quote:dan blijf ik dus morgen lekker binnen....
Op dinsdag 25 november 2003 15:26 schreef onetouch het volgende:[..]
dress to impress??? of iets leuks kerstroods???
en weer wordt bagger morgen volgens voorspellingen
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 15:31 schreef Cybart het volgende:[..]
quote:hup, naar bed dan!
Op dinsdag 25 november 2003 15:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
. om patty maar te citeren: "ik kááááán niet mééééééérrrr"
quote:goed he, smilieposts van jerruh
Op dinsdag 25 november 2003 15:32 schreef onetouch het volgende:[..]
whehehe
quote:overeenkomsten is easy.... wederzijdse rechtsverhouding, niet (goed) nakomen --> wanprestatie....
Op dinsdag 25 november 2003 15:35 schreef Jerruh het volgende:goed he, smilieposts van jerruh
.
.
zeg, onderwijs me: overeenkomsten zuigen, maar erfdienstbaarheid is cool!.
hier kijk ook al een onderwerp dat jou aanspreekt, daar gaan ze vast wat over vragen
quote:het tentamen gaat echt zo:
Op dinsdag 25 november 2003 15:37 schreef onetouch het volgende:[..]
overeenkomsten is easy.... wederzijdse rechtsverhouding, niet (goed) nakomen --> wanprestatie....
![]()
hier kijk ook al een onderwerp dat jou aanspreekt, daar gaan ze vast wat over vragen
jan heeft een stuk grond op een heuvel, waavandaan hij in het dal kan kijken. piet heeft aangrenzend een stuk tuin richting het dal. piet bouwt een enorme watertoren, waardoor jan niet meer in het dal kan kijken. jan spant een rechtzaak aan. wie wint?
.
.
quote:Allebei de antwoorden zijn dus goed, zolang je maar goed onderbouwt... Neem ik aan...?
Op dinsdag 25 november 2003 15:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
het tentamen gaat echt zo:
jan heeft een stuk grond op een heuvel, waavandaan hij in het dal kan kijken. piet heeft aangrenzend een stuk tuin richting het dal. piet bouwt een enorme watertoren, waardoor jan niet meer in het dal kan kijken. jan spant een rechtzaak aan. wie wint?
.
.
quote:heeft Piet een vergunning?
Op dinsdag 25 november 2003 15:45 schreef Jerruh het volgende:het tentamen gaat echt zo:
.
.
quote:kijk, jij snapt het! 't gaat er gewoon om welk standpunt je inneemt en hoe je deze motiveert
Op dinsdag 25 november 2003 15:47 schreef tech het volgende:Allebei de antwoorden zijn dus goed, zolang je maar goed onderbouwt... Neem ik aan...?
quote:vast wel
Op dinsdag 25 november 2003 15:50 schreef onetouch het volgende:[..]
heeft Piet een vergunning?
quote:hallow
Op dinsdag 25 november 2003 17:00 schreef Tizmo het volgende:
Hallo?
yeaaaah ik ben bij blz 230, nog een stuk of 60 te gaan .
quote:Ohw, waar gaat dit over
Op dinsdag 25 november 2003 17:05 schreef Jerruh het volgende:yeaaaah ik ben bij blz 230, nog een stuk of 60 te gaan
.
edit: ow, dit ging over mijn londetripje btw!
quote:bouwrecht, tentamen van morgen
Op dinsdag 25 november 2003 17:06 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ohw, waar gaat dit over
.
quote:Mja, als je het maar kan begrijpen
Op dinsdag 25 november 2003 17:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
bouwrecht, tentamen van morgen
.
ow, ik ga zaterdag met ansomie en jogy naar de burger king.
en ik snap waarom, maar toch vind ik het ergens jammer dat me favo maatje er nie zal zijn.
quote:Jawhol.
Op dinsdag 25 november 2003 17:19 schreef Cybart het volgende:
Tiz, staat vrijdag nog op de planning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |