whehehe hoe die dat ook zegt hequote:Op zaterdag 12 februari 2005 07:04 schreef Timo20 het volgende:
Erg cool gisteren![]()
"Kwone is a word. To kwone somebody"
En daarna ook een geweldige aflevering van The Simpsons. Ze zijn goed bezig bij Veronica
Inderdaad, Elaine en Jerry's relatie, Art Vandelay. Overigens vind ik de acteur die in latere afleveringen Jerry's vader speelt een stuk leuker.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens was deze aflevering best belangrijk om latere situaties en grappen beter te begrijpen. Zat eigenlijk best veel al in.
Art Vandelay????quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens was deze aflevering best belangrijk om latere situaties en grappen beter te begrijpen. Zat eigenlijk best veel al in.
Dat vind ik ook.Veronica dwingt me om naar hun te kijken :pquote:Op zaterdag 12 februari 2005 07:04 schreef Timo20 het volgende:
Erg cool gisteren![]()
"Kwone is a word. To kwone somebody"
En daarna ook een geweldige aflevering van The Simpsons. Ze zijn goed bezig bij Veronica
George die een architect wil zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:33 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Inderdaad, Elaine en Jerry's relatie, Art Vandelay. Overigens vind ik de acteur die in latere afleveringen Jerry's vader speelt een stuk leuker.
Ik heb gister gelezen dat half maart er een pers release is met de data voor de volgende set...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:14 schreef Rapaille het volgende:
Volume 3 (season4) - June 2005
Volumes 4 & 5 (Seasons 5 & 6) - Xmas 2005
Volume 6 (Season 7) - June 2006
Volumes 7 & 8 (Seasons 8 & 9) - Xmas 2006
dit las ik ergens, weet niet of het klopt
echt geweldigquote:
"Then what happened?"quote:Op maandag 7 maart 2005 19:32 schreef Evertje het volgende:
[..]
He dunks his donuts
Blijft elke keer weer geweldig
Toen ik Magnolia zag herkende ik m uit Seinfeldquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Damn, die Bookman (blibliotheekinspecteur) heeft echt een grote lijst films op zijn naam staan... ik had hem niet eens herkend als Edison sr. uit Dogville of de netwerkbaas uit The Truman Show.
http://uk.imdb.com/name/nm0001311/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |