quote:Had je gewild
Op woensdag 26 november 2003 12:48 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Nee, ik kan wel iets op de gastenlijst regelen
[Dit bericht is gewijzigd door Dissection op 26-11-2003 20:37]
quote:Ik ga er ook niet zelf om vragen
Op woensdag 26 november 2003 12:50 schreef Dissection het volgende:[..]
Had je gewild
Ik beheer de gastenlijst uiteraard
quote:
As previously reported, MAYHEM and DECAPITATED (as well as KRISIUN and ANAAL NATHRAKH) will be teaming up for a European tour beginning on April 8 and running through May 16. More details will be made available soon.
rest van het berichtje op blabbermouth:
quote:
MAYHEM Announce Release Date For 'Chimera' - Nov. 26, 2003
Norwegian black metallers MAYHEM have set a March 29, 2004 release date through Season Of Mist Records for their new full-length CD, "Chimera".The album, which is currently being recorded at a mobile studio in the mountains of Norway, will feature a musical direction that is being described by the band as "much more back to basics and much more brutal" than 2000's "Grand Declaration of War".
Among the tracks set to appear on "Chimera" are the following:
01. Rape Humanity With Pride
02. Chimera
03. Dark Night Of The Soul
04. Deathwhore
(Jammer eigenlijk dat ze niet verder gaan met experimenteren...)
quote:ik denk het wel.
Op donderdag 27 november 2003 00:39 schreef Tokus het volgende:
ik ben wel benieuwd haar dat album hoor. Zou je dan ook echt de geur van de bergen ruiken als je het cd-doosje opent?
quote:Ga je na Nargaroth toe
Op donderdag 27 november 2003 09:03 schreef OphiOn het volgende:[..]
ik denk het wel.
quote:Uiteraard.
Op donderdag 27 november 2003 12:07 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ga je na Nargaroth toe
quote:Ok.
Op donderdag 27 november 2003 13:12 schreef OphiOn het volgende:[..]
Uiteraard.
quote:Wat een package
As previously reported, MAYHEM and DECAPITATED (as well as KRISIUN and ANAAL NATHRAKH) will be teaming up for a European tour beginning on April 8 and running through May 16. More details will be made available soon.
Necrobutcher.
De tijd dat Mayhem naar mijn mening op z'n best was.
Deze foto staat ook een lp van mij (Projection of a Stained Mind), erg goed.
quote:Als ik naar Mayhem nu luister en ik luister naar de Deathcrush demo, dan hoor ik toch wel een verschil. De band van nu deelt naar mening niet echt de visie van Euronymous.
Op donderdag 27 november 2003 18:17 schreef Summoner het volgende:
Mayhem blijft 'true' aan z'n eigen visie, dus ja natuurlijk blijven ze The True MayheM.
quote:Natuurlijk hoor je verschil, dat komt omdat de band geëvolueerd is (gedevolueerd vanuit jouw perspectief). Ik vind dat "Grand Declaration of War" nog het meest blijk geeft van visie, het komt misschien wat pretentieus over maar het concept van dat album gaat wel degelijk een stukje verder dan de simpele, slaapverwekkende eendimensionale aanvallen op het Christendom van vele andere black metal bands.
Op donderdag 27 november 2003 18:20 schreef pro_jeex het volgende:
Als ik naar Mayhem nu luister en ik luister naar de Deathcrush demo, dan hoor ik toch wel een verschil. De band van nu deelt naar mening niet echt de visie van Euronymous.
("De Mysteriis dom Sathanas" is een geval apart, zo'n album maken ze nooit meer.)
quote:De Mysteriis dom Sathanas, die klinkt nog het beste met Varg op de bas. Ik vind De Mysteriis.. wel aardig, maar ik houd toch meer van de tijd met Dead en Culto Culus op de zang.
Op donderdag 27 november 2003 18:25 schreef Summoner het volgende:[..]
Natuurlijk hoor je verschil, dat komt omdat de band geëvolueerd is (gedevolueerd vanuit jouw perspectief). Ik vind dat "Grand Declaration of War" nog het meest blijk geeft van visie, het komt misschien wat pretentieus over maar het concept van dat album gaat wel degelijk een stukje verder dan de simpele, slaapverwekkende eendimensionale aanvallen op het Christendom van vele andere black metal bands.
("De Mysteriis dom Sathanas" is een geval apart, zo'n album maken ze nooit meer.)
quote:Dat was ook een mooie periode, mee eens. "Live in Leipzig" weet nog regelmatig de weg naar m'n cdspeler te vinden.
Op donderdag 27 november 2003 18:29 schreef pro_jeex het volgende:
De Mysteriis dom Sathanas, die klinkt nog het beste met Varg op de bas. Ik vind De Mysteriis.. wel aardig, maar ik houd toch meer van de tijd met Dead en Culto Culus op de zang.
quote:Het enige echte studio nummer met Dead, Carnage is toch wel zo vet. Dat is voor mij wel een mijlpaal in de Black Metal.
Op donderdag 27 november 2003 18:32 schreef Summoner het volgende:[..]
Dat was ook een mooie periode, mee eens. "Live in Leipzig" weet nog regelmatig de weg naar m'n cdspeler te vinden.
quote:Ja, wel aardig, maar het geluid
Op donderdag 27 november 2003 18:57 schreef Summoner het volgende:
Wat vind je dan van de "Pure Fucking Armageddon" demo?
Ik heb die nummers ook in een rehearsal uitvoering, die vind ik beter, maar qua geluid niet anders.
quote:Ik ken wel slechtere opnames ha ha ha.
Op donderdag 27 november 2003 19:11 schreef Summoner het volgende:
Het geluid is hilarisch.
quote:Inderdaad, en liefst met stoerdere vocals, en niet komische..
Ik hoop dat het nieuwe album als "Wolf's Lair Abyss" klinkt, met wat meer variatie.
quote:Liever een album als dat.
"Grand Declaration of War"
quote:Kijk, en zo is het! Geen halfzacht gekookt eier gedoe, gewoon raggen die handel!
Ik ben dat gezeik echt helemaal zat. Ik ga nu gewoon posts deleten.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-11-2003 13:24]
quote:Niks mis met Maniac!
Op vrijdag 28 november 2003 13:21 schreef Yokozuna het volgende:
Inderdaad, en liefst met stoerdere vocals, en niet komische..
quote:En ik ken wel betere opnames har har har!
Op donderdag 27 november 2003 19:35 schreef pro_jeex het volgende:
Ik ken wel slechtere opnames ha ha ha.
quote:ha ha
Op vrijdag 28 november 2003 14:51 schreef Summoner het volgende:[..]
En ik ken wel betere opnames har har har!
quote:Was dat niet al gezegd?
