Ik zou niet weten wie ik 't anders zou gunnen. Maar goed.
Het blijft leuk
In het voorstukje voor de aankomende aflevering zag je al hoe Jutta die reetveterkever Gio confronteerde met de bananen kwestie... als dank zal ze dus wel door Gio en zijn schoothondjes worden weggestemd.
Ik op de reetveterkever, de luie wannabe heipaal en achterbakse zielenknijper!
Maar dit is geheel mijn mening...
Jutta is voor mij zeker de beste en verdient het veruit het meeste om te winnen.
.
quote:
Franca moet tegen Ryan op de evenwichtsbalk. Blijft er 1 van over.Door middel van eilandraad moeten er 3 personen van Kelapa af. Nog een vraag of die mensen nog een kans krijgen door middel van duivelseiland........
Ik denk het echter niet.
Hou je er dus 1 van duivelseiland en 2 van Kelapa over.
Dan zien we op 7 december wie van de 3 in de laatste slopende proef zal afvallen en gaan we in Brussel beleven wie er verkozen wordt tot Mister of Miss Ronbinson.
quote:dat klopt hij is ook als enigste geintervieuwd door de prive _0_
Op woensdag 26 november 2003 10:52 schreef Stifler182 het volgende:
Ryan moet en gaat winneHij overleeft het duivelseiland..
V.
quote:Die opmerking heb ik enkele topics geleden ook al gemaakt, want dat was toen ook het geval met Derek vandaar die conclusie dat Ryan wel eens kan winnen.
Op woensdag 26 november 2003 11:07 schreef deathwishx5 het volgende:[..]
dat klopt hij is ook als enigste geintervieuwd door de prive _0_
quote:Als het zo gaat dan denk ik dat Jutta, Robin en Ryan overblijven voor 7 december.
Op woensdag 26 november 2003 11:03 schreef -Mk- het volgende:
Quote van ander forum:
[..]
Ik denk echter dat ze zorgen dat ze 7 december nog 4 deelnemers hebben. Dus 3 op het gewone eiland en 1 op duivelseiland. Dan door middel van 2 proeven laten ze 2 man overblijven, waartussen mensen mogen kiezen.
Ik hoop dat het uiteindelijk gaat tussen Robin en Jutta.
quote:Hee Björn had je er ook zo uigesloopt, wat doet Franca in die rij ???
Op woensdag 26 november 2003 10:50 schreef -Mk- het volgende:
quote:Franca zit er toch nog in. Ze kan toch nog naar Duivelseiland?
Op woensdag 26 november 2003 14:17 schreef elcastel het volgende:[..]
Hee Björn had je er ook zo uigesloopt, wat doet Franca in die rij ???
quote:Oh ja fuck, ze heeft nog niet gekozen, jezus zo komen we nooit door de kandidaten heen.
Op woensdag 26 november 2003 14:18 schreef mbn het volgende:
Franca zit er toch nog in. Ze kan toch nog naar Duivelseiland?
Dan hoort ze toch gewoon in dat plaatje.
en ik eet echt m'n schoen op als die ranzige tuttebel Ilona wint, wat een rare sloerie is dat. Beh
quote:Nog beter wordt het als dan Ryan wint
Op woensdag 26 november 2003 11:17 schreef Stifler182 het volgende:
Als Gio en Ryan tegen elkaar in de finale komen wordt echt goede televisie
Ik hoop dat Ryan wint of Franca, die vrouw is onterecht door die eikels weggestemd, alleen maar omdat ze bang voor haar zijn...whahaha...
quote:Make that Ryan of Jutta, Susie.
Op woensdag 26 november 2003 14:31 schreef Susie het volgende:
Ik hoop dat Ryan wint of Franca, die vrouw is onterecht door die eikels weggestemd, alleen maar omdat ze bang voor haar zijn...whahaha...
quote:Euh nee, of Franca blijft op het duivelseiland of Ryan, dus een van die twee....
Op woensdag 26 november 2003 14:41 schreef elcastel het volgende:[..]
Make that Ryan of Jutta, Susie.
quote:Dan Ryan dus en de finale met Jutta, dat bedoelde ik. Franca doet me echt helemaal niks. Ik denk opeens dat ze iets wint van Ryan, hopen van niet dan maar.
Op woensdag 26 november 2003 14:47 schreef Susie het volgende:
Euh nee, of Franca blijft op het duivelseiland of Ryan, dus een van die twee....
quote:Ze hebben het wel in de gaten maar ze willen hun coalitie in stand houden.
Op woensdag 26 november 2003 14:31 schreef Susie het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat die sufferd van een Robin en Judge, Gio niet in de gaten hebben met dat eten. Ik had het allang al niet meer gepikt.
quote:In de eerste versie van Expeditie Robinson is een stemafspraak gemaakt om Karin weg te stemmen om precies dezelfde reden, zij had weinig of geen tegenstanders en had dus een grote kans om te winnen als ze de finale zou halen. Karin won in de betreffende ronde echter immuniteit (misschien wel omdat de redactie een op haar toegesneden immuniteitsproef had bedacht) en won vervolgens inderdaad de eindprijs. Als Robin, Giovanni en Judge willen winnen is het dus wel terecht dat ze Franca hebben weggestemd. Jutta zit overigens in dezelfde positie als Franca. Om kans te maken op de eindprijs moeten ze haar dus ook wegstemmen.
quote:Yohan.nl > cker ryan moet winne
Op woensdag 26 november 2003 14:29 schreef yohan.nl het volgende:[..]
Nog beter wordt het als dan Ryan wint
off topic: hoe ist op stage?
"De serie Expeditie Robinson is gemaakt door het productiebedrijf Kanakna
in opdracht van SBS Nederland en België. De opnames hebben in mei en juni
van dit jaar plaatsgevonden. Tijdens de opnames worden door de mensen van
de productie beslissingen genomen om het spel zo eerlijk mogelijk te laten
verlopen en impasses te voorkomen.
In de uitzending van 23 november is te zien geweest dat er na de
eliminatieproef een keuze werd gegeven aan de winnaar om zijn immuniteit
om te ruilen voor een extra stem. Deze beslissing is voorafgaand aan de
proef door de mensen van de productie genomen om te voorkomen dat er een
impasse zou ontstaan bij de volgende eilandraad (3 om 3 stemmen). Er is
weloverwogen door de productie besloten om deze keuze pas bekend te maken
nadat de winnaar van de proef bekend was. Deze beslissing staat echter
geheel los van degene die de proef zou winnen, de keuze zou hoe dan ook
gegeven zijn.
SBS is van mening dat middels bovenstaande gang van zaken een goede
oplossing is bedacht om uit de dreigende impasse te geraken. Wij hopen dan
ook zeker dat we u als kijker zullen behouden aangezien deze wending zeker
niet betekent dat alle spanning uit de serie verdwenen is.
Wij hopen u hiermee voldoende geīnformeerd te hebben."
Tot zover SBS.
Ongeacht de proeven zullen de mannen (Robin) uitmaken wie er vertrekt, in eerste instantie zal dat Jutta zijn (om dezelfde reden als Franca kon vertrekken).
De volgende is dan Ilona of Judge (geen van hen zal een proef winnen neem ik aan).
Blijven uiteindelijk over Robin en Giovanni.
Op het andere eiland zal Ryan makkelijk Franca/Judge/Ilona verslaan.
De slopende eindproef tussen Giovanni, Robin en Ryan winnen Giovanni en Ryan met gemak denk ik zo.
quote:Fout!!
Op vrijdag 28 november 2003 03:10 schreef Cosma-Shiva het volgende:
De slopende eindproef tussen Giovanni, Robin en Ryan winnen Giovanni en Ryan met gemak denk ik zo.
Zij is mentaal tien keer sterker dan die Lullo's en weegt < 60 kg.
De kwestie van de verdwenen bananen is de lont in het kruitvat. Ryan beschuldigd Giovani van diefstal en verwijt de Limburgse kok stiekem te eten tijdens het koken. De stoppen slaan door bij Gio: "Geef me een mes en ik steek het tussen zijn ribben." dreigt hij. Het eindigt in een handgemeen dat de kijkers bewust of onbewust niet te zien krijgen. Het incident is weken na de expeditie nog niet verteerd.
Giovani Oosters (27) doet er zelfs nog een schepje bovenop: "Ik denk dat Ryan zelf die bananen gepikt heeft."
- Allez Giovani, de expeditie is voorbij, nu mag je toegeven.
Ik heb het spel eerlijk gespeeld. Ik heb die bananen niet gestolen. In de montage hebben ze dat gesuggereerd om wat meer animo in het programma te krijgen. Er is nooit iets bewezen. De enige aanwijzing is Ryan, dus denk ik dat hij zelfs de dader is.
-Toen Ryan de expeditie verliet, gunde je hem gee handdruk. Vind je dat niet erg onsportief?
Niet na alles wat er gebeurd was. Vandaag ga ik er al wat beter mee om. Ryan kwam zelfs al naar de opening van mijn club in Hasselt. Ik koester geen wrok, al zal ik het voorval nooit vergeten. Tenslotte heeft die man mij echt diep geraakt.
-De voorbije aflevering won je de proef en kreeg je immuniteit op de eilandraad.
Heel belangrijk. Dat Ryan zou vertrekken, was daardoor zo goed als zeker. Ik kon geen dag langer op het gezicht van die kinderachtige egoīst kijken. Maar iemand zoals Franca zou zowieso niet op mij hebben gestemd na het geweldige geschenk dat ik haar gaf.
-Tactisch goed bekeken.
Dat had niet met tactiek maar met gevoel te maken. Als ik mijn eigen hachje wilde redden, had ik beter Ilona's moeder laten komen. Of straffer: Ryans mama.
-Over het gevecht met Ryan zei Ilona: ik begrijp niet dat een karateman als Gio zo reageert.
Heel erg. Maar dat is Ilona. Zwartwit. Ze zal nog wel beseffen dat er veel grijs is in de wereld.
-De vrouwen op het eiland schrokken erg van je reactie.
Ik heb echt 5 dagen op mijn tanden moeten bijten. Een hele prestatie. Toen mijn beste vriend op het eiland kwam, was ik dolgelukkig. Toch wist 'barbiepop' Ryan die dag te verknallen. Dat was de druppel. Thuis heb ik een boszak waarop ik mijn woede kan koelen, op het eiland niet.
-Heb je spijt van je reactie?
Geen seconde. Ik begreep de commentaren van sommige kandidaten ook niet. Ik deed alles voor de groep. Die verwijten hebben iets in mij gebroken. Vanaf toen had ik iets van: "Trek allemaal jullie plan, geen Gio meer aan de potten."
-Je nodigt je beste vriend uit op het eiland, anderen kozen voor familie en geliefden. Waarom?
Mijn vriendin en ik waren toen nog maar 3 weken samen. Wist ik veel dat de relatie tot na de expeditie zou standhouden. En mijn moeder en zus konden zich niet vrijmaken. Dus werd het Jamal.
quote:Ik heb een van een quote, van de Thuishaven.. http://pub75.ezboard.com/bexpeditierobinson2003
Op donderdag 27 november 2003 22:34 schreef Bus watcher het volgende:
Waar komt dit bericht vandaan Mk ?
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:52 schreef schatje het volgende:
Fijn om te weten dat Gio nog steeds een dikke plaat voor z'n kop heeft.
De kwestie van de verdwenen bananen is de lont in het kruitvat. Ryan beschuldigd Giovani van diefstal en verwijt de Limburgse kok stiekem te eten tijdens het koken. De stoppen slaan door bij Gio: "Geef me een mes en ik steek het tussen zijn ribben." dreigt hij. Het eindigt in een handgemeen dat de kijkers bewust of onbewust niet te zien krijgen. Het incident is weken na de expeditie nog niet verteerd.
Giovani Oosters (27) doet er zelfs nog een schepje bovenop: "Ik denk dat Ryan zelf die bananen gepikt heeft."
- Allez Giovani, de expeditie is voorbij, nu mag je toegeven.
Ik heb het spel eerlijk gespeeld. Ik heb die bananen niet gestolen. In de montage hebben ze dat gesuggereerd om wat meer animo in het programma te krijgen. Er is nooit iets bewezen. De enige aanwijzing is Ryan, dus denk ik dat hij zelfs de dader is.
-Toen Ryan de expeditie verliet, gunde je hem gee handdruk. Vind je dat niet erg onsportief?
Niet na alles wat er gebeurd was. Vandaag ga ik er al wat beter mee om. Ryan kwam zelfs al naar de opening van mijn club in Hasselt. Ik koester geen wrok, al zal ik het voorval nooit vergeten. Tenslotte heeft die man mij echt diep geraakt.
Nog even voor de ckerheid, winnaar is toch nog niet bekend ? Is toch nog helemaal niet gekozen ?
Anders blijkt uit dat zinnetje in ieder geval dat Gio genoeg geld heeft om een club te openen
quote:Wat een top repley van je!!!!
Op vrijdag 28 november 2003 12:52 schreef schatje het volgende:
Fijn om te weten dat Gio nog steeds een dikke plaat voor z'n kop heeft.
quote:Hij kan toch ook gewoon een lening afgesloten hebben?
Op zaterdag 29 november 2003 21:57 schreef EmjaY het volgende
Anders blijkt uit dat zinnetje in ieder geval dat Gio genoeg geld heeft om een club te openen
quote:En of een sponser. Maar goed we hebben weer wat om over na te denken dus.
Op zondag 30 november 2003 11:49 schreef computergirl het volgende:
Hij kan toch ook gewoon een lening afgesloten hebben?
quote:hahaha
Op zondag 30 november 2003 18:34 schreef berney het volgende:
Ik zit al in de startblokken,. Mijn man vroeg net wanneer het begint want dan mag hij achter zijn computer zitten.
.
.
Marcooooooooooooooooooooooooooooooo
schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
elcasteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
en de rest natuurlijk!
quote:Volgende week is de finale al, eerst de reguliere laatste uitzending en daarachter aan de finale...
Op zondag 30 november 2003 16:22 schreef snowwie2 het volgende:[..]
3?
quote:whoei
Op zondag 30 november 2003 18:43 schreef Buurmannetje het volgende:[..]
Volgende week is de finale al, eerst de reguliere laatste uitzending en daarachter aan de finale...
quote:Neeeee, dan al? Kan me niet voorstellen.
Op zondag 30 november 2003 18:43 schreef Buurmannetje het volgende:
Volgende week is de finale al, eerst de reguliere laatste uitzending en daarachter aan de finale...
nog een uurtje
quote:*meld
Op zondag 30 november 2003 18:40 schreef Hakkert het volgende:
even de rest roepen:Marcooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:31 schreef cptmarco het volgende:[..]
*meld
en gio is ook stom
en robin vind ik ook niet meer leuk
ik vind alleen jutta leuk
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:50 schreef amaranta het volgende:
ik haat judge
ik haat judge ik haat hem
hypocriete nepamerikaan
ik haat hem
echt waar
wat een vervelend mannekeen gio is ook stom
en robin vind ik ook niet meer leuk
ik vind alleen jutta leuk
ik hoop dat ze hem eruitflikkeren vandaag
quote:je hoort hem alleen maar jammeren en zeuren.... zul je ook nog eens zien dat hij de finale haalt.... Hij verdiend het echt het allerminst.
Op zondag 30 november 2003 19:55 schreef schatje het volgende:
Ik erger me nu ook al aan Judge.
quote:wie niet.. hai schatje
Op zondag 30 november 2003 19:55 schreef schatje het volgende:
Ik erger me nu ook al aan Judge.
quote:Hoi
Op zondag 30 november 2003 19:56 schreef Hakkert het volgende:[..]
wie niet.. hai schatje
quote:Weer helemaal klaar voor?
Op zondag 30 november 2003 19:57 schreef schatje het volgende:[..]
Hoi
.
quote:hahaha ontspan
Op zondag 30 november 2003 19:58 schreef amaranta het volgende:
klaar om te kotsen van jugde ja
Ik heb de update gekeken over de aflevering van vorige keer..
Nu hebben Jutta, franca en ilona alle 3 op Judge gestemd en Robin, Gio en Judge alle 3 op Franca met een extra stem daarbij van Robin omdat hij zijn immuniteit ingeruild had..
Dus Franca eruit..
Maaaaar, ze zeiden daarvoor dat Judge nog een tegenstem had van de vorige ronde, is dit zo of niet? Was een beetje verwarrend..
quote:Dat gold alleen als judge en een ander allebei evenveel stemmen kregen.. Dan zou judge door die extra stemmen uit de vorige rondes er uit moeten
Op zondag 30 november 2003 20:01 schreef Perzikje het volgende:
Ik heb een vraag:Ik heb de update gekeken over de aflevering van vorige keer..
Nu hebben Jutta, franca en ilona alle 3 op Judge gestemd en Robin, Gio en Judge alle 3 op Franca met een extra stem daarbij van Robin omdat hij zijn immuniteit ingeruild had..
Dus Franca eruit..Maaaaar, ze zeiden daarvoor dat Judge nog een tegenstem had van de vorige ronde, is dit zo of niet? Was een beetje verwarrend..
quote:Volgensmij geldt die laatste stem van de vorige x alleen als het zeg maar gelijk spel is?
Op zondag 30 november 2003 20:01 schreef Perzikje het volgende:
Ik heb een vraag:Ik heb de update gekeken over de aflevering van vorige keer..
Dus Franca eruit..Maaaaar, ze zeiden daarvoor dat Judge nog een tegenstem had van de vorige ronde, is dit zo of niet? Was een beetje verwarrend..
quote:Maar geldt die extra stem dan ook in deze aflevering?
Op zondag 30 november 2003 20:03 schreef schatje het volgende:
Die extra stem geldt idd nog steeds.
quote:fantastische theorie
Op zondag 30 november 2003 20:04 schreef amaranta het volgende:
ik denk dat robin gaat winnen want het programma heet expeditie ROBINson
en als judge zou gaan winnen dan zouden ze het wel expeditie judgeson hebben genoemd
![]()
![]()
quote:Ja toch.
Op zondag 30 november 2003 20:05 schreef Leila het volgende:Maar geldt die extra stem dan ook in deze aflevering?
Maar omdat Robin nu een extra stem had tegen Franca, moest Franca er gewoon uit?
quote:Wat maakt het nog uit, gebeurd is gebeurd. Op naar het volgende.
Op zondag 30 november 2003 20:07 schreef Perzikje het volgende:
Dus als Judge en franca zeg maar allebei 3 stemmen hadden gehad had Judge eruit gemoeten omdat hij over de hele expeditie genomen in de eilndraden de meeste stemmen heeft gekregen?Maar omdat Robin nu een extra stem had tegen Franca, moest Franca er gewoon uit?
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 30-11-2003 20:08]
quote:Als ie tegen Judge is vind ik in ieder geval van wel.
Op zondag 30 november 2003 20:05 schreef Leila het volgende:
Maar geldt die extra stem dan ook in deze aflevering?
quote:Ja.
Op zondag 30 november 2003 20:07 schreef Perzikje het volgende:
Dus als Judge en franca zeg maar allebei 3 stemmen hadden gehad had Judge eruit gemoeten omdat hij over de hele expeditie genomen in de eilndraden de meeste stemmen heeft gekregen?
quote:Ja.
Maar omdat Robin nu een extra stem had tegen Franca, moest Franca er gewoon uit?
quote:inderdaad, eens kijken wat voor iets leuks ze nu kunnen maken....
Op zondag 30 november 2003 20:10 schreef Vibromass het volgende:
Onderhand een vast onderdeel van het ER2003-belevingsgevoel
quote:Waarom is er nooit eens iemand die NIET zegt 'ooooh wat prachtig, wat suuuuper' maar gewoon iets van MIJN HUIS, WAT DOE JE??
Op zondag 30 november 2003 20:16 schreef cptmarco het volgende:[..]
inderdaad, eens kijken wat voor iets leuks ze nu kunnen maken....
Hun smaken liggen echt mijlenver uit elkaar
quote:Ja, ik heb het toch gekocht?!
Op zondag 30 november 2003 20:22 schreef Vibromass het volgende:
Waarom is er nooit eens iemand die NIET zegt 'ooooh wat prachtig, wat suuuuper' maar gewoon iets van MIJN HUIS, WAT DOE JE??
quote:hahahah
Op zondag 30 november 2003 20:13 schreef Vibromass het volgende:
Ilona is haar motivatie kwijt. Jawel, je hoort het goed, haar gedrag voorheen was mét motivatie.
quote:welke?
Op zondag 30 november 2003 20:25 schreef Hakkert het volgende:
Hoorde jullie die reclame?
*er helemaal klaar voor is, pot met thee staat klaar.... kom maar op
quote:Met suiker graag!
Op zondag 30 november 2003 20:26 schreef cptmarco het volgende:[..]
welke?
quote:Ik ben blij dat je dat even vertelt. Ga je poepen of piesen?
Op zondag 30 november 2003 20:26 schreef Riann het volgende:
ik ga nog heel snel naar de wc
quote:Die met dat Robin nog wel eens hard kan vallen
Op zondag 30 november 2003 20:26 schreef cptmarco het volgende:[..]
welke?
quote:piesen was het dus
Op zondag 30 november 2003 20:27 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik ben blij dat je dat even vertelt. Ga je poepen of piesen?
quote:Ik wil het niet weten..
Op zondag 30 november 2003 20:27 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik ben blij dat je dat even vertelt. Ga je poepen of piesen?
quote:Volgens mij in ER2005 nķg een hot topic
Op zondag 30 november 2003 20:31 schreef schatje het volgende:
De bananenkwestie![]()
.
quote:Nee, een waar bananendrama!
Op zondag 30 november 2003 20:31 schreef schatje het volgende:
De bananenkwestie![]()
.
[Dit bericht is gewijzigd door nogiemand op 30-11-2003 20:34]
Hier zijn Fa's gevraagd.
quote:André van Duin.
Op zondag 30 november 2003 20:34 schreef schatje het volgende:
Wat is dit??![]()
.
Stel je voor dat je dat steeds moest typen.
quote:De boswachters hadden ze ook mogen doen.
Op zondag 30 november 2003 20:35 schreef tong80 het volgende:[..]
André van Duin.
quote:Ilona jammert voort.....
Op zondag 30 november 2003 20:36 schreef schatje het volgende:
Nu weer serieus![]()
.
quote:Die ogen wou ik net opmerken.
Op zondag 30 november 2003 20:36 schreef MissX het volgende:
ik vind ilona eik wel beetje op een vis lijken, met der ogen zo
quote:Wehehe die ogen
Op zondag 30 november 2003 20:37 schreef Vibromass het volgende:
Ah, Ilona heeft weer eens een principekwestie om over te nuffen
quote:
quote:Spooky hoor.
quote:Maar wel zo leuk voor het programma.
Op zondag 30 november 2003 20:39 schreef MissX het volgende:
ik blijf Ryan ene irri ventje vinden.
quote:Kop er af.
Op zondag 30 november 2003 20:39 schreef cptmarco het volgende:
een schildpad .....wat liev.....
En peuzelen maar.
quote:Herinner je baby schildpadjes ook nog??
Op zondag 30 november 2003 20:39 schreef cptmarco het volgende:
een schildpad .....wat liev.....
Vorig jaar met Olivier .
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:40 schreef cptmarco het volgende:
Gio denkt Soep...
neeeeeeeeeeee Judge
quote:Judge ook
Op zondag 30 november 2003 20:40 schreef cptmarco het volgende:
Gio denkt Soep...
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:38 schreef schatje het volgende:
Monteren kunnen ze wel bij Net5.
.
''Ik wil gewoon eten."
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 30-11-2003 20:41]
quote:inderdaad.....
Op zondag 30 november 2003 20:41 schreef Hakkert het volgende:
JudgeWat ben jij een lul zeg!
Free Willy. The movie - 3
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:43 schreef schatje het volgende:
Dag schildpad, goede reis.
Kut.
Ryan heeft 3 benen.
quote:Ik geloof het wel ja.
Op zondag 30 november 2003 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is de eerste keer dat iemand z'n 2e week op het Duiveleiland ingaat toch?
quote:meer Joop Braakhekke zou ik zeggen.
Op zondag 30 november 2003 20:45 schreef Cybart het volgende:
judge voelt zich robinson????????
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:45 schreef Cybart het volgende:
judge voelt zich robinson????????
quote:wat had je niet verwacht
Op zondag 30 november 2003 20:46 schreef schatje het volgende:
Tot nu toe wel een leuke uitzending. Dat had ik niet verwacht namelijk.
quote:Ja, dat is die Robinson van dat eiland met een Mcdrive erop
Op zondag 30 november 2003 20:45 schreef MissX het volgende:
Judge vindt zichzelf een Robinsenhet is gewoonweg lachwekkend
quote:Nu dat Bjorn enzo weg is.
Op zondag 30 november 2003 20:46 schreef Hakkert het volgende:[..]
wat had je niet verwacht
quote:Ik mis bjorn
Op zondag 30 november 2003 20:47 schreef schatje het volgende:[..]
Nu dat Bjorn enzo weg is.
nooit gedacht dat ik dat zou zeggen
Hij is net zo min een Robinson als de eerste afvaller.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 30-11-2003 20:51]
quote:Zeg dat wel zeg.. pff
Op zondag 30 november 2003 20:47 schreef Stranger het volgende:
Hoop dat dat hele bananengezeur nu voorbij is
ga dood... ga dood... ga dood... ga dood...
En hoe haalt die Judge het in zijn HOLLE BOVENKAMER om die schilpad op te willen eten? Kan die gast niet heel snel moven?!
quote:hopelijk leest hij hier niet mee
Op zondag 30 november 2003 20:48 schreef MissX het volgende:
damn vraag me echt af hoe mensen in zijn omgeving nu op hem reageren als ze dit soort uitspraken zien.
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:43 schreef schatje het volgende:
Dag schildpad, goede reis.
gaat Djutsj die schildpad lopen aaien..
Hoe kun je je nou een Robinson voelen als je voortdurend zķ loopt te mekkeren over vreten en niks uitvoert omdat je 'te slap' bent. Heeft die lul dan helemaal geen zelfkennis?
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 30-11-2003 20:50]
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:48 schreef -Mk- het volgende:
Wat een saai begin en een saaie vooruitblik, meer van hetzelfde..
Dus nog steeds niet over Bjorn heen .
quote:Idd
Op zondag 30 november 2003 20:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik vind er geen bal meer aan zonder Björn...
quote:Bjorn was fantastisch, jammer dat ie weg is
Op zondag 30 november 2003 20:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik vind er geen bal meer aan zonder Björn...
quote:nou hoop het wel eik, ms ziet die zelf dan in hoe triest die is.
Op zondag 30 november 2003 20:49 schreef cptmarco het volgende:[..]
hopelijk leest hij hier niet mee
quote:de papa en mama van hem......
Op zondag 30 november 2003 20:49 schreef Mes het volgende:
Wie noem zijn kind nu "rechter"?
quote:What's new..
Op zondag 30 november 2003 20:49 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
![]()
.
Dus nog steeds niet over Bjorn heen
.
Robin is blij
Judge heeft honger.
Hoeray.
als er iemand een ruft laat, waait zij heel gemakkelijk mee op de bruine luchtstroom.
quote:Ehm.. ze schamen zich?
Op zondag 30 november 2003 20:48 schreef MissX het volgende:
damn vraag me echt af hoe mensen in zijn omgeving nu op hem reageren als ze dit soort uitspraken zien.
quote:Hee, dat is gewoon the thing, OK? He can do the shit, motherfucker.
Op zondag 30 november 2003 20:49 schreef Mes het volgende:
Wie noem zijn kind nu "rechter"?
quote:Ach nee, ik vind het nu met die bananenkwestie ook nog steeds wel leuk en ik ben benieuwd of Ryan wraak neemt.
Op zondag 30 november 2003 20:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Björn was het kijkcijferkanon, voor Björn bleef je kijken...
quote:het zal je vader maar zijn, krijg je op maandag te horen dat jou papa die lieve schilpad op wou eten.
Op zondag 30 november 2003 20:50 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ehm.. ze schamen zich?
quote:Mee eens, ik mis 'm ook.
quote:Lijkt me op zich wel lachen.. Gio en judge zijn ook eikels dus wat dat betreft
Op zondag 30 november 2003 20:51 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ach nee, ik vind het nu met die bananenkwestie ook nog steeds wel leuk en ik ben benieuwd of Ryan wraak neemt.
quote:Daar kunnen we morgen pas over oordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |