abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14934970
Expeditie Robinson, deel 36
En weer verder. .

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 26 november 2003 @ 08:33:42 #2
54932 J.J.McKay
............................
pi_14935001
Robin moet winnen!
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  woensdag 26 november 2003 @ 08:36:30 #3
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_14935022
Jaa Robin is oke olé olé

Ik zou niet weten wie ik 't anders zou gunnen. Maar goed.

Het blijft leuk

We Are Borg, Resistance Is Futile!
  woensdag 26 november 2003 @ 08:38:58 #4
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_14935052
Jutta of Ilona mag van mij wel winnen. De mannen die er nu nog inzitten vind ik een stelletje schijnheilige ruksmurfen.

In het voorstukje voor de aankomende aflevering zag je al hoe Jutta die reetveterkever Gio confronteerde met de bananen kwestie... als dank zal ze dus wel door Gio en zijn schoothondjes worden weggestemd.

Ik op de reetveterkever, de luie wannabe heipaal en achterbakse zielenknijper!

Maar dit is geheel mijn mening...

Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  woensdag 26 november 2003 @ 08:44:49 #5
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_14935112
Ik zie net dat er gemiddeld 1,5 miljoen mensen naar kijken.Kei veel voor zo een concept.Het is en blijft een goed concept.Dat zie ik BB niet nadoen, blij aan toe
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_14935309
Ik begin ook steeds meer te walgen van alledrie de mannen in het kamp... maar ben bang dat ze makkelijk gaan winnen.

Jutta is voor mij zeker de beste en verdient het veruit het meeste om te winnen.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_14936302
Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta! Jutta!

.

woensdag 26 november 2003 @ 10:09:47 #8
71048 Tokay
makes your day!
pi_14936514
Robin viel me opeens zwaar tegen toen hij samen met Judge (daar maak ik niet eens woorden aan vuil) een beetje ging lopen janken omdat ze het zo zielig vonden dat hun Gio (achterbaks en agressief) 'valselijk' beschuldigd werd van bananenroof.
Ilona is wel leuk, neemt geen blad voor haar mond, Jutta is okee (nog op niets negatiefs kunnen betrappen eigenlijk), maar mijn grote sympathie gaat uit naar Ryan. Dus ik hoop dat Ryan wint, want ik vind hem een sterke en eerlijke persoonlijkheid.
En oh wat ben ik blij dat die lijzige en berekenende Catweazle (alleen die stem al, en dat vreselijke westvlaamse accent!!!) eruit ligt. Opzouten met die gast, ik heb me vanaf afl. 1 aan hem geergerd!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_14937307

pi_14937344
Ryan moet en gaat winne Hij overleeft het duivelseiland..
pi_14937623
Quote van ander forum:
quote:
Franca moet tegen Ryan op de evenwichtsbalk. Blijft er 1 van over.

Door middel van eilandraad moeten er 3 personen van Kelapa af. Nog een vraag of die mensen nog een kans krijgen door middel van duivelseiland........

Ik denk het echter niet.

Hou je er dus 1 van duivelseiland en 2 van Kelapa over.

Dan zien we op 7 december wie van de 3 in de laatste slopende proef zal afvallen en gaan we in Brussel beleven wie er verkozen wordt tot Mister of Miss Ronbinson.

pi_14937697
quote:
Op woensdag 26 november 2003 10:52 schreef Stifler182 het volgende:
Ryan moet en gaat winne Hij overleeft het duivelseiland..
dat klopt hij is ook als enigste geintervieuwd door de prive _0_
  woensdag 26 november 2003 @ 11:09:18 #13
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_14937754
Die jankpartij van Robin vond ik ook een beetje een tegenvaller, maar zo heeft iedereen wel een minpunt. Robin blijft mijn knakker, op de voet gevolgd door Jutta. Als één van beiden wint, ben ik blij.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_14937872
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:07 schreef deathwishx5 het volgende:

[..]

dat klopt hij is ook als enigste geintervieuwd door de prive _0_

Die opmerking heb ik enkele topics geleden ook al gemaakt, want dat was toen ook het geval met Derek vandaar die conclusie dat Ryan wel eens kan winnen. .
  woensdag 26 november 2003 @ 11:14:00 #15
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_14937882
Robin of Jutta zijn ook mijn favorieten voor de overwinning. Al lijkt het me toch heel erg leuk om Gio en Ryan samen in de finale te zien staan.
“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_14937953
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:03 schreef -Mk- het volgende:
Quote van ander forum:
[..]
Als het zo gaat dan denk ik dat Jutta, Robin en Ryan overblijven voor 7 december.

Ik denk echter dat ze zorgen dat ze 7 december nog 4 deelnemers hebben. Dus 3 op het gewone eiland en 1 op duivelseiland. Dan door middel van 2 proeven laten ze 2 man overblijven, waartussen mensen mogen kiezen.

Ik hoop dat het uiteindelijk gaat tussen Robin en Jutta.

pi_14937998
Als Gio en Ryan tegen elkaar in de finale komen wordt echt goede televisie
pi_14942844
quote:
Op woensdag 26 november 2003 10:50 schreef -Mk- het volgende:

Hee Björn had je er ook zo uigesloopt, wat doet Franca in die rij ???
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_14942881
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:17 schreef elcastel het volgende:

[..]

Hee Björn had je er ook zo uigesloopt, wat doet Franca in die rij ???

Franca zit er toch nog in. Ze kan toch nog naar Duivelseiland?
Dan hoort ze toch gewoon in dat plaatje.
pi_14942894
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:18 schreef mbn het volgende:
Franca zit er toch nog in. Ze kan toch nog naar Duivelseiland?
Dan hoort ze toch gewoon in dat plaatje.
Oh ja fuck, ze heeft nog niet gekozen, jezus zo komen we nooit door de kandidaten heen.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_14943069
Ook al is ie soms een beetje raar, Robin blijft m'n favoriet. Hij speelt het spel zoals het gespeeld moet worden!

en ik eet echt m'n schoen op als die ranzige tuttebel Ilona wint, wat een rare sloerie is dat. Beh

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 26 november 2003 @ 14:29:10 #22
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_14943161
Ik had in het begin al Jutta of Robin de grootste kansen toegedicht om te winnen en daar blijf ik bij.
pi_14943171
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:17 schreef Stifler182 het volgende:
Als Gio en Ryan tegen elkaar in de finale komen wordt echt goede televisie
Nog beter wordt het als dan Ryan wint
  woensdag 26 november 2003 @ 14:31:43 #24
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_14943219
Wat ik niet begrijp is dat die sufferd van een Robin en Judge, Gio niet in de gaten hebben met dat eten. Ik had het allang al niet meer gepikt.

Ik hoop dat Ryan wint of Franca, die vrouw is onterecht door die eikels weggestemd, alleen maar omdat ze bang voor haar zijn...whahaha...

Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_14943465
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:31 schreef Susie het volgende:
Ik hoop dat Ryan wint of Franca, die vrouw is onterecht door die eikels weggestemd, alleen maar omdat ze bang voor haar zijn...whahaha...
Make that Ryan of Jutta, Susie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')