Iedere zondag om 2200 op yorin en iedere woensdag om 2030 op RTL 5.
Gelieve dit topic vrij te laten van spoiler.
Nog 12 afleveringen
[Dit bericht is gewijzigd door FritsFlits op 24-11-2003 16:13]
gelukkig komt er nog een deel 3!!!
Het aftellen naar volgende week is weer begonnen... kijken wat ze dan weer verzinnen...
Dan begin ik ook aan Season 2, wordt ik iig niet gespoiled meer
quote:Voor deel 3 moet je op schieten volgens mij, want daar zitten ze ook al op de helft van het seizoen voglens mij. Dus dan zijn al die episodes weer slecht verkrijgbaar enzo
Op maandag 24 november 2003 16:28 schreef miereneuker het volgende:
ga deel 3 met kerst eens kijken, 2 was super! vooral die actie van jack in de aflevering die gister op tv was
quote:*Even kijkje neemt*
Op maandag 24 november 2003 17:04 schreef CloudStrife het volgende:
Ik had de DVD set voor 59 euro toen bij rodirect.nl
Ze hebben hem niet meer op die site. Jammer want 59,- Euro was een mooie prijs. Dan toch maar bij Amazon
[Dit bericht is gewijzigd door Wytze op 24-11-2003 17:13]
quote:gelukkig is er campusnet....
Op maandag 24 november 2003 17:03 schreef Wytze het volgende:[..]
Voor deel 3 moet je op schieten volgens mij, want daar zitten ze ook al op de helft van het seizoen voglens mij. Dus dan zijn al die episodes weer slecht verkrijgbaar enzo
quote:WTF is Campusnet? Klinkt interessant
Op maandag 24 november 2003 17:45 schreef miereneuker het volgende:[..]
gelukkig is er campusnet....
quote:Zijn ze pas bij aflevering 5?
Op maandag 24 november 2003 18:35 schreef FritsFlits het volgende:
Morgen wordt aflevering 5 van seizoen 3 uitgezonden op Fox. Zo ver zijn ze daar dus ook weer niet.
quote:Campusnet zal wel het netwerk zijn van de universiteit, daar is heel veel van af te halen
Op maandag 24 november 2003 20:53 schreef Wytze het volgende:[..]
WTF is Campusnet? Klinkt interessant
[..]Zijn ze pas bij aflevering 5?
En ja, morgen wordt aflevering 5 in Amerika uitgezonden, seizoen 3 was 28 oktober begonnen in Amerika. Maaruh, laten we het hier maar bij seizoen 2 houden
quote:oh ja ik zie het, na aflevering 4 staat idd nog niet op campusnet... dan maar ff w88, het is toch wel zo leuk om ze snel achter elkaar te kijken
Op maandag 24 november 2003 18:35 schreef FritsFlits het volgende:
Morgen wordt aflevering 5 van seizoen 3 uitgezonden op Fox. Zo ver zijn ze daar dus ook weer niet.
ontopic : de laatste afleveringen vond ik erg goed! kon niet wachten de volgende te gaan kijken en heb dus tot 4u 's nachts zitten kijken op t eind
Tjongejongejongejongejongejonge.. twas weeer een toppie aflevering
quote:Counting down....
Op zondag 30 november 2003 18:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nog 3 uur en 3 kwartier...
'k heb er weer zin in
quote:Zolang je je mond houd vind ik alles prima!
Op zondag 30 november 2003 18:46 schreef Smeich het volgende:
Ik heb ze dus allang op bbc2 gezien, maar ik blijf ingeschakeld op de serie op Yorin. Tis gewoon verschrikkelijk goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |