abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23993469
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:51 schreef Umm-Qasr het volgende:
'You bad man, very bad man'
Dat vingertje dan ook Op de dvd staat die scene dat ie in de lach schiet met dat stukje, hilarisch Zelfs in de uiteindelijk epi zie je dat die moeite heeft ze lach in te houden op t moment dat kramer dat hete doekkie krijgt
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:23 schreef Dr_Evil het volgende:
Staan mensen uit Nepal bekend om hun humor?
Nu niet meer
Where facts are few, experts are many.
pi_24001731
Ik heb een collega die uit India komt maar echt precies zoals Babu Baath praat en doet. Als hij mij iets vraagt en ik hem daarmee help, prijst hij mij de hemel in. Maar als hij dan van een andere collega een beter advies krijgt, wordt ik direct gedegradeerd en is die ander 'much smarter'. Hij doet me altijd aan Babu denken ... ook toen hij problemen met z'n visum had ... Mijn collega praat ook alleen maar engels maar dan ook met zo'n accent
Before all else, be armed.
  donderdag 16 december 2004 @ 18:31:38 #153
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24017671
Yesssssssss!!

Ik heb hem binnen hoor. Via dvdpacific besteld, met FedEx laten verzenden, maar goed, hij is er. Finally!

Wat cool, wat mooi, wat schitterend. Peper & zoutstelletje is ontzettend leuk, maar het meest geweldig vind ik het script wat erbij zit. Erg leuk om te zien hoe zo iets eruit ziet
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_24017803
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:31 schreef Hare het volgende:
Yesssssssss!!

Ik heb hem binnen hoor. Via dvdpacific besteld, met FedEx laten verzenden, maar goed, hij is er. Finally!

Wat cool, wat mooi, wat schitterend. Peper & zoutstelletje is ontzettend leuk, maar het meest geweldig vind ik het script wat erbij zit. Erg leuk om te zien hoe zo iets eruit ziet
Feli man. Zie je wel dat mijn gebeden voor je hebben gewerkt!! Enjoy it while it lasts ... omdat ik nu al als een klein kind niet kan wahcten op seizoen 4 en verder ... GIDDY-UP!!!
  zondag 19 december 2004 @ 22:15:42 #155
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_24090831
Jaaa ik heb ook alle 3 de seizoenen en wacht ook op seizoen 4
pi_24105194
Ja, same here.. Ben door de 3 seizoenen heen, dus het wachten is op seizoen 4 en verder..

"These pretzels are making me thirsty"
Victory is mine!!
pi_24106483
seinfeld is super. Ik heb de eerste 3 seizoenen gekocht en nu heel veel gedownload. In HQ seizoen 5+6 (10,6 gig bij elkaar!) en in lq wat losse afleveringen.

Welke erg leuk zijn: the parking space, de aflevering dat george doet of gehandicapt is en de aflevering dat hij een bed laat bouwen in zijn bureau (bij de giants)
pi_24110172
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:09 schreef MrHoogeveen het volgende:
Welke erg leuk zijn: the parking space, de aflevering dat george doet of gehandicapt is en de aflevering dat hij een bed laat bouwen in zijn bureau (bij de giants)
Ja, het wachten zal hard zijn, want ik zie ze voorlopig nog niet komen De latere afleveringen hebben leuke series van bijrollen zoals die bazen van Elaine, de Yankees (Giants zijn uit San Francisco ), meer Newman en veel meer Kramer Hoe lang zou t nog duren?
  maandag 20 december 2004 @ 23:52:01 #159
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24110712
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:27 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja, het wachten zal hard zijn, want ik zie ze voorlopig nog niet komen De latere afleveringen hebben leuke series van bijrollen zoals die bazen van Elaine, de Yankees (Giants zijn uit San Francisco ), meer Newman en veel meer Kramer Hoe lang zou t nog duren?
Peterman!!

En hoe heette dat vriendje van Elaine ook alweer? Puddy ofzo toch?
pi_24110977
David "Eightball" Puddy ja

Toffe aflevering was dit trouwens
pi_24111041
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:04 schreef Atreidez het volgende:
David "Eightball" Puddy ja

[afbeelding]
Toffe aflevering was dit trouwens
Grease-money!! Devillllssss .. yeaaahhh .... the Deviiiiillllsss baby!!!!
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:29:36 #162
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24111456
Ik hoop trouwens dat lui als Puddy, the Soup Nazi, Peterman e.d. ook nog interviews krijgen of misschien zelfs commentaar op de komende dvds.

Lijkt me erg leuk om te horen
pi_24111828
Iemand trouwens gezien hoe Newman er uit ziet in één van die inside looks..?

Damn
Victory is mine!!
pi_24111879
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:49 schreef Dr_Evil het volgende:
Iemand trouwens gezien hoe Newman er uit ziet in één van die inside looks..?

Damn
Opeens 100 kilo lichter En george met baard!
pi_24112969
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:52 schreef MrHoogeveen het volgende:

[..]

Opeens 100 kilo lichter En george met baard!
Ik vind vooral de moeder en vader van Jerry er vreemd uitzien, die moeder is net Jabba the hutt en die vader ziet er ook uit als een alien met die rare bril met dat extreem zware montuur die je normaal alleen bij engelse nieuwslezers ziet.
pi_24113929
Waren altijd al rare types ja, die ouders. Maarre, je wou toch niet zeggen dat je de ouders van George wel normaal vind Of de vader van Elaine, of de moeder van Kramer.

Die vader van Jerry wordt trouwens in een van de eerste afleveringen op de dvd door iemand anders gespeelt, maar die komt daarna nooit meer terug.
pi_24114974
Mooi vind ik dat Kramer bij elke take gewoon serieus kan blijven. Hij ziet in dat het gewoon grappig was en in de serie gebruikt kan worden. Uiteraard kunnen Elaine en Jerry hun lachen niet inhouden, en gaat het toch mis.

Kramer rules!
pi_24115644
Ik kan me wel voorstellen dat Jerry, George en Elaine zich af en toe niet kunnen inhouden aangezien het nooit van te voren bekend is hoe die het gaat doen. Zoals met die doos in die afl. "The parking garage", hij smijt m in ze auto maar blijft hangen waardoor ie met ze mond erop knalt en ze lip splijt
pi_24117104
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:28 schreef Atreidez het volgende:
Waren altijd al rare types ja, die ouders. Maarre, je wou toch niet zeggen dat je de ouders van George wel normaal vind Of de vader van Elaine, of de moeder van Kramer.
Ik had het nu over hoe ze er uit zagen op het dvd-commentaar.
pi_24118753
Trouwens, in welk seizoen doet de vader van George zijn intrede?
Victory is mine!!
pi_24119711
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:03 schreef Stranger het volgende:
Ik had het nu over hoe ze er uit zagen op het dvd-commentaar.
Hadden ze in de serie een masker op dan
pi_24147897
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:28 schreef Atreidez het volgende:

Die vader van Jerry wordt trouwens in een van de eerste afleveringen op de dvd door iemand anders gespeelt, maar die komt daarna nooit meer terug.
Idd ja, een kale toch?? Leek totaal niet op de latere
Houd van een lijntje.
pi_24159002
Voor degenen die het nog niet wisten: 12 december j.l. waren Jerry, George, Elaine en Kramer te gast bij Oprah voor een eenmalige Seinfeld Reunion. Was erg leuk om ze na al die jaren weer eens samen te zien

(aflevering is te downloaden via bittorrent overigens)
  donderdag 23 december 2004 @ 14:47:24 #174
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24159278
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:33 schreef Javabean het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten: 12 december j.l. waren Jerry, George, Elaine en Kramer te gast bij Oprah voor een eenmalige Seinfeld Reunion. Was erg leuk om ze na al die jaren weer eens samen te zien

(aflevering is te downloaden via bittorrent overigens)
Waar is suprnova?
pi_24159326
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')