Hij was vet he mensen!? Zelfs voor mijn tweede keer zat ik nogmaals aan de buis gekluister!! Dat einde ![]()
Mason! ![]()
24! ![]()
Zeker de beste aflevering van het seizoen ik ben alleen benieuwd hoe ze het nu nog zoveel aflevering boeiend kunnen houden.
Wat voor rol zou die informant @ CTU spelen? Die tegen het einde Almeida nog even aansprak.
Ik wil ook een Mason voor op mijn schouder...
De oogcontacten tussen love interest en Jack zeggen ook weer genoeg IMHO
quote:Jij hebt er natuurlijk eentje van dichtbij gezien waardoor je mooier gewend bent...
Op zondag 14 december 2003 23:04 schreef Afwezig het volgende:
Die bom was trouwens wel crappy graphics ..
quote:Zouden ze het doen? Kate Warner en Jack?
Op zondag 14 december 2003 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Brok in mijn keel? Nee, ik zat gewoon te janken!Ik wil ook een Mason voor op mijn schouder...
De oogcontacten tussen love interest en Jack zeggen ook weer genoeg IMHO
![]()
Mason is 'the Man' !!!
Wat een fantastische aflevering.
Maar hoe zou het nou toch verder gaan ????
quote:Die zwart-wit opnamen op discovery channel zien er nog beter uit vinnik, maargoed
Op zondag 14 december 2003 23:07 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Jij hebt er natuurlijk eentje van dichtbij gezien waardoor je mooier gewend bent...
quote:Nu draait het vooral om Palmer denk ik. Hoe gaat hij het land toespreken? Zal hij terugslaan, die 3 landen aanvallen?
Maar hoe zou het nou toch verder gaan ????
Ben benieuwd hoe het nu allemaal gaat lopen...
Had neit verwacht dat die bom zou ontploffen. Maar gebeurde dus toch Ben benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren. Ik wil nog meeeeeer ziennnn
quote:Same here
Op zondag 14 december 2003 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Brok in mijn keel? Nee, ik zat gewoon te janken!
Schitterende aflevering.
quote:Technisch gezien was het een goede verfilming van een nucleaire ontploffing, en je kunt niet eindeloos die opnamen van discovery gebruiken, en ZEKER niet omdat het grootste gedeelte daarvan onder andere omstandigheden waren opgenomen, magoed, jij bent een ontevreden kijker...
Op zondag 14 december 2003 23:08 schreef Afwezig het volgende:[..]
Die zwart-wit opnamen op discovery channel zien er nog beter uit vinnik, maargoed
Woensdag de herhaling en het einde opnemen.
Nu kan ik weer spoilervrij (of ik moet weer een oerdomme fout begaan) de overige 9 afleveringen van 24 bekijken, want al 3 maanden weten dat Mason in deze aflevering aan z'n eind komt is niet leuk. ![]()
Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren, 't zal wel vooral om Palmer gaan draaien. En ik ben benieuwd hoe snel ze Jack uit die woestijn krijgen, er zal ongetwijfel wel een kink in de kabel komen...
quote:ja, dat was een beetje vaag in beeld gebracht...
Op zondag 14 december 2003 23:10 schreef Neel26 het volgende:
Ik dacht alleen nog even: 2 parachutes????? Mason toch ook niet. Maar split screen natuurlijk... lastig te zien zo donker.
quote:Ik vond het er een beetje crappy uit zien .. das alles. Ik heb me er niet erg aan zitten storen ofzo
Op zondag 14 december 2003 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Technisch gezien was het een goede verfilming van een nucleaire ontploffing, en je kunt niet eindeloos die opnamen van discovery gebruiken, en ZEKER niet omdat het grootste gedeelte daarvan onder andere omstandigheden waren opgenomen, magoed, jij bent een ontevreden kijker...
quote:Deze aflevering was van het begin tot het eind voorspelbaar!!
Op zondag 14 december 2003 23:00 schreef Afwezig het volgende:
Damn .. Ik zag Mason achterin dat vliegtuig trouwens wel aankomen. Maarja, ik had persoonlijk niet verwacht dat er ook werkelijk een bom zou exploderen. Ik ben best benieuwd naar het verdere verloop nu ..
quote:Aha! Dus dat was de spoiler die je al van tevoren wist! Ik vroeg het me al af, weken geleden postte je namelijk al dat je een grote spoiler wist.
Nu kan ik weer spoilervrij (of ik moet weer een oerdomme fout begaan) de overige 9 afleveringen van 24 bekijken, want al 3 maanden weten dat Mason in deze aflevering aan z'n eind komt is niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |