quote:Cool
Op zondag 30 november 2003 20:49 schreef Larry101 het volgende:
1 uur en 10 minuten nog
quote:Hoe kun je het nou vergeten!!!
Op zondag 30 november 2003 21:14 schreef BDisOKE het volgende:Ik was het gewoon (bijna) vergeten!!
Maar goed, nog 30 minuten!
quote:Máár een serie? Foei!
Eigenlijk best erg, ik bedoel, het maar een tv serie...
quote:En die gast waar bauers dochter bij zit is een van die commando's
Op zondag 30 november 2003 22:43 schreef fakenick het volgende:
lekker spannend! die bom zit natuurlijk niet in dat vliegtuig maar in dat busje dat wegreed (tenminste dat denk ik)...en waarom gaat Lynn niet zeggen wat ze weet...aargh..en ik vertrouw die Lonnie eigenlijk ook nog neit 100%, waarom weet ik niet
nogal overduidelijk, met al zn wapens enz (toen ie zei, ik heb wat speciaals wist ik het
)
hmmzz best simpel eigenlijk
(ik mocht geen spoilers gebruiken... )
quote:Yep, denk ik ook...die reed natuurlijk in dat busje weg. Denk eerlijk gezegd niet dat die Lonnie van de commando's is. Lijkt me eerder een wereldvreemd iemand.
Op zondag 30 november 2003 22:47 schreef N1nj4 het volgende:
Of de 7de commando heeft de bom
quote:Maar het kan ook die gast zijn waarbij bauers dochter is, hij had wel een mooie grote huls staan op zn bureautje naast zn handgranaten.
Op zondag 30 november 2003 22:47 schreef N1nj4 het volgende:
Of de 7de commando heeft de bom
Of de 7e commando rijd ermee weg, blijft lastig...
hmmzz Dit is eigenlijk de beste serie die ik ken...
[Dit bericht is gewijzigd door Mute_Me op 30-11-2003 23:00]
Maar verder goede aflevering!! Stoer dat George die man van Division nog even kon overtuigen...
En ja, waar is de 7e commando! En wie is Lonnie... Hij zit nu gezellig met Kim in die kelder... Is het anderen ook opgevallen dat die Kim niet zo snugger was...? Die politiescanner bleef de hele tijd op frequentie 00000000 staan... Dat zou iedere idioot toch begrijpen?
quote:zooo cker wel
Op zondag 30 november 2003 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Kim zag er trouwens wel lekker uit in dat shirtje
Nog cooler is dattie nu die irritante sherry heeft veraden
quote:Hehe ja, met der schijnheillige gedrag.
Op zondag 30 november 2003 23:05 schreef Larry101 het volgende:
Echt die Sherry is zo tenenkromend... Ik krijg altijd het gevoel dat ik d'r moet gaan slaan oid...
Maar zou die gast waar Kim bij is, niet de 7e Commando zijn ?
quote:Zou ik zeker doen als ik samen met Kim opgesloten zat.
Op zondag 30 november 2003 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat zou die jongen toch van plan zijn met Kim?
Hmm, ze zitten diep onder grond, ze kan niet ontsnappen, niemand kan haar horen...Ik denk dat ze een potje gaan kaarten ofzo
quote:Volgens mij was dat redelijk uit de richting dus ik denk het niet... Bovendien waren die voetstappen in die hangar een uur oud... Zo snel kan ie volgens mij niet terug rijden, omkleden en Kim vinden in het pas.
Op zondag 30 november 2003 23:06 schreef Wytze het volgende:Maar zou die gast waar Kim bij is, niet de 7e Commando zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |