abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 december 2003 @ 17:36:31 #51
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_15151264
Jammer dat het weer plaats moet maken voor iets anders... dat Titus suckt echt zwaar.
De laatste aflevering vind ik persoonlijk niet echt een geweldige afsluiter. Het is te 'on-Seinfeld' naar mijn smaak. Er gebeurt te veel en het is allemaal nogal ongeloofwaardig. Wel grappig om al die personages uit de oude shows weer eens te zien.

Er is trouwens op Kazaa een filmpje te vinden uit Saturday Night Live genaamd "Seinfeld in Oz" dat volgt op de laatste aflevering. Erg cool!

Bankiertje
  donderdag 4 december 2003 @ 18:20:45 #52
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_15152356
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:27 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Ah, bedankt voor de 'heads up'. Die van gisteren heb ik geloof ik gemist (geheugen van niks )

korte samenvatting:
-Jerry krijgt groen licht van NBC om een sitcom op touw te zetten.
-Jerry en consorten mogen een vliegreisje maken van NBC
- Ze willen naar Parijs, maar door stunteligheden van Kramer komen ze in Masachuttes terecht.
- Tijdens een wandeling door Masanogwat filmt Kramer een autodiefstal op een ontzettend dikke man terwijl Jerry, Elaine en George humoristische opmerkingen over het geheel maken.
- Omdat ze geen hulp hebben aangeboden aan de dikke man dat volgens de wet moet, belandt ons viertal in de gevangenis.
- En nu gaan de wetshandhavers alle vuilnis van de vier opduiken en in de rechtszaal behandelen, met als gevolg dat we de leukste karakters uit alle Seinfeld afleveringen nu nog eens terug zien komen...

Over anderhalf uurtje dus...

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_15158561
Hij was echt geweldig he mensen!? Dat einde ook he, die stand-up in jail

Oh ik kan niet wachten tot het op dvd komt!!

Denocorp, bedankt!! Ik ga die eens even lenen van meneer Kazaa

pi_15160511
quote:
Op donderdag 4 december 2003 18:20 schreef Patch het volgende:
korte samenvatting:
-Jerry krijgt groen licht van NBC om een sitcom op touw te zetten.
-Jerry en consorten mogen een vliegreisje maken van NBC
- Ze willen naar Parijs, maar door stunteligheden van Kramer komen ze in Masachuttes terecht.
- Tijdens een wandeling door Masanogwat filmt Kramer een autodiefstal op een ontzettend dikke man terwijl Jerry, Elaine en George humoristische opmerkingen over het geheel maken.
- Omdat ze geen hulp hebben aangeboden aan de dikke man dat volgens de wet moet, belandt ons viertal in de gevangenis.
- En nu gaan de wetshandhavers alle vuilnis van de vier opduiken en in de rechtszaal behandelen, met als gevolg dat we de leukste karakters uit alle Seinfeld afleveringen nu nog eens terug zien komen...

Over anderhalf uurtje dus...

Top Bedankt voor de samenvatting!

Hij was leuk, dat het in de gevangenis eindigde was erg grappig. Echt zo het idee van als ze met z'n vieren in een cel zitten verschilt het eigenlijk niet zo heel veel van hun gewone leven

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_15162682
Was een tijdje geleden in het nieuws dat een bedrijf de rechten voor Seinfeld heeft verlengd met een paar jaar.... en dat de serie daarom de komende paar jaar nog niet op dvd verschijnt omdat ze die nog voorlopig op tv willen blijven herhalen....
[...............................................................................]
pi_15162904

pi_15164485
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:36 schreef Denocorp het volgende:
Jammer dat het weer plaats moet maken voor iets anders... dat Titus suckt echt zwaar.
De laatste aflevering vind ik persoonlijk niet echt een geweldige afsluiter. Het is te 'on-Seinfeld' naar mijn smaak. Er gebeurt te veel en het is allemaal nogal ongeloofwaardig. Wel grappig om al die personages uit de oude shows weer eens te zien.

Er is trouwens op Kazaa een filmpje te vinden uit Saturday Night Live genaamd "Seinfeld in Oz" dat volgt op de laatste aflevering. Erg cool!

Oz is trouwens een coole serie van HBO als je dat nog niet wist

topic: OZ deeltje 2

vrijdag 5 december 2003 @ 06:51:26 #58
22457 Patch
pi_15165449
Ik dacht dat dat filmpje over Seinfeld in het land van Oz ging...

filmpje is idd wel leuk.
Zoek ook eens op de Seinfeld-versie van Buffy the Vampire Slayer van Saturday Night Live
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_15170833
[quoteHij was leuk, dat het in de gevangenis eindigde was erg grappig. Echt zo het idee van als ze met z'n vieren in een cel zitten verschilt het eigenlijk niet zo heel veel van hun gewone leven
[/quote]

Sterker nog: de conversatie in de gevangenis is dezelfde als die van het begin van aflevering 1:

'hoe lang heb je dat shirt al?'
'hoezo'
'Dat tweede knoopje....etcetera'

'But nobody was listening! That doesn't make it right.'
pi_15199380
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:09 schreef Izzy_Mendelbaum het volgende:
Sterker nog: de conversatie in de gevangenis is dezelfde als die van het begin van aflevering 1:

'hoe lang heb je dat shirt al?'
'hoezo'
'Dat tweede knoopje....etcetera'

Cewl haha Nooit geweten.
Where facts are few, experts are many.
pi_15199543
Maar was dit dan die Final Episode waar zo geheimzinnig over werd gedaan?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_15200111
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:01 schreef Argento het volgende:
Maar was dit dan die Final Episode waar zo geheimzinnig over werd gedaan?
Geheimzinnig
pi_15658076
Straks beelden sbs over hoe ze er vroeger uitzagen

Hmm, was beetje kort getimed. Je zag Kramer 30 jaar geleden in een dating game, George in een reclame voor herschey's (met haar! ) en Elaine als advocaat in Family Ties (ook nooit geweten). En Jerry is eigenlijk altijd gewoon Jerry geweest.

woensdag 24 december 2003 @ 11:12:39 #64
4180 Hare
Come fly with me!
pi_15662916
Mmm, de search doet het niet, dus gooi ik dit ontzettend goede nieuws maar hier neer:

'Seinfeld' Trio Refuse To Yada Yada on DVD

quote:
Jason Alexander, Julia Louis-Dreyfus, and Michael Richards have refused to be interviewed for the DVD home-video release of Seinfeld after being offered only a small recording fee and being denied a percentage of the DVD's sales, the New York Times reported today (Tuesday). A representative for one of the performers, who refused to be identified, told the newspaper: "They all said, 'Why should we make other people richer?'" A spokesman for Jerry Seinfeld said that he hoped to talk to the three after the New Year "and persuade them to change their minds." Castle Rock is planning to release the first season of Seinfeld on DVD next December.
Nog een jaartje

Jammer genoeg alleen het eerste seizoen, maar goed, deze komt in mijn collectie!!!

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_15666912
Ok kweenie of dit een hoax is of niet, er schijnt in elke aflevering een superman voor te komen? Kan iemand dit bevestigen?
pi_15667223
quote:
Op woensdag 24 december 2003 11:12 schreef Hare het volgende:
Mmm, de search doet het niet, dus gooi ik dit ontzettend goede nieuws maar hier neer:
Dit is precies het topic waar het in zou moeten En een jaar is eik nog te lang. Had verwacht dat ze er al deze kerst mee zouden komen.
quote:
Op woensdag 24 december 2003 13:29 schreef dewd het volgende:
Ok kweenie of dit een hoax is of niet, er schijnt in elke aflevering een superman voor te komen? Kan iemand dit bevestigen?
Nooit op gelet. Ik weet dat er wel in sommige episodes een te zien is maar lang niet alle denk ik. Hoe ben je dit ter oren gekomen
  woensdag 24 december 2003 @ 17:41:59 #67
22457 Patch
pi_15673743
quote:
Op woensdag 24 december 2003 13:29 schreef dewd het volgende:
Niet waar.

Superman wordt wel eens vernoemt en soms heeft Jerry er een poppetje van in zijn kast staan. That's it.

pi_15673961
Ohw ik had het op een ander forum gelezen, en daar kwam de volgende link ook vandaan:

http://www.eeggs.com/items/1139.html

In redelijk veel dus iig.

pi_15674732
quote:
Op woensdag 24 december 2003 17:47 schreef dewd het volgende:
Ohw ik had het op een ander forum gelezen, en daar kwam de volgende link ook vandaan:

http://www.eeggs.com/items/1139.html

In redelijk veel dus iig.

Het wordt ook geteld als superman wordt genoemd of als er een andere connectie is, zoals hier staat. Ik ga er vanaf nu zeker op letten!
pi_15677673
In die van vanavond is ie nu al genoemd, na 4 min. Jerry zegt tegen Elaine in een zin "... like superman... ".
  woensdag 24 december 2003 @ 22:29:37 #71
4180 Hare
Come fly with me!
pi_15681259
quote:
Op woensdag 24 december 2003 17:41 schreef Patch het volgende:

[..]

Niet waar.

Superman wordt wel eens vernoemt en soms heeft Jerry er een poppetje van in zijn kast staan. That's it.

Wel waar

Ik quote Imdb:

quote:
There is a Superman somewhere in every episode.
Op een of andere manier zit er altijd iets van Superman in elke aflevering. Is het een bepaald woord, bepaald kledingstuk, bepaald beeld, maakt niet uit, maar het is er.

De enige bron die ik ff snel kon vinden is bovenstaande, maar weet zeker dat ik de rest ergens gelezen heb.

woensdag 24 december 2003 @ 23:43:19 #72
22457 Patch
pi_15683717
quote:
Op woensdag 24 december 2003 22:29 schreef Hare het volgende:

[..]

Wel waar

Ik quote Imdb:
[..]

Op een of andere manier zit er altijd iets van Superman in elke aflevering. Is het een bepaald woord, bepaald kledingstuk, bepaald beeld, maakt niet uit, maar het is er.

De enige bron die ik ff snel kon vinden is bovenstaande, maar weet zeker dat ik de rest ergens gelezen heb.

In Seinfeld's biografie EN een speciaal magazine dat uitkwam op de dag dat de laatste uitzending werd uitgezonden, zeggen ze dat ze de Superman trademark 10tallen keren zijn vergeten. Vooral in de eerste 2 seizoenen.
  donderdag 25 december 2003 @ 01:14:14 #73
4180 Hare
Come fly with me!
pi_15686477
quote:
Op woensdag 24 december 2003 23:43 schreef Patch het volgende:

[..]

In Seinfeld's biografie EN een speciaal magazine dat uitkwam op de dag dat de laatste uitzending werd uitgezonden, zeggen ze dat ze de Superman trademark 10tallen keren zijn vergeten. Vooral in de eerste 2 seizoenen.

ok dan, maar ze hebben het wel geprobeerd!
  donderdag 25 december 2003 @ 01:17:01 #74
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_15686531
Die quotes op imdb zijn ook echt cool! Als je de serie hebt gezien dan, sommige komen anders niet echt uit de verf.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_15708176
.. en vandaag was het dus de laatste keer dat Seinfeld op Veronica te zien was ..

Fijne kerst!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')