quote:Jammer...
Op zondag 18 januari 2004 18:47 schreef ultra het volgende:[..]
Nope...via Arke.
quote:Mwah, ook met Arke zal ik veilig aankomen :p Jij ook de 7e weg toch? Misschien zitten we wel in hetzelfde vliegtuig: vluchtnummer MP...
Op zondag 18 januari 2004 18:57 schreef Archeodude het volgende:[..]
Jammer...
quote:Yep, maar een vriend van mij is de hoofdboeker (Hansjoh) en die heeft al die info... Spreek hem vandaag nog wel op de MSN daarover. Kans is dus wel aanwezig dat het hetzelfde vliegtuig is
Op maandag 19 januari 2004 12:02 schreef ultra het volgende:[..]
Mwah, ook met Arke zal ik veilig aankomen :p Jij ook de 7e weg toch? Misschien zitten we wel in hetzelfde vliegtuig: vluchtnummer MP...
quote:Wij zijn er dan nog 1 dag gloofik!!!
Op maandag 19 januari 2004 14:14 schreef Just0 het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk ook naar Mallorca als het goed is, boeken via D-Reizen.. we gaan met 5 luitjes waarschijnlijk en vertrekken op 28 juli tot 4 augustus mit dass flugzuig... El Arenal wel te verstaan en de naam van het hotel ben ik gemakshalve nog even vergetenzijn er meer luitjes die er dan ook zijn toevallig
kan haast niet anders
quote:Omdat ie dan niet kennismaakt met jouw waterpistool cker
Op maandag 19 januari 2004 16:21 schreef Archeodude het volgende:
Nope, not me... Slechts van 7 tot 22... Misschien wel beter ook
quote:Echt wel...en er gaat niet alleen water inzitten
Op dinsdag 20 januari 2004 17:19 schreef Remzerrr het volgende:[..]
Omdat ie dan niet kennismaakt met jouw waterpistool cker
Moest trouwens van Hansjoh een soort van doorgeven dat wij met Transavia vliegen, dus de mensen die zich aan mij irriteren, onthou die naam
quote:Wij zijn 606 eurie per persoon kwijt, dat is 15 dagen in een hotel (l.o.) met het vliegtuig uiteraard, fietsen naar mallorca is nog steeds geen optie...
Op woensdag 21 januari 2004 10:32 schreef Just0 het volgende:
Heb gisteren mijn voorboeking geannuleerd, te onzeker over de financien. begin nu in februari met hbo en moet vandaar ook schoolgeld en boeken deels voor betalen... schijtzooi, heb totaal geen zekerheid over mn centen van de zomer. Niet dat ik niets bijverdien maarja als ik op vakantie ga wil ik ook niet op de centen wille kijke. Nu blijven er 3 vrienden over die wel gewoon naar mallorca gaan ook met transaviadenk dat ik samen met mn vriendin maar een last minute gaan boeken ofzow... hopen dat er nog een beetje goedkope reizen zijn en dan hopen dat er ook nog centen zijn
hoeveel zijn jullie kwijt aan een vliegvakantie en hotel ofzow? mijn budget voor de reis+acco is toch wel maximaal ¤ 530 +/-
quote:Haha, ja nu je het zegt
Op donderdag 15 januari 2004 21:24 schreef Gangster het volgende:[..]
Afgelopen zomer heb ik in de MTV Beachhouse gewerkt en zover ik weet hebben de eigenaren van de Beachhouse en het Feestpaleis geen restaurant in El Arenal. Café De Babbelaar is wel van hun. In de Babbelaar heeft Mental Theo alleen geen aandeel.
[..]Petje af
. Ik vond Mega Arena al ver lopen vanaf de Beachhouse.
Fotootje van de Crew van afgelopen zomer Beachhouse:
Actiefoto 'YMCA'
Maar dit;
ben jij niet toch? !
"I want to break freehee."
[Dit bericht is gewijzigd door karoltje op 21-01-2004 11:57]
quote:hehe
Op woensdag 21 januari 2004 11:39 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
Wij zijn 606 eurie per persoon kwijt, dat is 15 dagen in een hotel (l.o.) met het vliegtuig uiteraard, fietsen naar mallorca is nog steeds geen optie...
quote:Ff kijken, 15 dagen in een appartement (geen loser hotel
Op woensdag 21 januari 2004 10:32 schreef Just0 het volgende:
Heb gisteren mijn voorboeking geannuleerd, te onzeker over de financien. begin nu in februari met hbo en moet vandaar ook schoolgeld en boeken deels voor betalen... schijtzooi, heb totaal geen zekerheid over mn centen van de zomer. Niet dat ik niets bijverdien maarja als ik op vakantie ga wil ik ook niet op de centen wille kijke. Nu blijven er 3 vrienden over die wel gewoon naar mallorca gaan ook met transaviadenk dat ik samen met mn vriendin maar een last minute gaan boeken ofzow... hopen dat er nog een beetje goedkope reizen zijn en dan hopen dat er ook nog centen zijn
hoeveel zijn jullie kwijt aan een vliegvakantie en hotel ofzow? mijn budget voor de reis+acco is toch wel maximaal ¤ 530 +/-
quote:8 dagen is wel goedkoper hoor, moet je met Gogo gaan, die zijn meestal wat goedkoper dan andere maatschappijen. Wij kregen laatste zomer tenminste nog Trance muziek in het vliegtuig
Op woensdag 21 januari 2004 11:50 schreef Just0 het volgende:[..]
hehe
hehe lol, dat fietsen zie ik ook niet echt zitten, maaruh wij gaan zowiezo maar 8 dagen.....
quote:dan kan je dat makkelijk voor elkaar krijgen voor 530 euro!
Op woensdag 21 januari 2004 11:50 schreef Just0 het volgende:[..]
hehe
hehe lol, dat fietsen zie ik ook niet echt zitten, maaruh wij gaan zowiezo maar 8 dagen.....
quote:En van het overgebleven geld kan je ons mooi ff een rondje of 5-10 geven
Op woensdag 21 januari 2004 12:51 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
dan kan je dat makkelijk voor elkaar krijgen voor 530 euro!
quote:Als je maar 8 dagen gaat, ja, Gogo is dan wel goedkoop hoor. Heb op dit moment de gids voor me liggen en daar zie ik dus bijvoorbeeld ff snel Hotel Salpi in staan, dat met een half pension, voor 2 personen voor 8 dagen gemiddeld zo'n 400 euri kost. Heb je een 2-persoons kamer en zit in je in het centrum en op 175 m van het strand. Als ik jou was zou ik gewoon ff een rondje maken op de webisite, maar wel ff van te voren weten met hoeveel mensen je gaat en ook op welke datum... Wil wel es erg gaan verschillen qua prijs.
Op woensdag 21 januari 2004 14:09 schreef Just0 het volgende:
lol zeg maar waar ik moet boekennee maar ff serieus, ben nog steeds op zoek naar een coole *goedkope* vakantie naar mallorca, ben alleen niet van plan om er ¤550 voor te gaan betalen...
Ge zijt gewaarschuwd
[Dit bericht is gewijzigd door Just0 op 21-01-2004 15:00]
quote:jij bent makkelijk....
Op woensdag 21 januari 2004 14:51 schreef Just0 het volgende:
tnxdatums: liefts 28 juli tot 4 augustus met 2 personen, me and my girlfriend
wel met het vliegtuig he... check ff of je een cheap ass hotel kunt vinden of appartement. ben op stage geen tijd of mogelijkheid om dat uit te zoeken nu.
quote:omg mister "simpelminds"
Op woensdag 21 januari 2004 15:36 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
jij bent makkelijk....
maar ik gaat vanavond wel ff kijken op gogo site en op solmar en die van arke dan ook nog ffkes enzow..... ben erg benieuwd..
[Dit bericht is gewijzigd door Just0 op 21-01-2004 16:51]
quote:Als een trouwe hond (men noemt me Bello
Op woensdag 21 januari 2004 15:45 schreef Just0 het volgende:[..]
omg mister "simpelminds"
, heb afgelopen weken zitten zoeken naar zulke reizen... alleen heb IK
ze niet kunnen vinden als archeodude ze nou wel heeft gezien en dat boek van GoGotours voor zich heb legge dan ken hij mij dat toch wel ff vertellen? En zo niet dan niet... zit ik ook niet mee
maar ik gaat vanavond wel ff kijken op gogo site en op solmar en die van arke dan ook nog ffkes enzow..... ben erg benieuwd..
Maar goed, neem idd. maar een kijkje bij de website van Gogo, daar moet wel het meeste te vinden zijn. Er is nu ook zo'n selector ofzo en dan kan je dus op basis van jouw eisen (appartement, hotel e.d.) iets geschiks kiezen. Daar staat geloof ik ook nog meer op... Maar wel snel zijn hoor, heel snel met boeken, je kan zelfs al te laat zijn voor die periode en dan is het
quote:De dommen moet worden gehoed door de wijzen
Op woensdag 21 januari 2004 15:36 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
jij bent makkelijk....
quote:wat jij wil
Op woensdag 21 januari 2004 17:50 schreef Archeodude het volgende:[..]
De dommen moet worden gehoed door de wijzen
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 18:38 schreef Just0 het volgende:[..]
wat jij wil
beetje jammer, nou moet ik met smart wachten zonder previews...!
quote:Dat maakt het spannnnnnend
Op woensdag 21 januari 2004 21:49 schreef _MaximuS_ het volgende:
ik vind dat er maar weinig websites zijn over el arenal...
ik was afgelopen zomer naar lloret, en het stikt op t internet met webcams van Lloret!!beetje jammer, nou moet ik met smart wachten zonder previews...!
quote:Is meestal zo dat er weinig is te vinden over de accomodaties.. blijkbaar hebben die zoiets van "wij hoeven geen reclame te maken, de mensen komen toch wel"...
Op woensdag 21 januari 2004 23:21 schreef meeloper het volgende:Dat maakt het spannnnnnend
Ik kon ook weinig vinden over ons appartement Jorbar,
maar wacht het allemaal rustig af..wordt toch wel geweldig
over Jorbar heb ik iig genoeg in het topic gezet
quote:Jep, thanks..als ik vragen heb kan ik bij je terecht neem ik aan?
Op woensdag 21 januari 2004 23:26 schreef Jape het volgende:[..]
over Jorbar heb ik iig genoeg in het topic gezet
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 08:49 schreef Just0 het volgende:
Hostal Costa Blanca met zn 2'en voor +/- 500 euro inclusief alle toeslagen, luchthavenbelasting, en alle reisverzekering + annuleringsverzekeringen erbij... Kent iemand die accommodatie??? misschien toch maar boeken
quote:Tuurlijk
Op donderdag 22 januari 2004 07:35 schreef meeloper het volgende:Jep, thanks..als ik vragen heb kan ik bij je terecht neem ik aan?
quote:Costa Blanca zat ik het jaar voor Jorbar (2001). En op basis daarvan kan ik het je niet aanraden... een van onze kamers had een lekke douchebak bij de bovenburen, dus daar kwam gezellig douchewater van boven. Het werd gerund door een oud vrouwtje, die ook 's nachts de nachtportier was en de deur voor je open moest doen als je om een uur of 5/6 terug kwam van het stappen. (een beetje ala the Simpsons, Apu die 24 uur per dag in zijn zaak staat). Maar er werd toen al gezegd dat er een verbouwing ging komen enzo, en op basis van de gogo gids heb ik wel de indruk dat er het een en ander veranderd is. Het is tenslotte 3 jaar geleden dat ik er was, dus je moet zelf maar zien wat je met deze info doet
Op donderdag 22 januari 2004 08:49 schreef Just0 het volgende:
Hostal Costa Blanca met zn 2'en voor +/- 500 euro inclusief alle toeslagen, luchthavenbelasting, en alle reisverzekering + annuleringsverzekeringen erbij... Kent iemand die accommodatie??? misschien toch maar boeken
quote:Maakt toch niet dan? ik zie het probleem niet eigenlijk...
Op woensdag 26 november 2003 14:19 schreef Partygurl het volgende:
Jaja een beetje erg vroeg maar wij (6personen van 19-21jr) zijn toch alweer aan het rondkijken voor de zomervakantie.
Nu lijkt ons Mallorca wel iets alleen nu hoorde ik dat daar vrijwel niets te doen is s`avonds omdat alle feesten overdag zijn
Kan iemand me misschien iets meer vertellen?
quote:gelukkig maar dan
Op donderdag 22 januari 2004 10:24 schreef Jape het volgende:
Wtf? Mallorca 's nachts is genoeg te doen hoor
Zat discotheken, bars en dancings
quote:Owww, mijn hemel.
Op woensdag 21 januari 2004 11:50 schreef karoltje het volgende:[..]
Haha, ja nu je het zegt
Volgens mij moest ik toen wat op je notiteblokje schrijven, over wat ik van je vond. "blond" had ik toen opgeschreven haha
.
Maar dit;
ben jij niet toch?
!
"I want to break freehee."
quote:Ik ben afgelopen zomer geweest, en ik vond het echt suuuuupercool
Op donderdag 22 januari 2004 10:22 schreef Just0 het volgende:
ben 2 jaar geleden naar Lloret geweest, super tof....echt aan te bevelen. dit jaar gaan we es wat anders proberen, ben erg benieuwd of het net zo bruut zal zijn eigenlijk
quote:Ziet er erg gezellig uit
Op vrijdag 23 januari 2004 19:15 schreef Beejeseej het volgende:
Kwam nog een videotje uit club Pacha Mallorca tegen tussen mn bestandjes...Als je m kijkt, draai je hoofd ffe 90 graden naar links
quote:Geweldig die showtjes op de bar
Op donderdag 22 januari 2004 11:29 schreef Gangster het volgende:[..]
Owww, mijn hemel.
Wat een foto. Hahaha. En van dat notitieblokje kan ik me ook nog herinneren ja.
. Leuk hoor!
quote:Nou....bij mij nog minder
Op vrijdag 23 januari 2004 23:08 schreef Martinezzz het volgende:
Dames en heren,
nog 174 dagen en dan is het zo ver!!!
quote:Odyssey - Use it up (and wear it out)
Op vrijdag 23 januari 2004 21:44 schreef karoltje het volgende:[..]
De tekst was iets met "1, 2 ,3, shake your body down"
. Hoe heette dat?
Everybody, all you people gather round
(Gonna get your) Body moving
Move it up and move it down
Gonna use it up, gonna wear it out
Ain't nothing left in this whole world I care about
I said 1, 2, 3, shake your body down
& so on
quote:Yeeeej *gedownload*, heerlijk nummer
Op zondag 25 januari 2004 20:34 schreef Gangster het volgende:[..]
Odyssey - Use it up (and wear it out)
Everybody, all you people gather round
(Gonna get your) Body moving
Move it up and move it down
Gonna use it up, gonna wear it out
Ain't nothing left in this whole world I care aboutI said 1, 2, 3, shake your body down
& so on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |