quote::oo
Op woensdag 26 november 2003 17:05 schreef Smots het volgende:[..]
jawel, sommige mensen vonden 'm wel leuk:
http://www.gamezilla.com/review.aspx?review=8691
http://www.gamepro.com/nintendo/gamecube/games/reviews/30996.shtml
http://www.ntsc-uk.com/review.php?platform=ngc&game=PN03
http://www.totalgames.net/(xykraf55x10cm045hyrbf455)/pma/17740
quote:1080°: Avalanche (Nintendo) 28 november
Op woensdag 26 november 2003 17:15 schreef echt het volgende:
Heeft iemand 1080 al ergens zien liggen?
Mischien achter de toonbank als je er naar vraagt.....
Anyway, hij ondersteunt ondermeer F-Zero-GX, Mario Kart en Burnout 2. Helaas heb ik alleen F-Zero ![]()
Eerste indrukken, ten opzichte van m'n Logitech MOMO Force voor de PC (die rode met leer enzo):
Het Cube stuur is veel vloeiender (niet dat bobbelige gevoel bij het sturen) en maakt geen herrie (de MOMO maakt nogal wat harde ratelende geluiden).
Daarbij is de force-feedback wel veel minder sterk, maar dat kan aan F-Zero liggen.
De pedalen staan veel stabieler op de tegels hier, het rubber eronder werkt beter dan bij de MOMO. Het ziet er allemaal vrij cheap uit, maar werkt prima.
Eerste indrukken in F-Zero: Speelt veel vloeiender met het stuur en is nog leuker door de force-feedback. Als je hard door een bocht gaat voel je de weerstand in het stuur toenemen. Als je wegslipt of airbrakes gebruikt voel je de weerstand ineens bijna verdwijnen. Hobbels, botsingen en boosts geven mooie vloeiende trillingen in het stuur.
De pedalen zijn wel aan te raden, die geven je een analoge gas en rem. Dan hoef je de A knop niet meer te gebruiken om gas te geven, die wordt dan de boost knop. De versnellings hendels achter het stuur zijn voor je airbrakes. Daar bedien je ook je aanvallen mee, met dubbelklikken, dat is wel even wennen.
Bij het stuur zelf zit nog een adapter om hem op je schoot te kunnen gebruiken, dat is wel handig met het spelen met een TV.
Met oudere spellen die het stuur niet specifiek ondersteunen werkt hij niet, zoals bijvoorbeeld Extreme G3. Dat is wel jammer.
Conclusie: Voor 29 Euro is dit echt een koopje en zeker aan te raden voor mensen die F-Zero, Mario Kart of andere racespellen spelen op de Cube. Nadeel is dus dat hij niet met oudere spellen werkt.
De pedalen zijn niet absoluut nodig en even duur als het stuur zelf, maar geven toch wel een groot voordeel t.o.v. alleen het stuur.
Tot zover mijn mini-review
quote:een stuur met F-zero
Op woensdag 26 november 2003 17:30 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Tot zover mijn mini-review
-Edit, zo'n grote post hoef je niet helemaal te quoten als je verder niet inhoudelijk gaat reageren.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 26-11-2003 17:51]
quote:Dat spel is praktisch onverkrijgbaar. Erg vreemd allemaal. In Amsterdam heb ik hem nog nooit ergens gezien (en ook niet op stationsfrs'en)
Op woensdag 26 november 2003 20:24 schreef Bloodmoon het volgende:
ik ben van plan a.s vrijdag viewtiful joe bij de mm in Rijswijk te gaan halen.
weet iemand of ze hem daar wel hebben want overal waar ik kijk, nergens zie ik vj
quote:ik heb hem 1 keer zien liggen bij de futurezone.
Op woensdag 26 november 2003 20:25 schreef Kiff het volgende:[..]
Dat spel is praktisch onverkrijgbaar. Erg vreemd allemaal. In Amsterdam heb ik hem nog nooit ergens gezien (en ook niet op stationsfrs'en)
quote:laiverd, je versterker maakt van dat signaal een surround signaal!
Op woensdag 26 november 2003 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Moet wel een andere kabel zijn lijkt me
Die rood/witte zijn gewoon stereo geluid. En dat is niet voor Dobly Pro Logic voor zover IK weet.
[update]
na vanmiddag toch besloten MK:DD te houden, heb de hele middag gespeeld, en kennelijkduurt het een poosje voor het verslavend werkt, want ik ben in een ruk door de 100 en 150 cc klasses gegaan!, nu de all-cup-tour nog..
[/update]
Niet dus, daar zit een stuur met voetpedalen in. Met een stuur speel je F-Zero dus meer als de arcade versie dan met een joypad.
Je hebt dus ook veel betere controle over het schip, niet constant tikjes tegen zo'n analoog mini stickje geven, maar gewoon lekker precies sturen. En de scherpe bochten zijn echt geen probleem met dat ding.
En niet alleen maar vol gas of vol remmen, maar lekker analoog, werkt veel precieser.
Daarbij kun je hem dus ook voor andere spellen gebruiken zoals Mario Kart. Burnout 2 schijnt echt veel beter te spelen met zo'n stuur.
[Dit bericht is gewijzigd door Lamer_Deluxe op 26-11-2003 22:57]
quote:Zoals ik al schreef zit er een 'schoot adapter' bij, oftewel een groot stuk plastic dat je eronder kunt bevestigen zodat je hem ook op schoot kunt gebruiken. Als je een aparte monitor of TV voor je Cube hebt kun je hem ook op een tafel klemmen.
Op woensdag 26 november 2003 19:57 schreef Lexie het volgende:
Heb je dan een tafel voor je waar je het stuur op monteert
quote:Er staat toch, voor zover IK weet
Op woensdag 26 november 2003 22:20 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
laiverd, je versterker maakt van dat signaal een surround signaal!
quote:gebruik alstublieft niet die helm-josti P.I , da vink zo'n kut ding!
Op woensdag 26 november 2003 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Er staat toch, voor zover IK weet
quote:Sorry
Op woensdag 26 november 2003 23:45 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
gebruik alstublieft niet die helm-josti P.I , da vink zo'n kut ding!
quote:geen origineel concept als je de dbz rpg's op de (s)nes kent (gokuden uitgezonderd) (of zelfs de minigames van de peach up disks op de MSX), toch wil ik hem ook graag hebben , die graphics zien er echt mooi uit
Op dinsdag 25 november 2003 16:15 schreef Varr het volgende:[..]
Wist je dat nog niet? Het battle system wordt turn based met kaarten. Ik vindt het wel een cool orgineel concept (het ziet er erg cool uit in het filmpje
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 27-11-2003 00:52]
quote:Mooi, maar niet echt zwaar verbeterd ivm MGS2 op PS2 en die is al 2 jaar oud
Op donderdag 27 november 2003 07:34 schreef BMH het volgende:
5 MGS filmpjes! Wat een graphicsFilmpje 1 (Check de graphics van de grond)
Filmpje 2 (helicopter landingsplaatst + schijnwerpers)
Filmpje 3 (Opslagplaats met lockers!)
Filmpje 4 (helicopter stijgt op)
Filmpje 5 (snake van dichtbij. Lip-sinc zit er nog niet in)
quote:IDD. De pc versie stinkt enorm.
Op donderdag 27 november 2003 08:42 schreef FelixDaHouseCat het volgende:
Ik vond MGS niet echt wat. Maar kwam misschien door de slechte conversie van de pc versie
quote:ach, dat vond ik eigenlijk wel meevallen
Op donderdag 27 november 2003 08:53 schreef BMH het volgende:[..]
IDD. De pc versie stinkt enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |