Voor de goeie orde:
Geen overmaatse foto's graag (een zalmslaatje kan zich qua smaak meten met een emmer stamppot moet je maar rekenen )
550 pikzelz is de bloedige limiet.
Suc7
quote:compleet offtopic maar toch:
Op maandag 24 november 2003 17:38 schreef Ouwesok het volgende:
(een zalmslaatje kan zich qua smaak meten met een emmer stamppot moet je maar rekenen)
Hrrm. Vond een leuke foto tussen m'n vakantie-foto's. Er stond een luik open op een boulevard, daarin afgedaald en een foto gemaakt van de onderkant van de boulevard. Geschoten met een wegwerpcamera van de Champion (2 voor de prijs van 1,5! ) en wat opgeschoond met photoshop (sepia gemaakt omdat de kleuren echt TE flets waren en geen herinkleuring/contrast-fix daar tegenop kon
)
quote:Very nice !
Op maandag 24 november 2003 17:44 schreef voh het volgende:[afb.]
quote:Leuke foto, abstract
Op maandag 24 november 2003 17:44 schreef voh het volgende:
(ff opnieuw, dus)
Hrrm. Vond een leuke foto tussen m'n vakantie-foto's. Er stond een luik open op een boulevard, daarin afgedaald en een foto gemaakt van de onderkant van de boulevard. Geschoten met een wegwerpcamera van de Champion (2 voor de prijs van 1,5!
) en wat opgeschoond met photoshop (sepia gemaakt omdat de kleuren echt TE flets waren en geen herinkleuring/contrast-fix daar tegenop kon
)
quote:Het kleine stukje linksonderin is eigenlijk het stuk waarop is scherpgesteld zo te zien.. Dat had je beter iets groter kunnen nemen imo, omdat nu je hele foto onscherp lijkt..
Op maandag 24 november 2003 22:06 schreef thiamat het volgende:
heb m'n eerste digitale camera nu 2 weken en ik vond deze wel leuk :
[afbeelding]
nou, van m'n zwart wit rolletje met m'n eerste poging tot met spiegelreflex werken zijn er 6 van de 24 goed gelukt..
hier 1tje
quote:tikje zacht die foto, wat soms kan helpen is in photoshop de layer dupliceren en dan ietsje blurren en in soft light te zetten en dan spelen met je opacity..................(oftopic) is dat niet het teras van midtown?)
Op dinsdag 25 november 2003 16:19 schreef mattttPUNTnl het volgende:
wow wozzy, die fotos zien er zo onrealistisch uit vanwege die wolken
gaaf effectnou, van m'n zwart wit rolletje met m'n eerste poging tot met spiegelreflex werken zijn er 6 van de 24 goed gelukt..
hier 1tje
quote:ik zag er zelf een treincoupé in..
Op dinsdag 25 november 2003 21:09 schreef shi het volgende:[..]
(oftopic) is dat niet het teras van midtown?)
quote:Inderdaad, de trein van amsterdam cs naar deventer
Op dinsdag 25 november 2003 22:02 schreef iemoe het volgende:[..]
ik zag er zelf een treincoupé in..
[offtopic[
shi kent midtown?
d'ternaar?
[/offtopic]
quote:ik bedoelde een foto in je fotoboek
Op dinsdag 25 november 2003 22:13 schreef mattttPUNTnl het volgende:[..]
Inderdaad, de trein van amsterdam cs naar deventer
[offtopic[
shi kent midtown?
d'ternaar?
[/offtopic]
ja deventer. maar dan meestal in de ele
quote:[offtopic voor de hopelijk laatste maal]
Op dinsdag 25 november 2003 22:23 schreef shi het volgende:[..]
ik bedoelde een foto in je fotoboek
ja deventer. maar dan meestal in de ele
quote:erg mooi
Op dinsdag 25 november 2003 12:43 schreef Wozzy het volgende:
Snel bewegende wolken vanaf mijn balkon in Sydney gisternacht:
quote:zoals al gemeldt had ik ook op ander deel scherp gesteld.. op het blaadje ofzo
Op maandag 24 november 2003 22:06 schreef thiamat het volgende:
heb m'n eerste digitale camera nu 2 weken en ik vond deze wel leuk :
[afbeelding]
quote:Ja ik vond die druppel wel mooi in het licht
Op woensdag 26 november 2003 09:42 schreef Xilantof het volgende:[..]
zoals al gemeldt had ik ook op ander deel scherp gesteld.. op het blaadje ofzo
ik maar ff deze url geplaatst, want de foto is ietswat groot, maar ik kan m hier niet resizen.. maar bekijk ff aub..
gemaakt op een stageplek en later bewerkt met MGI photosuite
quote:geniaal
Op woensdag 26 november 2003 11:49 schreef unnekupke het volgende:
http://groups.msn.com/_Secure/0PwDOAikT4mNPPh3NDu7o8tZjEo*BQ9GkUEKezBUmhpQimrVK2yMtV!74rDkOB24V9pPhO6wPyVtPyydCz15j5ib7WKBsihXG/hall.jpg?dc=4675382551866004507ik maar ff deze url geplaatst, want de foto is ietswat groot, maar ik kan m hier niet resizen.. maar bekijk ff aub..
quote:ziet er wel tof gedaan! moet je mij ook ooit eens leren!
http://groups.msn.com/_Secure/0PwDOAikT4mNPPh3NDu7o8tZjEo*BQ9GkUEKezBUmhpQimrVK2yMtV!74rDkOB24V9pPhO6wPyVtPyydCz15j5ib7WKBsihXG/hall.jpg?dc=4675382551866004507ik maar ff deze url geplaatst, want de foto is ietswat groot, maar ik kan m hier niet resizen.. maar bekijk ff aub..
Klein kritiek puntje: in het gangpad lopen de twee gangen net iets teveel in elkaar over naar mijn smaak.
quote:Dubbele opname? Uitwerking is wel goed, helaas is de foto een beetje scheef en het einde van de gang nogal overbelicht.
quote:Leuke plaat, wel een beetje donker. Waarschijnlijk is je lichtmeter wat af gaan wijken doordat dat linkerhuis veel licht weerkaatst. Hou daar de volgende keer rekening mee (scherp stellen op het huis rechts of wat lichtstops hoger)
Op woensdag 26 november 2003 14:05 schreef DjMisterY het volgende:
Het zicht op een oud statig huis door een smal straatje in Perninck, Tsjechie.
quote:Heb ik expres gedaan
Op woensdag 26 november 2003 15:00 schreef portier het volgende:Leuke plaat, wel een beetje donker. Waarschijnlijk is je lichtmeter wat af gaan wijken doordat dat linkerhuis veel licht weerkaatst. Hou daar de volgende keer rekening mee (scherp stellen op het huis rechts of wat lichtstops hoger)
.
quote:Mja, iets te donker imho, zie bijv. de bomen. Is dit een ditigaal plaatje? En zo nee, komt het op de originele foto wel goed over?
Op woensdag 26 november 2003 15:45 schreef DjMisterY het volgende:[..]
Heb ik expres gedaan
ik vond het juist mooi dat zo dat gebouw en auto's eruit sprongen. Door middel van spotmeting het ik juist op dat huis lichtgemeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |