quote:Kort maar krachtig filmpje he
Op maandag 24 november 2003 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik kan hem ook zien
Ik hoop toch echt dat deze in Europa komt. Netals Tales of Symphonia
quote:Ik zie een gele kaart voorbij flitsen, zelfde als met FFTA? En ik vind de fmv's erg FF aandoen ook.
Op maandag 24 november 2003 23:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kort maar krachtig filmpje he
![]()
Ik ben benieuwd, maar de verwachtingen liggen toch aardig hoog moet ik zeggen
quote:ToS lijkt me cooler !
Op maandag 24 november 2003 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik zie een gele kaart voorbij flitsen, zelfde als met FFTA? En ik vind de fmv's erg FF aandoen ook.
Ik ben benieuwd, maar de verwachtingen liggen toch aardig hoog moet ik zeggen
Maar het zal vast nog wel ff duren voordat ik moet kiezen

quote:Ik ook,.. vind tevens de kleur strak
Op dinsdag 25 november 2003 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, wat dat betreft ben ik erg JapansIk kick echt op die Special Editions
quote:wie past zijn consoles aan op interieur
Op dinsdag 25 november 2003 08:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
wie heeft er nou weer vaag groeg in zijn interieur)
quote:Nintendo poept van grote hoogte op haar trouwe fans.
Op maandag 24 november 2003 23:18 schreef Chocobo het volgende:
Ben het met je eens. Vind het ook echt erg... breng dan gewoon die disc uit voor een leuke prijs ofzotoch ?
quote:Wij kunnen je verzekeren dat er meer dan genoeg discs online worden
geplaatst.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
>>> "Notorious_Roy" <notorious_roy@fok.nl> 25-11-2003 1:35:06 >>>
Beste Nintendo
Is er misschien een mogelijkheid om die Zelda Collecters disc alvast te
bestellen? Ik heb nu genoeg sterren (4800 + ) maar ik heb het idee dat
de site weer compleet onbereikbaar zal zijn 1 december, en de disc dus
aan mijn neus voorbij zal gaan.
Mvg Roy
quote:Zo doe ik het ook
Op dinsdag 25 november 2003 11:59 schreef Tain het volgende:
Heb net Mario Kart: DD en Mario Part 5 besteld, dus mijn zelda discje gaat ook een keer naar mij toe komen
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:58 schreef gamecube_master het volgende:
http://www.zdnet.nl/kmoz.cfm?id=31963&mxp=41
quote:Hele artikel
Nintendo en Microsoft bundelen mogelijk krachten tegen Sony
Volgende generatie spelconsoles draait op IBM-processor
Hoe de volgende generatie consoles eruit ziet, weet niemand. Wel lijkt er één ding vast te staan: de nieuwe GameCube, de Xbox én de PlayStation zullen op technologie van IBM vertrouwen. Een en ander valt af te leiden uit een citaat van een topman van de computergigant, dat door Reuters werd opgetekend. Dat was voor de Britse IT-site The Register vervolgens aanleiding om te speculeren over de vraag of de volgende Nintendo- en Microsoft-console een en dezelfde machine zijn.Dat IBM de technologie voor de Sony PlayStation 3 en Microsoft Xbox 2 levert, is allang officieel bevestigd. Over de opvolger van de GameCube, die nu draait op een custom IBM PowerPC-chip, was evenwel nog niets bekend. Maar tijdens een recente demonstratie van een zeer compacte supercomputer liet een topman van IBM zich ontvallen dat het rekenmonster chiptechnologie aanwendt die ook aanwezig is in de volgende consoles van Sony en Nintendo.
Rond alle drie toekomstige consoles hangt een waas van geheimzinnigheid. Van de motor van de PlayStation3 is nog het meeste bekend - hoewel dat niet veel zegt. Samen met Toshiba werken IBM en Sony aan een naar het verluidt revolutionaire chip die ook voor andere toepassingen geschikt is. 'Cell', zoals de chip heet, zou verschillende functies integreren en geschikt zijn voor multiprocessoromgevingen.
De toekomst van de Xbox 2 is iets onduidelijker. Het enige dat zo ongeveer bekend is, is dat IBM er de chiptechnologie voor levert. Het is echter allerminst zeker dat Big Blue de chip daadwerkelijk zal ontwerpen. Volgens recente geruchten wil Microsoft zelf een deel van het designwerk voor zijn rekening nemen.
Op de uitspraken van de IBM-vertegenwoordiger na, is er helemaal niets bekend over de opvolger van de Nintendo GameCube. Toch vermoedt The Register dat de consoles van Nintendo en Microsoft een nauwe band zullen hebben. De IT-krant wijst erop dat de machines niet alleen dezelfde processorhardware hebben, maar voor hun grafische technologie op ATI zijn aangewezen. Dit levert twee consoles op die technisch sterk op elkaar lijken. Volgens The Register zou het in dat geval niet onlogisch zijn dat beide kleinere spelers hun krachten bundelen tegen de dominante marktpartij, Sony.
quote:Pokémon zou me wel leuk lijken als je echt kon vechten dus net zoals in de serie. Bij pokémon stadium raken ze elkaar niet eens aan
Op dinsdag 25 november 2003 01:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon Collesseum[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hopen dat er weer die geweldige mini-games inzitten
quote:Verkoop je je Mario Party 5 code niet?
Op dinsdag 25 november 2003 14:17 schreef NeoDweezil het volgende:
ik krijg de bonusdisk van een vriend van me broertje, maar ik ga ook marioparty 5 registreren en MKDD heb ik al geregistreerd dus krijg ik er 2
ToS wordt toch realtime trouwens? Baten kaitos lijkt me veel cooler.
quote:TOS = Turn-based d8 ik
Op dinsdag 25 november 2003 16:04 schreef Varr het volgende:
Humm, ik denk erover mn zelda collecter edition te gaan verkopen, zelda trekt me niet zo erg...ToS wordt toch realtime trouwens? Baten kaitos lijkt me veel cooler.
Hoeveel wil je voor je zelda disk hebben?
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 25-11-2003 16:14]
quote:Wist je dat nog niet? Het battle system wordt turn based met kaarten. Ik vindt het wel een cool orgineel concept (het ziet er erg cool uit in het filmpje) maar veel zal het niet verschillen, je zult waarschijnlijk normale aanvalskaarten hebben en magie aanvalskaarten. Ik zie het verschil niet echt, of uit een gewoon rijtje aanvallen kiezen, of uit een rijtje kaarten...
Op dinsdag 25 november 2003 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las net op IGN dat Baten Kaitos een Card RPG gaat worden, dat maakt me toch weer een beetje aan het twijfelen...
Zelda disc denk ik nog ff over, maar iets van rond 60euro ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |