hoelang duurt het downloaden?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:08 schreef J-Will het volgende:
DVD is best gaaf. Je hoort verschillende nummers van de cd live gespeeld worden en je ziet de mannen ook relaxed in een tuin zitten met één van de honden (Rodus geloof ik) terwijl ze wat nummers ten gehore brengen. Verder een filmpje met Giel Beelen die de cd presenteert en supermooie foto's (die ik in het boekje ook zwaar gaaf vind) met achtergrondmuziek. Mooie dvd, zeker de kosten waard!
Pff het zou zomaar kunnen dat je mij kent... Zo groot is limburg nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:56 schreef Robjuhhh het volgende:
Trouwens Leon ken ik jouw? RH Fan en RodaFan? Zo ken ik er in iedergeval weinig van.
En Groet aan Kevin.
niet te koop, maar zelfs gratis af te halen bij kantoren van limburgs dagblad en dagblad de limburger..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef -Nielz- het volgende:
Vandaag is er ook een nieuwe singel te downloaden en te koop.
kaarten in voor augustus zijn ook besteld en voor het slotconcert ook alquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah. Als'ie meeleest: Gefeliciteerd!
In augustus wederom in Breda. Kaarten liggen al klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |