quote:Die tekst is juist wel kewl vind ik
Op donderdag 4 december 2003 17:24 schreef Nitro_YE het volgende:
Da Hui op MTV? hmm vaag nou ja wel cool dat die komt, want het is goede reclame voor The Offspring, misschien met de tekst iets minder maar ok
Alleen er wordt iets te vaak dat Fuck-zinnetje in meerdere variaties gezongen maar verder is het wel een geinig nummer. Het heeft wel wat.
" offspring werd bekend door de nummer, self esteem, come out and play en -> What I want <-"
"en daarna ging het hard onderuit met walgelijke nummers zoals pretty fly en why dont you get a job"
tsja nummers zijn nie echt de sterkste maar walgelijk
En dat het commercieel is/was is juist geinig.
Zelf vind ik pretty fly nog steeds 'n ruig nummer =P iets te vaak gehoord, maar kan het nog steeds waarderen.
quote:Jij hebt echt wat tegen Living In Choas he
Op vrijdag 5 december 2003 15:17 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind ze beter als Living In Chaos.
Ik vind dat juist wel een leuk nummer. Het is niet de beste van Conspiracy of One maar ik vind em wel lekker ![]()
btw Dat op die site is echt onzin. Tuurlijk, Offspring werd met die nummers bekend maar Americana is een super heel goed album, inclusief Pretty Fly en Why Dont....
stelletje pisnichten daar....
Bij co1 had ik et na 2 weken luisteren eigenlijk wel 'n beetje door, bij Splinter, vond ik eerst The Noose en Spare Details vet, nu vind ik meer lightning rod en long way home gaaf
quote:Intro is wel cool, alleen jammer dat het niet aansluit op "the noose".
Op zaterdag 6 december 2003 00:06 schreef NRK het volgende:
Ik vind ze dus allemaal goed (op 1e en laatste na)
quote:Werd neit getyped, maar door Chris Herrebrugh (ofzoiets, maar iig de DJ van daar) gezegd in 3 voor 12 db.
Op vrijdag 5 december 2003 21:17 schreef NRK het volgende:
Hmm, walgelijke nummers. De gene die dat getypt heeft is echt zo'n Within-Temptation-true rock fan![]()
die pop-punk nummers uitkotst.
Zelf vind ik pretty fly nog steeds 'n ruig nummer =P iets te vaak gehoord, maar kan het nog steeds waarderen.
quote:Wat doet die DJ dan daar???
Op zaterdag 6 december 2003 13:13 schreef Sjonnie_Santos het volgende:[..]
Werd neit getyped, maar door Chris Herrebrugh (ofzoiets, maar iig de DJ van daar) gezegd in 3 voor 12 db.
over algemeen heeft die een hekel aan bands die wat commercieler wordenvandaar waarschijnlijk die opmerkingen....
Maar ok, commercieel of niet, wat boeit het nou allemaal eigenlijk. Ik wil niet de discussie opstarten want dat heeft geen zin aangezien we daar nooit uit komen maar ik ben er voor om gewoon naar de muziek te luisteren die je echt goed vindt. Veel mensen die luisteren bepaalde muziek omdat het veel gedraaid en verkocht wordt, dus een trend is. Daar ben ik tegen maar als jij van een band houdt omdat je het echt goed vindt, boeie of het dan commercieel is of niet
quote:gozer is maar 2 uur in de week dj van 3fm dinsdag tussen 22.00 en 24.00 en draait alleen metal van vrij veel onbekende bands (voor mij dan) en af en toe wat punk, volgens mij soort bijbaantje voor um...
Op zaterdag 6 december 2003 14:27 schreef Komakie het volgende:[..]
Wat doet die DJ dan daar???
3 voor 12 is toch dat geval wat ook voor pinkpop zorgt??? Nou, das wel het grootste rukfestival met de meest commerciele bands van heel europa
Alleen 2001 was het wel leuk... maar goed, toen stond Offspring daar ookMaar ok, commercieel of niet, wat boeit het nou allemaal eigenlijk. Ik wil niet de discussie opstarten want dat heeft geen zin aangezien we daar nooit uit komen maar ik ben er voor om gewoon naar de muziek te luisteren die je echt goed vindt. Veel mensen die luisteren bepaalde muziek omdat het veel gedraaid en verkocht wordt, dus een trend is. Daar ben ik tegen maar als jij van een band houdt omdat je het echt goed vindt, boeie of het dan commercieel is of niet
maar goe..of offspring commerciel is of niet, whatever...blijft gewoon de beste band:D
quote:Dat was mijn punt ook al
Op zaterdag 6 december 2003 14:41 schreef Sjonnie_Santos het volgende:[..]
gozer is maar 2 uur in de week dj van 3fm dinsdag tussen 22.00 en 24.00 en draait alleen metal van vrij veel onbekende bands (voor mij dan) en af en toe wat punk, volgens mij soort bijbaantje voor um...
40 below summer, chimaira, 36 crazyfists (van de bands diek wel ken dan)
maar over algemeen vrij onbekende namen voor de gemiddelde nederlander...maar goe..of offspring commerciel is of niet, whatever...blijft gewoon de beste band:D
quote:Give this man a sigar
Op zaterdag 6 december 2003 14:59 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
(pff topic wordt saai
)
quote:Tenzij je geld, tijd en de middelen hebt om naar parijs te gaan
Op zaterdag 6 december 2003 19:12 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
tsja iedereen heeft zn mening gegeven over splinter...
en wordt wel weer wat boeiender als de europese tourdates bekend zijn..
we hebben tot dus ver alleen parijs nog maar...
hebben we nie zo veel aan:P
van mij mogen ze ook wel in hof ter loo spelen in antwerpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |