Nou laat me weten wat jullie van haar en haar muziek vinden, ook als je het niks vindt!
Enne........
Ik heb al een lange tijd niks meer over haar gehoord, dat vind ik erg jammer is er misschien iemand die al iets nieuws over haar heeft gehoord?
[Dit bericht is gewijzigd door beautiful_world op 24-11-2003 22:13]
Wat overigens niet weg neemt dat Beyonce, Blu Cantrell etc. nog een hoop van haar kunnen leren.
Ben benieuwd naar haar nieuwe materiaal.
[Dit bericht is gewijzigd door OutKast op 24-11-2003 15:03]
quote:Ik vind het niks.
Op maandag 24 november 2003 14:57 schreef beautiful_world het volgende:
Nou laat me weten wat jullie van haar en haar muziek vinden, ook als je het niks vindt!
quote:ik ook niet, hoewel er wel een paar aardige fugees nummers bestaan
Op maandag 24 november 2003 14:58 schreef MuadDib het volgende:[..]
Ik vind het niks.
Ook moeten de fugees weer bij elkaar komen vind ik maar ja dat kunnen ze zelf alleen beslissen helaas
quote:Het zou idd wel erg leuk zijn als de fugees weer eens iets samen zouden gaan doen, maar eerlijk gezegd vind ik Lauryn Hill met haar eigen werk tien keer beter
Op maandag 24 november 2003 15:04 schreef erikh het volgende:
Goed artieste jammer dat ze al een tijd niks meer van zich heeft laten horen.Ook moeten de fugees weer bij elkaar komen vind ik maar ja dat kunnen ze zelf alleen beslissen helaas
[Dit bericht is gewijzigd door beautiful_world op 24-11-2003 16:30]
en tis ook nog eens een lekker ding
quote:Idd voor een moeder van twee kinderen ziet ze ergggg goed uit!
Op maandag 24 november 2003 15:08 schreef Orkaantje het volgende:
helemaal mee eens solo is ze veel beteren tis ook nog eens een lekker ding
quote:Leuk om te lezen dat iemand die dj deephouse is, ook kippenvel kan krijgen van muziek van lauryn hill!!!!
Op maandag 24 november 2003 15:05 schreef joeplemmens het volgende:
Ik ben zelf deephouse dj (ja vanalles maar meer diepere groovy dingen).
Mijn vriendin heeft wel wat van haar en er staat een nummer op waar ik echt kippevel van krijg. (No one knows??). Overall vind ik haar errug goed ook al is het niet altijd helemaal mijn ding.
Miseducation blijft tijdloze muziek, draai hem al 6 jaar. In elk lied zit een nieuw levensverhaal verwerkt, wat ik een beetje deprimerend vindt.
quote:The Miseducation is ook echt tijdloze muziek, ik kan er in ieder geval geen genoeg van krijgen! Wat vind jij van haar Unplugged album! Ik persoonlijk vind hem super, de teksten de muziek heerlijk!!
Op maandag 24 november 2003 15:32 schreef Jummy het volgende:
Lauryn Hill is de enige hip-hop, R'nB, rap, whatever she makes zangeres die ik kan verdragen.Miseducation blijft tijdloze muziek, draai hem al 6 jaar. In elk lied zit een nieuw levensverhaal verwerkt, wat ik een beetje deprimerend vindt.
Staat op de cd miseducation (ja ik schat de titel)
Het is denk ik het rustigste plaatje op de cd. Echt een soulballad.
Je zult hem wel kennen , ik vind dat nummer erg mooi!!
de begintune Everything is Everything
en ja, ze moet weer terugkomen
quote:Nou ik ben nieuwsgierig ......maar ik vind zoizo de hele cd super!
Op dinsdag 2 december 2003 12:25 schreef joeplemmens het volgende:
Geplaatst door beautiful_world op maandag 24 november 2003 15:24Staat op de cd miseducation (ja ik schat de titel)
Het is denk ik het rustigste plaatje op de cd. Echt een soulballad.
Je zult hem wel kennen , ik vind dat nummer erg mooi!!
quote:Ja....tijdens de fugees was het allemaal wat meer ge jo jo, maar dan moet je haar miseducation album proberen, zeker de moeite waard.....er staan uiterraad ook wel Hiphop nummers op.......maar ook heel veel soul!
Op dinsdag 2 december 2003 14:57 schreef Dukhlovi het volgende:
Ik vind dat ze lekker kan zingen maar ik kan haar niet aanhoren wegens dat ge jo jo en dat geblaat (ze lijkt af toe wel een schaap). Of ze dat op haar soloplaten ook doet weet ik trouwens niet. Als ze soulmuziek zou maken en gewoon zou zingen zou het top zijn. .
quote:Zou best kunnen. Ik heb gisteren bij een vriend een cd van Mary J Blidge gehoord. Normaal zijn die hiphop achtige nummers van haar populair maar er stond ook veel echte goeie soul op die cd. (geschreven door stevie wonder enzo) .Aretha Franklin deed ook mee op die cd. Echt helemaal top. Ik zal die Miseducation een keer luisteren. Wie weet word ik aangenaam verrast.
Op woensdag 3 december 2003 20:46 schreef beautiful_world het volgende:[..]
Ja....tijdens de fugees was het allemaal wat meer ge jo jo, maar dan moet je haar miseducation album proberen, zeker de moeite waard.....er staan uiterraad ook wel Hiphop nummers op.......maar ook heel veel soul!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |