quote:Done.
Op dinsdag 2 december 2003 13:44 schreef D.Rose het volgende:
kan iemand deze ff sluiten, een newbie denkt lollig te zijnNachtbar #1206 : AllUh BallUh VerZammelUHH
quote:Okay, je krijgt 1 kans om jezelf te bewijzen
Op dinsdag 2 december 2003 16:27 schreef LoveHenk het volgende:
jogy, misschien kun je mijn topics langer dan 5 posts laten staan, en mij de kans geven er wat leuks van te maken.
quote:Ik zag het toevallig
Op woensdag 3 december 2003 14:56 schreef DamagedBrain het volgende:
Die was snel gesloten ......
Moest het nog vragen.....
quote:Moet hij zijn grappen gaan uitleggen?
Op woensdag 3 december 2003 17:15 schreef boebiedoe het volgende:
Dirkie, ben je nog steeds boos ?
Denk het niet .
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:43 schreef Bioslock het volgende:
We mogen dus nergens slowchatten?Waar ben je mee bezig man. Elk topic waar ik ga slowchatten met een stel users gooi je op slot.
quote:Geef dan niet de link naar dit topic, uil.
Op woensdag 3 december 2003 18:45 schreef Pjederdy het volgende:
De discussie over biertopics ga ik niet nog een keer voeren.
Slowchatten kan in de reeksen of op #irc.
quote:Ik moest een sluitpost maken, JIJ moet ondertussen toch wel weeten waar je met je commentaar terecht moet?
Op woensdag 3 december 2003 18:47 schreef Bioslock het volgende:[..]
Geef dan niet de link naar dit topic, uil.
Damn, het lijkt wel of ik hier met een stel kleuters te maken heb .
Slap ouwehoeren doe je op #irc, in ONZ moet je op z'n minst proberen om een topic leuk te maken.
quote:Vuile matennaaier!
Op woensdag 3 december 2003 18:50 schreef boebiedoe het volgende:
Naar Bioslock moet je zowiezo niet meer luisteren pdd, hij wil zich gewoon niet aanpassen en blijft maar zieken & baggeren.
quote:Als jij het nou allemaal niet zo serieus nam, en ons gewoon een beetje laat kletsen in een topic.
Op woensdag 3 december 2003 18:49 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik moest een sluitpost maken, JIJ moet ondertussen toch wel weeten waar je met je commentaar terecht moet?
Damn, het lijkt wel of ik hier met een stel kleuters te maken heb
.
Slap ouwehoeren doe je op #irc, in ONZ moet je op z'n minst proberen om een topic leuk te maken.
YV, CW en PR, dat was teminste leuk. Die lieten je tenminste tot een bepaalde hoogte wat slap lullen en deden zelfs mee, in plaats van halve regels te hanteren. Maargoed. Het zal wel. Alsof het helpt om er iets over te zeggen.
quote:jij wil ook hier genoemt worden?
Op woensdag 3 december 2003 18:50 schreef boebiedoe het volgende:
Naar Bioslock moet je zowiezo niet meer luisteren pdd, hij wil zich gewoon niet aanpassen en blijft maar zieken & baggeren.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:52 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Vuile matennaaier!
.
Als jij nou ook eens zou stoppen met je gezuig op het moment dat Dirk ter sprake komt dan zou het hier een stuk gezelliger zijn. Hij is mod, live with it!
quote:Zo werkt het.
Op woensdag 3 december 2003 18:52 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Hij is mod, live with it!
quote:Vroegah!
Op woensdag 3 december 2003 18:52 schreef Bioslock het volgende:[..]
Als jij het nou allemaal niet zo serieus nam, en ons gewoon een beetje laat kletsen in een topic.
YV, CW en PR, dat was teminste leuk. Die lieten je tenminste tot een bepaalde hoogte wat slap lullen en deden zelfs mee, in plaats van halve regels te hanteren. Maargoed. Het zal wel. Alsof het helpt om er iets over te zeggen.
En je doet alsof het nooit kan. Nu kan het simpelweg niet.
Het baggergehalte is op het moment te hoog, er komen veel nieuwe users bij. die moeten leren wat wel en niet leuk is. Topcics vollullen is niet leuk. Daarom kan het nu even niet.
quote:dat is tenminste gezellig joh
Op woensdag 3 december 2003 18:56 schreef Pjederdy het volgende:
Topics vollullen is niet leuk.
quote:Hoezo "is niet leuk"? FF en ik hebben de lol van ons leven.
Op woensdag 3 december 2003 18:56 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Topcics vollullen is niet leuk. Daarom kan het nu even niet.
quote:Mooi, knock yourself out op irc.
Op woensdag 3 december 2003 18:58 schreef Bioslock het volgende:[..]
Hoezo "is niet leuk"? FF en ik hebben de lol van ons leven.
quote:*zucht.
Op woensdag 3 december 2003 18:59 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Mooi, knock yourself out op irc.
quote:Zinloos tegen elkaar lullen met 3 woorden is gewoon baggeren.
Op woensdag 3 december 2003 18:59 schreef Bioslock het volgende:
Ik hoef geen bierreeks ofzo. Maar overal waar FF,ik en nog wat users wat tegen elkaar beginnen te lullen, gaat dicht.
quote:Dat dus.
Op woensdag 3 december 2003 19:00 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Zinloos tegen elkaar lullen met 3 woorden is gewoon baggeren.
quote:Ben je boos dat ik je vriendin heb uitgescholden ofzo?
Op woensdag 3 december 2003 19:00 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Zinloos tegen elkaar lullen met 3 woorden is gewoon baggeren.
quote:Maar op een net iets andere manier dan jou.
Op woensdag 3 december 2003 19:01 schreef Bioslock het volgende:[..]
Jij doet normaal net zo hard mee met slowchatten.
quote:Goed zo
Op woensdag 3 december 2003 19:03 schreef Bioslock het volgende:
Okay. Ik ga me dr ook niet druk om maken.
quote:Thnx!
Op woensdag 3 december 2003 19:50 schreef Samson het volgende:
Zeg Jogy, ik weet niet waarom ik een beetje iets onzinnigs niet in het onzin onderdeel mag plaatsen, ik denk, ik laat iedereen even zn mening spuien over de kortste dag (beetje onzin dus) en het wordt direct dichtgeflikkerd. Ik heb wel dommere dingen voorbij zien komen hoor, maar ik zie dat je nogal overactief bent met topics sluiten......... maar ja, als jij daar nu lol in hebt of zo, have fun
quote:Hee, top!!!! you made my day!!!! thanks voor het re openen
Op woensdag 3 december 2003 19:52 schreef jogy het volgende:[..]
Thnx!
Maar okay, ik ben de lulligste niet, ik her-open hem op voorbehoud, misschien was ik iets te vlug deze keer, dat krijg je met zo'n subforum.
quote:Niet voor lang denk ik
Op woensdag 3 december 2003 21:23 schreef D.Rose het volgende:
Is ie alweer unbanned?
stop jij wel eens dingen....
quote:
Op woensdag 3 december 2003 21:42 schreef jogy het volgende:[..]
Niet voor lang denk ik
.
quote:OK hij is alsnog dicht nu, maarre, wat is dan de policy wanneer een onzin topic dichtmoet, er zijn als ik het zo zie talloze andere topics in onzin met minder replies die al een eeuwigheid openstaan en waar al in tijden niet meer op gereageerd is, het maakt me nu niet meer uit dat ie dicht is, maar ik ben toch benieuwd........
Op woensdag 3 december 2003 19:52 schreef jogy het volgende:[..]
Thnx!
Maar okay, ik ben de lulligste niet, ik her-open hem op voorbehoud, misschien was ik iets te vlug deze keer, dat krijg je met zo'n subforum.
quote:Ik weet het, op dit moment is het qua bagger dweilen met de kraan open, we laten wel wat gaan waar mensen hun ding kunnen doen, maar opdit moment zijn er gewoon te veel zouteloze topics om alles open te laten, die van jou viel me gewoon op.
Op woensdag 3 december 2003 21:42 schreef Samson het volgende:[..]
OK hij is alsnog dicht nu, maarre, wat is dan de policy wanneer een onzin topic dichtmoet, er zijn als ik het zo zie talloze andere topics in onzin met minder replies die al een eeuwigheid openstaan en waar al in tijden niet meer op gereageerd is, het maakt me nu niet meer uit dat ie dicht is, maar ik ben toch benieuwd........
Als je een beetje tijd steekt in de OP dan blijft ie vast en zeker langer open, dit was puur en alleen slowchat, dat er sommige wel open blijven heeft meer te maken met het feit dat we de users in kwestie vaker hebben zien posten en ze posten ook goeie topics, dan krijgen ze iets meer werkruimte ( mijn methode dus he, geen beleid oid ).
Het is jammer maar helaas, je topic blijft gesloten omdat het gewoon geen leuk topic was.
quote:Ach, gelukkig blijven topics als, broodje paling, wat vind ik dat toch lekker, gewoon open, daar worden we allemaal blij van, maar ja, over smaak valt te twisten en jij ben nu een keer moderator, dus leef je uit
Op woensdag 3 december 2003 22:20 schreef jogy het volgende:[..]
Het is jammer maar helaas, je topic blijft gesloten omdat het gewoon geen leuk topic was.
Stippel hier je dag uit dmv foto's! (iets bijgevoegd)
Met de huidige titel krijg je allemaal random foto's en het is een beetje de bedoeling dat mensen een indruk krijgen van een dag uit het leven van een Fok!ker of in ieder geval wat momentopnames.
Vandaar ook de foto's
Mag hier [HOMO] voor en willen jullie die van mij ( [HOMO] 662 - It ain't over till it's over ) dan sluiten, of andersom natuurlijk, dat maakt mij niet uit .
quote:Zeikstraal...
Op donderdag 4 december 2003 09:40 schreef Tizmo het volgende:
662 - Slapen is een slap surrogaat voor caffeine.Mag hier [HOMO] voor en willen jullie die van mij ( [HOMO] 662 - It ain't over till it's over ) dan sluiten, of andersom natuurlijk, dat maakt mij niet uit
.
Een leuk topic wat doe je
quote:Uh?
Op donderdag 4 december 2003 13:01 schreef Knut het volgende:
Bedenk hier nerd-gezegden...
quote:hijs toch gewoon open?
Op donderdag 4 december 2003 13:01 schreef Knut het volgende:
Bedenk hier nerd-gezegden...
quote:Ik dacht dat ie net ook ff dicht was..
Op donderdag 4 december 2003 13:34 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
hijs toch gewoon open?
Sorry.
Mijn fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |