Ik vind bijvoorbeeld veel werk van Zorn werkelijk geniaal, maar als ik m'n vrienden wat laat horen en zeg dat ik het mooi vind, kijken ze me aan alsof ze water zie branden!
Ook m'n ouders vinden veel muziek die ik draai niet om aan te horen.
Ander voorbeeld is bijvoorbeeld Hallogallo van Neu. Ook dit nummer vind ik geniaal, maar toen ik deze plaat laatst toevallig in het bijzijn van m'n vriendin draaide, zei ze: wat is daar nou goed aan, vindt het maar saai!
Nu weet ik dat er hier bijvoorbeeld meer Zorn-aanhangers en Neu!-liefhebbers zijn (ik noem maar even iets), maar daar gaat het dus niet om. Reageer hier je frustraties af, en post de nummers waarvan jij het idee hebt dat je de "enige" bent die ze mooi vind!
Misschien 1 of 2 vrienden van me vinden hem wel ok maar de rest vind het bagger. Het is mijn favoriete album
Zelfs de fans zijn het niet met me eens
Muziek als: Ryan Adams, Damien Rice etc vinden ze echt niets!
Vind het wel jammer.
quote:Yes, een medestander
Op dinsdag 25 november 2003 18:23 schreef Trainspotting95 het volgende:
de new radical cd is best leuk ja
Een echte muziekliefhebber
16 minuten lang flippen, 16 minuten land de rest van het gezin boos. 16 minuten langs de buren chagarijnig
quote:Dat herken ik ja, argumenten als "ja maar hij zingt vals en klinkt als een wijf", je kent het wel. Ik vind 'm juist een hele fijne stem hebben, erg herkenbaar als zijnde van Anti-Flag.
Op dinsdag 25 november 2003 18:30 schreef Internationalist het volgende:
De stem van de zanger van Anti-Flag, echt iedereen die ik ken irl ergert zich er aan :\
Ik luister overigens veel punkrock en electronica, maar beide genre's kunnen mijn vrienden ook totaal niet boeien, ze luisteren vrijwel uitsluitend naar goedkope trance
quote:Ik geniet mee
Op dinsdag 25 november 2003 18:21 schreef Gillingham het volgende:
De nummers Spring en Reality van RMB vind ik geniaal. Helaas is dit één van de weinige soorten muziek die m'n medebewoners werkelijk niet waarderen, vooral als ik het hard zet. Die muziek moet nou eenmaal wat luider gedraaid worden.
quote:idd
Op dinsdag 25 november 2003 18:35 schreef Retro het volgende:[..]
Dat herken ik ja, argumenten als "ja maar hij zingt vals en klinkt als een wijf", je kent het wel. Ik vind 'm juist een hele fijne stem hebben, erg herkenbaar als zijnde van Anti-Flag.
-edit- dat zei je al :\
[Dit bericht is gewijzigd door Internationalist op 25-11-2003 18:39]
quote:Die zijn ook geniaal!
Op dinsdag 25 november 2003 18:21 schreef Gillingham het volgende:
De nummers Spring en Reality van RMB vind ik geniaal. Helaas is dit één van de weinige soorten muziek die m'n medebewoners werkelijk niet waarderen, vooral als ik het hard zet. Die muziek moet nou eenmaal wat luider gedraaid worden.
quote:Die vind ik wel goed eigenlijk
Op dinsdag 25 november 2003 18:22 schreef Djaser het volgende:Iron Maiden - No prayer for the dying
quote:En nog een
Op dinsdag 25 november 2003 18:30 schreef erikh het volgende:[..]
Yes, een medestander
Een echte muziekliefhebber
Heb het album ook... en draai hem vrij vaak...
lekkere cd
quote:Dat nummer is prachtig! Dat heb ik pas gedownload nadat ik het ontdekt had door de film Red Dragon, maar dan de originele versie Manhunter heet die, over Hannibal (een film uit de jaren 80). Op het moment dat ene vent gaat flippen en haar wil vermoorden zet hij keihard dit nummer op.....!
Op dinsdag 25 november 2003 18:32 schreef dimage het volgende:
iron butterfly - inna gada da vida ofzoiets16 minuten lang flippen, 16 minuten land de rest van het gezin boos. 16 minuten langs de buren chagarijnig
Ondanks het wellicht ietwat ludieke idee achter het nummer, vind ik dit een briljante popsong met een geweldige drive. Sowieso 1 van de betere nummers van de 2 Henken. .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |