quote:Maar het is een serieuze vraagstelling.
Op zondag 21 december 2003 23:55 schreef nikky het volgende:[..]
ik denk niet dat je dat hoeft te doen. heatwave heeft hem niks voor niks op slot gegooid. anders had hij hem wel verplaatst
quote:Ik zie niet in hoe dan. Maar goed hij is open in ONZ.
Op zondag 21 december 2003 23:57 schreef tvlxd het volgende:[..]
Maar het is een serieuze vraagstelling.
quote:Ok. Merci.
Op maandag 22 december 2003 00:06 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ik zie niet in hoe dan. Maar goed hij is open in ONZ.
quote:ooooooeeeee, 1 dagje ben ik een keertje bezig met slowchatten op mijn werk en meteen heeft "meneer" calvobbes het allemaal door, HW vindt het modden niet meer leuk, want hij is er noooooooit!
Op dinsdag 23 december 2003 18:18 schreef calvobbes het volgende:
Zeg Heatwave, vind jij het nog wel leuk om in GC te modden? Ik zie je meer op andere plaatsen en maar af en toe een slotje zetten als iemand je helpt.
Andere baggertopics in GC blijven gewoon openen terwijl je wel aanwezig bent!
Word jij nou niet eens heeeel erg moe van jezelf???
quote:Zow... Jij bent snel op je tenen getrapt. Altijd leuk die modjes die niet tegen kritiek kunnen en meteen zo in de verdediging schieten.
Op dinsdag 23 december 2003 18:26 schreef HeatWave het volgende:ooooooeeeee, 1 dagje
quote:Vertel.
Op dinsdag 23 december 2003 18:31 schreef HeatWave het volgende:
Of misschien is het wel iets heel anders....
quote:Static
Op dinsdag 23 december 2003 18:33 schreef static het volgende:[..]
Vertel.
Er is niets, helemaal niets. Ik ben aanwezig wanneer ik aanwezig ben en mod zoals ik mod.
Niets meer, niets minder.
quote:Ik ging net afwassen.... erg GC waardig.
Op dinsdag 23 december 2003 18:31 schreef HeatWave het volgende:
Nou zo erg is het allemaal niet. Ik ben heel regelmatig in GC te vinden
En dat was even snel door de lijst gaan....
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 23-12-2003 18:38]
quote:Bedankt sollicitaties kunnen naar forum@fok.nl
Op dinsdag 23 december 2003 18:37 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik ging net afwassen.... erg GC waardig.
Avator FB?
The Game continues! :) Dubbel
newbie Welke kans verdient die?
Verder nog iets??
quote:Ja. Denk er eens goed over na of je wel genoeg tijd en zin hebt om GC mod te zijn. En laat je niet verlijden door de fijne pluche dat hoort bij het blauw zijn
Op dinsdag 23 december 2003 18:38 schreef HeatWave het volgende:Verder nog iets??
ps en doe niet zo schijnheilig dat je regelmatig aanwezig bent en topics de kans geeft....
quote:Dat ik er serieus op in ga...
Op dinsdag 23 december 2003 18:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja. Denk er eens goed over na of je wel genoeg tijd en zin hebt om GC mod te zijn. En laat je niet verlijden door de fijne pluche dat hoort bij het blauw zijn
*Zucht*
Als ik 1 dagje als vandaag wat minder mod dan anders is geen leidraad voor mijn tijd en zin hebben. Ik zit overdag op mijn werk, en dat WEET iedereen, dat is intern besproken. Als ik op fok! ben dan check ik zeer regelmatig GC voor mod-relevante zaken. Dat ik nou VANDAAG toevallig de vrije tijd die ik had op mijn werk in ONZ doorgebracht heb, is niet toonaangevend voor mijn fok! gedrag.
quote:Ik herhaal:
Op dinsdag 23 december 2003 18:47 schreef HeatWave het volgende:Als ik 1 dagje als vandaag wat minder mod dan anders is geen leidraad voor mijn tijd en zin hebben.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 18:29 schreef calvobbes het volgende:Ik zeg dit niet omdat ik jouw één dagje niet zo actief bezig heb gezien hoor, ik zie jou wel meer dagjes niet actief modden en GC weer afglijden naar Onzin2. Toch een beetje raar als dat gebeurt terwijl er drie mods opzitten.
quote:je herhaalt maar een eind weg, Ik weet hoevaak en waar ik online ben, en zolang ik nog niet door mede-GC modjes op verzaken word aangesproken is er nog niets aan de hand.
Op dinsdag 23 december 2003 18:49 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik herhaal:
[..]
quote:Nou misschien is dit een duwtje in de rug voor Nikky. Ik denk niet dat zij het leuk vind om in d'r eentje 1,5 uur lang alleen maar slotjes te zetten op een zondag of 's avonds als ze thuiskomt.
Op dinsdag 23 december 2003 18:53 schreef HeatWave het volgende:je herhaalt maar een eind weg, Ik weet hoevaak en waar ik online ben, en zolang ik nog niet door mede-GC modjes op verzaken word aangesproken is er nog niets aan de hand.
Wel jammer dat je jezelf niet afvraagd of je wel genoeg online bent en mod in GC. Maar ja, zelfkritiek is bij de meeste modjes ver te zoeken....
Ow en niet zo gemeen doen tegen mij op IRC he
quote:Ok, nu begint het idd vevelend te worden. Als Nikky dit vindt dat hoor ik dat wel vaan HAAR en ze heeft geen achterbakse messteken in mijn rug van JOU nodig om dit me te vertellen.
Op dinsdag 23 december 2003 18:56 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nou misschien is dit een duwtje in de rug voor Nikky. Ik denk niet dat zij het leuk vind om in d'r eentje 1,5 uur lang alleen maar slotjes te zetten op een zondag of 's avonds als ze thuiskomt.
Wel jammer dat je jezelf niet afvraagd of je wel genoeg online bent en mod in GC voor deze functie. Maar ja, zelfkritiek is bij de meeste modjes ver te zoeken....
Ik heb ook regelmatig dat ik een golf aan slotjes moet zetten als er een tijdje niemand aanwezig is geweest, stuff happens.
quote:Ik hoop het dat ze dat eerlijk durft te zeggen als ze dat vind. Ik zou het iig niet leuk vinden als ik de enige ben die actief ergens mee bezig is terwijl er nog anderen zijn.
Op dinsdag 23 december 2003 18:59 schreef HeatWave het volgende:Ok, nu begint het idd vevelend te worden. Als Nikky dit vindt dat hoor ik dat wel vaan HAAR
quote:Hoezo achterbaks? Ik zeg het je toch "recht in je gezicht".
ze heeft geen achterbakse messteken in mijn rug van JOU nodig om dit me te vertellen.
quote:Mwah... 1 blik bij de slotjes laat zien dat dat dat best wel meevalt hoor. Toevallig vandaag heb je een hele serie achter elkaar. Maar alleen maar omdat jij daar op gewezen bent door een collega mod die ik heb ingeseind.
Ik heb ook regelmatig dat ik een golf aan slotjes moet zetten als er een tijdje niemand aanwezig is geweest, stuff happens.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 18:53 schreef HeatWave het volgende:en zolang ik nog niet door mede-GC modjes op verzaken word aangesproken is er nog niets aan de hand.
Jullie zijn er toch voor de users en niet voor de kleur en/of mede modjes ?
Verder is er al iets aan de hand als je erop aangesproken wordt. Maar ook al voor die tijd want anders wordt je er niet op aangesproken, snap je ? Er kan al goed iets fout zitten terwijl Nikki nog niets tegen je gezegt heeft. Misschien vindt ze je wel net zo waardeloos als ik en spreekt ze niet meer tegen je.
quote:Ja misschien wel, maar misschien ook niet.
Op dinsdag 23 december 2003 19:49 schreef Furby het volgende:[..]
Jullie zijn er toch voor de users en niet voor de kleur en/of mede modjes ?
Verder is er al iets aan de hand als je erop aangesproken wordt. Maar ook al voor die tijd want anders wordt je er niet op aangesproken, snap je ? Er kan al goed iets fout zitten terwijl Nikki nog niets tegen je gezegt heeft. Misschien vindt ze je wel net zo waardeloos als ik en spreekt ze niet meer tegen je.
En laten we elkaar geen mietje noemen jij en calvobbes zij nou niet de users die puur objectief reageren op fok! zaken. Zeiken om het zeiken zou het prima omschrijven.
En als er iets GOED fout zit dan spreken mijn mede modjes, en vooral de GM's, FA's, die mijn werk dan over moeten nemen, me echt wel aan.
Als ik een dagje wat minder mod, dan wil dat niet zeggen dat ik er niet genoeg ben natuurlijk, zeker overdag niet, als ik aan het WERK ben.
quote:En die beschuldiging is wel objectief?
Op dinsdag 23 december 2003 19:59 schreef HeatWave het volgende:En laten we elkaar geen mietje noemen jij en calvobbes zij nou niet de users die puur objectief reageren op fok! zaken. Zeiken om het zeiken zou het prima omschrijven.
quote:Waarom moet het GOED fout zitten voordat er ingegrepen word?
En als er iets GOED fout zit dan spreken mijn mede modjes, en vooral de GM's, FA's, die mijn werk dan over moeten nemen, me echt wel aan.
quote:Voor de derde maal: dit is niet je eerste dagje dat je wat minder mod. En als je geen tijd en zin hebt om te modden moet je er gewoon mee stoppen.
Als ik een dagje wat minder mod, dan wil dat niet zeggen dat ik er niet genoeg ben natuurlijk, zeker overdag niet, als ik aan het WERK ben.
quote:En voor de tigste maal, op het moment dat dat zo is zal ik dat zeker overwegen. Maar jouw argumenten zijn niet bepaald steekhoudend.
Op dinsdag 23 december 2003 20:02 schreef calvobbes het volgende:Voor de derde maal: dit is niet je eerste dagje dat je wat minder mod. En als je geen tijd en zin hebt om te modden moet je er gewoon mee stoppen.
Ik ken je, iedereen kent je, en ik heb gewoon nu geen zin om me de hele avond tegen je te gaan lopen verdedigen mbt argumenten die vooralsnog uit incidenten voorkomen.
Elwin --> Erwin --> Elvin
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36340
Rechtszaak 'Kumral Bagci' kan doorgaan
Gepost door Rob (R@b) - dinsdag 23 december 2003 @ 11:10 - Bron: ANP
De rechtszaak tegen de vermoedelijke moordenaar van de 7-jarige Kumral Bagci kan gewoon doorgaan. De rechtbank in Den Haag besloot dat gisteren, nadat men afgelopen vrijdag de zaak opschortte. De verdachte, de 20-jarige Ervin T., is echter wel uit zijn voorlopige hechtenis vrijgelaten.
-Edit-
Ik zie dat ie al op slot is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |