quote:ach het europees avantuur duurt voort, we zijn in iedegeval al verzekerd van UEFA-CUP
Op vrijdag 28 november 2003 16:54 schreef Jan-jaap het volgende:
jammr dat ik er weer 2 heb doorgelaten
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 28-11-2003 20:39]
quote:dus we gaan voor CL ja dus minimaal 2e plek in Poule
Op zaterdag 29 november 2003 10:07 schreef Atrimar het volgende:
UEFA cup is voor mietjes en mensen uit Eindhoven
opstelling:
DM: Jan-jaap
RV: Werik
CV: Sitethief
CV: Bar_The_Grey
LV: Karrel_Laaglawaai
RM: AirRaid (c)
CM: Preliator
LM: Bartoli
AM: Atrimar
RA: Lelijke_Aap
LA: Forever
Trainer AirRaid had vooraf gewaarschuwd, om Vlooiendam niet te onderschatten, kleintjes bestaan niet meer in het hedendaagse voetbal. Vanavond was daar echter weinig van de merken, de Vlooiendamse goal leek een ware schiettent
5 Karrel_Laaglawaai speelt een hoge bal naar Atrimar, die zijn tegenstander door de benen speelt de ba mooi breed legt voor AirRaid die vanaf de zestien meter uithaalt, de bal spat op de lat uiteen
9 Aanval via de linkerkant, Bartoli geeft een hoge voorzet op Forever die de bal met een mooie volley tegen de netten ramt 0-1
13 De doorgebroken Atrimar wordt door Opkrassen, onderuit geschoffelt de scheids kan nix anders doen dan Opkrassen van het veld te sturen. Een vrije trap voor Fok! volgt, AirRaid schiet de bal keurig in de rechterbovenhoek 0-2
20 FC Fok! blijft doordrukken op de Vlooiendamse goal, Werik bereikt de vrijstaande Bartoli die keurig teruglegt op de aanstormende Kaarel_Laaglawaai, die schiet en keeper van Oosterop kansloos 0-3
36 Corner aan de kant van FC Fok! Werik legt hem voor en Bartoli kopt hem binnen 0-4
45 AirRaid eruit GotenSSJ erin
45 Meteen na de aftrap stormt de jonge aanvaller GotenSSJ naar voren, kapt op een fenomenale manier de verdediging uit, ook de doelman laat hij kansloos achter. 0-5
50 Het dreigt op een monsterscore af te stevenen. Vijf minuten na de rust wordt het 0-6 en Forever scoort zijn 2de van de avond, nadat hij een vrije trap genomen door Atrimar binnenkopt
60 Ook de ervaren Bar_The_Grey mag zijn goaltje meepikken. Een corner van Werik wordt nog door de doelman van Vlooiendam weggewerkt, maar is kansloos op de inzet van Bar_The_Grey 0-7
63 Forever eruit Joda erin
68 De 0-8 komt op naam van Lelijke_Aap, de aanvaller die het de laatste tijd uitstekend doet, kan simpel intikken nadat joda de bal op paal schoot.
73 0-9 wordt het door Bartoli die een corner van de uitstekend spelende Werik binnenknikt
79 Hij heeft er lang op moeten wachten maar eindelijk scoort ie weer, joda scoort de 0-10 door simpel doelman van van Oosterop door de benen te spelen.
80 De man van de wedstrijd Werik verlaat onder luidt applaus van de meegereisde fans het veld, hij wordt vervangen door Jelminho
84 Terwijl de Vlooiendam supporters geïrriteerd het stadion verlaten wordt het 0-11 voor FC Fok!. Wederom is Lelijke_Aap de gelukkige. Een drie-mans aanval, samen met Jelminho en joda wordt mooi afgerond.
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 30-11-2003 14:47]
Verder goede wedstrijd gespeeld mannen!!
permissie om een biertje te drinken coach?

kun je daarvoor iets regelen coach?
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 29-11-2003 23:27]
quote:man we gaan de kantine legzuipen
Op zaterdag 29 november 2003 23:25 schreef joda het volgende:
YES! hopelijk is eindelijk de paal-lat-hoog over vloek verbroken.Verder goede wedstrijd gespeeld mannen!!
permissie om een biertje te drinken coach?
quote:krijgen die het dan niet koud
Op zaterdag 29 november 2003 23:27 schreef joda het volgende:
overigens wouden deze club nog wel een oefenpotje tegen ons spelen in de winterstop...
kun je daarvoor iets regelen coach?
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 29-11-2003 23:33]
quote:dan gaan we ze toch even *opwarmen* ?
Op zaterdag 29 november 2003 23:27 schreef AirRaid het volgende:[..]
krijgen die het dan niet koud
overigens krijg ik net deze foto die schijnbaar nog niet in de persmap van hun zat
quote:voor meer info zie Waarom we allemaal van sport houden
Op zaterdag 29 november 2003 23:32 schreef joda het volgende:[..]
krijgen die het dan niet koud
dan gaan we ze toch even *opwarmen* ?
overigens krijg ik net deze foto die schijnbaar nog niet in de persmap van hun zat
nu maar hopen dat Advocado mij oproept voor het EK aangezien de duitsers eraan komen
quote:we moeten het EK we winnen he
Op zondag 30 november 2003 14:48 schreef Bartoli het volgende:
nu maar hopen dat Advocado mij oproept voor het EK aangezien de duitsers eraan komen![]()
quote:ja dat kunnen we ook met mij
Op zondag 30 november 2003 14:50 schreef AirRaid het volgende:[..]
we moeten het EK we winnen he
![]()
Maar goed reserve mag ook kan ik tenminste soms eens invallen
ook de American Football dames komen voetballen
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 30-11-2003 18:49]
quote:ze zijn bij de voorzitter de contracten aan het ondertekenen
Op zondag 30 november 2003 18:44 schreef Bartoli het volgende:
helemaal blij iswhoei
wanneer komen ze
?