jep fan
edit -> ohja, als ik toch ben aan het eikelen: Kwestie van geduld bestaat niet, dat liedje heet "Limburg"
* Tr0ublegum heeft alle cd's
[Dit bericht is gewijzigd door Tr0ublegum op 25-11-2003 16:56]
En dat je nou net die twee op moet noemen <zucht>
Rowwen Heze heeft heel wat meer aanzienlijk betere liedjes uitgebracht!
quote:Zo had ik em gedownload van Kazaa, spelfout dus.
Op dinsdag 25 november 2003 16:55 schreef Tr0ublegum het volgende:
RoWWen Heze, that isjep fan
edit -> ohja, als ik toch ben aan het eikelen: Kwestie van geduld bestaat niet, dat liedje heet "Limburg"
* Limburgse_Gekheid heeft alle cd's
neem eens de tijd om te searchen
quote:Als we zo zouden beredeneren hoeven er geen nieuwe topics meer worden aangemaakt.
Op dinsdag 25 november 2003 16:58 schreef nXn het volgende:
trugvindtopic trugvindtopic trugvindtopicneem eens de tijd om te searchen
Btw dat Bestel mar is echt zo'n nummer dat je grijs draait.. zit nu al 5x te draaien..
quote:Zoals?
Op dinsdag 25 november 2003 16:57 schreef Herman het volgende:
Indeed, DUBBEL W.En dat je nou net die twee op moet noemen <zucht>
Rowwen Heze heeft heel wat meer aanzienlijk betere liedjes uitgebracht!
quote:&
Op dinsdag 25 november 2003 16:54 schreef Limburgse_Gekheid het volgende:
Rowwen Heze zijn liedjes zijn gewoon zo kewl, lekker jodelen op de dansvloer!Echte volksliedjes waar er helaas te weinig van zijn in Nederland.
Enkele toppers
;
Rowwen Heze - Limburg (kwestie van geduld)
Rowwen Heze - Bestel marWie is er nog meer zo'n Rowen heze fan?
![]()
![]()
quote:omdat je een paar nummers download noem je je al fan?
Op dinsdag 25 november 2003 16:58 schreef Limburgse_Gekheid het volgende:[...]
Zo had ik em gedownload van Kazaa, spelfout dus.
Boem:
- Kroenenberg
- Twieje Wurd (alltime favoriet!)
- De Peel in Brand
Station America:
- Werme Regen
- De Brug
- Dichter bij Ow (kippenvel.. ooit gedraaid op een begrafenis, krijg 't altijd moeilijk bij dat nummer)
- De Zwarte Plak
Zondag in 't Zuiden
- Koning Hay
- Zondag in 't Zuiden
- De neus Umhoeg
Water Lucht en Liefde
- Ijzeren Thijs
- En dan is 't mer dom
- Zoveul Joar
- Heilige Anthonius
Vandaag
- November
- Gen Donder
("Vandaag" heb ik eigenlijk nooit zo veel geluisterd )
Dageraad
Hele cd vind ik super, hoewel Hoe kan dat da voor mij de negatieve uitzondering is.
Ik luister al naar rowwen heze sinds 1992 ofzo (ben 19),en met de loop der jaren ben ik de rustigere nummers steeds meer gaan waarderen, vooral tekstueel vaak zeer treffend en herkenbaar. De live-optreden blijven ook leuk, dit jaar vier keer geweest en in totaal zo rond de 15 keer geweest denk ik (waarvan één keer theater)
quote:Telt een naar een concert geweest van Rowwen ook mee?
Op dinsdag 25 november 2003 17:16 schreef ArTiC het volgende:[..]
&
[..]omdat je een paar nummers download noem je je al fan?
quote:Dat vind ik nou net het leukste nummer
Op dinsdag 25 november 2003 17:19 schreef Tr0ublegum het volgende:
Dageraad
Hele cd vind ik super, hoewel Hoe kan dat da voor mij de negatieve uitzondering is.
quote:Agree.
Op dinsdag 25 november 2003 17:19 schreef Tr0ublegum het volgende:
en met de loop der jaren ben ik de rustigere nummers steeds meer gaan waarderen, vooral tekstueel vaak zeer treffend en herkenbaar. De live-optreden blijven ook leuk, dit jaar vier keer geweesten in totaal zo rond de 15 keer geweest denk ik (waarvan één keer theater)
quote:lol hoor hem nou.
Op dinsdag 25 november 2003 18:38 schreef Lucske het volgende:
Ahum.
Rowwen Hèze - Dageraad
Nep-fans die alleen maar Limburg en Bestel mar kennen graag wegblijven (ofzo).
quote:Knal maar goed hard met je kop tegen de muur, is dat zo gedaan. Als je net die twee nummers kent dan ken je maar één kant van Rowwen Hèze en dan mag je je toch echt geen fan noemen.
Op dinsdag 25 november 2003 18:47 schreef Limburgse_Gekheid het volgende:[..]
lol hoor hem nou.
Eerlijk gezegd vind ik Vandaag een stuk mooier dan Dageraad.. en De Brug blijft een klassieker
quote:Waar staat het dat hij er maar 2 kent? Hij zegt alleen enkele toppers. Als je goed had gelezen had je dus niet zo'n onzinnig bericht hoeven te typen. Doei!
Op dinsdag 25 november 2003 18:51 schreef Lucske het volgende:[..]
Knal maar goed hard met je kop tegen de muur, is dat zo gedaan. Als je net die twee nummers kent dan ken je maar één kant van Rowwen Hèze en dan mag je je toch echt geen fan noemen.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:19 schreef Tr0ublegum het volgende:Ik luister al naar rowwen heze sinds 1992 ofzo (ben 19),en met de loop der jaren ben ik de rustigere nummers steeds meer gaan waarderen, vooral tekstueel vaak zeer treffend en herkenbaar. De live-optreden blijven ook leuk, dit jaar vier keer geweest
en in totaal zo rond de 15 keer geweest denk ik (waarvan één keer theater)
heb ze 3 x live gezien. Met de neus omhoeg (hoop eik dat ik t goed schrijf) en Heilige Anthonius zijn 2 van me favorieten, maar eigenlijk is bijna alles wat Rowwen Heze uitbrengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |