abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14961929
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:29 schreef martijnisgek het volgende:

[..]

Alles werkt toch goed? Spel zit vol schoonheidfoutjes!
Weet eigenlijk niet wat die patch doet want er zitten nog steeds 'fouten' in.

Ik heb het over:
*Muis die niet goed werkt(langzaam)
*Sommige opties zitten op rare plekken (Vinyl colour)
[b]*Soms kleine vertragingen tijdens het racen[b]
*Toetsenbord wordt raar gebruik in het spel (bv backspaceknop)
*Als je online in een lobby zit en je bent klaar met een race moet je weer opnieuw inloggen
*Voor de PC is er totaal niet het maximale uitgehaald wat betreft het menu. (Allemaal concole-achtig)
*Geen LAN ondersteuning
*en zo kan ik nog wel even door gaan met minpunten.

Maar toch is NFS:U een super spel!
Ik heb hem al uitgespeeld!

Ik heb het juist andersom. Vooral bij tunnels schiet meestal de speelsnelheid omhoog en verdubbeld me FPS zo lijkt 't wel.
X
X
X
pi_14962204
quote:
Op donderdag 27 november 2003 01:10 schreef FunnyMuffin het volgende:
ik ben nu bij race 31 ofzo, en ik heb nog steeds maar erg weinig opties om mijn Golf op te leuken, qua spoilers. Al die stickers hoef ik niet, ik wil dikke patserwielen en mooie voor- en achterbumper en wide-body kit!
Hmm..nog ongeveer 50 races te gaan jochie
Echt pas bij level 40/50 krijg je level 2 rearbumpers, en wide body kits krijg je pas als je underground helemaal uitgespeeld hebt.
pi_14962500
Doe maar 81

[Dit bericht is gewijzigd door PNG op 27-11-2003 02:36]

Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  donderdag 27 november 2003 @ 02:35:24 #79
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_14962501
het enige minpunt is dat het lijkt of asfalt water is..
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  donderdag 27 november 2003 @ 02:44:37 #80
75434 Michael_T
XBox / PC Gamer
pi_14962526
Hier is dan mijn karretje !!!
Druk op de link :
http://groups.msn.com/MichaelTnl/nfsu.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=10
XLink Kai Gamertag : M1cHa3L_T
XBC Gamertag : M1cHa3L_T
pi_14962878
Hoe zit dat met die patch? want ik heb dat spel nu uit gespeeld.. en ik kan geen underground meer spelen

Wat is nu de bedoeling?

pi_14963290
bij de graphic options zitten er verschillende options die ik niet kan selecten , motion blur, headlights en nog een paar. ligt dit aan me videokaart of moet ik dat nog unlocken.
pi_14964100
quote:
Op donderdag 27 november 2003 08:37 schreef jazza het volgende:
bij de graphic options zitten er verschillende options die ik niet kan selecten , motion blur, headlights en nog een paar. ligt dit aan me videokaart of moet ik dat nog unlocken.
Videokaart.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_14964753
damn...
pi_14965382
quote:
Op donderdag 27 november 2003 06:35 schreef Micra het volgende:
Hoe zit dat met die patch? want ik heb dat spel nu uit gespeeld.. en ik kan geen underground meer spelen

Wat is nu de bedoeling?

als je opgelet had stond er na Underground Mode dat je een nieuw profiel moest aanmaken om weer underground mode te spelen. Je kan nu niets meer doen, behalve magazines en statistics bekijken.
pi_14965887
deze vraag zou vast al wel langs gekomen zijn maargoed:
Is er al een progje waarmee je vrienden kan zoeken die online aan het spelen zijn?
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_14967249
quote:
Op donderdag 27 november 2003 01:16 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik heb het juist andersom. Vooral bij tunnels schiet meestal de speelsnelheid omhoog en verdubbeld me FPS zo lijkt 't wel.

Dit is wel logisch in een tunnel hoeft je compu veel minder te berekenen.
Maar toch zou het niet moeten! Bij mij is het zo dat telkens op de zelfde plekken mijn mijn fps naar beneden gaat, ookal doe ik een andere map (van de andere kant of kom over hetzelfde kruispunt)
Een maat van mij heeft een bakbeest van een peecee met een 9800 en heeft dit probleem ook (niet zo erg als bij mij maar toch een beetje)

De gemiste kans van EA is toch wel dat ze er geen LAN optie hebben in gedaan! Wat is er nu mooier dan via LAN tegen elkaar draggen!?
Mooi was geweest om er dan een tournament optie bij te maken!

Nog klein dingetjes waar ik me aan erger is dat je na de Underground mode je wagen niet meer kan aanpassen (Dan moet je maar weer een nieuwe maken (zonder unique parts)

pi_14967464
Waar kun je de characters auto's selecteren nadat je ze unlocked hebt?? Ik heb Eddie's Skyline unlocked maar kan dat ding nergens in de game terugvinden... (online is nog niet mogelijk met me PS2)
pi_14967641
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:54 schreef Flat-Eric het volgende:
Waar kun je de characters auto's selecteren nadat je ze unlocked hebt?? Ik heb Eddie's Skyline unlocked maar kan dat ding nergens in de game terugvinden... (online is nog niet mogelijk met me PS2)
In Quickrace. Er staat niet aangegeven 'Eddie's skyline', maar gewoon Nissan Skyline GT-R, en die skyline heeft die kleur en vinyl ed.
pi_14968043
dus als ik het goed begrijp kan je als je het spel uitgespeeld hebt je wagens niet meer customizen?
Energy!
pi_14968262
quote:
Op donderdag 27 november 2003 02:35 schreef Kindred_Spirits het volgende:
het enige minpunt is dat het lijkt of asfalt water is..
ja idd, en soms weerspiegelt het zand ook
It's a growing flame, using fear as fuel.
Website
Flicker!
pi_14969784
Vaag spel ken stottert op een rare manier .
En ken me auto geeneens opvoeren alleen van die spoiler meuk
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_14970068
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:27 schreef Steve-O het volgende:
Vaag spel ken stottert op een rare manier .
En ken me auto geeneens opvoeren alleen van die spoiler meuk
Doorracen... wordt vanzelf unlockt...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_14970597
quote:
Op donderdag 27 november 2003 12:18 schreef energizer het volgende:
dus als ik het goed begrijp kan je als je het spel uitgespeeld hebt je wagens niet meer customizen?
Wel, maar dan onder customize ride in het hoofdmenu, en niet meer in Underground. Maar als je underground hebt uitgespeeld, heb je alles unlocked ws (of anders in drift nog wat stylepoints halen).
Dan kan je dus alle auto's aanpassen naar je wens, met alle dingen unlocked.
pi_14970707
FF een vraagje: ik heb in-game de resolutie ingesteld op 1024x768. Maar waarom is het menu (bij mij althans) dan niet fullscreen en lijkt het wel 800x600?
Als iemand een antwoord heeft top
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  † In Memoriam † donderdag 27 november 2003 @ 14:21:59 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_14971570
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:40 schreef DaFan het volgende:
als je opgelet had stond er na Underground Mode dat je een nieuw profiel moest aanmaken om weer underground mode te spelen. Je kan nu niets meer doen, behalve magazines en statistics bekijken.
Je kan toch ook tussentijds opgeslagen (oudere) savegames heropenen, om bijvoorbeeld je tijden verder te verbeteren?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_14972547
quote:
Op donderdag 27 november 2003 00:01 schreef PNG het volgende:
Eclipse Gold Edition:

[afbeelding]

Meesterlijke bak
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  † In Memoriam † donderdag 27 november 2003 @ 15:04:16 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_14972937
Die vertraagde #$@#$@%sprongen is wel het meest irritante wat er in het spel zit. Je kunt secondenlang niets doen, je ziet totaal niet waar je terecht komt, al is dat meestal dwars op een bestelbus van het type dat vaak door onze zuid/oost-europese vrienden gebruikt wordt.

Gelukkig is het uit te schakelen, volstrekt overbodig extraatje.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 28-11-2003 18:10]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_14973946
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:04 schreef Cynix ® het volgende:
turkenbus.
Cynix
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14974062
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:04 schreef Cynix ® het volgende:
Die vertraagde #$@#$@%sprongen is wel het meest irritante wat er in het spel zit. Je kunt secondenlang niets doen, je ziet totaal waar je terecht komt, al is dat meestal dwars op een turkenbus.

Gelukkig is het uit te schakelen, volstrekt overbodig extraatje.

heb ik ook last van
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')