ik weet nog dat ik verbaast tv zat te kijken.


ja dat weet ik ook nog. ook al was ik toen een jaar of 10, ik zat met open mond te kijken. ze wezen allemaal Denemarken of een van de baltische staten aan.
  dinsdag 25 november 2003 @ 23:08:34 #106
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_14931220
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 22:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Grensvervaging heeft niks te maken met de verscheidenheid aan culturen, eigen meningen, historie en landennamen. Overigens heeft de laatste 200 jaar weinig veranderingen gebracht qua grensen in west- en noordeuropa.
[...]


En waarom zou dit de gemiddelde Amerikaan moeten interesseren? Wordt je er een beter mens van? Het kost tijd, en tijd is geld, dus kan je beter je tijd verdoen met dingen die wel geld opleveren.
pi_14931971
Amerikanen zijn gewoon nauwelijks geïnteresseerd in het buitenland, wordt ook weinig aandacht aan besteed in de kranten (dat leer ik ook alleen maar uit boeken hoor).

En als ze in een serie Nederlandse plaatsnamen gebruiken kunnen ze het ten minste toch even opzoeken? Al zal een Amerikaanse kijker het weinig boeien; wij Nederlanders zijn de enigen die zich er druk ommaken (niet eens allemaal...) Natuurlijk weten wij ook niet alle hoofdsteden van alle staten, maar als ik het ooit eens nodig zou hebben zou ik het ten minste even opzoeken voor de zekerheid, of iemand het nou kan boeien of niet. Anders is het simpelweg slordig.

Tap tap tap
pi_14932183
Er zijn 2 dingen belangrijk aan Nederland (volgens de ami's):
- Het gedoogbeleid
- De wallen

Voor de rest weten ze nix van ons

pi_14932210
gelukkig wordt het programma aangepast aan de intelligentie van de gemiddelde ATWT kijker
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_14932374
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 23:49 schreef Mtijn het volgende:
Er zijn 2 dingen belangrijk aan Nederland (volgens de ami's):
- Het gedoogbeleid
- De wallen

Voor de rest weten ze nix van ons


Als ik bv. ergens in Arizona zou wonen zou het mij ook geen ene reet schelen in welk land Den Bosch ligt.

Net zoals het ons in Europa weinig kan schelen waar in welk land de Kikuyu women. Of de Luhya. enz. enz...

pi_14932871
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 23:08 schreef bankrupcy het volgende:

[..]

En waarom zou dit de gemiddelde Amerikaan moeten interesseren? Wordt je er een beter mens van? Het kost tijd, en tijd is geld, dus kan je beter je tijd verdoen met dingen die wel geld opleveren.


Tja, waarom zou je nog algemene kennis moeten hebben? Enige kennis van geografie word je niet slechter van. Zeker niet als het een continent betreft waar ruim 80% van de Amerikanen vanaf stammen, zoveel handel mee wordt gedreven en veelal dezelfde westerse opvattingen heeft.
pi_14933156
Ik ken er eentje die wel ging zeiken over de oorlog in Tsjetsjenie, maar dacht dat het een apart onafhankelijk land was waar rusland was binnengevallen.

en nog eentje die niet wist waar Turkije lag.

  woensdag 26 november 2003 @ 01:02:06 #113
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_14933429
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 22:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Een land vergelijken met een staat? Krom. Hoe vaak denk je dat een gemiddeld land uit Europa in het nieuws komt in vergelijking met een Amerikaanse staat?

Een land dat een eigen leger heeft, koning of president heeft, een eigen bevolking, een eigen stem en mening etc. VS worden als 1 land terwijl Europa uit vele verschillende landen bestaat met ieder hun eigen kenmerken en ideeën.


Florida heeft een eigen leger, dat heeft de gouverneur zelfs nog zonder toestemming van de president buiten de landsgrenzen laten optreden
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_14933519
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:22 schreef ReSiever het volgende:
Ja, wij weten waar Amerika ligt... maar weten we allemaal waar de staat Illinois ligt? Nee.
speak for yourself
pi_14937044
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 22:57 schreef bankrupcy het volgende:

[..]

Duckstad


En ik maar denken dat het Eendhoven was
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_14937560
quote:
Op woensdag 26 november 2003 10:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

En ik maar denken dat het Eendhoven was


Nee, de regering zetelt in Gansdorp
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_14938619
Denbosch is uiteraard een master stad
pi_14938919
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:40 schreef Maichel het volgende:
Denbosch is uiteraard een master stad
Stad??
En volgens mij heet 't geen Denbosch maar -'s Hertogenbosch-
Den Bosch mag ook...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_14939014
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:01 schreef Asap het volgende:

[..]

Nee, de regering zetelt in Gansdorp


Neemt nog niet weg dat Eendhoven best de hoofdstad kan zijn...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_14939048
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:50 schreef Levitation het volgende:

[..]

Stad??
En volgens mij heet 't geen Denbosch maar -'s Hertogenbosch-
Den Bosch mag ook...


Wie woont er nou....jij of ik...
pi_14939170
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:54 schreef Maichel het volgende:

[..]

Wie woont er nou....jij of ik...


Wie zal het zeggen
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_14939326
Natuurlijk altijd lachen met die "domme Amerikanen". Maar als je op straat een enquete houdt met de vraag; "wat is de hoofdstad van Nederland" zegt alsnog 1 op de 5 "Den Haag".
pi_14939560
quote:
Op woensdag 26 november 2003 12:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Natuurlijk altijd lachen met die "domme Amerikanen". Maar als je op straat een enquete houdt met de vraag; "wat is de hoofdstad van Nederland" zegt alsnog 1 op de 5 "Den Haag".
Ik weiger dat te geloven, da's wel zo stom... Ik hoop dat het niet waar is... maar vrees het ergste

Dat mensen de hoodstad van Australie niet weten... da's dom, maar enigsinds begrijpelijk... maar de hoofdstad van je eigen land niet kennen, da's echt erg!

* Levitation heeft even hele erge last van plaatsvervangende schaamte

Edit: typo's

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 26 november 2003 @ 13:35:11 #124
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_14941592
quote:
Op woensdag 26 november 2003 12:14 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat mensen de hoodstad van Australie niet weten... da's dom, maar enigsinds begrijpelijk... maar de hoofdstad van je eigen land niet kennen, da's echt erg!


Melbourne of Canberra toch? . Iig niet Sydney .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_14941730
Canberra is de hoofdstad van Australië.
Al dacht ik ook eerst ook even dat 't Melbourne was.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_14941774
quote:
Op woensdag 26 november 2003 13:40 schreef Natalie het volgende:
Canberra is de hoofdstad van Australië.
Al dacht ik ook eerst ook even dat 't Melbourne was.
Canberra is inderdaad goed...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 26 november 2003 @ 13:44:07 #127
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_14941830
Een uitspraak doen over de domheid van Amerikanen, en dan As the world turns als referentiekader hebben.
Wie is er eigenlijk dom?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_14942305
quote:
Op woensdag 26 november 2003 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Een uitspraak doen over de domheid van Amerikanen, en dan As the world turns als referentiekader hebben.
Wie is er eigenlijk dom?
Ik kan begrijpen waarom je dit zegt.
Toch mag je van tv-series óók verwachten dat hun feiten checken. Kijk, als ze dan toch een bestaande plaatsnaam gebruiken, dan mag je op z'n minst verwachten dat ze weten waar het ligt.
Dat heeft verder niets met Amerikanen te maken, maar met de schrijver van 't script van de betreffende serie.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 26 november 2003 @ 14:01:15 #129
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_14942386
Bij Davilex hadden ze in het Redcat Topografie spel ook in eerste instantie Amsterdam neergezet als hoofdstad van Noord-Holland
Volgens mij hadden ze het gelukkig nog gefixed voordat het uit kwam.

(Net als Nederlanders die zeggen dat ze uit Holland komen, terwijl ze niet in Noord- of Zuid-Holland wonen).

Iedereen in het buitenland denkt altijd dat als je in Nederland woont, dat je dan in Amsterdam woont. Als dat niet zo is, waarom niet?

Ik zat in Tunesië in een taxi en toen begon een Tunesiër naast mij over wat ik vond van het Euthanasie beleid in Nederland, dat vond ik dan wel weer cool

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  woensdag 26 november 2003 @ 14:04:51 #130
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_14942485
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 22:51 schreef ThE_ED het volgende:
Als die Indianen nou gewoon een beter asielbeleid hadden gevoerd
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_14944113
quote:
Op woensdag 26 november 2003 12:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Natuurlijk altijd lachen met die "domme Amerikanen". Maar als je op straat een enquete houdt met de vraag; "wat is de hoofdstad van Nederland" zegt alsnog 1 op de 5 "Den Haag".
Dat is ook alleen omdat we daar het oorlogstribunaal hebben.


Maar goed ik kan me best voorstellen dat een gemiddelde amerikaan niet weet waar dat Den Bosch ligt. Hoe veel van ons weten waar bijv. San Diego ligt? (hint: ten zuiden van L.A.)

Maar als televisiemaker zoek je dat toch op!!!

  woensdag 26 november 2003 @ 16:08:45 #132
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_14946094
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:01 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
(Net als Nederlanders die zeggen dat ze uit Holland komen, terwijl ze niet in Noord- of Zuid-Holland wonen).
Aangezien in het buitenland ook vaak de naam Holland, of een verbastering daarvan, gebruikt wordt voor Nederland, is Holland volgens mij tegenwoordig zo'n beetje een woord voor heel Nederland. .

[Dit bericht is gewijzigd door TC03 op 26-11-2003 16:10]

Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 26 november 2003 @ 17:11:08 #133
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_14947812
quote:
Op woensdag 26 november 2003 16:08 schreef TC03 het volgende:
Aangezien in het buitenland ook vaak de naam Holland, of een verbastering daarvan, gebruikt wordt voor Nederland, is Holland volgens mij tegenwoordig zo'n beetje een woord voor heel Nederland. .
Ja, leuk, maar dat wil niet zeggen dat het ook klopt
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  woensdag 26 november 2003 @ 17:17:33 #134
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_14947982
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:50 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Waarom zie ik dan nooit voor geen meter waar het op kan lijken EN ook KLOPT. Want reparieren, owja repareren natuurlijk! Dus niet! Fabriceren..
Goh wat lijkt het veel op mekaar.....


Fout!
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_14948022
quote:
Op woensdag 26 november 2003 16:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Aangezien in het buitenland ook vaak de naam Holland, of een verbastering daarvan, gebruikt wordt voor Nederland, is Holland volgens mij tegenwoordig zo'n beetje een woord voor heel Nederland. .



Komt omdat Holland altijd het gewest was dat de meeste belasting ophaalde van de hele Republiek.

[Dit bericht is gewijzigd door NightH4wk op 26-11-2003 17:19]

  woensdag 26 november 2003 @ 17:19:03 #136
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_14948023
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 18:06 schreef bankrupcy het volgende:
En hoeveel mensen op dit forum zijn al eens buiten Europa geweest?

Nog een vraagje: Wat is de hoofdstad van Calfornie? (en niet stiekem opzoeken)


Sacramento.
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
pi_14948618
Hmm in het buitenland heb ik de eerste 2 maanden geprobeerd uit te leggen dat nederland en Holland NIET hetzelfde is en dat Nederland NIET een provincie van Duitsland is.

na die 2 maanden had ik er schijt aan en zei ik dat ik in holland woonde en dat dat een autonoom land ten noorden van Belgie is


Opvallend is dat ze in de oostblok WEL weten dat Belgie een apart land is, en het ook precies op de kaart kunnen aanwijzen.. hoe dat komt weet ik ook niet.

Of ja misschien toch wel. Ze beginnen nu ook in Rusland frietpannen te verkopen

Wat californie betreft, volgens een kennis van mij zat het regionale bestuur in Los Angeles. Maar wij hebben ons bestuur natuurlijk ook in Den Haag zitten terwijl Amsterdam toch echt de hoofdstad is. Maar op provinciaal niveau is de hoofdstad meestal wel de stad waar het provinciebestuur is.

ik ga het niet opzoeken ben je gek ben ik veel te lui voor
(tenzij ik een film zou maken. dan zou ik het opzoeken. wat zij dus niet hebben gedaan. dus nou denkt de helft van de amerikaanse huisvrouwen dat den bosch in belgie ligt)

pi_14949608
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:25 schreef ReSiever het volgende:

[..]

Ja, er zijn ook wel Amerikanen die alle landen in Europa kennen... so what's new?


Dat sommige Amerikanen hun hondje in de magnetron proberen te drogen...

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  woensdag 26 november 2003 @ 19:36:53 #139
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_14951727
quote:
Op woensdag 26 november 2003 17:18 schreef NightH4wk het volgende:

[..]


Komt omdat Holland altijd het gewest was dat de meeste belasting ophaalde van de hele Republiek.


Kan kloppen. Maar in Frankrijk ben je een 'holandais' en in Spanje kom je uit 'Olanda'. Alleen bij officieël gedoe wordt Nederland in het buitenland 'The Netherlands' genoemd, en iets meer 'les Pays-Bas'. Maar in Spanje bijvoorbeeld is naar mijn weten geen andere naam dan 'Olanda' voor Nederland.
quote:
Op woensdag 26 november 2003 17:39 schreef Sessy het volgende:
Hmm in het buitenland heb ik de eerste 2 maanden geprobeerd uit te leggen dat nederland en Holland NIET hetzelfde is en dat Nederland NIET een provincie van Duitsland is.
Again, Nederland wordt in het buitenland altijd gewoon Holland genoemd, of een verbastering daarvan. In het buitenland woon je dus in Holland, en in Nederland gewoon in Nederland.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_14951800
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kan kloppen. Maar in Frankrijk ben je een 'holandais' en in Spanje kom je uit 'Olanda'. Alleen bij officieël gedoe wordt Nederland in het buitenland 'The Netherlands' genoemd, en iets meer 'les Pays-Bas'. Maar in Spanje bijvoorbeeld is naar mijn weten geen andere naam dan 'Olanda' voor Nederland.
[..]

Again, Nederland wordt in het buitenland altijd gewoon Holland genoemd, of een verbastering daarvan. In het buitenland woon je dus in Holland, en in Nederland gewoon in Nederland.


Nee hoor. In Rusland kennen ze het woord Nederland wel.
Alleen denken ze dat het een provincie van Duitsland is.

dat komt omdat ze heel veel respect voor Rembrand hebben en het altijd in het nieuws komt als er weer een schilderij is vernield. Dus ze hebben er wel van gehoord maar weten niet waar dat ligt precies.

  woensdag 26 november 2003 @ 20:10:12 #141
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14952688
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 22:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Overigens heeft de laatste 200 jaar weinig veranderingen gebracht qua grensen in west- en noordeuropa.


.

Kom op zeg er zijn amper ooit zoveel veranderingen geweest als de laatste 200 jaar.

Kijk alleen de laatste 100 jaar al:


1900


1914


1937


1942


1970


1990


Check deze site voor nog meer http://home.wanadoo.nl/gerard.vonhebel/index.htm

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_14953667
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:10 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

.

Kom op zeg er zijn amper ooit zoveel veranderingen geweest als de laatste 200 jaar.

Kijk alleen de laatste 100 jaar al:

[afbeelding]
1900

[afbeelding]
1914

[afbeelding]
1937

[afbeelding]
1942

[afbeelding]
1970

[afbeelding]
1990


Check deze site voor nog meer http://home.wanadoo.nl/gerard.vonhebel/index.htm


Kijk nog eens naar mijn stukje tekst in jouw quote en dan met name naar de woorden "west- en noord-europa"
  woensdag 26 november 2003 @ 20:59:48 #143
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14954295
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Kijk nog eens naar mijn stukje tekst in jouw quote en dan met name naar de woorden "west- en noord-europa"


Duitsland, Groot-Brittanie, Oostenrijk, Italie, Ierland, Finland, Noorwegen en Zweden zijn toch echt onderdeel van West- en Noord-Europa.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_14954336
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:17 schreef Sietjuh het volgende:
Laatst zat ik gedwongen As The World Turns te kijken... blijkt dat iemand in Den Bosch is beland. Vraagt ze aan de bevolking waar dat ligt, zeggen ze België... Sorry ik weet dat het een soap is maar als je dan eens een buitenlandse stad noemt, weet dan wel in welk land het ligt
Nog zo eentje: Vraag: Waar ligt Nederland? Antwoord: Dat is toch de hoofdstad van Denemarken?
Noem jij eens alle staten van de VS en hun hoofdsteden.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14955079
Rotterdam is ook al een keer genoemd in As The World Turns, als de stad waar de adoptieouders van Abigail wonen.
  woensdag 26 november 2003 @ 21:32:19 #146
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_14955287
Deze serie heeft Malta ook wel flink op de kaart gezet
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_14955803
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:01 schreef milagro het volgende:

[..]

Noem jij eens alle staten van de VS en hun hoofdsteden.


Ja maar als het een scene is in de serie, dan kan de scriptschrijver dat toch wel even opzoeken. En we praten hier over landen, niet over provincies.
Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
  woensdag 26 november 2003 @ 21:47:20 #148
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14955818
Ik heb het ook gezien toevallig en het was toch wel heeel dom ja.. 's-Hertogenbosch en dan het vliegveld in Brussel en ze spraken Frans


Dom vd makers vd serie dus.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_14955912
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:47 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Ja maar als het een scene is in de serie, dan kan de scriptschrijver dat toch wel even opzoeken. En we praten hier over landen, niet over provincies.


Voor Amerikanen is Holland een provincie van Europa.
Ik vind het echt zo'n kulverwijt.

En bovendien, doet er toch geen flikker toe, alsof er ook maar 1 kijker daarzo dat gaat verifieren

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14955961
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:32 schreef BAZZA het volgende:
Deze serie heeft Malta ook wel flink op de kaart gezet
Volg jij ook ATWT??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')