Nu wil ik graag een home-cinema installatietje gaan aanschaffen, maar mijn eerste vraag is: kan ik deze speler houden als ik dat wil doen, of moet ik eerst een betere speler kopen?
quote:in principe kan je hem houden als jij er tevreden mee bent hij heeft de aansluitmogelijkheden om hem op een losse (digitale) reciever aan te sluiten punt is alleen wat wil je gaan uitgeven en wat voor kwaliteit verlang je ervan.
Op maandag 5 januari 2004 00:54 schreef Sai het volgende:
Okay, ik heb de volgende DVD-speler: http://www.avdeals.com/lb900.htmNu wil ik graag een home-cinema installatietje gaan aanschaffen, maar mijn eerste vraag is: kan ik deze speler houden als ik dat wil doen, of moet ik eerst een betere speler kopen?
Zie ik de Marantz 6300 voor 395 staan en vreemd genoeg de 5300 voor 425
Ik zit nu wel heel hevig te twijfelen of ik toch maar niet een HK ga kopen. Zijn er mensen die weten of de 6300 een beetje fatsoenlijk is tov de nieuwe 5400 bijvoorbeeld? Of is de 6300 zoiezo beter dan de 5400.
Voor dat bedrag laat ik de 5300 al afvallen omdat ik er vanuit ga dat de 6300 toch wel beter is.
quote:Tja, ik heb eigenlijk mn beslissing al genomen, zo even vragen of mn collega vanmiddag met mij naar Adam wil rijden (ben zelf op de motor
Op maandag 5 januari 2004 09:48 schreef macondo het volgende:
He Basset, vind je die HK niet erg lelijk? Tuurlijk, geluid is het belangrijskte maar toch.. En trouwens nog een vraagje - welke boxen heb je eigenlijk naast je ms 902's?
Het wordt de Marantz 6300 (heb nog 2 uur om te beslissen)
En nee ik vin de HK niet lelijk
Naast mn 4 902's heb een 905 center en een MS308 sub en als hoofdspeakers heb ik 2 Elipson Colonne Duson zuilen, maar die gaan er helaas uit, omdat ze gewoon teveel plek in nemen.
Rekening houden met de vrouw he Maar het kan best dat ik (errr WE
) alsong besluit om de zuilen te laten staan en 2 MS 902's maar naar boven te verhuizen. Hangt er een beetje vanaf hoe ze klinken op de MArantz
[Dit bericht is gewijzigd door basset op 05-01-2004 10:27]
quote:Tja dat is precies de reden waarom ik ook geen zuiltjes heb staan
Naast mn 4 902's heb een 905 center en een MS308 sub en als hoofdspeakers heb ik 2 Elipson Colonne Duson zuilen, maar die gaan er helaas uit, omdat ze gewoon teveel plek in nemen.Rekening houden met de vrouw he
Maar het kan best dat ik alsong besluit om de zuilen te laten staan en 2 MS 902's maar naar boven te verhuizen. Hangt er een beetje vanaf hoe ze klinken op de MArantz
Hiervoor had ik een SR8200 moet er wel een flink stuk op vooruit gaan daarna doorsparen voor een DV12S2 voor mijn Barco
Grtz
Vincent
quote:Haha je hebt dezelfde rear speakers, versterker en dvd / cd / mp3 speler als ik
Op zondag 4 januari 2004 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
Nu alles werkt, een foto! Let niet op het TV-meubel, dat wordt binnenkort vervangen.Te zien:
Loewe Aconda Breedbeeld TV. NAD T752 Receiver NAD T532 DVD-speler Kef 2005.2 satellite speakerset. Gamecube Philips videorecorder (staan schuin, anders past het niet) XBox *trots is*
Komt er bij jou ook zulk mooi geluid uit?
Klein nadeel: de bass dreunt bij mij vaak heel erg door terwijl ie heel laag staat....
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:57 schreef Se7eN20 het volgende:
Mijn nieuwe aanwinstHiervoor had ik een SR8200 moet er wel een flink stuk op vooruit gaan daarna doorsparen voor een DV12S2 voor mijn Barco
Grtz
Vincent
Is dat niet de 93(4)00? Of de 8300? Anyweg WAY! boven mijn budget. Ik vind 400 meer dan genoeg eigenlijk. Eigenlijk heb ik al mn keus gemaakt, tenzij de 6300 veer rare problemen kent. Ik hoor bij Marantz een hoop over plopgeluiden en geruis uit de speakers. Maar ja, ik kan hem altijd wel weer terugbrengen denk ik.
De x300 serie heeft geen last van het bekende *plop* probleem.. dat had alleen de serie ervoro last van..
De 6300 is gewoon een hele mooi versterker en zeker nu voor het geld..
Grtz
Vincent
quote:SR12
Op maandag 5 januari 2004 14:17 schreef Se7eN20 het volgende:
Het is een SR12 uit de Premium serie
De x300 serie heeft geen last van het bekende *plop* probleem.. dat had alleen de serie ervoro last van..De 6300 is gewoon een hele mooi versterker en zeker nu voor het geld..
Grtz
Vincent
Dat klinkt al helemaal boven mijn budget
6300 I think here I come! Of de 7300 moet ook opeens voor 50 euro meer te vinden zijn Maar dat lijkt me heel sterk!
quote:Ik ben echt een onbekende op technisch terrein, maar ik wil met een budget van zo'n 500 euro een redelijk audio-installatietje aanschaffen, of is dat al veel te weinig?
Op maandag 5 januari 2004 01:31 schreef AntiChrist het volgende:[..]
in principe kan je hem houden als jij er tevreden mee bent hij heeft de aansluitmogelijkheden om hem op een losse (digitale) reciever aan te sluiten punt is alleen wat wil je gaan uitgeven en wat voor kwaliteit verlang je ervan.
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Panasonic%20SC%20HT850.htm
http://www.panasonic.nl/default.asp?M=232|79|35&N=back&FS=_lwe_loaders/productsdetails.asp?prod=619
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/0/DD692C2B10B9C9A5C1256D60003CD061?opendocument
http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.jsp?product_id=3748&taxonomy_id=62-100
[Dit bericht is gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 06-01-2004 00:00]
En als ik nu i.p.v. de Panasonic de Sony DAV-S550 noem.
Levert de Sony nog extra kwaliteit boven op de Pioneer?
Ze zijn namelijk even duur!
Sony DAV-S550
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/0A290D7992A52014C1256C2B00624276
grote foto:
http://www.katalog.sony.cz/img/DAVS550_big.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 06-01-2004 12:57]
quote:Ongetwijfeld een hele domme vraag, maar je hebt dus een optische ingang nodig om een spelcomputer aan te sluiten? Dat kan toch ook via een scart aansluiting?
Op dinsdag 6 januari 2004 12:44 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
De Panasonic valt af omdat het geen optische ingang heeft en dat wil ik juist omdat ik de xbox hier aan wil sluiten.
quote:5.1 geluid niet schat
Op dinsdag 6 januari 2004 14:50 schreef aldostuta het volgende:[..]
Ongetwijfeld een hele domme vraag, maar je hebt dus een optische ingang nodig om een spelcomputer aan te sluiten? Dat kan toch ook via een scart aansluiting?
gewoon losse componenten nemen, ik ZWEER erbij
quote:Weer wat geleerd
Op dinsdag 6 januari 2004 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
5.1 geluid niet schat
quote:Dude, als jij voor ¤ 500 een goede versterker met daarbij een dvd speler en speakers weet te vinden dan ga ik er ook voor. Alleen dat is een onmogelijke taak.
Op dinsdag 6 januari 2004 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
5.1 geluid niet schat
quote:ik denk dat je weinig (in mijn ogen) redelijks kan vinden voor dat bedrag.. of je moet er wat geld bij leggen en een alles in 1 setje van pioneer kopen... wat opzich wel te doen is ligt eraan waar je voor gaat.. ik was alleen voor mn speakers (met sub mee) al 1700 Euri kwijt en dan heb je in mijn ogen redelijk geluid niet uitstekend goed ofzo.. maar ja
Op maandag 5 januari 2004 17:11 schreef Sai het volgende:[..]
Ik ben echt een onbekende op technisch terrein, maar ik wil met een budget van zo'n 500 euro een redelijk audio-installatietje aanschaffen, of is dat al veel te weinig?
Ik zag bij de block in gouda een NV77 (heette die geloof ik) van Pioneer staan (die met dat aparte display) voor 499 euro.
Ik heb hem bij een vriend gehoord en het is een leuk setje IMHO.
quote:Dude, je hebt al een DVD speler
Op dinsdag 6 januari 2004 15:09 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Dude, als jij voor ¤ 500 een goede versterker met daarbij een dvd speler en speakers weet te vinden dan ga ik er ook voor. Alleen dat is een onmogelijke taak.
Alleen speakers en reciever heb je nog nodig
quote:Stomme Xbox is niet echt een dvdspeler
Op dinsdag 6 januari 2004 16:12 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Dude, je hebt al een DVD speler
Alleen speakers en reciever heb je nog nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |