abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15819160
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 10:33 schreef Cart_man het volgende:

[..]

En al die spelers zijn promising...waar ken ik hun leeftijd zien?

Gisteren Aghahowa kunnen kopen. En Cellini naar Benfica...

kan je niet zien volgens mij maar dat maakt ook niks uit want je kunt ze 'trainen' voor een bepaald aantal wedstrijden ongeacht hun leeftijd.

en nee PES3 kan niet online op de ps2

zondag 18 januari 2004 @ 13:07:29 #52
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16363885
Ik heb hem nu ook voor de PC

Maar het menu loopt echt vaag, soms reageert ie gewoon niet en soms raast hij hele menu door achterelkaar

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 18 januari 2004 @ 13:18:59 #53
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16364205
zo moeilijk kan het toch niet zijn om een goede PC-versie te maken in plaats van een half brakke port
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_16425887
ik heb hem gister in de winkel gekocht (ps2.....logisch)
1 woord geweldig......mensen die zelf op voetbal zitten merken meteen dat dit de ultieme simulatie is......
ik had 1 en 2 ook maar sinds 1 jaar was deel 2 kapot gegaan en moest ik weer 1 spelen.....deze stap van 1 naar 3 is een hele mooie gebeurtenis.....
ik moet echt weer wennen aan de gevoeligheid van de looprichting en ballen schieten enz enz

ik hoorde ook van de verkoper dat er een cd zou uitkomen met de goede namen en clubs enzo.......

weet iemand hier meer over.....ik bedoel dus niet de PC versie maar voor de PS2!!!!
kijk ik kan wel alles veranderen maar uit oude ervaringen weet je dat je dan 3 weken bezig ben om alles ala pietje precies in orde te krijgen.........

twietwietwiet
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:43:35 #55
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_16426255
als je er ff goed voor gaat zitten heb je alles binnen 2 uurtjes verandert. tenminste dat was bij mij het geval.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_16426596
1 woord geweldig......mensen die zelf op voetbal zitten merken meteen dat dit de ultieme simulatie is......

ik hoorde ook van de verkoper dat er een cd zou uitkomen met de goede namen en clubs enzo.......

weet iemand hier meer over.....ik bedoel dus niet de PC versie maar voor de PS2!!!!
kijk ik kan wel alles veranderen maar uit oude ervaringen weet je dat je dan 3 weken bezig ben om alles ala pietje precies in orde te krijgen.........

twietwietwiet
pi_16426609
er waren dacht ik wel wat cd's te koop waarmee je de namen kon veranderen en de teams e.d. goede shirts kregen maar ik heb ze nog nooit in Nederland in de winkel zien liggen.
zouden ze eigenlijk wel legaal zijn, want waarom mogen die cd's de licenties wel gebruiken?
  dinsdag 20 januari 2004 @ 20:26:13 #59
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16438947
Heel irritant voor de PC

ALs ik de resolutie op 1024x768 zet en de detail op gemiddeld dan loopt ie gewoon té langzaam maar als ik detail op low zet dan loopt hij weer te snel

pi_16459893
het is echt jammer dat ze die PC versie zo verneukt hebben
maar gelukkig heb ik een ps2
  zondag 25 januari 2004 @ 20:13:57 #61
56260 jeremiah
Cameron Diazzzz
pi_16576152
Zojuist weer ff mijn competetie met Rekormeister opgepakt, maar na 1,5 maand niet te hebben gespeeld win ik overduidelijk met 3-0 van Manchester. Dit op het niveau van 5 sterren en zonder een geblesseerd Makaay
pi_16576570
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:13 schreef jeremiah het volgende:
Zojuist weer ff mijn competetie met Rekormeister opgepakt, maar na 1,5 maand niet te hebben gespeeld win ik overduidelijk met 3-0 van Manchester. Dit op het niveau van 5 sterren en zonder een geblesseerd Makaay
ja het is veel te makkelijk. Ik ben net klaar met een master league seizoen(5 sterren): de 1e wedstrijd verloren van Bayern, 1x gelijk (finale WEFA league, nog wel gewonnen met penalty's) en alle overige wedstrijden gewonnen.
Ik hoop dat ze de volgende versie moeilijker maken.

[Dit bericht is gewijzigd door jimjim1983 op 25-01-2004 20:31]

zondag 25 januari 2004 @ 20:46:52 #63
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_16576997
welke versie spelen jullie , ik heb de PS2 versie , en ik heb met 3 sterren al moeite
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 25 januari 2004 @ 21:48:36 #64
21783 Sjorssie
Shit happens, so why bother...
pi_16578849
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:30 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja het is veel te makkelijk. Ik ben net klaar met een master league seizoen(5 sterren): de 1e wedstrijd verloren van Bayern, 1x gelijk (finale WEFA league, nog wel gewonnen met penalty's) en alle overige wedstrijden gewonnen.
Ik hoop dat ze de volgende versie moeilijker maken.

Dan ben jij wel heel erg goed. Ik ben in de Master League aan het kwakkelen met 3 sterren

[Dit bericht is gewijzigd door Sjorssie op 25-01-2004 23:56]

Blaat
pi_16581607
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:46 schreef Enchanter het volgende:
welke versie spelen jullie , ik heb de PS2 versie , en ik heb met 3 sterren al moeite
Same here, totdat ik er achter kwam dat je ook wat minder snel kan rennen en dus de bal beter kan beschermen , nu gaat het een stuk beter, maar vaak verlies ik nog steeds

Ja, ik ben geen held in het lezen van handleidingen , ik heb ook de PS2 versie, en dit is de eerste PES voor mij

[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 25-01-2004 23:18]

pi_16665496
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:48 schreef Sjorssie het volgende:

[..]

Dan ben jij wel heel erg goed. Ik ben in de Master League aan het kwakkelen met 3 sterren

ik ben ook goed
maar ik ben dan ook een echte ISS junkie, ik speel deze serie al vanaf de Snes.
probeer eens met 3 verdedigers, 3 middenvelders en 4 aanvallers op rij te spelen, misschien scoor je zo makkelijker.
pi_16665589
quote:
Op zondag 25 januari 2004 23:11 schreef Kremers het volgende:

[..]

Same here, totdat ik er achter kwam dat je ook wat minder snel kan rennen en dus de bal beter kan beschermen , nu gaat het een stuk beter, maar vaak verlies ik nog steeds

Ja, ik ben geen held in het lezen van handleidingen , ik heb ook de PS2 versie, en dit is de eerste PES voor mij

er zitten nog wel meer vette moves in het spel.
als je op [ ] drukt en dan voordat je hebt geschoten op X drukt dan kap je, dit is heel handig als je 1 op 1 komt met de keeper. Met naar boven of naar beneden drukken kan je naar binnen of naar buiten kappen.
hier een oude post van mij:
quote:
360 turn
to do a 360 turn simply rotate the right analog stick clockwise 360 degrees

Tricks and Moves with the right-analog stick
Multi Stepovers Push right stick twice in the direction you are going.

Single Stepover Push the right stick twice in the opposite direction to which you are going.

"The Flick" Push the right stick up and then down.

Shot fakes If you are running from left to right, with a right-footed player, pushing the stick twice down will result in a shot fake with the outside of the players boot.

In the same situation, pushing the right stick twice up will perform a shot fake with the inside of the players boot.

The Del Piero Special Shot!
The Del Piero Special Shot can only be performed using the great Italian himself.

When facing with your left hand side to the goal, run just outside the box going up -> down, press L1 and while keeping L1 pressed, shoot with [ ] . Del Piero will then try shoot with the inside of his right foot, executing a superb lob/shot hopefully towards the far top corner of the net!

The Single and Double Shot Feint!
The Single Shot feint is mostly used to fool defenders and/or the keeper as you are about to shoot. It's performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you have released, press X , to effectively cancel the shot and perform the feint.

The Double Shot feint can be even more confusing for opponents. It's performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you release, press [ ] X , to perform the double feint.

The Triple shot feint!
The Triple shot feint is similar to the Double shot. It is performed by pressing [ ] to shoot, then as soon as you release, press [ ] [ ] X to execute the triple feint.

Flick over player
This seams to work best when on the attack, but as you are running towards goal at normal pace (finger off R1) as the defender approaches pull down on the right analouge stick and then push it right up, causing you to chip the ball in the air over the defender, then hold R1 and run like hell onto the ball, shoot and GOALLLL!

Sidesteps and Dragbacks!
The Sidestep allows you to run sideways with the ball, and is executed by holding R2 and tapping the d-pad to the side.

The Sidestep feint allows the player to pretend to run in one direction, but actually go another, after the sidestep has been executed. It is performed by pressing R1 + R2 while sidestepping , then press the d-pad diagonally forwards.

The Dragback allows the player to drag the ball backwards after sidestepping. When sidestepping, simply press the d-pad in the backwards direction.

Super Dummy (met aanname iemand passeren)
Hold R1 and R2 , then press direction!

donderdag 29 januari 2004 @ 00:23:14 #68
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_16674919
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:26 schreef HomerJ het volgende:
Heel irritant voor de PC

ALs ik de resolutie op 1024x768 zet en de detail op gemiddeld dan loopt ie gewoon té langzaam maar als ik detail op low zet dan loopt hij weer te snel

Homer, ik heb ook nog steeds snelheidsproblemen ondanks dat ik de laatste patch heb geinstalleerd. Ik heb het spel voor 59.95 aangeschaft (zo heel af en toe koop ik een game) en heb een 2,0 ghz 512 mb systeem draaiend op winxp. Aan de computer kan het niet liggen (met een geforce 2 pro grafische kaart, 2 jaartjes oud destijd 699 gulden).

Als Konami dadelijk gaat zeggen koop maar een andere kaart dan mogen ze die dokken van mij. Het spel is qua simulatie gewoon heel goed maar de mannen moeten niet ineens beretraag gaan lopen.

Wat voor systeem heb jij?

donderdag 29 januari 2004 @ 00:25:35 #69
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16674967
Ik heb deeltje 1 weer opgepakt met een huisgenoot van me. Ik vind het echt een supercool spel, alleen is scoren wat moeilijk. (Moeilijker dan Fifa)

Onze wedstrijden eindigen tussen de 0 - 0 en de 2 - 2 Wat op zich natuurlijk beter is dan de 8 - 6 scoren die we haalden met Fifa

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_16675348
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:23 schreef giovan het volgende:

[..]

Homer, ik heb ook nog steeds snelheidsproblemen ondanks dat ik de laatste patch heb geinstalleerd. Ik heb het spel voor 59.95 aangeschaft (zo heel af en toe koop ik een game) en heb een 2,0 ghz 512 mb systeem draaiend op winxp. Aan de computer kan het niet liggen (met een geforce 2 pro grafische kaart, 2 jaartjes oud destijd 699 gulden).

Als Konami dadelijk gaat zeggen koop maar een andere kaart dan mogen ze die dokken van mij. Het spel is qua simulatie gewoon heel goed maar de mannen moeten niet ineens beretraag gaan lopen.

je moet een directX8-kaart minimaal hebben, dus een GeForce4 of Ati Radeon 8500 dacht ik, maar lager doet het het ook, blijkbaar (ik heb Ati Radeon 7200, een DirectX7-kaart, en hij doet het redelijk, ook wel snelheidsproblemen, vooral als er commentaar een wissel aankondigt oid (dit is de demo dan) )
  donderdag 29 januari 2004 @ 01:24:15 #71
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_16675985
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:46 schreef zakjapannertje het volgende:
je moet een directX8-kaart minimaal hebben, dus een GeForce4 of Ati Radeon 8500 dacht ik,
Mijn creative geforce 2 pro geeft aan:
4*AGP/Direct X 9 / 64 mb videogeheugen (ddr400mhz)
Die kaart was 2 jaar terug top of the line en heeft een nvidia chipset
pi_16676287
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 01:24 schreef giovan het volgende:

[..]

Mijn creative geforce 2 pro geeft aan:
4*AGP/Direct X 9 / 64 mb videogeheugen (ddr400mhz)
Die kaart was 2 jaar terug top of the line en heeft een nvidia chipset

het moet DirectX8 hardwarematig ondersteunen, een GeForce2 doet dat niet, GeForce4 wel, en ook trouwens de Geforce3, zie ook de Konami-site:
quote:
05.12.03 - Geforce 4/technical problems

Dear PES-Fans,

we heard that some players are experiencing technical problems with Pro Evolution Soccer 3, especially when using a Geforce 4 MX Graphics Card.

We would like to point out that a Geforce 4 MX does not match our minimum system requirements for the game, which is apperently a Geforce 3. Unfortunately, the specs of a Geforce 4 MX are below the specs of a Geforce 3, which is a bit irritating due to the naming of the product.

If you want to have a smoother game performance, we suggest to upgrade your graphics card.

More information:

http://www.nvidia.com

[Dit bericht is gewijzigd door zakjapannertje op 29-01-2004 02:18]

donderdag 29 januari 2004 @ 08:37:27 #73
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16677611
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:23 schreef giovan het volgende:

[..]

Ik heb 2,6 GHZ 512 MB Ram, (Tijdelijke)Radeon 9200 128 mb. Maar ik heb nu een oplossing: Ik zet hem op 1024 resolutie en settings op low. Dan Gooi ik veel progamma's aan zodat hij sloomer word dan is het de perfecte snelheid
  donderdag 29 januari 2004 @ 08:48:47 #74
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_16677703
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:18 schreef HomerJ het volgende:
zo moeilijk kan het toch niet zijn om een goede PC-versie te maken in plaats van een half brakke port
Blijkbaar wel.
1 tip: Speel het in Window mode. Dan reageert ie veel beter en is het zowaar speelbaar.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 10:53:06 #75
82944 landmark_tower
Portal do Vale Tudo Brasileiro
pi_16709865
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:55 schreef twieter het volgende:

Koop een X-port, down de laatste option file en heb de juiste namen..etc..etc..etc...
Não julgues as pessoas pela aparência!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')