Op vrijdag 28 november 2003 14:56 schreef lordhelmet het volgende:
Ook even voor jullie informatie: Graspop 2004 zal een 3-daags festival gaan worden!
quote:Best jammer, vond het wel perfect zoals het was..en Metallica hoeft voor mij helemaal niet te komen, vond het vorig jaar al te druk.
Op vrijdag 28 november 2003 14:56 schreef lordhelmet het volgende:
Ook even voor jullie informatie: Graspop 2004 zal een 3-daags festival gaan worden!
quote:Oh? Excuses dan natuurlijk
Op vrijdag 28 november 2003 15:16 schreef ThE_ED het volgende:
Was dat niet al gezegd?
quote:deja vu
Op vrijdag 28 november 2003 15:34 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Best jammer, vond het wel perfect zoals het was..en Metallica hoeft voor mij helemaal niet te komen, vond het vorig jaar al te druk.
quote:sorry Seb het zal niet meer gebeuren.
Op vrijdag 28 november 2003 11:19 schreef Seborik het volgende:
Ik ben dat gezeik echt helemaal zat. Ik ga nu gewoon posts deleten.
quote:
Afgelopen 23 November heeft Textures het jaarlijkse door Aardschok georganiseerde Metalwedstrijd "Metal Bash 2003"in Maaspoort, Den Bosch Gewonnen. De jury stemde unaniem op Textures, waardoor er geen 2de en 3de prijs werd uitgereikt. Voor een videoreportage van Metal Bash 2003 kijk op http://www.festivaltv.nl (veel bekende gezichten)
quote:Dat doen ze wel vrij zeker. Ze spelen bijna geen nummers van na het black album.
Op vrijdag 28 november 2003 15:53 schreef ThE_ED het volgende:[..]
deja vu
Op Metallica, mja, ik weet niet... zit ik daar op te wachten? Wel als ze oude nummers spelen.. alleen de drukte idd...
quote:De jeugd van tegenwoordig.
Op zondag 30 november 2003 16:14 schreef Summoner het volgende:
[afbeelding]
quote:Stoer zeg die Kiss schmink
[afbeelding]
quote:Ahhh, zielig dochtertje. Ze moet eens weten waarmee ze rondloopt, denkend iemand van The Adam's Family te zijn
[afbeelding]
quote:NU alleen nog zwart haar..
[afbeelding]
quote:Het liefst vreselijk slecht zwart geverft waardoor het eruitziet als een slechte pruik.
Op zondag 30 november 2003 19:48 schreef pro_jeex het volgende:[..]
NU alleen nog zwart haar..
quote:Ik houd meer van goed geverft haar, maar met zulke krullen ach dan maakt het niet uit
Op zondag 30 november 2003 19:58 schreef Seborik het volgende:[..]
Het liefst vreselijk slecht zwart geverft waardoor het eruitziet als een slechte pruik.
quote:Goed geverft haar is niet true.
Op zondag 30 november 2003 20:05 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik houd meer van goed geverft haar, maar met zulke krullen ach dan maakt het niet uit
quote:maar wel trui
Op zondag 30 november 2003 20:06 schreef Seborik het volgende:[..]
Goed geverft haar is niet true.
quote:
[afbeelding]
quote:En dan ga je zo vroeg zitten fokken!?
Op maandag 1 december 2003 08:44 schreef Djaser het volgende:
Ik niet
quote:Ach jong geleerd, is oud gedaan.
Op zondag 30 november 2003 21:19 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Zag ooit eens een 10 jarig (ofzoiets) jochie bij Mayhem in de Baroeg aantal jaar terug, ook met corpsepaint, spikes, kisten en de hele berg, zag er best een beetje sneu uit.
quote:Ja waarom niet ik kon toch niet meer slapen
Op maandag 1 december 2003 08:48 schreef OphiOn het volgende:[..]
En dan ga je zo vroeg zitten fokken!?
quote:Best zielig eigenlijk.
Op maandag 1 december 2003 08:49 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ach jong geleerd, is oud gedaan.
quote:vind jij, maar ik vind van niet.
Op maandag 1 december 2003 09:12 schreef Djaser het volgende:[..]
Best zielig eigenlijk.
quote:Ah, je ging dus het 1e uur naar school, maar het bleek dat je het 1e uur vrij was? Dus maar even fokken op school?
Op maandag 1 december 2003 08:42 schreef OphiOn het volgende:gaap ik zit weer eens op school.
quote:Beter dan in mijn tijd, toen gingen computerspelletjes spelen bij de "CDROMLand".
Op maandag 1 december 2003 12:45 schreef Black_Tulip het volgende:
^ Da's klote. *zit nu ook op school* Pauze, niets te doen. Dan maar op fok zitten en COB luisteren he..
quote:Echt pointless om te vragen Ophion, ik heb hem niet gehoord en de rest reageert toch niet
Op zondag 30 november 2003 20:14 schreef OphiOn het volgende:
Zo, wat vinden de mensen hier van de nieuwe Hatebreed - The Rise Of Brutality?
quote:Tokus reageert niet, die is zich nu aan het ergeren dat ik op een vrouw heb gereageerd in dit topic
Op maandag 1 december 2003 13:15 schreef Witchfynder het volgende:
Trouwens: gefeliciteerd, Tokus!
quote:Nou ik heb wel les officieel.
Op maandag 1 december 2003 12:40 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ah, je ging dus het 1e uur naar school, maar het bleek dat je het 1e uur vrij was? Dus maar even fokken op school?
quote:Ik probeer dit topic nog een beetje in leven te houden. Lukt niet echt.
Op maandag 1 december 2003 12:49 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Echt pointless om te vragen Ophion, ik heb hem niet gehoord en de rest reageert toch niet
![]()
quote:Opmerkingen dat je les hebt zullen hier vast niet aan meehelpen
Op maandag 1 december 2003 13:28 schreef OphiOn het volgende:[..]
Ik probeer dit topic nog een beetje in leven te houden. Lukt niet echt.
Maare, weet iemand nog een goeie Six Feet Under / Grave / Obituary achtige band. Lekkere monotone rifjes en een goeie grunt?
quote:begrijpend lezen is ook een vak.
Op maandag 1 december 2003 13:35 schreef DeadLock het volgende:[..]
Opmerkingen dat je les hebt zullen hier vast niet aan meehelpen
Maare, weet iemand nog een goeie Six Feet Under / Grave / Obituary achtige band. Lekkere monotone rifjes en een goeie grunt?
quote:Fuck SFU, luister naar Bolt Thrower!
Op maandag 1 december 2003 13:35 schreef DeadLock het volgende:
In a recent press interview for British heavy metal magazine METAL HAMMER, NICKELBACK front man Chad Kroeger has confirmed that he will be recording some tracks with NILE for their upcoming release due out sometime in 2004. Kroeger was quoted as saying "Karl [Sanders] called me a few days ago saying he wanted me to do some stuff on the new NILE cd. I'm a big fan, so I took the chance." He went on to describe the demos of the new NILE songs he's heard as "Very heavy, but not as brutal as you'd expect from a band like NILE." Kroeger will reportedly supply backing vocals and some acoustic guitar on 4 cuts on the new album.
NICKELBACK's latest cd "The Long Road" continues to sell well having shifted 200,184 copies in it's first week.
quote:Bolt Thrower is echt zo'n band waarvan ik denk "wanneer zijn ze met de intro klaar?"
Op maandag 1 december 2003 15:32 schreef Summoner het volgende:[..]
Fuck SFU, luister naar Bolt Thrower!
quote:Ik nu ook
Op maandag 1 december 2003 08:42 schreef OphiOn het volgende:gaap ik zit weer eens op school.
quote:Leuk
Op maandag 1 december 2003 12:48 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Beter dan in mijn tijd, toen gingen computerspelletjes spelen bij de "CDROMLand".
*heeft tussenuur* *luistert nu naar After Forever*
quote:Oh dus Tokus is zo vrouwvriendelijk? *grumble*
Op maandag 1 december 2003 13:16 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Tokus reageert niet, die is zich nu aan het ergeren dat ik op een vrouw heb gereageerd in dit topic
quote:http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/
IMPALED NAZARENE, THE LEGION To Team Up For European Tour -
Finland's IMPALED NAZARENE and Swedish black/death metallers THE LEGION will reportedly be teaming up for a European tour beginning in late February. Exact cities and dates will be announced soon.In other news, THE LEGION will be releasing a limited-edition gatefold-sleeve version of their debut album, "Unseen To Creation", featuring two exclusive bonus tracks. The as-yet-undisclosed songs will be recorded in late December.
IMPALED NAZARENE, who issued their eighth studio album, "All That You Fear", in early November, have announced plans to perform at Club Rock Bottom in Helsinki on December 17. No further details are available at this time.
quote:Ga toch iets behoorlijks luisteren.
Op dinsdag 2 december 2003 10:17 schreef Black_Tulip het volgende:[..]
Leuk
*heeft tussenuur* *luistert nu naar After Forever*
quote:Is dat wijfie in je icon niet die van Star Trek? Had je gister gezien?
Op maandag 1 december 2003 13:27 schreef OphiOn het volgende:Nou ik heb wel les officieel.
quote:Vlakbij het station van Roosendaal zeker
Beter dan in mijn tijd, toen gingen computerspelletjes spelen bij de "CDROMLand".
quote:WTF?!
NICKELBACK Frontman To Record With NILE - Dec. 1, 2003
quote:Rhapsody.
Welke 'grote' releases zijn er volgend jaar nog meer gepland naast Iced Earth en Demons & Wizards?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 02-12-2003 11:55]
quote:Alleen ragden ze na een tijdje het keyboard er altijd uit hehehe.
Op maandag 1 december 2003 12:48 schreef ThE_ED het volgende:[..]
quote:Tokus is bang dat WF en ik elke vrouw die zich in dit topic waagt letterlijk en figuurlijk bespringen. (En dan nog
Op dinsdag 2 december 2003 10:20 schreef Black_Tulip het volgende:[..]
Oh dus Tokus is zo vrouwvriendelijk? *grumble*
quote:Ik vind hem een beetje tegenvallen. Maar die instrumentale nummers zijn vaak wel weer erg tof.
Ahhh, gisteren trouwens de nieuwe Morbid Angel binnen gekregen (2-cd versie uiteraars).
quote:IK vind de nummers onderling veel op elkaar lijken, na domination vind ik het niet veel meer.
Op dinsdag 2 december 2003 12:15 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik vind hem een beetje tegenvallen. Maar die instrumentale nummers zijn vaak wel weer erg tof.
quote:*checkt fotowboek The_ed nogmaals*
Op dinsdag 2 december 2003 12:09 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Tokus is bang dat WF en ik elke vrouw die zich in dit topic waagt letterlijk en figuurlijk bespringen. (En dan nog
, daar zijn ze toch zelf bij
![]()
![]()
)
Ennuhm, mijn vriendin post hier ook weleens, en die heb je ook nog nooit besprongen. Zelfs niet figuurlijk. Dus allemaal kul
quote:Het is denk ik eerder dat je verder nooit iets over Muziek zegt.
Tokus is bang dat WF en ik elke vrouw die zich in dit topic waagt letterlijk en figuurlijk bespringen. (En dan nog
, daar zijn ze toch zelf bij
![]()
![]()
)
quote:Dat is behoorlijk! *balt vuist*
Op dinsdag 2 december 2003 11:21 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ga toch iets behoorlijks luisteren.
![]()
*speelt nu Sentenced - Noose*
Hierna een fijn middagje godsdienst over staat en secularisatie... Dat wordt leuk.......... *gaapt bij het vooruitzicht*
quote:1-0 voor Sebo.
Op dinsdag 2 december 2003 12:42 schreef Seborik het volgende:
Het is denk ik eerder dat je verder nooit iets over Muziek zegt.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:44 schreef Dissection het volgende:[..]
1-0 voor Sebo.
Zeg, hoe zit dat nou trouwens met Stratovarius?
Ze hebben ruzie en Tolkki heeft met iedereen gepraat en nu heeft'ie bodyguards, omdat'ie de halve wereld heeft gezegd op te fucken.
Hij is nu naar Berlijn om te praten met Sanctuary over de toekomst van de Finse gnomen.
quote:Ohh....
Tokus is bang dat WF en ik elke vrouw die zich in dit topic waagt letterlijk en figuurlijk bespringen.
quote:
(En dan nog, daar zijn ze toch zelf bij
![]()
![]()
)
Dave Mustaine's solo album komt volgend jaar uit. Is dat groot genoeg?
quote:Laat hem maar bij mij thuis onderduiken. Gratis ende voor nix. Kannie me mooi meteen leren gitaarspelen.
Op dinsdag 2 december 2003 12:45 schreef Seborik het volgende:[..]
Ze hebben ruzie en Tolkki heeft met iedereen gepraat en nu heeft'ie bodyguards, omdat'ie de halve wereld heeft gezegd op te fucken.
quote:Dan moet ie dat zeggen
Op dinsdag 2 december 2003 12:42 schreef Seborik het volgende:[..]
Het is denk ik eerder dat je verder nooit iets over Muziek zegt.
quote:We zullen het maar netjes en lief houden heh, dus ik ga maar niets over jou en je fotoboekje zeggen
Op dinsdag 2 december 2003 12:41 schreef Dissection het volgende:[..]
*checkt fotowboek The_ed nogmaals*
Waarom is Tokus zo bang????
Daarbij zie je er zo breed uit, dat zelfs een meiske van 12 je nog inelkaar rost.
jaja Seb, ik weetutwel; offtopic
quote:Kom maar op, Donald Duck rukker!
Op dinsdag 2 december 2003 14:22 schreef ThE_ED het volgende:[..]
We zullen het maar netjes en lief houden heh, dus ik ga maar niets over jou en je fotoboekje zeggen
![]()
Het nieuwe album van Sirenia (yeey, bandje van ex-tristania frontman Morten Veland) komt februari volgend jaar uit. Het boeit vast niemand maar mij wel
Duur is 54 minuten, staat er als enige info nog verder..
Er zal wel weer een mp3 online komen oid
quote:(www.sirenia.no)
The release date for the new album (An Elixir for Existence) is set to the 23rd of february '04.
quote:(www.edenbridge.org)
23.11.2003
Edenbridge will record a live DVD at the "Building a Force"-Festival on the 20th of March 2004 in the "Stadthalle Widdern" (near Heilbronn/Germany). More to this soon.
(Wel iedereen maakt DVD's tegenwoordig heh?)
quote:gothboi die ThE_ED.
Op dinsdag 2 december 2003 15:18 schreef ThE_ED het volgende:
Gelukkig geef ik mezelf toestemming volgend jaar weer zooi te kopen;
[..]
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:18 schreef ThE_ED het volgende:
Gelukkig geef ik mezelf toestemming volgend jaar weer zooi te kopen;
[..]
quote:Goff? Edenbridge is niet eens gothic-metal
Op dinsdag 2 december 2003 15:24 schreef OphiOn het volgende:[..]
gothboi die ThE_ED.
quote:I know, ik heb ze van het jaar nog gezien. Ik kende ze niet echt eigenlijk, alleen van wat mp3tjes, maar het viel me alleszins mee. Eigenlijk vond ik het best wel erg leuk. Dus ik heb nu inmiddels ookal Cdtje gekocht enzo
Op dinsdag 2 december 2003 15:25 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Weer eens wat anders alsgoff-metal met zo'n vrouwlijke zangers. Dit is wat lichter en is meer heavy-metal qua gitaarspel enzo, jammer dat het wat op de achtergrond gedrukt zit wel...
quote:Cool man. Wou ik het mocht doen.
Op dinsdag 2 december 2003 12:44 schreef Black_Tulip het volgende:[..]
Dat is behoorlijk! *balt vuist*
*speelt nu Sentenced - Noose*
Hierna een fijn middagje godsdienst over staat en secularisatie... Dat wordt leuk.......... *gaapt bij het vooruitzicht*
quote:JA!
Op dinsdag 2 december 2003 12:47 schreef Black_Tulip het volgende:
Dave Mustaine's solo album komt volgend jaar uit. Is dat groot genoeg?
quote:Kijk, dat is goed nieuws.
Op dinsdag 2 december 2003 12:17 schreef Tokus het volgende:
he Witchfynder, er komt een live dubbel-cd van Tierra Santa aan.
Ergens hoorde ik ook iets over een DVD van ze. Weet jij daar iets van?
quote:Moet je eens naar ACROSTICHON
Op dinsdag 2 december 2003 15:41 schreef ThE_ED het volgende:[..]
I know, ik heb ze van het jaar nog gezien. Ik kende ze niet echt eigenlijk, alleen van wat mp3tjes, maar het viel me alleszins mee. Eigenlijk vond ik het best wel erg leuk. Dus ik heb nu inmiddels ookal Cdtje gekocht enzo
Weer eens wat anders alsgoff-metal met zo'n vrouwlijke zangers. Dit is wat lichter en is meer heavy-metal qua gitaarspel enzo, jammer dat het wat op de achtergrond gedrukt zit wel...
quote:Laat toch zitten, een toenemend aantal slecht geïnformeerde mensen noemt alle bands met een zangeres tegenwoordig 'kottik'. De zgn. truie kottik-politie, die alles wat met dat genre te maken heeft belachelijk maakt! Ten strijde!!!
Op dinsdag 2 december 2003 15:25 schreef ThE_ED het volgende:
Goff? Edenbridge is niet eens gothic-metalMeer een soort Heavy-Metal met een vrouwenstem (wel met duits accent
)
quote:Ik ken die hele band niet. Aangezien ThE_Ed naar After Forever, Nightwish en all die fucking gothic bands luistert, ga ik er dus even van uit dat ThE_Ed een gothboi is.
Op dinsdag 2 december 2003 22:19 schreef Summoner het volgende:[..]
Laat toch zitten, een toenemend aantal slecht geïnformeerde mensen noemt alle bands met een zangeres tegenwoordig 'kottik'. De zgn. truie kottik-politie, die alles wat met dat genre te maken heeft belachelijk maakt! Ten strijde!!!
[afbeelding]
quote:ja, ik vraag me eigenlijk ook af waarom ik het nog probeer hoor
Op dinsdag 2 december 2003 22:19 schreef Summoner het volgende:[..]
Laat toch zitten, een toenemend aantal slecht geïnformeerde mensen noemt alle bands met een zangeres tegenwoordig 'kottik'. De zgn. truie kottik-politie, die alles wat met dat genre te maken heeft belachelijk maakt! Ten strijde!!!
[afbeelding]
quote:Blijven vechten tegen de bierkaai.
Op dinsdag 2 december 2003 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
ja, ik vraag me eigenlijk ook af waarom ik het nog probeer hoor
quote:ThE_ED luistert naar goffic, in de hoop een paar 15 jarige goffic/br33z4hchicks aan de haak te slaan
Op dinsdag 2 december 2003 23:00 schreef ThE_ED het volgende:
Ach wat kan het mij rotten![]()
* ThE_ED luistert lekker verder naar Autumn
quote:
Op woensdag 3 december 2003 09:29 schreef SilentSinner het volgende:
The Edcheck out PENUMBRA
best black met nogal wat goffik
http://www.metalmessage.de/Interviews/penumbra-engl.htm
quote:Ja, ik ben maar een watje, maarja, ik speel dan ook niet in een bekende Deathmetal Band
Op woensdag 3 december 2003 09:14 schreef Dissection het volgende:[..]
ThE_ED luistert naar goffic, in de hoop een paar 15 jarige goffic/br33z4hchicks aan de haak te slaan
quote:Bekende??
Op woensdag 3 december 2003 10:52 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ja, ik ben maar een watje, maarja, ik speel dan ook niet in een bekende Deathmetal Band
quote:Ja, dat zegt hij hoor
Op woensdag 3 december 2003 10:59 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Bekende??
quote:Nog nooit van gehoord
Op woensdag 3 december 2003 11:00 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ja, dat zegt hij hoor
Ik weet niet, ik ben daar niet zo in thuis.
quote:hahaha geweldig eh
Op woensdag 3 december 2003 13:55 schreef pro_jeex het volgende:
Man ik ben op m'n werk ff die unleashed - victory aan het luisteren en man die blijft toch rete goed hoor
maar goed. als je dus een death metal liefhebber bent, check dan wel de bands uit eigen lande... zoals Hatred dush.
quote:Dat staat op Hell's Unleashed inderdaad, maar ik had het over Victory.
Op woensdag 3 december 2003 14:07 schreef SilentSinner het volgende:[..]
hahaha geweldig eh
en die teksten alleen al, hoe kan je mis gaan met: 8x DEMONEATER
-staat op Hell's Unleashed. ook wel gaaf plaatje!
quote:
maar goed. als je dus een death metal liefhebber bent, check dan wel de bands uit eigen lande... zoals Hatred dush.
Ik ben meer een Black Metal fan overigens.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 03-12-2003 14:17]
quote:De bekende death metal band?
Op woensdag 3 december 2003 14:07 schreef SilentSinner het volgende:zoals Hatred dush.
quote:Ik ook niet.
Op woensdag 3 december 2003 10:52 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ja, ik ben maar een watje, maarja, ik speel dan ook niet in een bekende Deathmetal Band
quote:Ik hoorde een keer wat anders, meen ik me te herinneren.
Op woensdag 3 december 2003 14:20 schreef Dissection het volgende:[..]
Ik ook niet.
quote:Ach, er wordt zoveel gezegd. Toch maar een keertje je oortjes uitspuiten.
Op woensdag 3 december 2003 14:21 schreef ThE_ED het volgende:
Ik hoorde een keer wat anders, meen ik me te herinneren.
quote:Volgens mij heb je het zelf gezegd.
Op woensdag 3 december 2003 14:29 schreef Dissection het volgende:[..]
Ach, er wordt zoveel gezegd. Toch maar een keertje je oortjes uitspuiten.
Maar het boeit me verder ook eigenlijk geen kont, ik heb geen zin in dit gezeur
quote:Klopt .
Op woensdag 3 december 2003 14:34 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Volgens mij heb je het zelf gezegd.
quote:http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/
GUNS N' ROSES Bassist Announces More Solo Dates - Dec. 2, 2003
GUNS N' ROSES bassist Tommy Stinson has announced the following solo dates during December:Dec. 07 - New York, NY @ Pianos (w/ Angela McClusky)
Dec. 16 - Los Angeles, CA @ Lava Lounge (benefit show)As previously reported, Stinson's as-yet-untitled solo album was recorded primarily over two months in a studio owned by friend Charles Thompson (a.k.a. Frank Black). 16 songs were tracked for the CD, which includes contributions from A PERFECT CIRCLE drummer Josh Freese, Jason Freese on saxophone, CATHOLICS and former JACK LOGAN guitarist Dave Phillips, former PERFECT drummer Gersh, and GN'R guitarist Richard Fortus and keyboardist Dizzy Reed. An early 2004 release through an as-yet-undetermined label is expected.
Nu alleen nog nederlandse data
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 03-12-2003 14:43]
quote:Zal best. Moet je niet al te serieus nemen. Hoop wel met Hatred bekend te worden, maar dat duurt nog wel ff.
Op woensdag 3 december 2003 14:34 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Volgens mij heb je het zelf gezegd.
kmoest em namelijk aanschaffen van iemand die et een super BRUUT plaat vindt.
heeft ie gelijk?
quote:Yep
Op woensdag 3 december 2003 22:08 schreef SilentSinner het volgende:
en wat vinden we van Immolation's 'Unholy Cult'?kmoest em namelijk aanschaffen van iemand die et een super BRUUT plaat vindt.
heeft ie gelijk?
Vind het een topalbum, het was altijd al een topband alleen de productie van hun vorige albums was dramatisch, drums die klonken als natte kartonnen dozen enz. Op dit album is dat gelukkig een stuk beter.
quote:dat kan je misschien beter pas na aanschaf en beluisteren zeggen
Op woensdag 3 december 2003 22:36 schreef SilentSinner het volgende:
dank
quote:... Volgens mij zou je wensen van niet als je zou zien wat het inhoudt... Een gemiddeld middagje godsdienst bedoel ik. Maar goed.. In het teken van secularisatie hadden wij het over de Amish
Op dinsdag 2 december 2003 15:48 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Cool man. Wou ik het mocht doen.
![]()
Volgende week, weer een godsdienstmiddag: protest en verzet
quote:Ja met geweldige geluidskwaliteit
Op woensdag 3 december 2003 22:05 schreef ThE_ED het volgende:
Hah!
"Rainmaker" op The Box
quote:
EXODUS Get 'Haunted' For Video Shoot - Dec. 4, 2003
Legendary San Francisco Bay Area thrashers EXODUS filmed a video for the track "War Is My Shepherd" on November 24 with director Maurice Swinkels (www.lowlifemedia.net).The clip was shot "on a Navy aircraft carrier named the U.S.S. Hornet, which has a very long history for shooting down more planes and disabling more ships than any other military fighter in U.S. history," EXODUS manager Steven Warner told BLABBERMOUTH.NET. "It also has been very well documented as being haunted. There have been numerous programs on the Discovery Channel and the History Channel regarding the paranormal that's been going on [there] for several years." Check out a couple of pictures taken during the video shoot: Photo#1, Photo#2.
"War Is My Shepherd" comes off EXODUS' upcoming studio album, "Tempo Of The Damned", due on February 2, 2004 (the two-year anniversary of late EXODUS frontman Paul Baloff's passing) through Nuclear Blast Records.
"Tempo Of The Damned", was recorded at Prairie Sun and Tsunami studios in Northern California with producer Andy Sneap (MACHINE HEAD, SKINLAB, ARCH ENEMY) and marks the group's first studio release since 1992's "Force Of Habit".
In addition to "War Is My Shepherd", Maurice also shot the video for "Throwing Down". The latter cut is a reworked version of a song originally written for and demoed by WARDANCE, the ill-fated mid-'90s act formed by EXODUS members Gary Holt (guitar) and Tom Hunting (drums). Both clips are expected to begin airing in early 2004.
Exodus - Within the Walls of Chaos
quote:WAT een VETTE smiley!!!!!!!
Op donderdag 4 december 2003 10:06 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Exodus - Within the Walls of Chaos [afbeelding]
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:40 schreef SilentSinner het volgende:[..]
WAT een VETTE smiley!!!!!!!
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:48 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Hebben we bijna een band
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:53 schreef pro_jeex het volgende:[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Hebben we bijna een band
/\/\
Gothic-Metal band
quote:Gothic-metal heh.. tis Epica ofzo
Op donderdag 4 december 2003 12:17 schreef pro_jeex het volgende:
Gothic met rood haar
quote:dan stap ik uit de band
Op donderdag 4 december 2003 12:18 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Gothic-metal heh.. tis Epica ofzo
quote:Wat een nichten op die foto.
Op donderdag 4 december 2003 12:18 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Gothic-metal heh.. tis Epica ofzo
quote:
Op donderdag 4 december 2003 13:18 schreef OphiOn het volgende:[..]
Wat een nichten op die foto.
quote:
Op donderdag 4 december 2003 12:19 schreef pro_jeex het volgende:
dan stap ik uit de band
quote:Kruistocht!
Op woensdag 3 december 2003 23:11 schreef Black_Tulip het volgende:
Volgende week, weer een godsdienstmiddag: protest en verzet
quote:Nee, niet doen. Immolation is kut.
dat word aanschaffen dan
quote:tuurlijk, king diamond, mijn held
Op donderdag 4 december 2003 18:00 schreef Tokus het volgende:
ik had net ene Kim Bendix Petersen aan de telefoon. Sommigen hier kennen 'm vast wel.
quote:aardige vent wel.
Op donderdag 4 december 2003 18:04 schreef pro_jeex het volgende:[..]
tuurlijk, king diamond, mijn held
quote:voor een interview
Op donderdag 4 december 2003 18:08 schreef Tokus het volgende:[..]
aardige vent wel.
en je stelt 'm 1 vraag en hij lult gelijk een uur lang!
Ik zit met smart te wachten op de puppet master tour in europa
King Diamond
quote:yup.
Op donderdag 4 december 2003 18:10 schreef pro_jeex het volgende:[..]
voor een interview
quote:ik ook, vooral na wat hij net zei. maar dat gaat nog even duren... maar er komt nog wel wat meer leuks aan...
Ik zit met smart te wachten op de puppet master tour in europa
quote:waar wordt dat interview gepubliceerd, ik wil dat graag lezen dan, want ik ben al vanaf eind jaren 80 king fan.
Op donderdag 4 december 2003 18:10 schreef Tokus het volgende:[..]
yup.
[..]ik ook, vooral na wat hij net zei. maar dat gaat nog even duren... maar er komt nog wel wat meer leuks aan...
quote:King Diamond, Lucy Forever! ik had er ook een topic over gemaakt.
Op donderdag 4 december 2003 18:13 schreef Tokus het volgende:
op een of andere site die in m'n signature staat [/spam]
Oke, laat het weten als het er op staat.
quote:Zou ik zeker doen, wat een moddervette death metal plaat is dat. Ik draai hem nog regelmatig!
dat word aanschaffen dan
quote:ja heb paar liedje gedownt.
Op vrijdag 5 december 2003 02:02 schreef Summoner het volgende:[..]
Zou ik zeker doen, wat een moddervette death metal plaat is dat. Ik draai hem nog regelmatig!
en wat vinden we van Krisuin's WORKS OF CARNAGE ?
quote:Works Of Carnage is echt heel goed! Ik raad ook de nieuwe Monstrosity aan.
Op vrijdag 5 december 2003 09:11 schreef SilentSinner het volgende:[..]
ja heb paar liedje gedownt.
ben zeer tevreden
dusen wat vinden we van Krisuin's WORKS OF CARNAGE ?
quote:Nee, vind ik niks, ik vind alleen BLACK FORCE DOMAIN CURSE OF THE EVIL ONE en UNMERCIFUL ORDER goed.
Op vrijdag 5 december 2003 09:11 schreef SilentSinner het volgende:[..]
ja heb paar liedje gedownt.
ben zeer tevreden
dusen wat vinden we van Krisuin's WORKS OF CARNAGE ?
quote:Dat zijn middelmatige platen imho. Works Of Carnage is hun beste werk.
Op vrijdag 5 december 2003 10:30 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nee, vind ik niks, ik vind alleen BLACK FORCE DOMAIN CURSE OF THE EVIL ONE en UNMERCIFUL ORDER goed.
quote:die vind ik zelf niks aan. Ik heb zo'n lp, staan ze op met violent hate, dat vind ik de beste, dat is curse of the evil one.
Op vrijdag 5 december 2003 10:34 schreef OphiOn het volgende:[..]
Dat zijn middelmatige platen imho. Works Of Carnage is hun beste werk.
quote:houwitser vind ik een kutband.
Op vrijdag 5 december 2003 10:39 schreef OphiOn het volgende:
Over Death Metal gesproken. De nieuwe Houwitser vind ik ook zo'n lekkere beuk plaat.
quote:Jij vind Suffocation ook kut, alleen maar omdat er een 'gekleurd' persoon in zit.
Op vrijdag 5 december 2003 10:42 schreef pro_jeex het volgende:[..]
houwitser vind ik een kutband.
quote:sigh vind ik goed, zitten allemaal japanners in, zijn ook gekleurd, dus wat is je punt
Op vrijdag 5 december 2003 10:46 schreef OphiOn het volgende:[..]
Jij vind Suffocation ook kut, alleen maar omdat er een 'gekleurd' persoon in zit.
quote:Wat vind je van Nokturnal Mortum? Ik heb Ne-Christ in m'n discman zitten beukt goed en dan volksmuziek er tussendoor.
Op vrijdag 5 december 2003 10:39 schreef OphiOn het volgende:
Over Death Metal gesproken. De nieuwe Houwitser vind ik ook zo'n lekkere beuk plaat.
quote:Krisiun is kut. Weinig origineel, alles lijkt op elkaar, alleen lijkt het op iedere plaat alsof ze alle versterkers vol open zetten. Pure teringherrie.
Op vrijdag 5 december 2003 09:11 schreef SilentSinner het volgende:
en wat vinden we van Krisuin's WORKS OF CARNAGE ?
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:42 schreef pro_jeex het volgende:[..]
houwitser vind ik een kutband.
quote:nah, valt me gewoon op.
Op vrijdag 5 december 2003 10:55 schreef pro_jeex het volgende:[..]
sigh vind ik goed, zitten allemaal japanners in, zijn ook gekleurd, dus wat is je punt
quote:Vervelende klusjes zijn dat he?
Op donderdag 4 december 2003 18:15 schreef Tokus het volgende:
dat uitwerken kost redelijk wat tijd namelijk.
quote:oow oke.
Op vrijdag 5 december 2003 14:05 schreef OphiOn het volgende:[..]
nah, valt me gewoon op.
quote:zeg kan jij nix meer positiefs zeggen!!
Op vrijdag 5 december 2003 12:49 schreef Dissection het volgende:[..]
Krisiun is kut. Weinig origineel, alles lijkt op elkaar, alleen lijkt het op iedere plaat alsof ze alle versterkers vol open zetten. Pure teringherrie.
Ook live blaast het alleen maar.
quote:Ik wilde het bijna zeggen, maar ja, ik ben toch maar een watje, dus ik denk; laatmaar
Op vrijdag 5 december 2003 15:40 schreef SilentSinner het volgende:[..]
zeg kan jij nix meer positiefs zeggen!!
asjeblief zeg
quote:Ja dan heeft het ook geen zin
Op vrijdag 5 december 2003 15:58 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik wilde het bijna zeggen, maar ja, ik ben toch maar een watje, dus ik denk; laatmaar
quote:Nee, ben sjaggo vandaag. Val jij ook maar kapot.
Op vrijdag 5 december 2003 15:40 schreef SilentSinner het volgende:[..]
zeg kan jij nix meer positiefs zeggen!!
asjeblief zeg
[quote=ThE_Ed]
>V: Welk dier bestaat voor drie kwart uit wol?
>A: Een wolf.[/quote]
HEERSCH
quote:Valt wel mee. Je hebt op het norbertus gezeten, dus dat maakt je automatisch al een relaxte kerel
Op vrijdag 5 december 2003 15:58 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik wilde het bijna zeggen, maar ja, ik ben toch maar een watje, dus ik denk; laatmaar
quote:HEERSCH
Op vrijdag 5 december 2003 16:38 schreef Dissection het volgende:[..]
Nee, ben sjaggo vandaag. Val jij ook maar kapot.
[quote=ThE_Ed]
>V: Welk dier bestaat voor drie kwart uit wol?
>A: Een wolf.
hoe trui
quote:hoe trui
Op vrijdag 5 december 2003 16:55 schreef SilentSinner het volgende:[..]
HEERSCH
![]()
net gebracht door de Sint.Oo
quote:oeh. leuk leuk leuk!
Op vrijdag 5 december 2003 20:52 schreef Djaser het volgende:
Alice Cooper- Raise your fist and yell
AC/DC - The razors edge
Black Sabbath - The sabbath stonesnet gebracht door de Sint.Oo
![]()
quote:Hoera, een nieuw Blaze-album.
BLAZE, the British band led by former IRON MAIDEN/WOLFSBANE singer Blaze Bayley, will enter Backstage Studios in Ripley, England on Monday (Dec. 8) to begin recording their third album, tentatively due in early 2004 through SPV Records.According to producer Andy Sneap, who worked with the band on their previous two offerings, the tracking for the as-yet-untitled effort will be completed on December 20, with the mixing process set to commence in early January. "It's more of a live approach because of time and because they really liked the way the live album ['As Live As It Gets'] came out," Sneap told BLABBERMOUTH.NET. "It's a very tight schedule/budget on this one."
quote:Hoera, de kabouter eruit. Nu kunnen ze op zoek naar een zanger met kloten.
STRATOVARIUS: JENS In, KOTIPELTO Out? - Dec. 5, 2003
STRATOVARIUS guitarist Timo Tolkki has reportedly told the Finnish daily newspaper Ilta-Sanomat that keyboardist Jens Johansson will definitely continue to be a member of the band once the group have sorted through their current personnel "crisis". The situation with the band's drummer, Jörg Michael, however, is still up in the air. According to Tolkki, Michael's wife is due to give birth to twins in January and it is not presently clear if the drummer has enough interest and motivation to continue playing with the group.While he has yet to publicly reveal the cause of their disagreement (due to "legal reasons"), Tolkki has indicated that the biggest problem in the band exists with vocalist Timo Kotipelto, with whom the guitarist is said to have a "very strained" relationship.
When asked by a fan on his guestbook if there are any plans for STRATOVARIUS to play shows in America, Kotipelto responded, "Good question. I don't even know if I am in the band anymore."
Tolkki, who was recently "forced" to hire two bodyguards after receiving e-mail and phone threats from unknown individuals, flew to Berlin late last week to hold discussions with the band's record company, Sanctuary Records, about STRATOVARIUS' future.
In late October, STRATOVARIUS signed a three-album contract with Sanctuary Records in what was said to be the biggest-ever deal completed for a Finnish rock band (reportedly worth over $3.5 million dollars).
quote:Die is erg goed
Op vrijdag 5 december 2003 20:52 schreef Djaser het volgende:
Alice Cooper- Raise your fist and yell
quote:Yea. I know I rule..
Op vrijdag 5 december 2003 16:39 schreef Dissection het volgende:[..]
Valt wel mee. Je hebt op het norbertus gezeten, dus dat maakt je automatisch al een relaxte kerel
quote:Mooizo ik had hem eigenlijk op cover uit zn collectie gesorteerd en op mn lijstje gezet
Op zaterdag 6 december 2003 10:38 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Die is erg goed
quote:`
Op vrijdag 5 december 2003 10:24 schreef OphiOn het volgende:[..]Works Of Carnage is echt heel goed! Ik
quote:De cover is ook master
Op zaterdag 6 december 2003 16:18 schreef Djaser het volgende:[..]
Mooizo ik had hem eigenlijk op cover uit zn collectie gesorteerd en op mn lijstje gezet
* pro_jeex is Alice Cooper fan
quote:Ik heb met deze plaat alle cds waar een poster van hang in mn stam kroeg: Bloody Kissis, Orgasmatron, Fear of the Dark, en Raise your fist
Op zaterdag 6 december 2003 17:45 schreef pro_jeex het volgende:[..]
De cover is ook master
quote:en heb je hem geluisterd? Hoe vind je hem zelf
Op zaterdag 6 december 2003 17:52 schreef Djaser het volgende:[..]
Ik heb met deze plaat alle cds waar een poster van hang in mn stam kroeg: Bloody Kissis, Orgasmatron, Fear of the Dark, en Raise your fist
quote:bar american? rock desert?
Op zaterdag 6 december 2003 17:52 schreef Djaser het volgende:[..]
Ik heb met deze plaat alle cds waar een poster van hang in mn stam kroeg: Bloody Kissis, Orgasmatron, Fear of the Dark, en Raise your fist
of waar hangen er nog meer van dat soort posters bij jou in de buurt?
(ben al jaaaren niet in beide kroegen geweest namelijk)
quote:Bar American die heeft van die 4 cds posters hangen.
Op zaterdag 6 december 2003 19:15 schreef Tokus het volgende:[..]
bar american? rock desert?
of waar hangen er nog meer van dat soort posters bij jou in de buurt?
(ben al jaaaren niet in beide kroegen geweest namelijk)
quote:Nog geen tijd voor gehad moeten werken en zo, ik vertel je je zodra ik hem heb kunnen luisteren wel wat ik ervan vind.
Op zaterdag 6 december 2003 19:14 schreef pro_jeex het volgende:[..]
en heb je hem geluisterd? Hoe vind je hem zelf
quote:Pubs...
Op zondag 7 december 2003 00:28 schreef Witchfynder het volgende:Yes, Candlemass fans kún je ontmoeten in kroegen!
quote:Kroegen als in horecagelegenheden in het algemeen.
Op zondag 7 december 2003 00:29 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Pubs...
quote:
Op zondag 7 december 2003 11:32 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Kroegen als in horecagelegenheden in het algemeen.
quote:pubs..
Op zondag 7 december 2003 11:32 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Kroegen als in horecagelegenheden in het algemeen.
quote:Goh...fijn voor je
Op zondag 7 december 2003 20:51 schreef Graveland het volgende:
HALLO MENSEN! DAAR BEN IK WEEEEER
quote:ja he
Op zondag 7 december 2003 20:55 schreef Dissection het volgende:[..]
Goh...fijn voor je
quote:als je zo irritant blijft posten kan ik niet echt zeggen dat ik je gemist heb
quote:Wel veilig he?
Op zondag 7 december 2003 20:56 schreef Dissection het volgende:[..]
Zeker!!!!
Neuken?
quote:Feestje
quote:Owja, Muziek
Op zondag 7 december 2003 21:05 schreef Seborik het volgende:
Nu kijken of je nog over muziek kunt praten.
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:50 schreef Graveland het volgende:[..]
Owja, Muziek
wat vind men van Forest of Impaled?
en dan kijk ik vooral naar Summo, Jeex en alle blackies
Ik heb net een nokturnal mortum longsleeve binnen, van Ne-Christ
quote:Gelukkig ben je er weer, terminste iemand met een goede muzieksmaak erbij op fok!
quote:Hmmm, die band van Krieg, Judas Iscariot en nog een handvol US black metal bands - drummer Duane Timlin. Nog niet gehoord eigenlijk.
Op zondag 7 december 2003 22:50 schreef Graveland het volgende:
wat vind men van Forest of Impaled?
quote:doen doen doen!
Op zondag 7 december 2003 23:12 schreef Summoner het volgende:[..]
Hmmm, die band van Krieg, Judas Iscariot en nog een handvol US black metal bands - drummer Duane Timlin. Nog niet gehoord eigenlijk.
quote:Ik ben de naam wel eens tegengekomen... is dat goed?
Op zondag 7 december 2003 23:38 schreef Graveland het volgende:
ken je Temnozor overigens?
quote:Ja, erg goed, maar niet echt standaard metal, mooie vocals, en goed artwork.
Op zondag 7 december 2003 23:49 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik ben de naam wel eens tegengekomen... is dat goed?
quote:IK OOK IK OOK!!!
Op donderdag 27 november 2003 12:07 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ga je na Nargaroth toe
quote:Ik ben er weer ja, na een klein bannetje
Op zondag 7 december 2003 23:01 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ben je er weer??
Ik heb net een nokturnal mortum longsleeve binnen, van Ne-Christ
quote:ken ik, goede black metal
Op zondag 7 december 2003 23:38 schreef Graveland het volgende:ken je Temnozor overigens?
quote:ik niet, ik niet
Op zondag 7 december 2003 23:56 schreef Graveland het volgende:[..]
IK OOK IK OOK!!!
quote:Ja hij is wel leuk, maar ook weer niet super goed. Ik vind het meezing gehalte toch wel erg hoog. En er staan ook niet echt nummers op als Bed of nails en feed my Frankenstein.
Op zaterdag 6 december 2003 17:45 schreef pro_jeex het volgende:[..]
De cover is ook master
quote:Nou nou, jongens en meisjes, laten we niet gelijk overdrijven.
Op zondag 7 december 2003 20:55 schreef Graveland het volgende:[..]
ja he
quote:
Lord Worm back in the band.According to the bands official website Lord Worm is back in the band. The official statement is:
«"Un mal pour un bien", I`ve heard it said, and those seven long years ago, unhappy though I was at leaving (for a private question of honour, not beer), it was none the less for the best. Now, we`ve come full circle, and again a private question of honour finds me back in the fold. "It is so. It cannot be otherwise." See you soon...»
L.W
Ohja, ik begin ;
Ik vinbd sommige nummers een beetje te, mja, punkachtig misschien. Gewoon te melodieloos Maar ik kan het op zich wel waarderen, en het zit soms best lollig in elkaar ook nog. Er is ook een lieve cover van "tainted love".
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:24 schreef ThE_ED het volgende:
Het is vaak meer punk-achtig dan metal, maar wat vinden jullie van "My Ruin" ?!Ohja, ik begin
;
Ik vinbd sommige nummers een beetje te, mja, punkachtig misschien. Gewoon te melodieloos
Maar ik kan het op zich wel waarderen, en het zit soms best lollig in elkaar ook nog. Er is ook een lieve cover van "tainted love".
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 08-12-2003 18:10]
quote:ken je Vaginal Jesus?
Op maandag 8 december 2003 18:09 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Punk , nee niks voor mij
quote:Ja, dat is een grindcore band van anal cunt leden, wat dan
Op maandag 8 december 2003 18:11 schreef Graveland het volgende:[..]
ken je Vaginal Jesus?
![]()
quote:'t klinkt wel gaver dan Anal Cunt, hehe
Op maandag 8 december 2003 18:15 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ja, dat is een grindcore band van anal cunt leden, wat dan
quote:he he
Op maandag 8 december 2003 18:26 schreef Graveland het volgende:[..]
't klinkt wel gaver dan Anal Cunt, hehe
Ik heb weer veel leuk spul binnen, ik zal binnenkort wel weer ff wat voor je branden
quote:woeh!
Op maandag 8 december 2003 18:29 schreef pro_jeex het volgende:[..]
he he
Ik heb weer veel leuk spul binnen, ik zal binnenkort wel weer ff wat voor je branden
quote:Ik heb een gaaf splitje: Cock and Ball Torture/Last Days of Humanity
Op maandag 8 december 2003 18:43 schreef Dissection het volgende:
Anal Cunt?Waco Jesus!
quote:Ik heb net een zooi weer uit Polen binnen
Op maandag 8 december 2003 18:34 schreef Graveland het volgende:[..]
woeh!
Ik heb net een bestelling richting Stellar Winter op de post gedaan
zometeen een beetje mooie topic titel
quote:heb ik op vinyl, die split, al een tijdje overigens.
Op maandag 8 december 2003 18:45 schreef Graveland het volgende:[..]
Ik heb een gaaf splitje: Cock and Ball Torture/Last Days of Humanity
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |