Ik kan me echt niks bedenken. Is toch gewoon vette kassa voor hun en gewoon fantastisch voor fans van Seinfeld!
Of zie ik dat nu verkeerd?
quote:nee dat zie je idd heel goed..ik snap er zelf ook niks van...ooit zal dat vast wel komen (hoop ik)
Op donderdag 27 november 2003 18:19 schreef Hare het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waarom dieserie nog niet op dvd is uitgebracht?
Ik kan me echt niks bedenken. Is toch gewoon vette kassa voor hun en gewoon fantastisch voor fans van Seinfeld!
quote:Das toch die met dat laserlampje in de bioscoop en dat kramer problemen krijgt voor het in de fik steken van een vlag
Op donderdag 27 november 2003 09:02 schreef Patch het volgende:
Het was de een na laatste uitzending volgens mij.
"The Puerto Rican Day".
"My name is Art Vandalay"
quote:Vond die laatste 2 afleveringen wel grappig maar tis niet echt Seinfeld.. Jammer dus
Nu komt er alleen nog maar de allerlaatste aflevering die 2 x zo lang duurt, waar de leukste karakters van alle afleveringen nog een keer langskomen in een rechtszaak tegen Jerry en Co.En dan is het voorbij met Seinfeld...
Zullen ze wel weer met aflevering 1 beginnen...
Misschien leuk om keer Seinfeld tournament te doen voor de leukste aflevering als de dvd's er eenmaal zijn
quote:Check dat topic ook even wat Patch poste. Het heeft met opnemen van extra footage op de dvd's te maken en ws. ook nog met uitzendrechten in bepaalde landen.
Op donderdag 27 november 2003 18:19 schreef Hare het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waarom dieserie nog niet op dvd is uitgebracht?
quote:We kunnen wel al een tournament doen mbt de videobanden "Best of Seinfeld"
Op donderdag 27 november 2003 18:25 schreef Atreidez het volgende:[..]
Das toch die met dat laserlampje in de bioscoop en dat kramer problemen krijgt voor het in de fik steken van een vlag
"My name is Art Vandalay"
[..]Vond die laatste 2 afleveringen wel grappig maar tis niet echt Seinfeld.. Jammer dus
Moet wel eerlijk toegeven dat ik de laatste weken met Seinfeld geen 1 nieuwe aflevering heb gezien, ben er dus ook wel van overtuigd dat ik ze allemaal al eens heb gezien.
Misschien leuk om keer Seinfeld tournament te doen voor de leukste aflevering als de dvd's er eenmaal zijn
quote:Ik wist niet eens dat dat bestond. Is dat een selectie afleveringen, of allemaal?
Op donderdag 27 november 2003 18:56 schreef Patch het volgende:[..]
We kunnen wel al een tournament doen mbt de videobanden "Best of Seinfeld"
Zit je constant te denken, ik wou dat het een normale aflevering was.
Waardeloze afsluiting van een serie ook. Ze hadden moeten doen dat ze allemaal gingen trouwen ofzoiets belachelijks.
quote:Nou boeiend.
Op dinsdag 25 november 2003 20:35 schreef -Mk- het volgende:
Ohja, vanaf 26 december is het niet meer te zien op Veronica.Want dan komt:
Titus
Vanaf vrijdag 26 december, van maandag tot en met vrijdag om 20.00 uurGebaseerd op het disfunctionele familieleven van Christopher Titus laat deze komedie het leven van garagehouder
Christopher, zijn broer Dave en hun goede vriend Tommy zien. De vader van Christopher, Ken Titus, is al vijf keer
gescheiden en is nu verslaafd aan de alcohol. Om zijn vader te imponeren haalt Christopher samen met zijn halfbroer en
vriend de raarste fratsen uit.Bron: Adverteerdersinfo
Seinfeld lijkt me stukken leuker, het is echt zo ontzettend droog...
quote:WHO?!?!?? WHO IS BURNING THE FLAG?!??!? :d
Op donderdag 27 november 2003 18:25 schreef Atreidez het volgende:[..]
dat kramer problemen krijgt voor het in de fik steken van een vlag
quote:Die twee homo's zijn echt een gouden duo.
Op zaterdag 29 november 2003 00:51 schreef Citroentje het volgende:[..]
WHO?!?!?? WHO IS BURNING THE FLAG?!??!? :d
quote:idd.
Op zaterdag 29 november 2003 00:55 schreef TrenTs het volgende:[..]
Die twee homo's zijn echt een gouden duo.
WHO?!??!? WHO DOESN'T WANT TO WHERE THE RIBBON??!??!?!
quote:Deze?
Op zaterdag 29 november 2003 00:56 schreef Citroentje het volgende:[..]
idd.
![]()
WHO?!??!? WHO DOESN'T WANT TO WHERE THE RIBBON??!??!?!
quote:Er is wel degelijk een laatste aflevering.
Op donderdag 27 november 2003 20:09 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Herhalings afleveringZit je constant te denken, ik wou dat het een normale aflevering was.
Waardeloze afsluiting van een serie ook. Ze hadden moeten doen dat ze allemaal gingen trouwen ofzoiets belachelijks.
En The Best of Seinfeld is idd alleen (volgens hen) de leukste afleveringen op 1 band.
4 delen zijn er uit gebracht
Ik heb ze
Jackie Chiles
quote:en de soupnazi
Op woensdag 3 december 2003 20:29 schreef Smeich het volgende:
De laatste aflevering morgen dus. Erg leuke met al die oude figuren zoals Babu Bhatt, the bubbleboy en die bibliotheek agentJackie Chiles
quote:ff wat totaal overbodige informatie:
De laatste aflevering morgen dus. Erg leuke met al die oude figuren zoals Babu Bhatt, the bubbleboy en die bibliotheek agentJackie Chiles
Phil Morris aka Jackie Chiles is een zwarte band karateka.
Zou hem wel eens willen zien vechten met George die aan Jeet Kune Do doet en al verschillende straatgevechten achter de rug heeft.
quote:En Newman in de zaal...
quote:Ja, ik kom er net achter hier
Op zaterdag 29 november 2003 19:08 schreef Patch het volgende:
Er is wel degelijk een laatste aflevering.
Die dubbel aflevering in de rechtszaal.
Die heb ik dan kennelijk de vorige keer gemist, ik dacht dat de laatste afleveringen van die herhalingsdingen waren, wat ik erg jammer vond.
quote:Gister was dus de 1 na laatste aflevering.
Op donderdag 4 december 2003 14:03 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Ja, ik kom er net achter hier
![]()
Die heb ik dan kennelijk de vorige keer gemist, ik dacht dat de laatste afleveringen van die herhalingsdingen waren, wat ik erg jammer vond.
quote:Ah, bedankt voor de 'heads up'. Die van gisteren heb ik geloof ik gemist (geheugen van niks
Op donderdag 4 december 2003 14:52 schreef Patch het volgende:
Gister was dus de 1 na laatste aflevering.
Vanavond de laatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |