quote:Ik heb het juist andersom. Vooral bij tunnels schiet meestal de speelsnelheid omhoog en verdubbeld me FPS zo lijkt 't wel.
Op woensdag 26 november 2003 23:29 schreef martijnisgek het volgende:[..]
Alles werkt toch goed? Spel zit vol schoonheidfoutjes!
Weet eigenlijk niet wat die patch doet want er zitten nog steeds 'fouten' in.Ik heb het over:
*Muis die niet goed werkt(langzaam)
*Sommige opties zitten op rare plekken (Vinyl colour)
[b]*Soms kleine vertragingen tijdens het racen[b]
*Toetsenbord wordt raar gebruik in het spel (bv backspaceknop)
*Als je online in een lobby zit en je bent klaar met een race moet je weer opnieuw inloggen
*Voor de PC is er totaal niet het maximale uitgehaald wat betreft het menu. (Allemaal concole-achtig)
*Geen LAN ondersteuning
*en zo kan ik nog wel even door gaan met minpunten.Maar toch is NFS:U een super spel!
Ik heb hem al uitgespeeld!
quote:Hmm..nog ongeveer 50 races te gaan jochie
Op donderdag 27 november 2003 01:10 schreef FunnyMuffin het volgende:
ik ben nu bij race 31 ofzo, en ik heb nog steeds maar erg weinig opties om mijn Golf op te leuken, qua spoilers. Al die stickers hoef ik niet, ik wil dikke patserwielen en mooie voor- en achterbumper en wide-body kit!

[Dit bericht is gewijzigd door PNG op 27-11-2003 02:36]
Wat is nu de bedoeling?
quote:Videokaart.
Op donderdag 27 november 2003 08:37 schreef jazza het volgende:
bij de graphic options zitten er verschillende options die ik niet kan selecten , motion blur, headlights en nog een paar. ligt dit aan me videokaart of moet ik dat nog unlocken.
quote:als je opgelet had stond er na Underground Mode dat je een nieuw profiel moest aanmaken om weer underground mode te spelen. Je kan nu niets meer doen, behalve magazines en statistics bekijken.
Op donderdag 27 november 2003 06:35 schreef Micra het volgende:
Hoe zit dat met die patch? want ik heb dat spel nu uit gespeeld.. en ik kan geen underground meer spelenWat is nu de bedoeling?
quote:Dit is wel logisch in een tunnel hoeft je compu veel minder te berekenen.
Op donderdag 27 november 2003 01:16 schreef Frasier het volgende:[..]
Ik heb het juist andersom. Vooral bij tunnels schiet meestal de speelsnelheid omhoog en verdubbeld me FPS zo lijkt 't wel.
De gemiste kans van EA is toch wel dat ze er geen LAN optie hebben in gedaan! Wat is er nu mooier dan via LAN tegen elkaar draggen!?
Mooi was geweest om er dan een tournament optie bij te maken!
Nog klein dingetjes waar ik me aan erger is dat je na de Underground mode je wagen niet meer kan aanpassen (Dan moet je maar weer een nieuwe maken (zonder unique parts)
quote:In Quickrace. Er staat niet aangegeven 'Eddie's skyline', maar gewoon Nissan Skyline GT-R, en die skyline heeft die kleur en vinyl ed.
Op donderdag 27 november 2003 11:54 schreef Flat-Eric het volgende:
Waar kun je de characters auto's selecteren nadat je ze unlocked hebt?? Ik heb Eddie's Skyline unlocked maar kan dat ding nergens in de game terugvinden... (online is nog niet mogelijk met me PS2)
quote:Doorracen... wordt vanzelf unlockt...
Op donderdag 27 november 2003 13:27 schreef Steve-O het volgende:
Vaag spel ken stottert op een rare manier .
En ken me auto geeneens opvoeren alleen van die spoiler meuk
quote:Wel, maar dan onder customize ride in het hoofdmenu, en niet meer in Underground. Maar als je underground hebt uitgespeeld, heb je alles unlocked ws (of anders in drift nog wat stylepoints halen).
Op donderdag 27 november 2003 12:18 schreef energizer het volgende:
dus als ik het goed begrijp kan je als je het spel uitgespeeld hebt je wagens niet meer customizen?
quote:Je kan toch ook tussentijds opgeslagen (oudere) savegames heropenen, om bijvoorbeeld je tijden verder te verbeteren?
Op donderdag 27 november 2003 10:40 schreef DaFan het volgende:
als je opgelet had stond er na Underground Mode dat je een nieuw profiel moest aanmaken om weer underground mode te spelen. Je kan nu niets meer doen, behalve magazines en statistics bekijken.
quote:Meesterlijke bak
Op donderdag 27 november 2003 00:01 schreef PNG het volgende:
Eclipse Gold Edition:
Gelukkig is het uit te schakelen, volstrekt overbodig extraatje. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 28-11-2003 18:10]
quote:Cynix
Op donderdag 27 november 2003 15:04 schreef Cynix ® het volgende:
turkenbus.
quote:heb ik ook last van
Op donderdag 27 november 2003 15:04 schreef Cynix ® het volgende:
Die vertraagde #$@#$@%sprongen is wel het meest irritante wat er in het spel zit. Je kunt secondenlang niets doen, je ziet totaal waar je terecht komt, al is dat meestal dwars op een turkenbus.Gelukkig is het uit te schakelen, volstrekt overbodig extraatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |