abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2003 @ 00:42:33 #1
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_14877608
Zat net te luisteren naar de nieuwe sobere uitvoering van het Beatles album "Let it be" (zonder Phil Spector's geluidsmuur), maar kweetnie of 't nu aan mij ligt, maar het geluid klinkt best vaginaal (kut dus).

Alles is heel dof en de stemmen zitten 'n beetje op de achtergrond, en soms klinken instrumenten die eigenlijk op de achtergrond horen veels te hard.

Lijkt bijna een demo, of een amateuristies opgenomen concertregistratie.

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_14877635
quote:
Op maandag 24 november 2003 00:42 schreef Karzeuler het volgende:
Zat net te luisteren naar de nieuwe sobere uitvoering van het Beatles album "Let it be" (zonder Phil Spector's geluidsmuur), maar kweetnie of 't nu aan mij ligt, maar het geluid klinkt best vaginaal (kut dus).

Alles is heel dof en de stemmen zitten 'n beetje op de achtergrond, en soms klinken instrumenten die eigenlijk op de achtergrond horen veels te hard.

Lijkt bijna een demo, of een amateuristies opgenomen concertregistratie.

Je zit zeker naar de MP3 versie te luisteren?
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  maandag 24 november 2003 @ 00:46:31 #3
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_14877686
quote:
Op maandag 24 november 2003 00:44 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Je zit zeker naar de MP3 versie te luisteren?

Ja, wou ff checken of het de moeite waard was om te kopen.

Maar hoort 'ie zo te klinken, of...?

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  maandag 24 november 2003 @ 01:16:08 #4
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')