abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14995257
Een heel leuk idee, maar zoals je misschien in het KvK-topic hebt kunnen lezen, woon ik hier maar tijdelijk. Ik ben van plan zelf iets op te richten. Dit is me net een beetje te klein. In denk iets in de PTA richting.

Als ik hieruit ben, dat kan wel redelijk snel zijn, kun je hier gerust een museumpje beginnen. Ik ben nu nog plannen aan het maken voor maar volgende business. Neem intussen gerust wat rum

pi_14999858
Het vissershutje is met onmiddelijke ingang gesloten!
Waarschijnelijk neemt b_de_b er nu intrek in, maar ik ben niet meer de eigenaar.

Voor de mensen die dit niet begrijpen,
Fok!Eiland Tuning Shop

pi_15005186
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:52 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Het vissershutje is met onmiddelijke ingang gesloten!
Waarschijnelijk neemt b_de_b er nu intrek in, maar ik ben niet meer de eigenaar.

Voor de mensen die dit niet begrijpen,
Fok!Eiland Tuning Shop

Het ga je goed met je nieuwe tuning-bedrijf! Alvast succes gewenst en misschien kom ik daar ook wel eens langs.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_15005401
Ik denk dat de meeste mensen het niet snappen, het enigste wat je hoeft te doen is een foto posten. Verder met een kort verlanglijstje en er wordt aan gewerkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')