quote:is er nog een kans dat ze ooit gaan verhuizen dan
Op maandag 24 november 2003 13:35 schreef Waxxer het volgende:nou, een neef van mijn vader werkte al in Dlo en hij heeft niet eens hoeven solliciteren, hij kon gewoon de boel van een ander overnemen. Niet dat mijn moeder er blij mee was hoor, die voelt zich nu nog niet thuis na bijna 30 jaar... Maarja, mijn moeder heeft vooral in de stad Groningen zelf gewoond, en als je dan naar een klein dorp gaat...
quote:aaaaaahw, dus alleen thuisblijven in het grote huis zit er voor waxxer niet meer in
trouwens er is een Zevenaarse vrouw neergeschoten in Dinxperlo, een straat verderop dan waar mijn ouders wonenschijnt iets in de relationele sfeer te zijn geweest, maargoed zelfs in een gehucht ben je dus niet meer veilig (nou ja, gehucht... gehucht...)
quote:Haha nou er staan best een paar mooie huizen te koop in bijvooreeld, ik noem eens wat, zo uit de losse pols, eh, Dinxperlo! Geniet van de rust, het groen, het noaberschap en de gemutlichkeit en alles!
Op maandag 24 november 2003 13:40 schreef onetouch het volgende:[..]
is er nog een kans dat ze ooit gaan verhuizen dan
ons pap had het er van het weekend over dat hij wel weer terug wilde naar de achterhoekons mam zou direct de scheiding gaan aanvragen
[..]aaaaaahw, dus alleen thuisblijven in het grote huis zit er voor waxxer niet meer in
Maar ik zei dat ook al, dat het nu nog enger is om in zo'n stille buurt in een alarmloos huis te zitten (of maak ik nu juist slapende honden wakker). Maargoed, waarom zou iemand mij of mijn fam neer willen schieten? Vanwege een te hoge rekening ofzo of dat iemand iets niet krijgt wattie wel graag wil hebben misschien
quote:rust en ruimte is mooi als je 40+ bent
Op maandag 24 november 2003 13:46 schreef Waxxer het volgende:Haha nou er staan best een paar mooie huizen te koop in bijvooreeld, ik noem eens wat, zo uit de losse pols, eh, Dinxperlo! Geniet van de rust, het groen, het noaberschap en de gemutlichkeit en alles!
en mamma gaat gewoon mee!
quote:whehehe, heb je schulden dan wax? en zo ja zo ernstig dat je er gevaar door loopt?
Maar ik zei dat ook al, dat het nu nog enger is om in zo'n stille buurt in een alarmloos huis te zitten (of maak ik nu juist slapende honden wakker). Maargoed, waarom zou iemand mij of mijn fam neer willen schieten?Vanwege een te hoge rekening ofzo of dat iemand iets niet krijgt wattie wel graag wil hebben misschien
![]()
quote:eej tech-dude
Op maandag 24 november 2003 13:51 schreef tech het volgende:
Goedemiddag samen!
Spookverhalen aan 't vertellen?
quote:haha ik bedoelde een rek van pappa
Op maandag 24 november 2003 13:54 schreef onetouch het volgende:[..]
rust en ruimte is mooi als je 40+ bent
[..]whehehe, heb je schulden dan wax? en zo ja zo ernstig dat je er gevaar door loopt?
quote:is IBG al schuld geworden dan bij jou, of kan het nog worden kwijtgescholden als je binnen bepaalde tijd studie afrondt
Op maandag 24 november 2003 13:57 schreef Waxxer het volgende:haha ik bedoelde een rek van pappa
en mijn schulden vallen mee hoor
als je de ibg buiten beschouwing laat.
De rust en ruimte in Dplo is niet leuk als je meer wil zien van de wereld dan alleen je eigen omgeving, heel veel mensen doen daar alles in hun leven: werk, clubs, vereniging, uitgaan enz enz enz
ohw.... ik dacht meer aan jouw telefoonrekening idd?
quote:Alles chill... op mijn werk
Op maandag 24 november 2003 13:56 schreef onetouch het volgende:[..]
eej tech-dude
wassup?
quote:momenteel gesitueerd op locatie "N"
Op maandag 24 november 2003 14:09 schreef tech het volgende:Alles chill... op mijn werk
Hoe is 't in Arnhem, danwel Nijmegen, al naar gelang jouw geografische locatie?
quote:Wat gebeurt er daarna dan? Heb je dan vakantie, of zo?
Op maandag 24 november 2003 14:12 schreef onetouch het volgende:[..]
momenteel gesitueerd op locatie "N"
ook @ work...
en ik verveel me enigszinsmaar hoef nog maar 2,5 dag
quote:nee geen vakantie, da's pas in januari.... ik begin per 1 december bij andere werkgever. iets commercielers en uitdagender
Op maandag 24 november 2003 14:20 schreef tech het volgende:Wat gebeurt er daarna dan? Heb je dan vakantie, of zo?
Ik las al dat je onenigheid met je collega hebt over de stand van het raam in de open positie...
ach, collega's kies je niet, maar een beetje socialer had ik ze wel graag gezien
quote:Haaaaai Tally
Op maandag 24 november 2003 14:23 schreef Tally het volgende:
Goedemiddag...
heb je je motorrijbewijs nou al?
quote:Ik denk niet dat ik dat al wist, maar ergens heb ik de indruk dat ik het wel had kunnen weten. Jij studeert er ook nog bij, toch? Ik begin per 1 januari bij een nieuwe werkgever...
Op maandag 24 november 2003 14:28 schreef onetouch het volgende:[..]
nee geen vakantie, da's pas in januari.... ik begin per 1 december bij andere werkgever. iets commercielers en uitdagender
ach, collega's kies je niet, maar een beetje socialer had ik ze wel graag gezien
quote:Dag mevrouw! Hoe maakt u het?
Op maandag 24 november 2003 14:23 schreef Tally het volgende:
Goedemiddag...
quote:studeer idd nog en nu in deelijd even tijdelijk omdat ik nog maar een paar vakken moet halen. ik hoop in juni klaar te zijn en dan misscihen in september weer een nieuwe opleiding.
Op maandag 24 november 2003 14:32 schreef tech het volgende:Ik denk niet dat ik dat al wist, maar ergens heb ik de indruk dat ik het wel had kunnen weten. Jij studeert er ook nog bij, toch? Ik begin per 1 januari bij een nieuwe werkgever...
Veeeeel uitdagender
woeiiii, wat ga jij doen dan? ik gok iets IT-erigs
quote:Ja, klopt ja. Ben ik zo voorspelbaar? Ik heb nl. ook gesolliciteerd voor luchtverkeersleider bij zowel de luchtmacht als Luchtverkeersleiding Nederland. Ben doorgedrongen tot de vijfde (laatste) ronde waar nog slechts 5 van de 300 kandidaten waren. Helaas helaas... Wel een leuke ervaring, trouwens... en zenuwslopend.
Op maandag 24 november 2003 14:37 schreef onetouch het volgende:[..]
studeer idd nog en nu in deelijd even tijdelijk omdat ik nog maar een paar vakken moet halen. ik hoop in juni klaar te zijn en dan misscihen in september weer een nieuwe opleiding.
woeiiii, wat ga jij doen dan? ik gok iets IT-erigs
quote:Ach jongen, er wordt jou heel wat onrecht (whahaha) aangedaan he
Op maandag 24 november 2003 14:50 schreef Jerruh het volgende:
zo, 56 bladzijdes gelezen in 3 kwartier over internationaal recht, strafrecht, publieksrecht, privaatrecht enzovoorts.
quote:geen idee, maar met een nickname als "tech" was het niet zo'n wilde gok. en luchtverkeersleider heb ik ook ooit eens op gereageerd, alleen bij de 2e ronde heb ik me af moeten melden omdat er wat tussen kwam.
Op maandag 24 november 2003 14:48 schreef tech het volgende:Ja, klopt ja. Ben ik zo voorspelbaar? Ik heb nl. ook gesolliciteerd voor luchtverkeersleider bij zowel de luchtmacht als Luchtverkeersleiding Nederland. Ben doorgedrongen tot de vijfde (laatste) ronde waar nog slechts 5 van de 300 kandidaten waren. Helaas helaas... Wel een leuke ervaring, trouwens... en zenuwslopend.
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:50 schreef Jerruh het volgende:
zo, 56 bladzijdes gelezen in 3 kwartier over internationaal recht, strafrecht, publieksrecht, privaatrecht enzovoorts.
quote:niet lachen om je eigen grapjes, da's niet zo netjes
Op maandag 24 november 2003 14:51 schreef Sunjammer het volgende:Ach jongen, er wordt jou heel wat onrecht (whahaha) aangedaan he
quote:Ik heb eigenlijk werktuigbouwkunde gestudeerd... FOUT!
Op maandag 24 november 2003 14:53 schreef onetouch het volgende:[..]
geen idee, maar met een nickname als "tech" was het niet zo'n wilde gok. en luchtverkeersleider heb ik ook ooit eens op gereageerd, alleen bij de 2e ronde heb ik me af moeten melden omdat er wat tussen kwam.
lijkt me trouwens nog wel een leuke baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |