quote:Ja, ik vond em wel wat hard praten enzo. Maar je gaat toch niet zo boos worden omdat ze Londen leuker vindt dan Parijs? Het was natuurlijk wel stom om zo dom te doen, maar ze had het idd zelf ook niet door
Op dinsdag 25 november 2003 18:39 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
En bij Arendsen had ik dat ook eerst niet door, Channah zelf ook niet.
Ze zij ook toen: Oh, je meent 't. En hij helemaal van ja, tuurlijk meen ik t, je hoort de irritatie toch in mijn stem, en hoe mijn stem veranderd?! Grrrr.... (<< dat laatste stukje zei ie niet, maar dacht ie waarschijnlijk wel.)
quote:Idd, zo is Channah nou eenmaal. Maarja, dat was juist t probleem. Je kon de vorige weken ook al merken dat ie zich irriteerde aan haar, en dat dit er nog bij. oei.
Op dinsdag 25 november 2003 18:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ja, ik vond em wel wat hard praten enzo. Maar je gaat toch niet zo boos worden omdat ze Londen leuker vindt dan Parijs? Het was natuurlijk wel stom om zo dom te doen, maar ze had het idd zelf ook niet door
Maar ik vind wel dat ze best mag zeggen dat London haar leuker lijkt dan Parijs, hoewel t zo wel behoorlijk ondankbaar klinkt enzo (die leraren besteden er ook veel tijd aan!).
Ach, ze ging er gewoon te lang over door.
Ik vind t echt slecht gaan met school... havo mss??
quote:Ik zat vlakbij, had het vrij snel door. Je zag de aders in zijn nek opzwellen en zo geirriteerd en onbegripvol praten, ik zei nog 'oh shit' toen ik het hoorde, de gevolgen zijn bekend
Op dinsdag 25 november 2003 18:39 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Moet je maar niet zo vooraan zitten... nooit verstandig. Dan wordt het vanzelfsprekend dat je goed oplet.
En bij Arendsen had ik dat ook eerst niet door, Channah zelf ook niet.
Ze zij ook toen: Oh, je meent 't. En hij helemaal van ja, tuurlijk meen ik t, je hoort de irritatie toch in mijn stem, en hoe mijn stem veranderd?! Grrrr.... (<< dat laatste stukje zei ie niet, maar dacht ie waarschijnlijk wel.)
quote:Wees nou niet zo depressief omdat je nu een keer een slechter cijfer voor wiskunde hebt, je kunt het makkelijk aan, je moet alleen wat meer doen dan vorig jaar, iedereen zit met hetzelfde probleem.
Op dinsdag 25 november 2003 18:51 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Idd, zo is Channah nou eenmaal. Maarja, dat was juist t probleem. Je kon de vorige weken ook al merken dat ie zich irriteerde aan haar, en dat dit er nog bij. oei.
Maar ik vind wel dat ze best mag zeggen dat London haar leuker lijkt dan Parijs, hoewel t zo wel behoorlijk ondankbaar klinkt enzo (die leraren besteden er ook veel tijd aan!).
Ach, ze ging er gewoon te lang over door.Ik vind t echt slecht gaan met school... havo mss??
quote:Eén slecht cijfer?
Op dinsdag 25 november 2003 18:55 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Wees nou niet zo depressief omdat je nu een keer een slechter cijfer voor wiskunde hebt, je kunt het makkelijk aan, je moet alleen wat meer doen dan vorig jaar, iedereen zit met hetzelfde probleem.
Ik weet t ook niet meer... ik wacht ermee tot na de kerstvakantie.
quote:eerst havo en dan vwo kost je een jaar extra, dat weet je, dat lijkt me ook een vrij hoge prijs.
Op dinsdag 25 november 2003 19:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Eén slecht cijfer?
Blok 1 had ik voor natuurkunde een 4.4, dat heb ik dus vorig pwweek mogen inhalen. Nou daarvan weet je al dat ik een 5.5 of iets hoger voor gescoord heb. Scheikunde is heel erg slecht gegaan, dat weet ik nu al.
Natuurkunde loop ik nu al achter, vind t gewoon veels te veel in 1 week, en ik snap er niet veel van.
Verder gaat Bio wel goed, maar dat is dan ook t enige van m'n profiel N&G. En ik wil per sé n&g doen (jaja, dierenarts) en dat zou ik ook kunnen doen door eerst havo en dan vwo....Ik weet t ook niet meer... ik wacht ermee tot na de kerstvakantie.
Lees je verhaal boven nou eens, je hebt voor natuurkunde iig een voldoende, voor scheikunde weet je het nog niet eens, je kunt wel vermoedens hebben, maar die pakken vaak ook anders uit. En bio, wat je gekozen vak is, gaat goed.
Lijken me toch niet voldoende redenen om naar havo te gaan zo
quote:hehe, heel lief van je
Op dinsdag 25 november 2003 19:07 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
eerst havo en dan vwo kost je een jaar extra, dat weet je, dat lijkt me ook een vrij hoge prijs.
Lees je verhaal boven nou eens, je hebt voor natuurkunde iig een voldoende, voor scheikunde weet je het nog niet eens, je kunt wel vermoedens hebben, maar die pakken vaak ook anders uit. En bio, wat je gekozen vak is, gaat goed.
Lijken me toch niet voldoende redenen om naar havo te gaan zo
Ik ga eten -xx-
quote:smakelijk
Op dinsdag 25 november 2003 19:17 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
hehe, heel lief van je
![]()
Maar ik werk uiteindelijk toch heel hard in de pwweek (en door de normale week doe ik ook redelijk mijn best, t is toch niet normaal als je zodra je thuis komt uren aan je werk zit om een beetje bij te blijven, t moet toch een beetje leuk blijven?)Ik ga eten
-xx-
quote:gefeliciteerd Marcus, ik heb sinds zondag er al weer zo'n 120 bij
Op dinsdag 25 november 2003 19:16 schreef MAX_crazy het volgende:
100 POSTS!!!!!!!!!!!!!
zondag was mijn 1000ste post
quote:eetsmakelijk... heb net gegetuh
Op dinsdag 25 november 2003 19:17 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
hehe, heel lief van je
![]()
Maar ik werk uiteindelijk toch heel hard in de pwweek (en door de normale week doe ik ook redelijk mijn best, t is toch niet normaal als je zodra je thuis komt uren aan je werk zit om een beetje bij te blijven, t moet toch een beetje leuk blijven?)Ik ga eten
-xx-
quote:ajah... bij mij gaat het niet zo hard.. zit alleen op deze topic duss...
Op dinsdag 25 november 2003 19:18 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
gefeliciteerd Marcus, ik heb sinds zondag er al weer zo'n 120 bij
zondag was mijn 1000ste post
quote:je zou je blik eens moeten verwijden, de weide wereld ingaan enzo
Op dinsdag 25 november 2003 19:19 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
ajah... bij mij gaat het niet zo hard.. zit alleen op deze topic duss...
dit fantastische forum heeft nog veel meer te bieden
quote:nah teveel moeiete moet ik zoveel lezuh.. geen zin in, ben lui denk
Op dinsdag 25 november 2003 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
je zou je blik eens moeten verwijden, de weide wereld ingaan enzo
![]()
quote:luie aap
Op dinsdag 25 november 2003 19:24 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
nah teveel moeiete moet ik zoveel lezuh.. geen zin in, ben lui denk
quote:doe morguh mijn huiswerk wel in de studieuren... niet dat ik er dan ook zin in heb... school BLEW!!
Op dinsdag 25 november 2003 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
luie aap
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 19:28 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
doe morguh mijn huiswerk wel in de studieuren... niet dat ik er dan ook zin in heb... school BLEW!!
quote:de weide wereld?
Op dinsdag 25 november 2003 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
je zou je blik eens moeten verwijden, de weide wereld ingaan enzo
![]()
Als je toch adviezen geeft, doe het dan goed
quote:je kunt vwo makkelijk aan
Op dinsdag 25 november 2003 19:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:
gegeten...
en nu? dat van havo?
iemand nog advies???
quote:Ik ben nu bezig met mijn actie: "Minder FOK! meer tijd"
Op dinsdag 25 november 2003 19:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:
gegeten...
en nu? dat van havo?
iemand nog advies???
moet je ook doen, hou echt veel tijd over
- pringles radio is bijna af
- dansje is af
- werkstuk gym is bijna af
- ding voor geschiedenis is vanavond af
maar ik heb nog genoeg andere dingen die ik nog wil doen, gelukkig hebben we nog een kerst-vakantie
quote:bro, for real, stfu
Op dinsdag 25 november 2003 19:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
de weide wereld?
Als je toch adviezen geeft, doe het dan goed
quote:STFU?
Op dinsdag 25 november 2003 20:03 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
bro, for real, stfu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |