totaal onverwachtquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:39 schreef ganzenherder het volgende:
Fransje Bauer![]()
Totaal niet verwacht
Tijd moet je maken. Zeker voor een slotconcertquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:37 schreef limbolandjgirl het volgende:
En toch baal ik ieder jaar weer dat ik niet ben gegaan..
xD
Maar dat krijg je als je geen tijd hebt eh..
Volgend jaar ...quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tijd moet je maken. Zeker voor een slotconcert
Martin Hurkens zijn ze tegengekomen tijdens Limburg Allstars in het theater en daar hebben ze hem gevraagd om mee te zingen. Limburgs volkslied, perfecte keuze. Heeft ie ook al eens heel goed gedaan bij Rodaquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:15 schreef Exterminator het volgende:
Het was uiteraard een groot feest, hoewel de "onverwachte" support-acts wel beter konden in mijn ogen aangezien hun 25-jarig jubileum. Fransje Bauer is dan wel leuk (welke 2 eigen nr's zong hij ook alweer?), maar die danseressen en die bakker uit Schinveld (?) vind ik dan weer van iets minder toegevoegde waar. Vond dat hier tijdens het 20-jarig jubileum meer aandacht aan was geschonken. Opening van het concert vond ik dit jaar wel zeer stoer!
Ben ik ook met je eens. Ze mochten er van mij wel staan maar als opener. Vorig jaar was het perfecte voorprogramma. Leuk opwarmen met dat Mala Vita, al wat losser met Janse Bagge en daarna feesten met Blaas of Gloryquote:Op maandag 8 november 2010 12:42 schreef theKiD het volgende:
DeWolff was gaaf maar paste niet in het concept van slotconcert.. Ook hadden ze Mooi Wark als 2e moeten laten optreden en niet laten openen.. Maar al met al was het een zeer leuk concert, en vooral de opening was errug goed gedaan en heel erg gaaf![]()
Volgend jaar weer![]()
GMTA!quote:Op maandag 8 november 2010 12:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens. Ze mochten er van mij wel staan maar als opener. Vorig jaar was het perfecte voorprogramma. Leuk opwarmen met dat Mala Vita, al wat losser met Janse Bagge en daarna feesten met Blaas of Glory
Zaterdag was het filmpje vreemd genoeg korter dan vrijdagquote:Op maandag 8 november 2010 14:44 schreef LeonH het volgende:
Zag het filmpje ook staan. Meesterlijk! Alleen hebben ze het toch korter uitgezonden op het concert?
WTFquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef Drebbelman het volgende:
Deze staat ook op de nieuwe CD
Ik kan het niet aanhoren.
Mooi nummer!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:02 schreef Da hopman het volgende:
Nieuwe single is uit. Fantastische clip en de nieuwe dubbel CD is onderweg.
omg hoe kan je een nummer verkrachtenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef Drebbelman het volgende:
Deze staat ook op de nieuwe CD
Ik kan het niet aanhoren.
Ik ben twee keer geweest, de laatste keer stond de Janse Bagge Bend in het voorprogramma en die zijn zo mogelijk nóg gaver als Rowwen Hèze, gevolg was dan ook dat we tijdens de JBB uit ons dak gingen en van Rowwen Hèze zelf nog maar amper iets meegekregen hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:34 schreef theKiD het volgende:
Vandaag het huisje betaald voor het slotconcert-weekend
Ik ga nu al een jaar of 9 naar het slotconcert, en het beste extra programma was Scrumm een jaar of 3? of 4? geleden. Van het optreden van RH zelf, maak ik nooit zo heel veel mee, ben altijd te erg aan t ouwehoerenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
Nadat ik vorige week op 3FM een paar stukjes van het nieuwe (verzamel)album heb gehoord, ben ik bang dat ik de meeste nummers van het album maar door zou spoelen; niet-Limburgers die Limburgs zingen bezorgen me echt kromme tenen...
[..]
Ik ben twee keer geweest, de laatste keer stond de Janse Bagge Bend in het voorprogramma en die zijn zo mogelijk nóg gaver als Rowwen Hèze, gevolg was dan ook dat we tijdens de JBB uit ons dak gingen en van Rowwen Hèze zelf nog maar amper iets meegekregen hebben.
www.slotconcertamerica.nlquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:37 schreef Silenus het volgende:
Heel heel vroeger (Opa Silenus van 27 vertelt) was het slotconcert altijd in de Merthal in Horst. Was ook mooi, intiem sfeertje maar nog wel met de wat wildere feestmuziek.
Wanneer is het dit jaar? Wil ook weer eens gaan. Of is het al uitverkocht?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
Nog mensen naar het slotconcert komend weekend?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:39 schreef Silenus het volgende:
Nog mensen naar het slotconcert komend weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |