Nou ja, volgende week maar weer kijken dan...
quote:Grrrr, ik haat wachten tot volgende week
Op zondag 30 november 2003 23:49 schreef Larry101 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe het af gaat lopen, wie er allemaal bij betrokken zijn en of de verhaal lijn van Kim nog iets gaat toevoegen...Nou ja, volgende week maar weer kijken dan...
quote:Pffffff echt wel
Op zondag 30 november 2003 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Kim zag er trouwens wel lekker uit in dat shirtje
quote:mja.. dat had ik ook een beetje.
Op maandag 1 december 2003 17:12 schreef TFM het volgende:
, want ik vind de afleveringen een beetje het caliber krijgen: "Goh, dat had ik al verwacht".
En het klopt dat alle minder interessante mensen eruit gekickt worden, anders volg je het toch helemaal niet meer!
quote:Een aflevering 24 levert +/- 42 minuten materiaal op. De overige minuten worden in Amerika gevuld met reclame blokken, daarom zie je ook om de zoveeltijd die grote klok in het midden van het beeld. Als de video 56 minuten aangaf, betekend dat daarvan ongeveer 14 minuten reclame tussenzat. En ja, als je de DVD koopt heb je geen last van reclames en duurt enkele aflevering gewoon 42 minuten. Er zijn twee uitzonderingen, de eerste aflevering van seizoen 2 en 3 duren elk ongeveer 52 minuten, dit omdat er geen reclame onderbrekingen waren bij de seizoensopeners.
Op maandag 1 december 2003 21:19 schreef Fen het volgende:
Hm, ik zat ook al te kijken naar de tijd dat 1 aflevering duurde! (is dat een goede zin?) M'n video gaf nmlk. 56 minuten aan!! Is niet goed!
![]()
En het klopt dat alle minder interessante mensen eruit gekickt worden, anders volg je het toch helemaal niet meer!
Heb gisteren van een klasgnoot seizoen 2 op 12 ctjes gekregen
quote:Als jij het al gezien hebt wil je dan zo vriendelijk zijn om je niet hier in onze discussie te mengen?? Wij willen het écht niet weten!!! Dus ook dat wat jij zegt niet...
Op woensdag 3 december 2003 07:47 schreef N1nj4 het volgende:
Woei, vertrouw me, het plot wordt alleen maar beterHeb gisteren van een klasgnoot seizoen 2 op 12 ctjes gekregen
Bedankt...
Zeg alleen maar dat ik ze allemaal heb, ik heb alleen nog maar de volgende alflevering gekeken. Heb het nog veelste druk met mn surprise...
quote:ja!!
Op woensdag 3 december 2003 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
de stijve tepels zijn dus eindelijk langsgeweest?
Fotow!!!!!!!!!
quote:in het B&H topic over Elisha staan meer caps van deze scene
Op donderdag 4 december 2003 11:50 schreef TFM het volgende:
[afbeelding]Uit een ander topic:
Welke celeb heeft de mooiste borsten?
Zo leek die Syad Ali me een enorme creep, maar 2 afleveringen later zit ie alweer te janken tegenover Jack.
In seizoen 1 had ik dat met Alexis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |