17 meiquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:14 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
Wanneer komt Season 4 eigenlijk op DVD?
Ik heb alleen geld voor de download natuurlijk.quote:
Welke 2?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:16 schreef Steeven het volgende:
Twee afleveringen vanavond, was weer leuk, nu maar hopen dat ze dit er niet afgooien zoals ze met bijna al het andere leuke materiaal doen.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:04 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
[..]
Ik heb alleen geld voor de download natuurlijk.
Wordt 's nachts toch herhaald?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kut waarom kwamen er nu twee afleveringen vandaag...heb de tweede dus gemist.
nee helaas niet zie ik nu... :[ alles herhalen ze maar nu opeens nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:51 schreef hogedrugsspuit het volgende:
[..]
Wordt 's nachts toch herhaald?
Geniale aflevering dus..quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:54 schreef Kipman het volgende:
De tweede was die aflevering dat Elaine in een deuk ligt tijdens het pianospel van George's vriendin omdat Jerry een pez-automaatje op haar been neerzette waardoor die vriendin ervan overstuur raakt en zegt dat ze die lach uit duizenden zou herkennen zodat Elaine dus nooit in haar buurt kan lachen want anders zou ze erachter komen dat zij lachte tijdens de voorstelling en dan zijn de rapen gaar. Die aflevering.
Oh ja, aan het einde waren de rapen natuurlijk gaar
Dag hoor, 22 euro voor een heel seizoen en uren kijkplezier lijkt me nou niet echt veel geld.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:43 schreef hogedrugsspuit het volgende:
[..]
Ach zeur niet zo, geld groeit ook niet op de rug van de studenten.
22 euro? En de rest.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Dag hoor, 22 euro voor een heel seizoen en uren kijkplezier lijkt me nou niet echt veel geld.
Ja, hoi he, ik was voor seizoen 1,2 en 3 samen, inclusief hele giftset 67 euro kwijt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:23 schreef hogedrugsspuit het volgende:
[..]
22 euro? En de rest.
Seizoen 1&2 kostte 45 euro, net als Seizoen 3.
Mij kostte het niks.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, hoi he, ik was voor seizoen 1,2 en 3 samen, inclusief hele giftset 67 euro kwijt.
damn, en the pez dispenzer nog welquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kut waarom kwamen er nu twee afleveringen vandaag...heb de tweede dus gemist.
Iddquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:24 schreef Evertje het volgende:
[..]
damn, en the pez dispenzer nog wel
echt geniaal als ie hem op dat stoeltje zet
ja dat gevoel heb ik ook altijd! Altijd zo'n lachje op zijn gezicht net alsof ie er zelf om moet lachen...quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef Steeven het volgende:
[..]
Idd. En die droge kop van Seinfeld er ook bij
. Ik heb wel vaak het idee dat hij soms zijn lach niet in kan houden, zoals met die Bibliotheek-detective
.
dvdsoon, als memberquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:04 schreef Atreidez het volgende:
Hare, deel met ons waar je m koopt.. want ik zie m alleen voor 44 euro, en duurderIk wil ook S4 zodra ie uit is (voor 22 euro).
Heerlijk!quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja dat gevoel heb ik ook altijd! Altijd zo'n lachje op zijn gezicht net alsof ie er zelf om moet lachen...
Laat maar, ik zag Newman gister al voorbijkomen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:57 schreef Sasandra het volgende:
Ik volg nu de herhalingen op Tv. Erg leuk, maar wanneer komt Newman eigenlijk in de serie? Die vind ik goed, nog onuitstaanbaarder dan George.
Vond een paar afleveringen geleden Elaine erg leuk, maar haar versie van: 'Dingos ate your baby'
Niet gek als er ook een Drake's CoffeeCake in voor komtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:35 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Laat maar, ik zag Newman gister al voorbijkomen.
Die dingen zien er best lekker uitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:01 schreef Evertje het volgende:
[..]
Niet gek als er ook een Drake's CoffeeCake in voor komt
[afbeelding]
Datum overlijden?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:52 schreef Woodpecker het volgende:
Seinfeld-acteur Barney Martin (82) overleden
LOS ANGELES (ANP) - Barney Martin, die in de populaire Amerikaanse comedy Seinfeld de vader speelde, is overleden aan kanker. Hij was 82 jaar. Dat heeft nieuwszender ABC vrijdag gemeld.
Martin was de tweede acteur die de rol van Jerry Seinfelds vader Morty speelde. Hij nam de rol tussen 1991 en 1998 in 23 afleveringen op zich. Over het spelen in Seinfeld zei hij ooit: ,,Dat was als slagroom boven op een enorme berg ijs.''
In de jaren '80 en '90 verscheen Martin in sitcoms als Major Dad, Full House, Golden Girls, The Wonder Years, Murphy Brown en in series als 21 Jump Street en Hill Street Blues.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op zondag 27 maart 2005 20:01 schreef Kipman het volgende:
Vanacht ging de zomertijd in en dat deed me denken aan die aflevering dat Kramer niet meedeed aan die ongein
Briljantquote:Jerry Seinfeld (29 april 1954)
Amerikaans komiek/acteur/schrijver/producer
Soms wordt de minder bewandelde weg om heel goede redenen minder bewandeld.
Uitspraak in de tv-serie Seinfeld (NBC)
Of die dat ze een huis gingen kopenquote:Op maandag 28 maart 2005 19:38 schreef Zwansen het volgende:
I am a architect kan ik me ook nog herinneren...
ik zei het!quote:Op maandag 28 maart 2005 19:41 schreef Cassius het volgende:
Vandelay Industries! Say Vandelay Industries!
Neer, dat was de aflevering waarin ze doen alsof ze geinteresseerd zijn in een apartement, maar in werkelijkheid alleen maar de wc hoeven te gebruiken. Kramer eerst als Pennypacker en Jerry later als Varnsen.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:39 schreef mechatronics het volgende:
Of die dat ze een huis gingen kopen
George : Art Vandelay (die rechter in de good-samaritan heette ook zo)
Kramer: H.E. Pennypacker, welthy industrial
Seinfeld, ik weet even niet meer
Mag ik dan latex voor je verkopen?quote:
Da's afl. 176, "The Puerto Rican Day", goeie iddquote:Op maandag 28 maart 2005 19:50 schreef Kipman het volgende:
[..]
Neer, dat was de aflevering waarin ze doen alsof ze geinteresseerd zijn in een apartement, maar in werkelijkheid alleen maar de wc hoeven te gebruiken. Kramer eerst als Pennypacker en Jerry later als Varnsen.
Die vrouw verteld Jerry dat ene Pennypacker ook geinteresseerd is in het apartement en 'Varnson' meld dan dat ze rivalen zijn in de industrie-wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |