K's choice
JIj?
quote:Wist je dat ze al een tijdje uit elkaar zijn?
Op zondag 23 november 2003 23:51 schreef Brennie het volgende:
K's choice
quote:Nee!
Op zondag 23 november 2003 23:55 schreef Seborik het volgende:[..]
Wist je dat ze al een tijdje uit elkaar zijn?
Ik luisterde het net toevallig, en dacht ineens.. hmm ze mogen wel eens vaker nummers maken.
quote:Is een prachtige dubbel-dvd voor de prijs van een enkele dvd van uitgekomen.. met materiaal dat zelfs het geld voor een dubbel-dvd meer dan waard was geweest. Check je cd/dvd-zaak.
Op zondag 23 november 2003 23:51 schreef Brennie het volgende:
Kortom van welke bands of/en artiest heb je lang niets gehoord tot jouw spijt?K's choice
on topic: Johan
quote:onzin, niet zo ongenulanceerd Sebbo.
Op zondag 23 november 2003 23:55 schreef Seborik het volgende:[..]
Wist je dat ze al een tijdje uit elkaar zijn?
quote:
Op zondag 23 november 2003 23:54 schreef Litpho het volgende:
Kate Bush
quote:K's Choice op een laag pitje.
Op zondag 23 november 2003 23:56 schreef mrmiddel het volgende:[..]
onzin, niet zo ongenulanceerd Sebbo.
Ok, niet uit elkaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 24-11-2003 00:08]
quote:Wat.... erg....
Op zondag 23 november 2003 23:57 schreef Seborik het volgende:[..]
Check the facts.
Ok, niet uit elkaar.
quote:Emperor, moest ik ook meteen aan denken. Daarnaast Abigor en Limbonic Art, in ongeveer hetzelfde straatje.
Op zondag 23 november 2003 23:59 schreef marq het volgende:
emperor, maar dat zal niet velen van jullie ook maar iets zeggen, denk ik.
Ja de '80ies zijn hot, en hun waren toch wel de uitwas bij uitstek
Ik ben er nooit een fan van geweest ofzo, maar ik moest laatst opeens zomaar denken aan "Love missile F1-11" van Sigue Sigue Sputnik
Ik vroeg me af wat er van die maffe futoristies geklede band uit de eighties is gebeurt.
Dus ik zoeken op het net, blijkt dat die band nog steeds bestaat!?! en recentelijk nog een schijfje heeft uitgebracht!
Check: http://www.sputnikworld.com
quote:Die heeft toch pas een nieuwe c.d. uit?
Op zondag 23 november 2003 23:54 schreef Litpho het volgende:
Kate Bush
quote:Heel bizar.. Twee weken geleden kwam ik ook ineens op die site terecht. Wist idd ook niet dat ze nog bestonden.
Op maandag 24 november 2003 00:16 schreef Karzeuler het volgende:
Sigue Sigue Sputnik[afbeelding]
Ja de '80ies zijn hot, en hun waren toch wel de uitwas bij uitstek
Persoonlijk mis ik de partymuziek van Madness wel een beetje.
quote:als je 10-jaar-geleden pas noemt...
Op maandag 24 november 2003 00:18 schreef bloodymary het volgende:[..]
Die heeft toch pas een nieuwe c.d. uit?
De kans dat ze ooit nog bij elkaar komen lijkt mij zeer klein. Wel verwacht ik in de loop van volgend jaar een solo cd van Dave Mustaine aldus een interview eerder dit jaar door het blad Guitar World.
quote:Ja, raar he. Mischien is dat een teken
Op maandag 24 november 2003 00:20 schreef Lucyfurr het volgende:[..]
Heel bizar.. Twee weken geleden kwam ik ook ineens op die site terecht. Wist idd ook niet dat ze nog bestonden.
Ik moest dus aan ze denken toen ik terugdacht aan een hobby van mij uit m'n tienerjaren.
Toen liep ik met wat vrienden wat te klooien met allerlei rijmpjes over een sample-collage heen (we wilden rappen, jaja). Toen putte ik heel veel uit het oevre van Sigue Sigue Sputnik. Ze hadden weldegelijk invloed op me.
Nam zo wat geluiden op van "The A-team" (van mamma mocht ik nog niet naar echte schietfilms kijken) en Miami Vice en monteerde dat over een loopje wat ik uit diverse Michael Jackson plaatjes had 'geknipt' en eindeloos achter elkaar monteerde. En daar 'rapte' ik met m'n schoolmaatjes dan overheen. Heel creatieve rijmpjes ("stijf" rijmt op "wijf" enzo).
Door het horen van "Love missile F1-11" kreeg ik dus inspiratie om geluiden van TV programma's door onze 'liedjes' heen te monteren.
Overigens is het altijd in die hobbysfeer gebleven.
Maar om er één van de vele te noemen: The Mo.
Die hadden 22 jaar geleden een hit met "Fred Astaire".
De band bestaat allang niet meer, maar wat was dat fantastisch !!
quote:da's idd. wel jammer dat die uit elkaar zijn...
Op zondag 23 november 2003 23:59 schreef marq het volgende:
emperor, maar dat zal niet velen van jullie ook maar iets zeggen, denk ik.
wat mij betreft zou Megadeth (met Mustaine uiteraard!) ook wel weer muziek mogen gaan maken
Dan doe ik het:
Nirvana
quote:Mis je die nu al, Beathoven? Hoe moet dat nou als je over een paar jaar al hun platen hebt?
Op maandag 24 november 2003 01:12 schreef Beathoven het volgende:
John Coltrane, Miles Davis & Charlie Parker (nee, niet die van de pennen)
quote:dan kom ik erachter dat ik ze niet meer live kan zien
Op maandag 24 november 2003 01:21 schreef Summoner het volgende:[..]
Mis je die nu al, Beathoven? Hoe moet dat nou als je over een paar jaar al hun platen hebt?
quote:Daar ben je al een paar jaar te laat voor, helaas.
Op maandag 24 november 2003 01:24 schreef Beathoven het volgende:
dan kom ik erachter dat ik ze niet meer live kan zien![]()
quote:idd en Guns 'n Roses
Op maandag 24 november 2003 01:09 schreef -Frankie- het volgende:
Niemand Nirvana gezegd![]()
Dan doe ik het:
Nirvana
quote:Ik weet niet of ik daar nou zo blij mee ben..Lol.
Op maandag 24 november 2003 00:34 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Ja, raar he. Mischien is dat een teken
Het enige dat ik me, als kleine Lucyfurr, van die band herinnner is dat mijn oudste zus altijd heel hard met die muziek meeblerde en dat ze een SSS-poster aan haar muur had hangen. En oh ja, heel hoog getoupeerd hoogblond haar..
Nog net geen jeugdtrauma's aan over gehouden, maar ik vind jouw verhaal dan toch stukken beter.
quote:Nou, in die dagen liep mijn zus mee te bleren met Roberto Jacketti & de Scooters
Op maandag 24 november 2003 01:36 schreef Lucyfurr het volgende:[..]
Ik weet niet of ik daar nou zo blij mee ben..Lol.
Het enige dat ik me, als kleine Lucyfurr, van die band herinnner is dat mijn oudste zus altijd heel hard met die muziek meeblerde en dat ze een SSS-poster aan haar muur had hangen. En oh ja, heel hoog getoupeerd hoogblond haar..
Nog net geen jeugdtrauma's aan over gehouden, maar ik vind jouw verhaal dan toch stukken beter.
quote:laatste keer off-topic: Hmm..da's ook wel erg idd.
Op maandag 24 november 2003 01:39 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Nou, in die dagen liep mijn zus mee te bleren met Roberto Jacketti & de Scooters
quote:Voor mij dan ook de laatste keer offtopic: Dan ken je me nichtje nog niet. Die was gedurende de hele jaren 80 op luidruchtige wijze fan van de musicals "Grease" en "Annie" ("Aai lof joe toemorrow")
Op maandag 24 november 2003 01:48 schreef Lucyfurr het volgende:[..]
laatste keer off-topic: Hmm..da's ook wel erg idd.
ik vind persoonlijk staind ondanks zijn depressieve tint erg goed. maar volgens mij issie nu zo depressief dattie geen nummers meer produceerd
quote:Ja!! Guns n' Roses ! Of Axl ff op wil schieten met die Chinese Democracy CD zodat ik weer wat te luisteren heb
Op maandag 24 november 2003 01:28 schreef 0033 het volgende:[..]
idd en Guns 'n Roses
Ondertussen verwacht ik ook veel van Velvet Revolver !
En om m'n brede muzieksmaak maar even te onderstrepen, een nieuw album van George Michael zou ik ook niet erg vinden
quote:Amen!
Op maandag 24 november 2003 11:09 schreef _Estranged_ het volgende:[..]
Ja!! Guns n' Roses ! Of Axl ff op wil schieten met die Chinese Democracy CD zodat ik weer wat te luisteren heb
![]()
Ondertussen verwacht ik ook veel van Velvet Revolver
!
Het liefst stiekem toch in de formatie Axl, Slash, Duff, Izzy, Matt en Dizzy.Oftewel zoals ze waren bij het opnemen van Use Yout Illusion. (je mag altijd blijven dromen, toch? )
Maar idd, het nieuwe werk kijk ik ook naar uit. De paar bootlegs die ik al van de nieuwe formatie heb zijn zeker mooi. Velvet Revolver ben k ook heel benieuwd naar
quote:Zat ff te checken, maar ze leeft inderdaad nog en heeft een eigen website en schijnt een nieuwe release te hebben die heel toevallig rond deze week uitkomt.
Op maandag 24 november 2003 13:21 schreef Karzeuler het volgende:
Leeft Ciny Lauper nog?
Ah jakkie, een coveralbum met allerlei evergreens.
quote:
Op maandag 24 november 2003 00:10 schreef rohypnol het volgende:
the prodigy
Van NME:
quote:
PRODIGY'S SEVEN YEAR ITCH OVER!
PRODIGYs long awaited new album will be released next spring, according to LIAM HOWLETT.Following the release of the single 'Baby's Got A Temper' in early 2002, Prodigy have been attempting to finish the long-awaited follow-up to 1997's 'The Fat Of The Land'.
The record, which has a working title of Always Outnumbered, Never Outgunned, will now be released next year according to main man Liam Howlett.
In a statement issued to the US press, Liam said: "Recording of the album started about four months ago. Intentions are to deliver the new album shortly after the New Year. Single release will precede a spring/summer album release date."
quote:Alice in chains
Op maandag 24 november 2003 12:00 schreef mr_cucumber het volgende:
Alice in Chains
En Linda Perry mag ook wel weer eens een album maken. Laatst heeft zel wel met Slash opgetreden dus als ze nou allemaal lekker met z'n allen gaan werken ben ik helemaal blij. Kom op jongens doe mij eens een pleziertje.
quote:Depeche Mode
Op maandag 24 november 2003 19:30 schreef Kopdans het volgende:
Temple of the Dog
quote:Pssst! Dat komt door die idiote webicon van je
Op dinsdag 25 november 2003 06:26 schreef Conflict het volgende:
PortisheadEr zou een nieuwe cd komen maar ja, duurt wel heel lang nu
quote:Man! Niemand verkoopt 'sanctuary' zoals zij dat deden!
Op dinsdag 25 november 2003 06:34 schreef woediewokkie het volgende:
idd RATM....heb in januari AUDIOSLAVE gezien,maar komt niet in de buurt....de oude SMASHING PUMPKINS.............en natuurlijk THE TUBES....en uit hun begintijd THE CULT......
quote:ik geloof dat ik reageer op de vraag die in de topic gesteld wordt,wat IK mis,en niet wat jij van mijn smaak vindt......
Op dinsdag 25 november 2003 06:35 schreef bolivian het volgende:[..]
Man! Niemand verkoopt 'sanctuary' zoals zij dat deden!
quote:Ik geloof dat ik het roerend me je eens ben, dat ik 'She Sells Sactuary' van The Cult één van de mooiste nummers allertijden vind...
Op dinsdag 25 november 2003 06:40 schreef woediewokkie het volgende:[..]
ik geloof dat ik reageer op de vraag die in de topic gesteld wordt,wat IK mis,en niet wat jij van mijn smaak vindt......
quote:Soulwax komt gelukkig terug
Op dinsdag 25 november 2003 08:45 schreef Kirke het volgende:
Jeff Buckley!!!!!!!! (*zucht*)
Soulwax, The Police, Portishead (al genoemd ergens)
quote:dan geloof ik dat ik je hélémaal verkeerd begrepen heb;dan delen we dezelfde mening
Op dinsdag 25 november 2003 06:45 schreef bolivian het volgende:[..]
Ik geloof dat ik het roerend me je eens ben, dat ik 'She Sells Sactuary' van The Cult één van de mooiste nummers allertijden vind...
quote:Daar zijn ze aan bezig, en hun laatste release is nog geen jaar oud zeg
Op dinsdag 25 november 2003 18:32 schreef Internationalist het volgende:
System of a down. Wanneer komt gvd nou de nieuwe uit
quote:Het Steal This album bestond louter uit 'restjes' van Toxicity..
Op dinsdag 25 november 2003 20:35 schreef Djaser het volgende:[..]
Daar zijn ze aan bezig, en hun laatste release is nog geen jaar oud zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |