quote:THIS IS A COLLECTION OF 23 DVDS WHICH INLCUDES ALL 9 SEASONS, PLUS A RARE BONUS SPECIAL FEATURES DISK WITH BLOOPERS, BEHIND THE SCENES FOOTAGE, DELETED SCENES, ECT. ALL 100% IN CHRONOLOGICAL ORDER FOR THE PILOT TO THE FINALE. COMPLETELY COMMERCIAL FREE AND UNEDITED. COMES COMPLETELY PACKAGED IN WHAT YOU SEE ABOVE. MAKE NO MISTAKE THIS IS THE COLLECTORS EDITION NOT JUST A BUNCH OR DISKS AND HOMEADE ARTWORK. 5 BOX SETS CONTAINING ALL 23 DVDS WITH CUSTOM ARTWORK. AND EPISODE GUIDES SO YOU CAN FIND YOUR FAVORITE EPISODE AT ANYTIME THESE ARE FORMATTED REGION FREE SO WILL PLAY ON ANY DVD PLAYER, DVD-ROM X-BOX OR PS2 WORLDWIDE.
quote:Op maandag 6 december 2004 09:25 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik vond dit ergens op t internet:
SEINFELD: THE ENTIRE DVD SERIES
[..]
[afbeelding]
https://www.dvdamerica.net/
Zou dit echt zijn??![]()
Zit daar nou een setje Seinfeld playing cards bij?quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:09 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Wat ziet ie er mooi uit zeg.
en ik ben nog steeds aan het wachten![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Zit daar nou een setje Seinfeld playing cards bij?
De stukjes kom je idd los op de dvd ook tegen, maar de show was een leuk aan elkaar gezet overzicht van alle spelers, hoe ze tot stand zijn gekomen en waarom ze in de show terechtkwamen. De hele special leek een beetje op een seinfeld epi, was erg gaaf gedaan!quote:Op maandag 6 december 2004 13:15 schreef Zhenar het volgende:
Vorige week werd er een Seinfeld Special uitgezonden in Amerika, waarin de acteurs en producers vertellen over hoe de serie tot stand kwam en zich ontwikkelde. Natuurlijk inclusief heel veel stukjes uit de serie en een paar (maar niet genoeg) bloopers. Super leuk! (al stond het meeste volgens mij al op de DVD, maar ik heb die niet, dus dat weet ik niet zeker)
die gift-set is zeker zonder NL-subs?quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:09 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Wat ziet ie er mooi uit zeg.
en ik ben nog steeds aan het wachten![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 15:11 schreef kavorka het volgende:
[..]
die gift-set is zeker zonder NL-subs?
Dat sneller verzenden van mijn doos maakt dus idd geen ruk uitquote:Op donderdag 9 december 2004 17:16 schreef Dr_Evil het volgende:
Hijs binnenMooie doos, wat kleiner dan ik had verwacht.. Moest 12,35 aan de postbode overhandigen
Bij mij dus ook. Ik heb ze gemaild en een mailtje teruggehad dat ik tot de 13e moet wachten voor ze stappen gaan nemen:quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:38 schreef DevoiD het volgende:
nog steeds niet binnenzou verdomme tot uiterlijk 8 december duren.. wel de eerste keer dat zoiets gebeurt met amazon, vraag me af wat de reden is..
quote:It's been our experience that the majority of late packages arrive just a day or two after the estimated delivery date. Therefore, we would like to ask that you wait until close of business on December 13, for this shipment to arrive.
Please note that Deutsche Post carries shipments to the destination country, but the final delivery is handled by your local postal service. Therefore, you may want to check with your local post office. Please note, however, that these shipments do not have tracking numbers.
Ik heb echt medelijden met je man. Ik zal in mijn gebeden aan je denken en vragen of t allemaal wat sneller kan.quote:Op maandag 13 december 2004 10:05 schreef Hare het volgende:![]()
![]()
![]()
Waar is mijn giftset???
Bij de douane ligt ie niet, daar heb ik al 2 keer naar gebeld en ze hebben niks. Amazon denkt nu ook dat het pakketje kwijt is en wou hem opnieuw voor me bestellen. Maar dat betekend dat ik moet wachten tot half februari tot ik hem heb aangezien ze hem daar niet meer op voorraad hebben.
Dus maar gecancelled en moet hem nu opnieuw gaan bestellen wat me dus zeker 15 euro meer gaat kosten![]()
![]()
Kutzooi!
En dit was nog wel de grootste release van het jaar waar ik op zat te wachten
En je gebeden zijn verhoordquote:Op woensdag 15 december 2004 13:16 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met je man. Ik zal in mijn gebeden aan je denken en vragen of t allemaal wat sneller kan.![]()
Staan mensen uit Nepal bekend om hun humor?quote:Op woensdag 15 december 2004 16:12 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb een collega uit Nepal, die werkt hier 2 jaar vanwege ze studie, en die heet Babu met ze middelste naam. Ik roep m altijd net zoals Jerry, maar hij snapt t grappige er nooit van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |