quote:is er nog een kans dat ze ooit gaan verhuizen dan
Op maandag 24 november 2003 13:35 schreef Waxxer het volgende:nou, een neef van mijn vader werkte al in Dlo en hij heeft niet eens hoeven solliciteren, hij kon gewoon de boel van een ander overnemen. Niet dat mijn moeder er blij mee was hoor, die voelt zich nu nog niet thuis na bijna 30 jaar... Maarja, mijn moeder heeft vooral in de stad Groningen zelf gewoond, en als je dan naar een klein dorp gaat...
quote:aaaaaahw, dus alleen thuisblijven in het grote huis zit er voor waxxer niet meer in
trouwens er is een Zevenaarse vrouw neergeschoten in Dinxperlo, een straat verderop dan waar mijn ouders wonenschijnt iets in de relationele sfeer te zijn geweest, maargoed zelfs in een gehucht ben je dus niet meer veilig (nou ja, gehucht... gehucht...)
quote:Haha nou er staan best een paar mooie huizen te koop in bijvooreeld, ik noem eens wat, zo uit de losse pols, eh, Dinxperlo! Geniet van de rust, het groen, het noaberschap en de gemutlichkeit en alles!
Op maandag 24 november 2003 13:40 schreef onetouch het volgende:[..]
is er nog een kans dat ze ooit gaan verhuizen dan
ons pap had het er van het weekend over dat hij wel weer terug wilde naar de achterhoekons mam zou direct de scheiding gaan aanvragen
[..]aaaaaahw, dus alleen thuisblijven in het grote huis zit er voor waxxer niet meer in
Maar ik zei dat ook al, dat het nu nog enger is om in zo'n stille buurt in een alarmloos huis te zitten (of maak ik nu juist slapende honden wakker). Maargoed, waarom zou iemand mij of mijn fam neer willen schieten? Vanwege een te hoge rekening ofzo of dat iemand iets niet krijgt wattie wel graag wil hebben misschien
quote:rust en ruimte is mooi als je 40+ bent
Op maandag 24 november 2003 13:46 schreef Waxxer het volgende:Haha nou er staan best een paar mooie huizen te koop in bijvooreeld, ik noem eens wat, zo uit de losse pols, eh, Dinxperlo! Geniet van de rust, het groen, het noaberschap en de gemutlichkeit en alles!
en mamma gaat gewoon mee!
quote:whehehe, heb je schulden dan wax? en zo ja zo ernstig dat je er gevaar door loopt?
Maar ik zei dat ook al, dat het nu nog enger is om in zo'n stille buurt in een alarmloos huis te zitten (of maak ik nu juist slapende honden wakker). Maargoed, waarom zou iemand mij of mijn fam neer willen schieten?Vanwege een te hoge rekening ofzo of dat iemand iets niet krijgt wattie wel graag wil hebben misschien
![]()
quote:eej tech-dude
Op maandag 24 november 2003 13:51 schreef tech het volgende:
Goedemiddag samen!
Spookverhalen aan 't vertellen?
quote:haha ik bedoelde een rek van pappa
Op maandag 24 november 2003 13:54 schreef onetouch het volgende:[..]
rust en ruimte is mooi als je 40+ bent
[..]whehehe, heb je schulden dan wax? en zo ja zo ernstig dat je er gevaar door loopt?
quote:is IBG al schuld geworden dan bij jou, of kan het nog worden kwijtgescholden als je binnen bepaalde tijd studie afrondt
Op maandag 24 november 2003 13:57 schreef Waxxer het volgende:haha ik bedoelde een rek van pappa
en mijn schulden vallen mee hoor
als je de ibg buiten beschouwing laat.
De rust en ruimte in Dplo is niet leuk als je meer wil zien van de wereld dan alleen je eigen omgeving, heel veel mensen doen daar alles in hun leven: werk, clubs, vereniging, uitgaan enz enz enz
ohw.... ik dacht meer aan jouw telefoonrekening idd?
quote:Alles chill... op mijn werk
Op maandag 24 november 2003 13:56 schreef onetouch het volgende:[..]
eej tech-dude
wassup?
quote:momenteel gesitueerd op locatie "N"
Op maandag 24 november 2003 14:09 schreef tech het volgende:Alles chill... op mijn werk
Hoe is 't in Arnhem, danwel Nijmegen, al naar gelang jouw geografische locatie?
quote:Wat gebeurt er daarna dan? Heb je dan vakantie, of zo?
Op maandag 24 november 2003 14:12 schreef onetouch het volgende:[..]
momenteel gesitueerd op locatie "N"
ook @ work...
en ik verveel me enigszinsmaar hoef nog maar 2,5 dag
quote:nee geen vakantie, da's pas in januari.... ik begin per 1 december bij andere werkgever. iets commercielers en uitdagender
Op maandag 24 november 2003 14:20 schreef tech het volgende:Wat gebeurt er daarna dan? Heb je dan vakantie, of zo?
Ik las al dat je onenigheid met je collega hebt over de stand van het raam in de open positie...
ach, collega's kies je niet, maar een beetje socialer had ik ze wel graag gezien
quote:Haaaaai Tally
Op maandag 24 november 2003 14:23 schreef Tally het volgende:
Goedemiddag...
heb je je motorrijbewijs nou al?
quote:Ik denk niet dat ik dat al wist, maar ergens heb ik de indruk dat ik het wel had kunnen weten. Jij studeert er ook nog bij, toch? Ik begin per 1 januari bij een nieuwe werkgever...
Op maandag 24 november 2003 14:28 schreef onetouch het volgende:[..]
nee geen vakantie, da's pas in januari.... ik begin per 1 december bij andere werkgever. iets commercielers en uitdagender
ach, collega's kies je niet, maar een beetje socialer had ik ze wel graag gezien
quote:Dag mevrouw! Hoe maakt u het?
Op maandag 24 november 2003 14:23 schreef Tally het volgende:
Goedemiddag...
quote:studeer idd nog en nu in deelijd even tijdelijk omdat ik nog maar een paar vakken moet halen. ik hoop in juni klaar te zijn en dan misscihen in september weer een nieuwe opleiding.
Op maandag 24 november 2003 14:32 schreef tech het volgende:Ik denk niet dat ik dat al wist, maar ergens heb ik de indruk dat ik het wel had kunnen weten. Jij studeert er ook nog bij, toch? Ik begin per 1 januari bij een nieuwe werkgever...
Veeeeel uitdagender
woeiiii, wat ga jij doen dan? ik gok iets IT-erigs
quote:Ja, klopt ja. Ben ik zo voorspelbaar? Ik heb nl. ook gesolliciteerd voor luchtverkeersleider bij zowel de luchtmacht als Luchtverkeersleiding Nederland. Ben doorgedrongen tot de vijfde (laatste) ronde waar nog slechts 5 van de 300 kandidaten waren. Helaas helaas... Wel een leuke ervaring, trouwens... en zenuwslopend.
Op maandag 24 november 2003 14:37 schreef onetouch het volgende:[..]
studeer idd nog en nu in deelijd even tijdelijk omdat ik nog maar een paar vakken moet halen. ik hoop in juni klaar te zijn en dan misscihen in september weer een nieuwe opleiding.
woeiiii, wat ga jij doen dan? ik gok iets IT-erigs
quote:Ach jongen, er wordt jou heel wat onrecht (whahaha) aangedaan he
Op maandag 24 november 2003 14:50 schreef Jerruh het volgende:
zo, 56 bladzijdes gelezen in 3 kwartier over internationaal recht, strafrecht, publieksrecht, privaatrecht enzovoorts.
quote:geen idee, maar met een nickname als "tech" was het niet zo'n wilde gok. en luchtverkeersleider heb ik ook ooit eens op gereageerd, alleen bij de 2e ronde heb ik me af moeten melden omdat er wat tussen kwam.
Op maandag 24 november 2003 14:48 schreef tech het volgende:Ja, klopt ja. Ben ik zo voorspelbaar? Ik heb nl. ook gesolliciteerd voor luchtverkeersleider bij zowel de luchtmacht als Luchtverkeersleiding Nederland. Ben doorgedrongen tot de vijfde (laatste) ronde waar nog slechts 5 van de 300 kandidaten waren. Helaas helaas... Wel een leuke ervaring, trouwens... en zenuwslopend.
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:50 schreef Jerruh het volgende:
zo, 56 bladzijdes gelezen in 3 kwartier over internationaal recht, strafrecht, publieksrecht, privaatrecht enzovoorts.
quote:niet lachen om je eigen grapjes, da's niet zo netjes
Op maandag 24 november 2003 14:51 schreef Sunjammer het volgende:Ach jongen, er wordt jou heel wat onrecht (whahaha) aangedaan he
quote:Ik heb eigenlijk werktuigbouwkunde gestudeerd... FOUT!
Op maandag 24 november 2003 14:53 schreef onetouch het volgende:[..]
geen idee, maar met een nickname als "tech" was het niet zo'n wilde gok. en luchtverkeersleider heb ik ook ooit eens op gereageerd, alleen bij de 2e ronde heb ik me af moeten melden omdat er wat tussen kwam.
lijkt me trouwens nog wel een leuke baan
quote:Sorry babe, krijg 1 december de sleutel pas
Op maandag 24 november 2003 14:57 schreef onetouch het volgende:[..]
niet lachen om je eigen grapjes, da's niet zo netjes
al volkomen gesettled in V'daal?
quote:werktuigbouwkunde
Op maandag 24 november 2003 14:58 schreef tech het volgende:Ik heb eigenlijk werktuigbouwkunde gestudeerd... FOUT!
Van toen heb ik mijn nickname...
Wat voor werk ga jij doen?
ik ga werken bij een groot, geel/blauw en zweeds woonwarenhuis
quote:aha, maar dan geht's loss
Op maandag 24 november 2003 14:59 schreef Sunjammer het volgende:Sorry babe, krijg 1 december de sleutel pas
quote:minder, ik hoef een aantal paragrafen en hoofdstukken niet te doen...
Op maandag 24 november 2003 14:56 schreef onetouch het volgende:[..]
nog maar 250
![]()
quote:Iets in die richting ja
Op maandag 24 november 2003 15:07 schreef onetouch het volgende:[..]
aha, maar dan geht's loss
verbouwen, verfen, slopen, inrichten....
quote:tssssk, altijd lezen al is het maar voor verdieping/verbreding van je kennis
Op maandag 24 november 2003 15:11 schreef Jerruh het volgende:minder, ik hoef een aantal paragrafen en hoofdstukken niet te doen...
quote:heb je vrije dagen gekregen om te gaan verhuizen of moet het in de avonduren/weekenden
Op maandag 24 november 2003 15:11 schreef Sunjammer het volgende:Iets in die richting ja
quote:Ik moet sowieso vrije dagen opmaken, dus dat komt allemaal goed hehehehe
Op maandag 24 november 2003 15:12 schreef onetouch het volgende:[..]
heb je vrije dagen gekregen om te gaan verhuizen of moet het in de avonduren/weekenden
quote:bwhuh, wij als bouwkundestuutjes hoeven niet te weten hoe het zich met strafrecht
Op maandag 24 november 2003 15:12 schreef onetouch het volgende:[..]
tssssk, altijd lezen al is het maar voor verdieping/verbreding van je kennis
quote:daar twijfel ik niet aan
Op maandag 24 november 2003 15:13 schreef Sunjammer het volgende:Ik moet sowieso vrije dagen opmaken, dus dat komt allemaal goed hehehehe
quote:*mep*
Op maandag 24 november 2003 15:26 schreef onetouch het volgende:[..]
daar twijfel ik niet aan
![]()
wat wordt de stijl van inrichten? black gothic?
(I only like gothic music ok? )
Blauw/grijze vloerbedekking, meubels een combi van glas/beuken/metaal, bordeauxrood/bruin bankstel en qua verf wit met een heeeeeel licht tikje geel erin...
*eind Jan des Bouvries verhaal*
quote:whehehe, dat wordt 4 jaar cel voor Jerruh wegens claim in nalatigheid bouwvoorschriften
Op maandag 24 november 2003 15:23 schreef Jerruh het volgende:bwhuh, wij als bouwkundestuutjes hoeven niet te weten hoe het zich met strafrecht
.
quote:*rode wang verberg*
Op maandag 24 november 2003 15:28 schreef Sunjammer het volgende:*mep*
(I only like gothic music ok?
)
Blauw/grijze vloerbedekking, meubels een combi van glas/beuken/metaal, bordeauxrood/bruin bankstel en qua verf wit met een heeeeeel licht tikje geel erin...
*eind Jan des Bouvries verhaal*
only the music, ok? sure! maar ik houd het er wel bij....
een warme, knuffelbare inrichting dus... voorbereid op rokers
quote:Je bent groot aanhanger en belijder van Eelco Brinkmans befaamde reclame-wet, merk ik
Op maandag 24 november 2003 15:03 schreef onetouch het volgende:[..]
werktuigbouwkunde
![]()
ik ga werken bij een groot, geel/blauw en zweeds woonwarenhuis
quote:*grin*
Op maandag 24 november 2003 15:32 schreef onetouch het volgende:[..]
*rode wang verberg*
only the music, ok? sure! maar ik houd het er wel bij....
een warme, knuffelbare inrichting dus... voorbereid op rokers
Warm en knuffelbaar ja... maar voorbereid op rokers? Mwah... er zitten wel een paar schoorstenen in m'n vriendenkring jah... die gaan maar op het balkon staan
quote:noem me subtiel okeej dan
Op maandag 24 november 2003 15:35 schreef tech het volgende:Je bent groot aanhanger en belijder van Eelco Brinkmans befaamde reclame-wet, merk ik
Wat mag je daar doen in ruil voor een ruim Zweeds salaris?
voor een ruim Zweeds salaris mag je storemanager worden, ik neem genoegen met wat minder en doe admimistratie i.c.m. customer service.
quote:Zeg gewoon dat het de IKEA is
Op maandag 24 november 2003 15:40 schreef onetouch het volgende:[..]
noem me subtiel okeej dan
![]()
voor een ruim Zweeds salaris mag je storemanager worden, ik neem genoegen met wat minder en doe admimistratie i.c.m. customer service.
quote:*huil*
Op maandag 24 november 2003 15:35 schreef Sunjammer het volgende:*grin*
Warm en knuffelbaar ja... maar voorbereid op rokers? Mwah... er zitten wel een paar schoorstenen in m'n vriendenkring jah... die gaan maar op het balkon staan
vanwege de gele muur
quote:jij rookt?
Op maandag 24 november 2003 15:48 schreef onetouch het volgende:[..]
*huil*
vanwege de gele muur
quote:Ik vond de methode van Onetouch eigenlijk wel zo charmant!
Op maandag 24 november 2003 15:47 schreef Andyvie het volgende:[..]
Zeg gewoon dat het de IKEA is
quote:Ja, maar dan moet je zo tussen de regels doorlezen
Op maandag 24 november 2003 15:52 schreef tech het volgende:[..]
Ik vond de methode van Onetouch eigenlijk wel zo charmant!
quote:uhm...
Op maandag 24 november 2003 15:51 schreef Andyvie het volgende:jij rookt?
quote:that's my middle name
Op maandag 24 november 2003 15:52 schreef tech het volgende:Ik vond de methode van Onetouch eigenlijk wel zo charmant!
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 24-11-2003 15:58]
quote:Das dan toch goed? Minderen is altijd goed
Op maandag 24 november 2003 15:56 schreef onetouch het volgende:[..]
uhm...
(niet)
(meer)
(zo veel)
(af en toe)
(met mate)
quote:oohoooo ik dacht dat jij *paf* zo anti-rokers was *paf* ?
uhm...
(niet)
(meer)
(zo veel)
(af en toe)
(met mate)
Ik rookte, ben gestopt, toen weer begonnen zeer recentelijk en nu weer enorrrrrm geminderd (kost te veel, ongezond en slecht voor je conditie en dan heb ik het nog niet eens over de stank gehad)
quote:poezebeest?
Op maandag 24 november 2003 15:57 schreef Waxxer het volgende:
Goeddddd ik ben naar de dierenwinkel geweest. Ik weet nu zeker dat ik een beest wil, maar weet echt niet waten wat zijn kooien toch verschrikkelijk lelijk
quote:Stoppen is beter
Op maandag 24 november 2003 15:58 schreef Andyvie het volgende:Das dan toch goed? Minderen is altijd goed
quote:Hahaha... Ben ik blij dat ik een naam als doopnaam heb
that's my middle name
quote:ik anti-rook
Op maandag 24 november 2003 16:01 schreef Waxxer het volgende:oohoooo ik dacht dat jij *paf* zo anti-rokers was *paf* ?
Ik rookte, ben gestopt, toen weer begonnen zeer recentelijk en nu weer enorrrrrm geminderd (kost te veel, ongezond en slecht voor je conditie en dan heb ik het nog niet eens over de stank gehad)
zoenen met een asbak....
quote:Ik heb er zelfs 2
Op maandag 24 november 2003 16:07 schreef tech het volgende:[..]
Hahaha... Ben ik blij dat ik een naam als doopnaam heb
quote:ooohw, maar die heb ik ook voldoende hoor
Op maandag 24 november 2003 16:07 schreef tech het volgende:Hahaha... Ben ik blij dat ik een naam als doopnaam heb
quote:One Two Three Touch?
Op maandag 24 november 2003 16:10 schreef onetouch het volgende:
ooohw, maar die heb ik ook voldoende hoor
()
quote:Ik twijfel tussen een konijn en en of twee parkieten. Gewoon wat leven om me heen, maar dan wel gewoon op mijn kamer zonder dat huisgenoten er last van hebben (lees: dat dat beest niet ziek wordt door de zooi). Hond stinkt op een kamertje alleen en is eenzaam, kat stinkt idem dito en buiten vertrouw ik het niet met stoere studenten en de ring vlakbij...
Op maandag 24 november 2003 16:05 schreef onetouch het volgende:[..]
poezebeest?
Ik weet het echt niet... misschien nogal suffe beesten, maar ik mis gewoon een dier om me heen
dus: konijn of parkiet?
quote:Multi.... Maxi.... Mega
Op maandag 24 november 2003 16:14 schreef Doffy het volgende:One Two Three Touch?
(
)
Doffy
quote:Vriendje
Op maandag 24 november 2003 16:16 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet het echt niet... misschien nogal suffe beesten, maar ik mis gewoon een dier om me heendus: konijn of parkiet?
quote:konijntje
Op maandag 24 november 2003 16:16 schreef Waxxer het volgende:Ik twijfel tussen een konijn en en of twee parkieten. Gewoon wat leven om me heen, maar dan wel gewoon op mijn kamer zonder dat huisgenoten er last van hebben (lees: dat dat beest niet ziek wordt door de zooi). Hond stinkt op een kamertje alleen en is eenzaam, kat stinkt idem dito en buiten vertrouw ik het niet met stoere studenten en de ring vlakbij...
Een konijn kun je knuffelen plus ik kan een kooi van een vriend krijgen voor niks, parkieten maken geluid en worden ook tamIk weet het echt niet... misschien nogal suffe beesten, maar ik mis gewoon een dier om me heen
dus: konijn of parkiet?
lekker zacht, knuffelbaar, kan loslopen in huis (alleen ze stinken)
quote:
Op maandag 24 november 2003 16:16 schreef onetouch het volgende:
Multi.... Maxi.... Mega
Doffy
alleen wanneer ben je dat nou ook eens bij mij!?!?!?
quote:da's geen dier, da's een beest
Op maandag 24 november 2003 16:18 schreef Doffy het volgende:Vriendje
![]()
![]()
![]()
quote:
Op maandag 24 november 2003 16:20 schreef onetouch het volgende:
da's geen dier, da's een beest
quote:Spread the word!
Op maandag 24 november 2003 16:20 schreef Doffy het volgende:
Touch!
Dat je multimaximega bent, dat wist ik natuurlijk al!
alleen wanneer ben je dat nou ook eens bij mij!?!?!?
![]()
wat had je in gedachten dan psies
quote:blij dat je van dat kleurloze icoontje af bent ook
Op maandag 24 november 2003 16:20 schreef Doffy het volgende:
Konijn ben ik dus bang voor dat dat gaat stinken met die keutels, bij vogels zie ik het gebeuren dat ze onafgebroken alleen maar kwetteren en doen...
quote:Ow nee, zo meteen sta je nooit naast mij bij het altaar!
Op maandag 24 november 2003 16:26 schreef onetouch het volgende:
Spread the word!
quote:*smoezel* *fluister*
wat had je in gedachten dan psies
quote:Nou jij nog!
blij dat je van dat kleurloze icoontje af bent ook
quote:
Op maandag 24 november 2003 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Vriendjes kunnen ook snuffelen, stinken, kwetteren en keutelen hoor
Alleen kan je ze ook weer africhten om de schade zelf te herstellen
quote:altaar?
Op maandag 24 november 2003 16:32 schreef Doffy het volgende:Ow nee, zo meteen sta je nooit naast mij bij het altaar!
![]()
quote:bedoel je wat ik denk dat je bedoelt?
*smoezel* *fluister**betekenisvol aankijk*
quote:zwart/wit is hip
Nou jij nog!![]()
quote:Rustig maar, daarna gaan we lang samen op vakantie!
Op maandag 24 november 2003 16:39 schreef onetouch het volgende:
altaar?? *slik*
quote:
bedoel je wat ik denk dat je bedoelt?![]()
quote:Je hebt best een lekker zoenbekkie op dat plaatje!
zwart/wit is hip
hoe kan je in een z lang mogelijke zin zoveel gezwam kwijt zeg...
mijn mening ove recht: een hoop bijzinnen over een hoop quatsh!
quote:Ga 'ns even wat sex modereren, jij!
Op maandag 24 november 2003 16:51 schreef Jerruh het volgende:
IK HAAAAAT BOUWRECHT VANAF NU!hoe kan je in een z lang mogelijke zin zoveel gezwam kwijt zeg...
mijn mening ove recht: een hoop bijzinnen over een hoop quatsh!
quote:jaaaaaaaaaaa! nieuw-zeeland
Op maandag 24 november 2003 16:47 schreef Doffy het volgende:Rustig maar, daarna gaan we lang samen op vakantie!
quote:hold your horses, not untill we're![]()
quote:niet alleen op dat plaatje.... so I've been told
Je hebt best een lekker zoenbekkie op dat plaatje!
quote:been there done that
Op maandag 24 november 2003 16:52 schreef Doffy het volgende:[..]
Ga 'ns even wat sex modereren, jij!
quote:Jij mag kiezen,
Op maandag 24 november 2003 16:55 schreef onetouch het volgende:
jaaaaaaaaaaa! nieuw-zeeland
quote:
hold your horses, not untill we're
quote:
niet alleen op dat plaatje.... so I've been told
quote:*burp*
Op maandag 24 november 2003 17:06 schreef Tizmo het volgende:
Nou zeg, gelijk stil.
hey tizbeeb .
quote:Hoi
Op maandag 24 november 2003 17:08 schreef Jerruh het volgende:[..]
*burp*
.
hey tizbeeb
.
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:15 schreef Tizmo het volgende:[..]
Hoi
.
ow we blijven bij malawi logeren! .
quote:Hahaha
Op maandag 24 november 2003 18:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
.
Waar overigens alle schattige studenten uit de buurt ook hun boodschappen doen. .
Maar daar mag ik eigenlijk niet naar kijken. .
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:46 schreef onetouch het volgende:
door het frequente gebruik van die smilie van je, g_e, ben ik stiekem gaan denken dat jij thuis ook 2 van die rose pompoms hebt
Ik ben weer thuis, heb weer gegeten enzo.. en ik ben hyper! Ik begin m'n werk leuk te vinden, is dat slecht?
quote:Nee man! Da's perfect!
Op maandag 24 november 2003 19:22 schreef Vlarp het volgende:
Haaaaai!Ik ben weer thuis, heb weer gegeten enzo.. en ik ben hyper!
Ik begin m'n werk leuk te vinden, is dat slecht?
quote:Ik heb euhm.. veel verkocht
Op maandag 24 november 2003 19:32 schreef tech het volgende:[..]
Nee man! Da's perfect!
Wat heb je vandaag allemaal meegemaakt? *benieuwd ben*
quote:Nog prangende vragen gehad van wijsneus-collega's?
Op maandag 24 november 2003 19:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb euhm.. veel verkocht
Weer een aantal erg
jongens gezien, gezellig gedaan met collega's en uhm... *denk* oja, erg druk gehad.
quote:Repeteren voor wat?
Op maandag 24 november 2003 19:42 schreef tech het volgende:
* tech gaat repeteren.
Tot laterz, allemaal!
quote:Neuh, ben er wel achter gekomen dat 1 van m'n collega's ook dezelfde opleiding heeft gedaan als ik (en ook niet afgemaakt). Maar hij's het jaar na mij begonnen.
Op maandag 24 november 2003 19:36 schreef tech het volgende:[..]
Nog prangende vragen gehad van wijsneus-collega's?
quote:Die kunnen vast ook lief zijn
Op maandag 24 november 2003 20:06 schreef Cazman het volgende:
Ik heb het persoonlijk meer op slangen
quote:'tis dat ik niet zo van kaneel houw maar anders
Op maandag 24 november 2003 20:20 schreef Ang3l het volgende:
Hmmm. Had voor pup roomijs met stukkies banaan en kaneel gemaakt
Tuurlijk ook zelf gesnoept he, dat begrijp je wel!
quote:Als ik 't al niet was, zou ik 't door hem vast wel worden.
Op maandag 24 november 2003 21:23 schreef onetouch het volgende:
HOMO
quote:geen idee wie het is hoor, maar vind hem een "duits hoofd" hebben
Op maandag 24 november 2003 21:38 schreef DennisMoore het volgende:Als ik 't al niet was, zou ik 't door hem vast wel worden.
.
quote:Z'n hoofd staat rond van het bier
Op maandag 24 november 2003 21:46 schreef onetouch het volgende:[..]
geen idee wie het is hoor, maar vind hem een "duits hoofd" hebben
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:46 schreef onetouch het volgende:geen idee wie het is hoor, maar vind hem een "duits hoofd" hebben
't Is ene Harry Kewell, een Ozzie voetballer die nu ergens in Pommieland speelt geloof ik.
Nog nooit van 'm gehoord, maar hij was net op BBC, bij een of andere fotoshoot, helemaal opgepoetst, trendy kleertjes, trendy haartjes... .
quote:eins zwei zaufen...
Op maandag 24 november 2003 21:49 schreef Marc_mga het volgende:Z'n hoofd staat rond van het bier
quote:op die onderste foto is zijn haar het meest
Op maandag 24 november 2003 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
.
't Is ene Harry Kewell, een Ozzie voetballer die nu ergens in Pommieland speelt geloof ik.
Nog nooit van 'm gehoord, maar hij was net op BBC, bij een of andere fotoshoot, helemaal opgepoetst, trendy kleertjes, trendy haartjes....
[Dit bericht is gewijzigd door onetouch op 24-11-2003 21:57]
quote:whehehe, werken is leuk maar zwaar
Op maandag 24 november 2003 21:56 schreef Vlarp het volgende:
quote:Neuh, ik verveel me
Op maandag 24 november 2003 21:58 schreef onetouch het volgende:[..]
whehehe, werken is leuk maar zwaar
![]()
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Open ik net een koud biertje... stroomt ie helemaal over, en zit ie vol met ijs..
Zojuist The Hulk gekeken, hij was eigenlijk wel leuk
quote:Vanavond niet
Op maandag 24 november 2003 22:24 schreef Cybart het volgende:
goed idee......bier
quote:Nooit op doordeweekse dagen
Op maandag 24 november 2003 22:24 schreef Cybart het volgende:
goed idee......bier
quote:Erg goeie film. Begin is wat moeilijk voor sommige mensen (m'n ouders
Op maandag 24 november 2003 22:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Een goedenavondZojuist The Hulk gekeken, hij was eigenlijk wel leuk
quote:Idd, mijn moeder kwam halverwege de film binnen en toen moest ik alles gaan uitleggen
Op maandag 24 november 2003 22:29 schreef Cazman het volgende:[..]
Nooit op doordeweekse dagen
[..]Erg goeie film. Begin is wat moeilijk voor sommige mensen (m'n ouders
) Maar 'tis zo vet als ie bv. die tank even wegslingert
Maar hij is idd wel een stuk ingewikkelder dan bijv een Spiderman, maar daardoor juist ook erg goed, en de actie scenes zijn natuurlijk erg vet, alleen vond ik die gemuteerde honden iets teveel van het goede.
quote:Dat mag
Op maandag 24 november 2003 22:31 schreef Cybart het volgende:
ondanks ontmoedigende berichten der Vlarp & Caz
heb ik toch een flesje geopend
quote:Gelijk heb je!
Op maandag 24 november 2003 22:31 schreef Cybart het volgende:
ondanks ontmoedigende berichten der Vlarp & Caz
heb ik toch een flesje geopend
quote:Mjah, die gemuteerde honden was wel een mooi gevecht, maar idd 't was een van de dingen waar ik van denk dat hoeft niet in de film
Op maandag 24 november 2003 22:31 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Idd, mijn moeder kwam halverwege de film binnen en toen moest ik alles gaan uitleggen
zucht
Maar hij is idd wel een stuk ingewikkelder dan bijv een Spiderman, maar daardoor juist ook erg goed, en de actie scenes zijn natuurlijk erg vet, alleen vond ik die gemuteerde honden iets teveel van het goede.
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:35 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dat mag
quote:ok Caz, zoals jij het formuleert klinkt het weer ranziger dan het is
Op maandag 24 november 2003 22:36 schreef Cazman het volgende:[..]
Gelijk heb je!
Laat het gerstenat door de slokdarm glijden!!
quote:Te dicht bij het vriesvakje in de koelkast...
Op maandag 24 november 2003 22:24 schreef Cazman het volgende:
. Koelkast te koud of in de diepvries gelegd?
quote:Hoe kan een Amerikaanse film als de Hulk
Op maandag 24 november 2003 22:31 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Idd, mijn moeder kwam halverwege de film binnen en toen moest ik alles gaan uitleggen
zucht
quote:Ik zei ingewikkelDER, niet ingewikkeld, in de zin van het gebruik van flashbacks e.d, je moet je aandacht goed bij het verhaal houden, het is natuurlijk geen Memento ofzo
Op maandag 24 november 2003 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Hoe kan een Amerikaanse film als de Hulk [afbeelding] nou ingewikkeld zijn?
. Of ben ik nu heel snobbistisch & elitair?
quote:warme melk, warm bad/douche, alcohol, barend en van dorp
Op maandag 24 november 2003 22:39 schreef Waxxer het volgende:
ik ga vanavond maar eens echt wat eerder naar bed om morgen wat frisser en meer uitgeslapen te zijn, zodat ik ook eens wat kan doenmaar ik word helaas alleen maar wakkerderder
alles om in slaap te vallen
quote:Sex.
Op maandag 24 november 2003 22:43 schreef Cybart het volgende:[..]
warme melk, warm bad/douche, alcohol, barend en van dorp
alles om in slaap te vallen
Of rukken. .
quote:Oooh... okeej.
Op maandag 24 november 2003 22:41 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik zei ingewikkelDER, niet ingewikkeld, in de zin van het gebruik van flashbacks e.d, je moet je aandacht goed bij het verhaal houden, het is natuurlijk geen Memento ofzo
quote:ook een optie
Op maandag 24 november 2003 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Sex.
.
Of rukken.
.
quote:Of in combinatie.
Op maandag 24 november 2003 22:45 schreef Cybart het volgende:[..]
ook een optie
Hoewel sex met Barend & Van Dorp mij eerder slapeloze nachten zou bezorgen.
geen bad
niet geil
Maar ik denk dat ik vanavond echt wel zomaar ineens vanzelf in slaap val hoor
quote:vind dat barend en van dorp nooit in dezelfde zin . (vandaar deze willekeurige punt) met sex genoemd mogen worden
Op maandag 24 november 2003 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Of in combinatie.
.
Hoewel sex met Barend & Van Dorp mij eerder slapeloze nachten zou bezorgen.
het klopt niet!
quote:je bent gewoon moeilijk
Op maandag 24 november 2003 22:47 schreef Waxxer het volgende:
geen melkgeen bad
niet geil
Maar ik denk dat ik vanavond echt wel zomaar ineens vanzelf in slaap val hoor
quote:*snel zwaait*
Op maandag 24 november 2003 22:45 schreef Cybart het volgende:[..]
ook een optie
.
quote:nee ik ben gewoon hangerig en heb een knuffel nodig
Op maandag 24 november 2003 22:49 schreef Cybart het volgende:[..]
je bent gewoon moeilijk
Ow en ik kan e-ven-tu-eel heel misschien een vogel overnemen dat is pas moeilijk-moeilijk-moeilijk, een dier uitkiezen
quote:Een kat is leuker, alleen die zijn weer eigenzinnig, als ze geen zin hebben om op je schoot te zitten doen ze het ook niet.
Op maandag 24 november 2003 22:50 schreef Waxxer het volgende:[..]
nee ik ben gewoon hangerig en heb een knuffel nodig
toch maar een konijn doen?
Ow en ik kan e-ven-tu-eel heel misschien een vogel overnemen
dat is pas moeilijk-moeilijk-moeilijk, een dier uitkiezen
Een puppy is natuurlijk ook leuk maar een konijn........is ook maar een konijn
quote:uhuh
Op maandag 24 november 2003 22:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Vinden jullie dat nieuwe Marco liedje stiekem ook wel erg mooi??![]()
quote:Ze verwachten dat het nummer binnen korte tijd hoog in de begrafenis top 10 zal staan
Op maandag 24 november 2003 22:52 schreef Cybart het volgende:[..]
uhuh
en niet eens stiekem
quote:jamaar dit huis vind ik te vies om er een dier te laten rondlopen, en een kat wordt mishandeld door de stoere buurtbewoners of wordt platgereden op de ring die hier voorbij loopt... dus dan blijft het konijn over... zo'n minihamster zie je overdag niet en ratten vind ik eng...
Op maandag 24 november 2003 22:52 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Een kat is leuker, alleen die zijn weer eigenzinnig, als ze geen zin hebben om op je schoot te zitten doen ze het ook niet.
Een puppy is natuurlijk ook leuk maar een konijn........is ook maar een konijn
![]()
quote:markie!!
Op maandag 24 november 2003 22:50 schreef Markie-Mark het volgende:Jerruh
quote:beest? hahahahaha
Op maandag 24 november 2003 22:53 schreef Cybart het volgende:[..]
Hey Jerbeest
![]()
quote:dat is natuurlijk ook waar het allemaal om draait qua hitlijsten
Op maandag 24 november 2003 22:53 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ze verwachten dat het nummer binnen korte tijd hoog in de begrafenis top 10 zal staan
,wel logisch ook met zo'n titel: afscheid nemen bestaat niet.
enige irritante aan het nummer is die gejatte regel van goodnight saigon van Billy Joel
quote:Hamsters zijn saai, die slapen overdags en zijn snachts wakker, ik heb ook een keer een hamster gehad, nou wat een suf beest
Op maandag 24 november 2003 22:53 schreef Waxxer het volgende:[..]
jamaar dit huis vind ik te vies om er een dier te laten rondlopen, en een kat wordt mishandeld door de stoere buurtbewoners of wordt platgereden op de ring die hier voorbij loopt... dus dan blijft het konijn over... zo'n minihamster zie je overdag niet en ratten vind ik eng...
quote:zo ken ik je weer
Op maandag 24 november 2003 22:54 schreef Jerruh het volgende:[..]
beest? hahahahaha
!
growl!
quote:Ja, een vriendje is inderdaad wel leuker dan een hamster.
Op maandag 24 november 2003 22:55 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Hamsters zijn saai, die slapen overdags en zijn snachts wakker, ik heb ook een keer een hamster gehad, nou wat een suf beest
Kan je beter een cavia nemen, of een vriendje natuurlijk....
quote:eerst nog een pilske
Op maandag 24 november 2003 22:55 schreef Cybart het volgende:[..]
zo ken ik je weer
quote:dat zou wel eens kunnen gaan lukken denk ik,
Op maandag 24 november 2003 22:59 schreef Jerruh het volgende:[..]
eerst nog een pilske
.
mogguh aovnd misschien trouwens/.
quote:....qua knagen
Op maandag 24 november 2003 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ja, een vriendje is inderdaad wel leuker dan een hamster.
.
quote:Vriendjes stop je alleen niet in een kooitje als je ze even beu bent
Op maandag 24 november 2003 23:01 schreef Waxxer het volgende:[..]
....qua knagen
quote:Woops
Op maandag 24 november 2003 22:37 schreef Cybart het volgende:[..]
[..]ok Caz, zoals jij het formuleert klinkt het weer ranziger dan het is
Sorry ben op het moment erg druk. Er is veel te regelen nu voor mij.
Het appartement is namelijk zo goed als verhuurd aan ons , dus moet ik nu dingen gaan regelen samen met Joost.
quote:en vriendjes koop je niet..
Op maandag 24 november 2003 23:02 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Vriendjes stop je alleen niet in een kooitje als je ze even beu bent
haha zie me m'n ex al in een kooi stoppen zo'n radje erbij en wat zaagsel, hoppaa... beetje voer en water....
en hamsters zeuren niet, gaan niet vreemd, doen niet moeilijk over afspraken...
poeh, moeilijke keuze... en waar haal IK een vriendje vandaan dan? qua chaoot, wisselende buien enz. Trekt iemand dat wel?
quote:Er zijn meer jongens die chaotisch zijn en wisselende buien hebben hoor
Op maandag 24 november 2003 23:07 schreef Waxxer het volgende:[..]
en waar haal IK een vriendje vandaan dan?
qua chaoot, wisselende buien enz. Trekt iemand dat wel?
quote:dus grote kans dat ik jullie binnenkort weer eens tegenkom, alhoewel ik joost natuurlijk nog nooit gezien heb
Op maandag 24 november 2003 23:06 schreef Cazman het volgende:[..]
Woops
.
Het appartement is namelijk zo goed als verhuurd aan ons, dus moet ik nu dingen gaan regelen samen met Joost.
quote:Volgens mij heb ik bij deze het gesprek om zeep geholpen
Op maandag 24 november 2003 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij word ik echt ziek, enorm verkouden en keelpijn bah, ik heb deze week echt geen tijd om ziek te zijn![]()
quote:izze nie goed,
Op maandag 24 november 2003 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij word ik echt ziek, enorm verkouden en keelpijn bah, ik heb deze week echt geen tijd om ziek te zijn![]()
quote:en waar wonen jullie ergest dan?
Op maandag 24 november 2003 23:06 schreef Cazman het volgende:[..]
Woops
.
Het appartement is namelijk zo goed als verhuurd aan ons, dus moet ik nu dingen gaan regelen samen met Joost.
quote:Yup en Joost is niet moeilijk te herkennen hoor
Op maandag 24 november 2003 23:15 schreef Cybart het volgende:[..]
dus grote kans dat ik jullie binnenkort weer eens tegenkom, alhoewel ik joost natuurlijk nog nooit gezien heb
quote:de leenderweg. Vrij lange straat.
Op maandag 24 november 2003 23:26 schreef Jerruh het volgende:[..]
en waar wonen jullie ergest dan?
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:26 schreef Cazman het volgende:[..]
Yup en Joost is niet moeilijk te herkennen hoor
quote:ow daar heulmaol
Op maandag 24 november 2003 23:29 schreef Cazman het volgende:[..]
de leenderweg. Vrij lange straat.
quote:Hadden tim en ik ook bijna een appartementje gehad.
Op maandag 24 november 2003 23:29 schreef Cazman het volgende:[..]
de leenderweg. Vrij lange straat.
quote:Yu & Mi?
Op maandag 24 november 2003 23:30 schreef Cazman het volgende:
boven een massagesalon
quote:lol da's helemaal aan de andere kant.
Op maandag 24 november 2003 23:37 schreef Jerruh het volgende:[..]
ow daar heulmaol
.
ik woon bij station beukenlaan.
quote:weet ik nie lol. een 3 kamer appartement? Dat kan die van ons dan wel eens zijn
Op maandag 24 november 2003 23:39 schreef Ang3l het volgende:[..]
Yu & Mi?
quote:deh vind je vast nie erg
Op maandag 24 november 2003 23:43 schreef Cazman het volgende:[..]
lol da's helemaal aan de andere kant.
quote:daar heb ik ok gewoond, stephensonstraat
Op maandag 24 november 2003 23:37 schreef Jerruh het volgende:[..]
ow daar heulmaol
.
ik woon bij station beukenlaan.
en: hallo iedereen
quote:Prego!
Op maandag 24 november 2003 23:50 schreef Prego het volgende:[..]
daar heb ik ok gewoond, stephensonstraat
en: hallo iedereen
quote:Ja, een maat van me woont er immers ook daar ergens en met de bus is 't simpel zat
Op maandag 24 november 2003 23:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
deh vind je vast nie erg
.
alhoewel, via de ring ben je er zo.
quote:Ik doe mee. trusten!!
Op maandag 24 november 2003 23:53 schreef Jerruh het volgende:
ik ben slaope!. mzzl ende een fijne nacht mensen!
quote:* tech zingt.
Op maandag 24 november 2003 19:44 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Repeteren voor wat?
.
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:07 schreef Waxxer het volgende:en waar haal IK een vriendje vandaan dan?
qua chaoot, wisselende buien enz. Trekt iemand dat wel?
Tenminste, ik vind dat soort dingen bij mijn Grote Liefde heel schattig en charmant.
quote:* tech zingt een deuntje. Bijvoorbeeld 'As' van George Michael en Mary J. Blige... Of: Rudolf het roodneusrendier.
Op dinsdag 25 november 2003 00:05 schreef Prego het volgende:[..]
doe eens!
quote:daar is het dan ook een Lief Vriendje voor
Op dinsdag 25 november 2003 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:! Echte lieve vriendjes vinden dat dan juist heel
schattig en charmant.
.
Tenminste, ik vind dat soort dingen bij mijn Grote Liefde heel schattig en charmant. [afbeelding]
quote:dies gaaf *in winamp zet*
Op dinsdag 25 november 2003 00:08 schreef tech het volgende:[..]
* tech zingt een deuntje. Bijvoorbeeld 'As' van George Michael en Mary J. Blige...
quote:Opnemen en hier neer zetten
Op dinsdag 25 november 2003 00:08 schreef tech het volgende:[..]
* tech zingt een deuntje. Bijvoorbeeld 'As' van George Michael en Mary J. Blige... Of: Rudolf het roodneusrendier.
quote:Als ik 'm 'n keer echt goed zing, dan neem ik 'm wel op en maak ik er mijn eigen MP3'tje van.
Op dinsdag 25 november 2003 00:15 schreef Prego het volgende:[..]
dies gaaf *in winamp zet*
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 00:16 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Opnemen en hier neer zetten
.
quote:* tech zoekt een instrumentale versie waar die overheengezongen kan worden.
Op dinsdag 25 november 2003 00:20 schreef Prego het volgende:[..]
quote:Ik zing nu viereneenhalf jaar. Ik zing bij Sway, een zanggroep die popcovers doet, en het is best aan te horen. Soms.
Op dinsdag 25 november 2003 00:36 schreef Mexoryl het volgende:
Tech, hoe lang zing je al? En met wie? En is het een beetje om aan te horen?
quote:ik ben benieuwd, post maar eens een keer wat
Op dinsdag 25 november 2003 00:40 schreef tech het volgende:[..]
Ik zing nu viereneenhalf jaar. Ik zing bij Sway, een zanggroep die popcovers doet, en het is best aan te horen. Soms.
ikke gaat een filmpje kijken met een blowtje erbij, vandaag wordt het sleepy hollow met een superweedje van the grasscompany
goeienacht iedereen
quote:Na 4,5 jaar moet er toch op z'n minst een zuivere noot uitkomen, mag ik hopen
Op dinsdag 25 november 2003 00:40 schreef tech het volgende:[..]
Ik zing nu viereneenhalf jaar. Ik zing bij Sway, een zanggroep die popcovers doet, en het is best aan te horen. Soms.
quote:Ik neem aan omdat ze het gewoon leuk vinden.
Op dinsdag 25 november 2003 00:53 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Na 4,5 jaar moet er toch op z'n minst een zuivere noot uitkomen, mag ik hopen
. Waarvoor zingen jullie eigenlijk?
quote:Ik heb een poging gedaan Rudolph er zuiver op te krijgen, maar mijn stem ligt aan stukken na een hele avond zingen.
Op dinsdag 25 november 2003 00:53 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Na 4,5 jaar moet er toch op z'n minst een zuivere noot uitkomen, mag ik hopen
. Waarvoor zingen jullie eigenlijk?
quote:Da's jammer, een andere keer beter
Op dinsdag 25 november 2003 01:09 schreef tech het volgende:[..]
Ik heb een poging gedaan Rudolph er zuiver op te krijgen, maar mijn stem ligt aan stukken na een hele avond zingen.
'morge
quote:goeiemoguh, en werk ze!
Op dinsdag 25 november 2003 08:52 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik hoef pas om 11 uur te beginnen vandaag, omdat ik vorige week 2 uur teveel heb gedraait. Dus ik ga zo de bus pakken...'morge
quote:Mogguh Vlarp!
Op dinsdag 25 november 2003 08:52 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik hoef pas om 11 uur te beginnen vandaag, omdat ik vorige week 2 uur teveel heb gedraait. Dus ik ga zo de bus pakken...'morge
quote:Goedemorgen Toucherunefois!
Op dinsdag 25 november 2003 09:05 schreef onetouch het volgende:
goedemorgen!!!
quote:encore une fois
Op dinsdag 25 november 2003 09:07 schreef tech het volgende:Goedemorgen Toucherunefois!
zooooow, en w'rom ben jij zo vroeg op?
quote:Ehm, omdat ik al een 70-tal minuten aan het werk ben, denk ik...
Op dinsdag 25 november 2003 09:09 schreef onetouch het volgende:[..]
encore une fois
encore une fois
encore une foiszooooow, en w'rom ben jij zo vroeg op?
quote:wohw, da's vroeg... dacht dat ik vroeg begon, wilde ik eig'lijk wel maar alle andere automobilisten op de weg niet
Op dinsdag 25 november 2003 09:10 schreef tech het volgende:Ehm, omdat ik al een 70-tal minuten aan het werk ben, denk ik...
tips voor een moody female colleague?
quote:Moody female colleague: confront her. 'Listen, girl: if you're gonna be moody all day then so am I. You DON'T want that.'
Op dinsdag 25 november 2003 09:14 schreef onetouch het volgende:[..]
wohw, da's vroeg... dacht dat ik vroeg begon, wilde ik eig'lijk wel maar alle andere automobilisten op de weg niet
![]()
tips voor een moody female colleague?
quote:ach gelukkig heb ik nooit een ochtendhumeur
Op dinsdag 25 november 2003 09:26 schreef tech het volgende:Moody female colleague: confront her. 'Listen, girl: if you're gonna be moody all day then so am I. You DON'T want that.'
But that might also cause the opposite to happen
quote:Morgen, ook goed
Op dinsdag 25 november 2003 09:41 schreef onetouch het volgende:
Tizmorgen
quote:Het feit dat je aureooltje af en toe uitgaat is misschien tekenend
Op dinsdag 25 november 2003 09:35 schreef onetouch het volgende:[..]
ach gelukkig heb ik nooit een ochtendhumeur
![]()
ik ga de éénnalaatste dag maar geen stennis meer schoppen
quote:ohjeeh, waar is je enthousiasme?
Op dinsdag 25 november 2003 09:42 schreef Tizmo het volgende:Morgen, ook goed
.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:43 schreef Tizmo het volgende:
Hey touch, beetje niks aan het doen op je laatste dag soms?
éénnalaatste trouwens.... mogguh knal ik wel 8 uur op "algemene zaken"
quote:Oh jeeeee, ik heb een natuurkunde PO van veel te hoog niveau gekozen en ik bestudeer de theorie de hele tijd maar niet
Op dinsdag 25 november 2003 09:43 schreef onetouch het volgende:[..]
ohjeeh, waar is je enthousiasme?
quote:Lekker, niks achterstallig werk zeker
Op dinsdag 25 november 2003 09:44 schreef onetouch het volgende:[..]
éénnalaatste trouwens.... mogguh knal ik wel 8 uur op "algemene zaken"
quote:normaal gesproken gaat mijn aureooltje ook pas aan na 10 uur 's ochtends
Op dinsdag 25 november 2003 09:42 schreef tech het volgende:Het feit dat je aureooltje af en toe uitgaat is misschien tekenend
De éénnalaatste dag klinkt voor mij JUIST als een goed moment om eindelijk eens ongestraft stennis te gaan schoppenMaar dat ligt maar net aan je toekomstige relatie met het bedrijf en je ex-collega's
ik houd me keurig gedeisd hoor misschien heb ik ze nog nodig nl ooit.... maar ze moeten niet meer gaan lopen miepen vandaag of morgen
quote:natuurkunde heb ik nooit op eigen kracht gedaan
Op dinsdag 25 november 2003 09:45 schreef Tizmo het volgende:Oh jeeeee, ik heb een natuurkunde PO van veel te hoog niveau gekozen en ik bestudeer de theorie de hele tijd maar niet
.
Maar daar ligt het niet aan, het is gewoon heerlijk weer buiten.
En ohja, ik kom de 29ste niet.
quote:De zon schijnt hier
Op dinsdag 25 november 2003 09:49 schreef onetouch het volgende:[..]
natuurkunde heb ik nooit op eigen kracht gedaan
lekker weer? droog noem ik het hier, verder zwaar mistig en grijs....
ik kan er pas laat zijn, maar ga wel![]()
ohjah, wel jammer dus
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:47 schreef Tizmo het volgende:
De Hoerenkeet
Dat heb je wel gemist.
quote:er is niet eens werk voor één dag, laat staan achterstallig
Op dinsdag 25 november 2003 09:45 schreef Tizmo het volgende:lekker, niks achterstallig werk zeker
?
quote:Ja, ging verdomd snel
Op dinsdag 25 november 2003 09:51 schreef onetouch het volgende:[..]
11 pagina's lang gemist
quote:Is er iets leuks voor 't algemeen, de 29ste, of is dat iets tussen jullie? I'm always in for a good time
Op dinsdag 25 november 2003 09:45 schreef Tizmo het volgende:En ohja, ik kom de 29ste niet
.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:50 schreef Tizmo het volgende:De zon schijnt hier
.
Ja, maar ik heb wel een verjaardag.
quote:Ohw, nou wat doe je daar nog op je werk?
Op dinsdag 25 november 2003 09:52 schreef onetouch het volgende:[..]
er is niet eens werk voor één dag, laat staan achterstallig
quote:Onz meet, sticky in ONZ
Op dinsdag 25 november 2003 09:53 schreef tech het volgende:[..]
Is er iets leuks voor 't algemeen, de 29ste, of is dat iets tussen jullie? I'm always in for a good time
[/opdringmode]
quote:van iemand genaamd Nikita
Op dinsdag 25 november 2003 09:53 schreef onetouch het volgende:[..]
en van wie dan wel?
quote:Is 't weer gewone, simpele, elementaire, doodeenvoudige quantummechanica? Of triviale relativiteitstheorie?
Op dinsdag 25 november 2003 09:45 schreef Tizmo het volgende:
Oh jeeeee, ik heb een natuurkunde PO van veel te hoog niveau gekozen en ik bestudeer de theorie de hele tijd maar niet.
quote:ik sta al in de min met verlofuren
Op dinsdag 25 november 2003 09:53 schreef Tizmo het volgende:Ohw, nou wat doe je daar nog op je werk?
Geld vangen ofzo?
quote:Het meten van het fase verschil tussen twee elektrische componenten in een variabele wisselspanning
Op dinsdag 25 november 2003 09:55 schreef Doffy het volgende:[..]
Is 't weer gewone, simpele, elementaire, doodeenvoudige quantummechanica? Of triviale relativiteitstheorie?
![]()
![]()
quote:Juist
Op dinsdag 25 november 2003 09:56 schreef onetouch het volgende:[..]
ik sta al in de min met verlofuren
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:54 schreef Tizmo het volgende:van iemand genaamd Nikita
.
quote:Da's toch wel te doen?
Op dinsdag 25 november 2003 09:57 schreef Tizmo het volgende:
Het meten van het fase verschil tussen twee elektrische componenten in een variabele wisselspanning.
quote:Een condensator en een variabele weerstand
Op dinsdag 25 november 2003 09:57 schreef Tizmo het volgende:[..]
Het meten van het fase verschil tussen twee elektrische componenten in een variabele wisselspanning
.
quote:Nou, ze lijkt er wel een beetje op, misschien
Op dinsdag 25 november 2003 09:57 schreef onetouch het volgende:[..]
Pete Wilson
quote:goodmorning sunshine
Op dinsdag 25 november 2003 09:55 schreef Doffy het volgende:Is 't weer gewone, simpele, elementaire, doodeenvoudige quantummechanica? Of triviale relativiteitstheorie?
![]()
![]()
quote:Ja, en? Wat moet je doen dan?
Op dinsdag 25 november 2003 09:57 schreef Tizmo het volgende:
Een condensator en een variabele weerstand.
quote:Nou, we hebben een boekje gekregen met imaginaire getallen ed, en dat hebben we nog helemaal niet gehad, maar het is wel te doen, want ik moet dat boekje gewoon even doorwerken, en dan lukt het wel
Op dinsdag 25 november 2003 09:57 schreef Doffy het volgende:[..]
Da's toch wel te doen?
quote:woeiiiii, en is het al een meer dan kennis?
Op dinsdag 25 november 2003 09:58 schreef Tizmo het volgende:Nou, ze lijkt er wel een beetje op, misschien
.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:59 schreef Tizmo het volgende:Nou, we hebben een boekje gekregen met imaginaire getallen ed, en dat hebben we nog helemaal niet gehad, maar het is wel te doen, want ik moet dat boekje gewoon even doorwerken, en dan lukt het wel
.
quote:Nou, het fase verschil meten bij een variabele wisselspanning dus
Op dinsdag 25 november 2003 09:58 schreef Doffy het volgende:[..]
Ja, en? Wat moet je doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |