quote:Volgens mij wordt het God Gijs
Op woensdag 26 november 2003 12:30 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik ook.. erg benieuwd.. vooral hoe het er uit gaat zien.
Na GT3 geen echt racespel meer geraced.. ja Motogp2 dan, maar dat zijn toch weer 2wielers.
Heb zon idee dat het weer nachtwerk gaat worden.. en dan ook online
*vreselijk zin in heeft*
quote:Een geintje is leuk.
Op woensdag 26 november 2003 12:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee dat zou dit effect geven
quote:Ik kan niet stoppen
Op woensdag 26 november 2003 12:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Een geintje is leuk.
quote:Nog 1 of 2 dagen
Op woensdag 26 november 2003 12:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Volgens mij wordt het God Gijs
Reviews zijn lovend
quote:Waarom lukt het bij ons dan weer niet
Op woensdag 26 november 2003 12:01 schreef Quinny het volgende:[..]
Helaas werkt het niet bij vrouwen. Ikmoet nog 3 kg afvallen om op mijn oude gewicht te komen en zelfs daarvan mag er wel een kilotje of 10 eraf
quote:sielig, wom moest hij ook weer naar de doc?
Op woensdag 26 november 2003 12:58 schreef Tigress74 het volgende:
Zo bakkie koffe en nu hopen dat die tijd een beetje snel gaat...
Wil weten hoe het met mijn kat is ! ....en dan snel naar de dierenarts hem ophalen en dan naar huis....zijn broer zit nu ook de hele dag alleendie snapte er vanmorgen al niets van dat zijn broertje weg ging zonder hem....
quote:Bij de Intertoys in Eindhoven is hij al te koop. Ik heb hem net zien liggen (ik moest me wel inhouden hoor).
Op woensdag 26 november 2003 12:27 schreef Bastard het volgende:
Yep ook gebeld.. krijgen hem vrijdag.
quote:Ontstoken tandvlees.....beest doet niet aan kauwen dus dan krijg je dat..onwijs jong beest dus zou niet moeten gebeuren maar hij hapt en *gloink* weg is het voer..maar niet uit wat het is of hoe groot....kauwen vertikt hij gewoon
Op woensdag 26 november 2003 12:59 schreef Magneet het volgende:[..]
sielig, wom moest hij ook weer naar de doc?
Dus dierenarts is nu zijn tandjes aan het schoonmaken en doen...en dat gaat onder narcose dus arme Draakje zal wel duf zijn vanmiddag
quote:Damn...wat raar! Ben je niet bang dat hij een keer stikt als hij iets niet doorgeslikt krijgt?
Op woensdag 26 november 2003 13:07 schreef Tigress74 het volgende:
Ontstoken tandvlees.....beest doet niet aan kauwen dus dan krijg je dat..onwijs jong beest dus zou niet moeten gebeuren maar hij hapt en *gloink* weg is het voer..maar niet uit wat het is of hoe groot....kauwen vertikt hij gewoon
quote:Soms wel ja...alhoewel het verbazingwekkend is wat dat beest allemaal kan eten.
Op woensdag 26 november 2003 13:08 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Damn...wat raar! Ben je niet bang dat hij een keer stikt als hij iets niet doorgeslikt krijgt?
Ze krijgen al of gekookte vis of Sheba (brokjes want de pate die moeten ze niet).
Geef ze ook gerust geen Whiskas ofzo....ze vertikken het te eten...al laat je het 3 dagen staan....ze worden onwijs vervelend maar eten
![]()
Ze zijn een beetje verwend ....
quote:Een beetje?
Op woensdag 26 november 2003 13:16 schreef Tigress74 het volgende:
quote:een beetje, die intussen 3 monsters van mij krijgen 's avonds een beetje vlees ( tom poes van de edah ) en de rest doen ze het maar met brokjes
Op woensdag 26 november 2003 13:16 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Soms wel ja...alhoewel het verbazingwekkend is wat dat beest allemaal kan eten.
Hij vind mee-eten met mij ook heerlijk...hoe scherper hoe beter.
Voor kip tandoori doet hij alles en ook roerbak schotels die ik maak vind hij lekker...en geloof me dat daar veel knoflook, sambel, gember etc in zit
En voer is meestal in kleine brokjes dus dat moet op zich goed gaan..kan er geen 24/7 naast zitten helaas...Ze krijgen al of gekookte vis of Sheba (brokjes want de pate die moeten ze niet).
Geef ze ook gerust geen Whiskas ofzo....ze vertikken het te eten...al laat je het 3 dagen staan....ze worden onwijs vervelend maar eten![]()
quote:Ja die Sheba is dankzij mijn moeder
Op woensdag 26 november 2003 13:18 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Een beetje?
Ze krijgen bij mij ook brokken...die staan er standaard samen met water...eerst speciaal voor katten die niet buiten komen )a 30 Euro per 4 kilo) en nu dieet voer (a geen idee want vorige keer ging dat bij de dierenarts rekening erbij maar zal ook wel zoiets zijn)..
Maar heb het graag voor ze over
Lekker gegeten. Uiteraard
quote:*pets*
Op woensdag 26 november 2003 13:29 schreef kepler het volgende:
brakheid is verdwenen
sorry had ik zin in
quote:Dat is het belangrijkste Tiggy!
Op woensdag 26 november 2003 13:30 schreef Tigress74 het volgende:
quote:das idd balen ja dat je op die manier op kosten word gejaagd, ik heb borkjes die ik bij die boerenbond haal weet zo niet welk merk mar doe ongeveer een maand met een zak van 12 euro ofzo
Op woensdag 26 november 2003 13:30 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ja die Sheba is dankzij mijn moeder
Ik was op vakantie en toen waren de katten bij mijn ouders...was de Sheba in de aanbieding dus die beesten krijgen dat....met als gevolg dat ze geen Whiskas, TomPoes, Felix, Kitekat of wat dan ook meer eten ...
En de Sheba is ondertussen natuurlijk al lang niet meer in de aanbieding he !!Ze krijgen bij mij ook brokken...die staan er standaard samen met water...eerst speciaal voor katten die niet buiten komen )a 30 Euro per 4 kilo) en nu dieet voer (a geen idee want vorige keer ging dat bij de dierenarts rekening erbij maar zal ook wel zoiets zijn)..
quote:Het valt me mee dat ze met die teringzooi bij jullie in huis nog niet op muizenjacht kunnen.
Op woensdag 26 november 2003 13:33 schreef Magneet het volgende:
das idd balen ja dat je op die manier op kosten word gejaagd, ik heb borkjes die ik bij die boerenbond haal weet zo niet welk merk mar doe ongeveer een maand met een zak van 12 euro ofzo
quote:binnen overleven muizen niet lang dan stamp ik ze plat ( Face heeft een gewoonte gahad een half jaar geleden om snachts muizen mee te nemen de slaapkamer in en daar los te laten ) maar buiten toen ik nog bamboe had aten ze muizen genoeg nu moeten ze verder weg en zie ik ze dus nog amper met muis.
Op woensdag 26 november 2003 13:35 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het valt me mee dat ze met die teringzooi bij jullie in huis nog niet op muizenjacht kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |