Dat vingertje dan ookquote:Op woensdag 15 december 2004 16:51 schreef Umm-Qasr het volgende:
'You bad man, very bad man'
Nu niet meerquote:Op woensdag 15 december 2004 17:23 schreef Dr_Evil het volgende:
Staan mensen uit Nepal bekend om hun humor?
Feli man. Zie je wel dat mijn gebeden voor je hebben gewerkt!!quote:Op donderdag 16 december 2004 18:31 schreef Hare het volgende:
Yesssssssss!!
Ik heb hem binnen hoor. Via dvdpacific besteld, met FedEx laten verzenden, maar goed, hij is er. Finally!
Wat cool, wat mooi, wat schitterend. Peper & zoutstelletje is ontzettend leuk, maar het meest geweldig vind ik het script wat erbij zit. Erg leuk om te zien hoe zo iets eruit ziet
Ja, het wachten zal hard zijn, want ik zie ze voorlopig nog niet komenquote:Op maandag 20 december 2004 19:09 schreef MrHoogeveen het volgende:
Welke erg leuk zijn: the parking space, de aflevering dat george doet of gehandicapt is en de aflevering dat hij een bed laat bouwen in zijn bureau (bij de giants)
Peterman!!quote:Op maandag 20 december 2004 23:27 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, het wachten zal hard zijn, want ik zie ze voorlopig nog niet komenDe latere afleveringen hebben leuke series van bijrollen zoals die bazen van Elaine, de Yankees (Giants zijn uit San Francisco
), meer Newman en veel meer Kramer
Hoe lang zou t nog duren?
Grease-money!! Devillllssss .. yeaaahhh .... the Deviiiiillllsss baby!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:04 schreef Atreidez het volgende:
David "Eightball" Puddy ja
[afbeelding]
Toffe aflevering was dit trouwens
Opeens 100 kilo lichterquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:49 schreef Dr_Evil het volgende:
Iemand trouwens gezien hoe Newman er uit ziet in één van die inside looks..?
Damn![]()
Ik vind vooral de moeder en vader van Jerry er vreemd uitzien, die moeder is net Jabba the hutt en die vader ziet er ook uit als een alien met die rare bril met dat extreem zware montuur die je normaal alleen bij engelse nieuwslezers ziet.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:52 schreef MrHoogeveen het volgende:
[..]
Opeens 100 kilo lichterEn george met baard!
Ik had het nu over hoe ze er uit zagen op het dvd-commentaar.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:28 schreef Atreidez het volgende:
Waren altijd al rare types ja, die ouders. Maarre, je wou toch niet zeggen dat je de ouders van George wel normaal vindOf de vader van Elaine, of de moeder van Kramer.
Hadden ze in de serie een masker op danquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:03 schreef Stranger het volgende:
Ik had het nu over hoe ze er uit zagen op het dvd-commentaar.
Idd ja, een kale toch?? Leek totaal niet op de laterequote:Op dinsdag 21 december 2004 09:28 schreef Atreidez het volgende:
Die vader van Jerry wordt trouwens in een van de eerste afleveringen op de dvd door iemand anders gespeelt, maar die komt daarna nooit meer terug.
Waar is suprnova?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:33 schreef Javabean het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten: 12 december j.l. waren Jerry, George, Elaine en Kramer te gast bij Oprah voor een eenmalige Seinfeld Reunion. Was erg leuk om ze na al die jaren weer eens samen te zien
(aflevering is te downloaden via bittorrent overigens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |