quote:
Op dinsdag 25 november 2003 23:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
ja! leuke carnaval muziek
Alles van Rowwen Heze ,ja echt alles Ruleeeeezzz
quote:Juustum! Of als je Rowen heze schrijft ipv Rowwen Hèze.
Op dinsdag 25 november 2003 18:38 schreef Lucske het volgende:
Ahum.
Rowwen Hèze - Dageraad
Nep-fans die alleen maar Limburg en Bestel mar kennen graag wegblijven (ofzo).
En idd dit zijn samen met de neus umhoeg de meest uitgekauwde nummers in het 17 jarige repertoire. Maar klep hier lekker verder.
Of zoals de DJ van de lokale zender van San Antonio zei "What the fuck is rowan hais?"
quote:Couldn't Agree More
Op woensdag 26 november 2003 00:23 schreef Adjuh het volgende:
Goeie s'mergens.Alles van Rowwen Heze ,ja echt alles Ruleeeeezzz
![]()
* BoomSmurf uit boerendorp komt
Je hebt helemaal gelijk. In het begin nog even wennen, maar nu echt een supernummerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:42 schreef Exterminator het volgende:
Inmiddels de nieuwe single in huis gehaald.
Wat 'n nummer.
Lekker snel leuke test, leuke melodie.
Misschien wel 1 van de beste platen tot nu toe!
Zelf ben ik zeer grote fan van Rowwen Hèze en vindt inderdaad VVO een van de betere platen ondanks ik meer van de Ballades hou. Zelf ben ik al tig keer naar Rowwen Hèze geweest en kan er maar niet genoeg van krijgen. Daarbij hebben wij ook onze eigen webpagina www.rowwenhezefans.tk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:42 schreef Exterminator het volgende:
Inmiddels de nieuwe single in huis gehaald.
Wat 'n nummer.
Lekker snel leuke test, leuke melodie.
Misschien wel 1 van de beste platen tot nu toe!
Ha robjuhh,quote:Op woensdag 6 september 2006 02:46 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Zelf ben ik zeer grote fan van Rowwen Hèze en vindt inderdaad VVO een van de betere platen ondanks ik meer van de Ballades hou. Zelf ben ik al tig keer naar Rowwen Hèze geweest en kan er maar niet genoeg van krijgen. Daarbij hebben wij ook onze eigen webpagina www.rowwenhezefans.tk.
Inmiddels heb ik Rodus & Lucius al op de PC staan en ondanks dat ik al jaren fan ben, heeft deze CD mij niet kunnen overtuigen dat deze beter is dan de andere CD's. Mijn toppers op deze CD zijn Vechte, valle en opstoan en daarnaast ook nog Shane. Een eerbetoon aan de man die belangrijk is geweest voor de muziek in Ierland.
Inmiddels heb ik al wel zin in het tentoptreden in Eijsden, 15 september. En verheug ik me al helemaal op beide slotconcerten in America waarvoor we inmiddels ook al een huisje hebben geboekt in Loohorst. Wordt overigens al het 5de jaar op rij voor mij dat ik naar America ga. Vorig jaar 2 keer en dit jaar weer.
Overigens behoren tot mijn favorieten nummers: Blieve Loepe, Ien Minuut, Vader, Eiland in de Reagen. Eigenlijk voornamelijk de rustige nummers. Helaas vind ik dat de nieuwe ballades niet kunnen tippen aan de oudere ballades.
Daarnaast vind ik het jammer dat Guus Meeuwis het nummer Jouw Hand, dat geschreven is door Jack Poels weg heeft gegeven aan de Brabander. Het was absoluut een liedje wat perfect in het Rowwen Hèze circuit past, en inderdaad ook beter dan de platen op Rodus en Lucius en had daarom ook niet misstaan op het nieuwe album.
Maar ik ben nu pitten en zie reacties wel laters.
Mazzeltof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |