abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 november 2003 @ 19:01:57 #126
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_15007482
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:57 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

om maar meteen even mijn gal uit te spuwen over dat ge-me

ik heb me dvd << DOM
ik wordt er gek van << DOM
pak dat is vast << DOM
hun hebben gezegt << DUBBEL DOM

naja laat maar

* djkoelkast taalpurist is

wat niet wil zeggen dat ik nooit een foutje maak, maar dit soort taalgebruik lijkt erinm geslopen tegenwoordig

Vanaf volgende week kan ik eindelijk weer updaten


Hahaha.
Nee, ik begrijp wat je bedoelt, mijn spelling is ook niet meer wat het geweest is...

Maar die update zie ik graag!

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  vrijdag 28 november 2003 @ 19:24:31 #127
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_15007943
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:57 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

om maar meteen even mijn gal uit te spuwen over dat ge-me

ik heb me dvd << DOM
ik wordt er gek van << DOM
pak dat is vast << DOM
hun hebben gezegt << DUBBEL DOM

naja laat maar

* djkoelkast taalpurist is

wat niet wil zeggen dat ik nooit een foutje maak, maar dit soort taalgebruik lijkt erinm geslopen tegenwoordig

Vanaf volgende week kan ik eindelijk weer updaten


Ik ben het echt helemaal met je eens. Maar zit jij nou ook met kromme tenen bij Bassie en Adriaan? Wanneer er weer iets "groter als" is, bijvoorbeeld? Dat een domme clown dat doet, goed, kan ik inkomen. Maar slimme Adriaan... dan moet ik toch even hard slikken.

Beroepsdeformatie. Maar behoorlijk shit af en toe

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 28 november 2003 @ 19:28:23 #128
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_15008006
Oh ja! Bij mij op de sportschool zit een import Griek. Heb ik even indruk gemaakt met mijn "yassus" (of hoe je dat ook schrijft) en "calimera"!

Je weet maar nooit waar Bassie en Adriaan goed voor zijn, hehehe.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  FOK!fossiel vrijdag 28 november 2003 @ 23:47:16 #129
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_15014038
Ik stoor me niet aan foutjes van slimme adriaan hoor
En ik doe oko wel eens indruk maken met B&A woorden
  Moderator zaterdag 29 november 2003 @ 11:24:41 #130
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_15018547
haha ik weet heel vaak dingen dankzij Bassie & Adriaan, in quizzen enzo weet ik altijd het antwoord als het ooit in Bassie & Adriaan is geweest, jaja! de educatie is aanwezig
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 29 november 2003 @ 11:42:07 #131
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_15018725
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
haha ik weet heel vaak dingen dankzij Bassie & Adriaan, in quizzen enzo weet ik altijd het antwoord als het ooit in Bassie & Adriaan is geweest, jaja! de educatie is aanwezig
Aangezien ik de aflevering van Luxemburg ontelbaar keer heb gekeken i.v.m. 'Child of the Sea', wist ik alles over de EEG en stuwdammen!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_15020052
Ja, door Bassie & Adriaan heb ik ook al veel geleerd,
in de klas kon ik vroeger als enigste uitleggen (3de leerjaar ofzo) hoe schutsluizen werken, (zie leren en lachen met B&A). Zo zijn er nog tal van voorbeelden. Ik herinner me nog dat er bij ons op de Vlaamse Televisie eens werd gespoken over Bassie & Adriaan in een uitzending waar ze Goede Tv nader bekeken, en ze lieten toen ook stukjes zien, en psychologen hebben dat beantwoord, zo herinner ik me nog dat het stukje van de Sleutel erin kwam wanneer Bassie meegesleept werd in de wagen en ontvoerd werd. Zo zagen de kinderen dat ze niet zomaar met iemand mee mogen gaan. En nog enkele dingen, hun conclusie was Een goed kinderprogramma met de nodige ingrediėnten om een kind op een speelse manier wijzer te maken!
Jammer genoeg niet opgenomen, of nooit meer heruitgezonden.
En het is al een hele tijd geleden, ik dacht iets van een 1997-98?
Ow ja, zag net op de Bart Smit website dat de 2 Dvd's van de schatkaart ook daar te koop zijn, ook voor 4,95 Euro per deel.
pi_15043319
Het is in ons topic wel eens drukker geweest .
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  zondag 30 november 2003 @ 20:16:38 #134
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_15043515
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:09 schreef hinse het volgende:
Het is in ons topic wel eens drukker geweest .
Ik vind het niet erg, beter dan ontzettend veel reacties die ik steeds na moet lezen en bovendien komen we meestal na zo 'adempauze' weer op goede gesprekstof.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_15044682
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:16 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg, beter dan ontzettend veel reacties die ik steeds na moet lezen en bovendien komen we meestal na zo 'adempauze' weer op goede gesprekstof.


Ja ik hoop het maar
  zondag 30 november 2003 @ 21:16:16 #136
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_15045335
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:56 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ja ik hoop het maar


We zitten gewoon te wachten op de volgende brief van Adriaan toch?

Europa is ook niet de meest enerverende serie om te discussieren (en over Luxemburg weten we nu wel alles ) dus...

Ik zit net te luisteren naar "Dat is dom" van Radiostation Bassie en Adriaan (komt ie ook uit een serie?) en ik vind het eigenlijk best een tof nummer. 10 jaar niet gehoord of zo. Moet dat bandje eens opgraven.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_15045377
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

We zitten gewoon te wachten op de volgende brief van Adriaan toch?

Europa is ook niet de meest enerverende serie om te discussieren (en over Luxemburg weten we nu wel alles ) dus...

Ik zit net te luisteren naar "Dat is dom" van Radiostation Bassie en Adriaan (komt ie ook uit een serie?) en ik vind het eigenlijk best een tof nummer. 10 jaar niet gehoord of zo. Moet dat bandje eens opgraven.


Die komt uit zo'n 5 min. filmpje Als het goed is krijg ik volgende week een paar oude foto's van Bassie & Adriaan. Deze ga ik misschien ook wel even op het forum posten, is wel leuk
pi_15045771
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

We zitten gewoon te wachten op de volgende brief van Adriaan toch?

Europa is ook niet de meest enerverende serie om te discussieren (en over Luxemburg weten we nu wel alles ) dus...

Ik zit net te luisteren naar "Dat is dom" van Radiostation Bassie en Adriaan (komt ie ook uit een serie?) en ik vind het eigenlijk best een tof nummer. 10 jaar niet gehoord of zo. Moet dat bandje eens opgraven.


Ik heb radiostation Bassie & Adriaan nog op LP liggen, erg veel geluisterd vroeger , opvallend is het grote aantal echt leerzame liedjes op dat album .
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_15045807
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:29 schreef hinse het volgende:

[..]

Ik heb radiostation Bassie & Adriaan nog op LP liggen, erg veel geluisterd vroeger , opvallend is het grote aantal echt leerzame liedjes op dat album .


Ja klopt Vooral het liedje "4 seizoenen heeft een jaar"
pi_15046360
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:31 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ja klopt Vooral het liedje "4 seizoenen heeft een jaar"


Maar ook "Dat is Dom", "Spoken bestaan niet" en erg leuk is "Gefeliciteerd". Een compleet album dus (dit lijkt wel een review )
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  zondag 30 november 2003 @ 23:08:45 #141
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_15048893
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:47 schreef hinse het volgende:

[..]

Maar ook "Dat is Dom", "Spoken bestaan niet" en erg leuk is "Gefeliciteerd". Een compleet album dus (dit lijkt wel een review )


De meeste liedjes zijn wel leerzaam. Kinderdisco-medley dan weer niet, maar "Vriendelijk zijn", "De Trainer" en "Kom, we gaan er tegenaan", chapeau. En toch ben ik benieuwd hoeveel kinderen daar nou van oppikken. Het enige dat mij echt is bijgebleven is "Waar zijn we nou mee bezig" en dat Griekenland het schoonste water had. En Griekenland is jarenlang mijn favoriete land geweest (nooit geweest verder, maar goed ).

Ik dacht als kind echt niet "oh ja, even links en rechts en links kijken" of "papier in de prullenbak". Hebben jullie dat wel? Dat er een opvoedkundig element in jullie leven onlosmakelijk verbonden is met B&A?

Ook grappig: "Spoken bestaan niet" is mijn favoriete nummer, al eeuwen lang, terwijl ik sinds voor ik kon lezen een horrorfan ben. Rare kronkels heb ik in mijn hoofd.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_15049499
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:08 schreef wonderer het volgende:

[..]
Ik dacht als kind echt niet "oh ja, even links en rechts en links kijken" of "papier in de prullenbak". Hebben jullie dat wel? Dat er een opvoedkundig element in jullie leven onlosmakelijk verbonden is met B&A?


Mijn moeder gebruikte het altijd. Als ik iets op de grond gooide zei ze dat ik dat niet mocht doen. Als ik dan protesteerde zei ze dat het van B&A ook niet mocht (ging ze er even een liedje bij zingen) en dan was ik het er ineens helemaal mee eens .
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  maandag 1 december 2003 @ 19:03:49 #143
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_15066980
YIPPEE! Op RTL Boulevard zeiden ze net dat het weer goed is tussen B&A!

Het item ging eigenlijk over het Sophia kinderziekenhuis, waar Bassie ook bij betrokken was. Toen dat item was afgelopen, zei Albert Verlinde iets in de trant van "RTL Boulevard zou RTL Boulevard niet zijn als we niet even vroegen hoe het met Adriaan zat." Ze schijnen nogal geschrokken zijn van alle publiciteit. Op papier leek het allemaal veel harder en erger, en dus zijn ze met elkaar gaan praten en nu is het weer goed.

Nou kun je wel gaan zeggen "RTL Boulevard is toch de Weekend op TV" maar ze weten wel waar ze het over hebben. So there. Let the celebration begin

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator maandag 1 december 2003 @ 20:27:59 #144
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_15069733
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:03 schreef wonderer het volgende:
YIPPEE! Op RTL Boulevard zeiden ze net dat het weer goed is tussen B&A!

Het item ging eigenlijk over het Sophia kinderziekenhuis, waar Bassie ook bij betrokken was. Toen dat item was afgelopen, zei Albert Verlinde iets in de trant van "RTL Boulevard zou RTL Boulevard niet zijn als we niet even vroegen hoe het met Adriaan zat." Ze schijnen nogal geschrokken zijn van alle publiciteit. Op papier leek het allemaal veel harder en erger, en dus zijn ze met elkaar gaan praten en nu is het weer goed.

Nou kun je wel gaan zeggen "RTL Boulevard is toch de Weekend op TV" maar ze weten wel waar ze het over hebben. So there. Let the celebration begin


voeg mij even toe aan je msn, dan kan ik je ruimte geven op mijn bassieenadriaan domein voor je infosite!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 1 december 2003 @ 20:35:44 #145
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_15070027
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:27 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

voeg mij even toe aan je msn, dan kan ik je ruimte geven op mijn bassieenadriaan domein voor je infosite!


Msn... heb je geen AIM? Nou vooruit
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_15070613
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:03 schreef wonderer het volgende:
YIPPEE! Op RTL Boulevard zeiden ze net dat het weer goed is tussen B&A!

Het item ging eigenlijk over het Sophia kinderziekenhuis, waar Bassie ook bij betrokken was. Toen dat item was afgelopen, zei Albert Verlinde iets in de trant van "RTL Boulevard zou RTL Boulevard niet zijn als we niet even vroegen hoe het met Adriaan zat." Ze schijnen nogal geschrokken zijn van alle publiciteit. Op papier leek het allemaal veel harder en erger, en dus zijn ze met elkaar gaan praten en nu is het weer goed.

Nou kun je wel gaan zeggen "RTL Boulevard is toch de Weekend op TV" maar ze weten wel waar ze het over hebben. So there. Let the celebration begin


Goed nieuws zeg! Heeft iemand dit opgenomen of is er een herhaling??? Goed dat je het gezien hebt
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_15070711
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:53 schreef hinse het volgende:

[..]

Goed nieuws zeg! Heeft iemand dit opgenomen of is er een herhaling??? Goed dat je het gezien hebt


Vanavond is der een herhaling! ik heb het ook nog niet gezien! ik ga zeker kijken! Dit is goed nieuws!! Nu snap ik ook waarom ze een link op de B&A site hebben gezet om op Bassie te stemmen (Adriaan zijn bedrijf regelt de site... )
  maandag 1 december 2003 @ 21:28:51 #148
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_15071915
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:55 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Vanavond is der een herhaling! ik heb het ook nog niet gezien! ik ga zeker kijken! Dit is goed nieuws!! Nu snap ik ook waarom ze een link op de B&A site hebben gezet om op Bassie te stemmen (Adriaan zijn bedrijf regelt de site... )


Dammit, ik HAAT sites die het niet doen in Mozilla

Het wordt ergens tussen half twaalf en half een herhaald. Ik geloof dat het item na het eerste reclameblok komt.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 1 december 2003 @ 22:57:07 #149
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_15075222
Dat zou mooi nieuws zijn!!
"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  dinsdag 2 december 2003 @ 00:17:05 #150
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_15077712
Goed, ik heb het bericht gezien op RTL Boulevard, maar ik wacht toch nog op een bevestiging hiervan.
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')