quote:Waarbij kreeg je die dan?
Op zaterdag 29 november 2003 18:10 schreef Fliepke het volgende:
niemand heeft dus dat dat keyring ding van gamerelease gehad?
Waarom kreeg ik er dan een?
dit ding dus:
[afbeelding]
quote:ik kreeg een envelop van gamerelease.nl en daar zat dit in...
Op zaterdag 29 november 2003 18:21 schreef Fuxl het volgende:[..]
Waarbij kreeg je die dan?
quote:http://www.tothegame.com/game.asp?id=2754
Op zaterdag 29 november 2003 18:46 schreef Fliepke het volgende:
ik was dus net eens op ebay aan het kijken wat die dingen kosten, maar ze zijn blijkbaar wel erg rare niet te vinden namelijk
Maar ik kwam daar terecht op van die dansmatten van konami.
Zijn/komen daar ook europese versies van?
Lijkt me namelijk helemaal geweldig
Dat hoort erbij toch? Zo ja, 27 februari 2004
.
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]
http://www.tothegame.com/game.asp?id=2754
Dat hoort erbij toch? Zo ja, 27 februari 2004
.
na een mooie tijd met mijn Xbox begint het oude liedje weer. MICROSOFT heeft ons weer bij de ballen. Binnenkort zal je voor updates op spelletjes moeten betalen (extra lvls, autos etc..)
Gevolg: spelletjes worden niet meer mooi afgewerkt wetende dat men nog updates waarvoor men betaalt online zet. Check de Xbox sites maar...
quote:Dude, het was al sinds het begin van xbox live bekend dat spelmakers geld konden vragen voor premium content...
Op zondag 30 november 2003 00:35 schreef Kondros het volgende:
jep jep... na enige tijd is het weer zover...na een mooie tijd met mijn Xbox begint het oude liedje weer. MICROSOFT heeft ons weer bij de ballen. Binnenkort zal je voor updates op spelletjes moeten betalen (extra lvls, autos etc..)
Gevolg: spelletjes worden niet meer mooi afgewerkt wetende dat men nog updates waarvoor men betaalt online zet. Check de Xbox sites maar...
quote:maar dat heeft geen fuck met microsoft te maken, ms biedt Live aan voor een bepaald bedrag. De developers zijn vrij om extra geld te vragen voor premium content (extra levels e.d.)
Op zondag 30 november 2003 00:46 schreef Kondros het volgende:
maar nu is het gebeurt... kijk, ik vind dat niet erg maar het gevolg gaat zijn als 1 iemand dit doet dan de rest dit ook doet en dat uiteindelijk spellen minder afgewerkt gaan zijn omdat ze toch geld extra kunnen vragen...
quote:Dit is natuurlijk gelul tot de macht tachtig. Een spel if afgewerkt als 'ie in de winkel ligt. Wat denk jij dan wel niet van al die expansion packs voor alle verschillende games? Bovendien, als je het niet wilt, dan betaal je er niet voor. Sim-pel. Nu met PGR2 zitten er honderd-zoveel auto's in het spel. Is het spel nu niet af, omdat er in de toekomst nog meer downloadable auto's gaan komen? Bullshit dus.
Op zondag 30 november 2003 00:46 schreef Kondros het volgende:
maar nu is het gebeurt... kijk, ik vind dat niet erg maar het gevolg gaat zijn als 1 iemand dit doet dan de rest dit ook doet en dat uiteindelijk spellen minder afgewerkt gaan zijn omdat ze toch geld extra kunnen vragen...
quote:Gelukkig gebeurd dat niet veel. De MMORPG's daarentegen zullen in verhouding wel wat duurder gaan worden maar dat heeft weer te maken met server en develop kosten
Op zondag 30 november 2003 00:50 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
maar dat heeft geen fuck met microsoft te maken, ms biedt Live aan voor een bepaald bedrag. De developers zijn vrij om extra geld te vragen voor premium content (extra levels e.d.)
quote:Werd True Fantasy niet 'gratis' via Live ?
Op zondag 30 november 2003 01:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gelukkig gebeurd dat niet veel. De MMORPG's daarentegen zullen in verhouding wel wat duurder gaan worden maar dat heeft weer te maken met server en develop kosten
quote:Ik hoop het wel maar dacht het niet
Op zondag 30 november 2003 01:56 schreef AudiRS4 het volgende:[..]
Werd True Fantasy niet 'gratis' via Live ?
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 23:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is nou het nieuwste BONUS PACK/SPECIAL PACK of wat dan kook? En kan ik de xbox goedkoper halen op de hcc beurs?
Is er dan helemaal niemand die hier iets over weet?
quote:http://xboxworld.nl/index.php?show=news&id=4427
Op zondag 30 november 2003 09:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
Is er dan helemaal niemand die hier iets over weet?
voor packs enzo
quote:en ik denk niet dat true fantasy live online gratis gaat worden, zal veels te veel kosten met zich meebrengen om gratis te kunnen zijn. En ik heb alleen nog maar gelezen dat het geld gaat kosten per maand en nergens dat het gratis zal zijn.
Op zondag 30 november 2003 01:56 schreef AudiRS4 het volgende:[..]
Werd True Fantasy niet 'gratis' via Live ?

quote:Voor PC moet je ook vaak betalen
Op zondag 30 november 2003 11:21 schreef Kondros het volgende:
zie hetgeen mij het meeste gaat storen is ten eerste dat je al geld moet betalen voor telenet te hebbe, dan betaal je voor live te gaan, en dan ga je betalen voor je mmorpg... Dan kan je evengoed gewoon via de pc je mmorpg spelen en niet voor live betalen.
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:24 schreef Chocobo het volgende:
Release PAL voor True Fantasy online is ergens diep in 2004
quote:Je weet dat spellen door een intensieve kwaliteitscontrole moeten?
Op zondag 30 november 2003 00:35 schreef Kondros het volgende:
jep jep... na enige tijd is het weer zover...na een mooie tijd met mijn Xbox begint het oude liedje weer. MICROSOFT heeft ons weer bij de ballen. Binnenkort zal je voor updates op spelletjes moeten betalen (extra lvls, autos etc..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |