abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2003 @ 10:37:43 #26
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_14881481
quote:
Op maandag 24 november 2003 10:32 schreef Viper_74 het volgende:
V8 is voor mietjes, doe mij maar een 8 liter V10 dat maakt pas geluid
Spreek eerst die CRX boys even aan.
Ik ken ook nog een 16 Cylinder .. dat is pas ..
  maandag 24 november 2003 @ 11:15:30 #27
22870 BadBoy
BadBoy 4life
pi_14882380
quote:
Op maandag 24 november 2003 02:02 schreef mighty_myte het volgende:
Persoonlijk heb ik het niet op CRX-en, Golfjes en meer van dat soort
prut. Het ziet er niet uit. Al helemaal niet als je ziet wat ze er nog
allemaal voor lelijks aan versleutelen. Vieze te grote spoilers (verspillers),
lelijke chromen velgen enz. En dan zit er nog steeds maar een 1.6 in.

Nee, doe mij maar een amerikaanse MuscleCar met hoofdletters.
Ik ga lekker potten en dan koop ik me zoiets:


Indernaad, een Pontiac Firebird Trans AM.
Geen zielige 1.6 maar een 6,6 liter V8. Heerlijk gebrul.


Wat dacht je van een Civic VTi met een 1.6 160pk van 0 -100 in 7,3 sec? Heb je geen 6,6 ltr voor nodig, zuipt je arm ook nog...
Why [b]cant[/b] my car be better [b]than[/b] yours.
pi_14883179
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:15 schreef BadBoy het volgende:

[..]

Wat dacht je van een Civic VTi met een 1.6 160pk van 0 -100 in 7,3 sec? Heb je geen 6,6 ltr voor nodig, zuipt je arm ook nog...


Daar gaat het toch niet om. Zo'n Amerikaan is gewoon machtig om te rijden met die V8 en gewoon het hele plaatje, en zo'n CRX-je is gewoon een snel jankerdje.
Als ik moest en kon kiezen wist ik het wel

voorlopig moet ik het ook doen met een peugje die 4000tpm draait met 120

.
pi_14887035
Ach ja,, wat een discussie over auto's
Ja een jaren 60 muscle car ligt als een drol op de weg. Ik houd mijn broer met zijn 76'r triumph spitfire 1500 met 75 Pk niet bij op de polder weggen. Tja zit op het rechte stuk met mijn 5.0 V8 en 225 Pk wel weer zo op zijn bumper, maar bochten .. nee daar zijn Amerikanen niet voor gemaakt.. tja wat wil je met 8 baans High ways..
En een starre achteras met blad veren is niet echt high tech.

En op LPG moet je koken, als je 24 gallon tank niet vol kan gooien met Super begin er dan niet aan!!!!!! ga maar eens vragen wat een cilincer kop revisie kost (enne v8 dus 2 stuks)

pi_14887110
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:45 schreef killerb het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om. Zo'n Amerikaan is gewoon machtig om te rijden met die V8 en gewoon het hele plaatje, en zo'n CRX-je is gewoon een snel jankerdje.
Als ik moest en kon kiezen wist ik het wel

voorlopig moet ik het ook doen met een peugje die 4000tpm draait met 120


Inderdaad.
pi_14887121
het gaat om het grote gemak waarmee zo'n amerikaan rijdt.
het geluid is gewoon niet te versmaden. als jij op de boulevard
loopt kijk je echt wel eerder om als je een 6.6 liter hoort bulken
bij 750 toeren dan zo'n CRX met te grote uitlaat.

bovendien is zo'n amerikaan enorm groot en dat maakt indruk.
de motorkap is zo ongeveer even groot als een CRX in zijn geheel

dan hebben we het nog niet eens gehad over de tuningsmogelijkheden.
met die 6.6 liter kun je natuurlij klimmen in pk's zoveel je budget je
toegeeft. die 1.6 houdt wel eens op.

Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_14887254
Zo'n bak zuipt ook wel voor unne goeie volgens mij.
  maandag 24 november 2003 @ 14:21:15 #33
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_14887360
Machtig, indrukwekkend, maar niet mijn smaak...

zorg iig voor een goede deal met het lokale tankstation, want daar ga je veel tijd doorbrengen....

The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_14905826
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:12 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Inderdaad.


gelukkig hoef ik niet te kiezen
.
pi_14913445
Stoere auto man, ik houd niet van de meeste muscle cars, maar dit is een hele mooie
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 25 november 2003 @ 15:08:15 #36
21576 Quitter
ain't No Limit to this
pi_14917057
vind hem niet zo mooi. Die adelaar op de motorkap is idd fout. Pontiac Firebird uit 1970 is echt een stuk mooier. De grill is dan mooi recht en niet bol zoals bij Firebirds uit latere jaren...
Wat zit jij nou eenzaam naar je beeldscherm te turen?
pi_14918602
quote:
Op maandag 24 november 2003 03:21 schreef dimage het volgende:

[..]
bij mij wel.. en ja oplichter eerste klas..
die man naait zijn eigen moeder nog voor 25 euro denk ik
dus de groot / stoutendijk


Hehe, dat was mij ook al bekend
pi_14918791
Ik wil absoluut nog ooit een ford mustang uit eind jaren '60. Ik hoop alleen dat ze nog te betalen zijn tegen die tijd
  dinsdag 25 november 2003 @ 23:32:03 #39
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_14931794
quote:
Op maandag 24 november 2003 09:12 schreef VVK het volgende:
Tja, kun je doen ja...... veel lawaai, van pomp naar pomp, maar iets meer dan 200 pk uit een V8 in een wagen van ongeveer 1600 kg, met bedenkelijk bochtenwerk. Sta je nog steeds mooi te kijken als er zo'n 1.6 16 voorbij komt zetten......
Ach ja nou kom maar lekker voorbij met je 1.6'je (leveren zie die kettingzaag motortjes nog steeds in die zakjapannertje's ) Waarna je op een rechtstuk weer al brullend ingehaald wordt door American muscle Pk's wil ook niet alles zeggen, Koppel is the magic word En voor er weer begonnen wordt dat je uit een 4 cilinder meer vermogen haalt dan uit een dikke 8 cilinder, vergeten het koppel en hoe makkelijk deze motoren op tefokken zijn in de dragrace zelfs tot enkele duizenden pk's
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_14931995
Het rijdt in iedergeval vast relaxter dan zo'n zenuwding van een CRX.
  dinsdag 25 november 2003 @ 23:44:24 #41
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_14932051
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:09 schreef Mustang_driver het volgende:
Ach ja,, wat een discussie over auto's
Ja een jaren 60 muscle car ligt als een drol op de weg. Ik houd mijn broer met zijn 76'r triumph spitfire 1500 met 75 Pk niet bij op de polder weggen. Tja zit op het rechte stuk met mijn 5.0 V8 en 225 Pk wel weer zo op zijn bumper, maar bochten .. nee daar zijn Amerikanen niet voor gemaakt.. tja wat wil je met 8 baans High ways..
En een starre achteras met blad veren is niet echt high tech.

En op LPG moet je koken, als je 24 gallon tank niet vol kan gooien met Super begin er dan niet aan!!!!!! ga maar eens vragen wat een cilincer kop revisie kost (enne v8 dus 2 stuks)


Is optelossen hoor, heb zelf het volgende gedaan:

Stugere veren voor + veerwegbegrenzers
Koni Schokdempers voor (rode)
Nastelbare MAD schokdempers achter (met een veer om de demper)
5blads bladveren achter ipv 4blads
Stugere rubbers in de ophanging, zowel voor als achter
Monte Carlo Brace en export Brace onder de motorkap
Stabilisator om de achteras
Shelby Bars voor en achter (Zitten standaard alleen onder de Shelby's)
En een setje goede banden (heb zelf BF Goodrich Cobra's)

En deze winter wil ik nog Torq Boxes monteren. Dit alles zit dus op mijn 65'er mustang. En hier kan je nu dus goed hard mee door de bochten. Hij is zelfs stug tenoemen nu

En tja gas is om tekoken.... ieder zijn mening maar leer eerst eens wat van Gas voor je die uitspraken doet . In mijn mustang zat gas toen ik hem kocht. Maar nu het nieuwe "HiPo" Blok erin zit loopt hij lekker op Euro 98. En hij zuipt inderdaad als een ketter maar het boeit me niets

If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_14932096
Een V8 vergelijken met een CRX damesautootje
  dinsdag 25 november 2003 @ 23:51:57 #43
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_14932233
quote:
Op maandag 24 november 2003 09:59 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

1988'er Camaro gehad met 5.7TPi V8 .. dotje gas in de bocht en je draait om je as
Wegligging is niet zo dweilerig als Amerikaanse luxe bakken, kon op hoge snelheidsbochten gewoon auto's buitenom inhalen met +160.
OK een Jap is in de totaal/eindafrekening iets strakker, maar ook minder spectaculair.
[afbeelding]


pak eens een jap met 300 pk ,is zeker zo spectaculair..........
EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
pi_14932276
zeker wel flex bakkie
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  dinsdag 25 november 2003 @ 23:56:45 #45
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_14932344
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:13 schreef mighty_myte het volgende:
het gaat om het grote gemak waarmee zo'n amerikaan rijdt.
het geluid is gewoon niet te versmaden. als jij op de boulevard
loopt kijk je echt wel eerder om als je een 6.6 liter hoort bulken
bij 750 toeren dan zo'n CRX met te grote uitlaat.

bovendien is zo'n amerikaan enorm groot en dat maakt indruk.
de motorkap is zo ongeveer even groot als een CRX in zijn geheel

dan hebben we het nog niet eens gehad over de tuningsmogelijkheden.
met die 6.6 liter kun je natuurlij klimmen in pk's zoveel je budget je
toegeeft. die 1.6 houdt wel eens op.


maar uit een 6.6 blok maar zo weinig pk's halen ,en als ik weer een trans am zie rijden denk ik ,jaaaa weer een kampbak...pak dan een fatsoenlijke amerikaan...een torino of een charger ofzoiets
Tune maar eens een fatsoenlijke jap ,dan sta je ook te kijken met je 6.6 liter,een jap de helft nog niet aan motorinhoud en zeker zo snel dan.......en spectaculairder ......
EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
  dinsdag 25 november 2003 @ 23:59:50 #46
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14932423
quote:
Op maandag 24 november 2003 02:02 schreef mighty_myte het volgende:

Indernaad, een Pontiac Firebird Trans AM.
Geen zielige 1.6 maar een 6,6 liter V8. Heerlijk gebrul.


Ja, en nog is die 1.6 V-tec sneller en zuipt 4 keer minder.

Veel plezier met die 500 in de min . In liters.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_14932721
Ik vind het wel een ok bak. Maar ik vind het gewoon ronduit debiel dat ze er maar zo weinig PK's uit persen. Kan ik net zo goed die V8 eruit halen, een VR6 erin proppen en dan ga ik volgens mij nog harder ook.

Dus ik ga toch liever voor zo'n 'plastic jappanertje'.

Renault Clio 1.5 dCi
pi_14934737
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 23:32 schreef Coupe het volgende:

[..]

Ach ja nou kom maar lekker voorbij met je 1.6'je (leveren zie die kettingzaag motortjes nog steeds in die zakjapannertje's ) Waarna je op een rechtstuk weer al brullend ingehaald wordt door American muscle Pk's wil ook niet alles zeggen, Koppel is the magic word En voor er weer begonnen wordt dat je uit een 4 cilinder meer vermogen haalt dan uit een dikke 8 cilinder, vergeten het koppel en hoe makkelijk deze motoren op tefokken zijn in de dragrace zelfs tot enkele duizenden pk's


en wat is er mis met een 1.6 ja
de wagen met 1.6 die ik nu heb gaat harder vooruit als de wagen met 2 liter die ik hiervoor had dus motorinhoud zegt ook niet alles
(ter vergelijking, de 1.6 auto weeg 1000kg en de 2 liter woog 1300 kg )

maar zo'n amerikaanse wagen is ECHT gruwelijk ja

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 26 november 2003 @ 07:57:04 #49
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_14934748
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 23:32 schreef Coupe het volgende:

[..]

Ach ja nou kom maar lekker voorbij met je 1.6'je (leveren zie die kettingzaag motortjes nog steeds in die zakjapannertje's ) Waarna je op een rechtstuk weer al brullend ingehaald wordt door American muscle Pk's wil ook niet alles zeggen, Koppel is the magic word En voor er weer begonnen wordt dat je uit een 4 cilinder meer vermogen haalt dan uit een dikke 8 cilinder, vergeten het koppel en hoe makkelijk deze motoren op tefokken zijn in de dragrace zelfs tot enkele duizenden pk's


Koppel is vooral van belang voor optrekken, en zelfs daar zijn die bakken niet goed in.

Ik vind Amerikaanse autos zoooo inefficient. Enorme motor, maar niet voorbij te branden.

Doe dan een 3.0 BMW . Die veegt de vloer aan met zowel die Jappen als die Yanks.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_14937877
Prachtig
Liever een 100pk / 450nm 6,6 liter V8 dan een 1,6 met 200pk en 150nm
'99 MB E320 CDI T-model
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')