Hmmz wat vreemd, enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Want ik kan wel op de main page komen, maar de rest van de pagina niet. Daar geeft die aan dat de site niet beschikbaar is. Zou het misschien veiligheidsinstellingen kunnen wezen ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:33 schreef Kiff het volgende:
Alle Gamecubes "zijn" 12 Volt.
Ik kan WEL inloggen op mijn Paypal account.
Dit bericht is al meer dan een halfjaar oud, ik weet het.quote:Op vrijdag 5 december 2003 19:04 schreef chibibo het volgende:
Om gezeur van de douane te voorkomen vraag ik, wanneer ik iets in het buitenland bestel, of het pakket gemarkeerd kan worden als cadeau met een waarde van hooguit $40 (wat de exacte grens is waaronder je belastingvrij kunt importeren weet ik niet, maar dit is te vinden op de douane site).
Wanneer je iets koopt bij een particulier, zoals via eBay, is dit over het algemeen geen probleem. Zakelijke leveranciers, zoals Play.com en AnimeNation, zullen dit echter zelden tot nooit doen.
Play verpakt ook alles losquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:48 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Dit bericht is al meer dan een halfjaar oud, ik weet het.Maar ik wilde even een kanttekening plaatsen. DVDBoxoffice omzeilt deze problemen door alle artikelen los te verpakken en te versturen, aangezien meeste spellen onder de $40 zijn zal er op deze manier geen argwaan worden gekweekt bij de douane (of misschien wel, maar kunnen ze er niets tegen doen).
Voeding van cube vreet 110 of 220... wat er aan de andere kant uitkomt is een tweede.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:33 schreef Kiff het volgende:
Alle Gamecubes "zijn" 12 Volt.
Ik kan WEL inloggen op mijn Paypal account.
goederen hoef je binnen de EU ook niet in te voeren, johquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Play verpakt ook alles losHeerlijk!
Maar als je meerdere dingen te gelijk betaald schijnen ze bij de douane een elastiek om je mooi los verpakte DVD/Games om dan als nog op te tellen en door te brekenen (als de pakketen naar het zelfde adres gaan.) dus ik zou toch ff wachten tussen orders om dat dus te voorkomen. (play heeft er trouwens geen last van netzoals DVDBoxoffice die versturen namelijk binnen de EU als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:48 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Dit bericht is al meer dan een halfjaar oud, ik weet het.Maar ik wilde even een kanttekening plaatsen. DVDBoxoffice omzeilt deze problemen door alle artikelen los te verpakken en te versturen, aangezien meeste spellen onder de $40 zijn zal er op deze manier geen argwaan worden gekweekt bij de douane (of misschien wel, maar kunnen ze er niets tegen doen).
Ebay.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:07 schreef rece het volgende:
Ik wil Gundam Musou voor de PS3 importeren. Play Asia kan hem niet verzenden naar NL. Iemand een alternatief?. Cdwow, play en DVDboxiffice heb ik geprobeerd kunnen niet leveren.
Als de persoon een beetje een aardige reputatie heeft dan kun je het gewoon vertrouwen. Koop zelf oo kregelmatig dingen uit Azie of Amerika via Ebay, top! Nadeel is wel dat shipping costs meestal nog hoger zijn dan de prijs van het product zelf.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |