Aangezien hij zo goedkoop was, heeft het volgens mij weinig zin om de tweede terug te sturen. Als zij daarvan nog de verzendkosten moeten betalen, denk ik dat ze er alleen maarverlies op makenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
whaha
Lexie B.V. misschien?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:25 schreef mordradead het volgende:
damn, ik moet vj ook nog hebben weet niemand een nl zaak waar hij te koop is voor ca 30 euro?
heeft lexie bv er eentje voor mijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
Lexie B.V. misschien?
Ik heb er eentje over ja, nog helemaal nieuw in de plasticquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
heeft lexie bv er eentje voor mij
als ik je nou eens heel lief aankijkquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb er eentje over ja, nog helemaal nieuw in de plastic.
Verzendkosten zijn vrij hoog. Je kunt, als ze naar buitenland willen verzenden dus, betalen d.m.v. iban en bic codes en internationale overschrijfformulieren. Niet online dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:46 schreef mordradead het volgende:
ik zit voor de gein eens op ebay.de rond te neuzen en daar is best wel veel te koop..... weet iemand wat de (pakket)verzendkosten zijn om naar nederland te versturen? en kan ik gewoon met postbank internet bankieren betalen?
DVD versturen kost niet zo veel (euro of 4 schat ik), check de tarieven op www.post.de (hoe verrassendquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:46 schreef mordradead het volgende:
ik zit voor de gein eens op ebay.de rond te neuzen en daar is best wel veel te koop..... weet iemand wat de (pakket)verzendkosten zijn om naar nederland te versturen? en kan ik gewoon met postbank internet bankieren betalen?
er bestaat iets als een slider, daarmee kun je import spellen spelen.... en speedy, txquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:45 schreef Tenusia het volgende:
Vraagje over de playstation. Kan je met de ps2 eigelkijk ook import spellen spelen via een bootdisk netals Freeloader ofzo? Dus met een gameshark ofzo? Of kan je alleen ps2 import spellen op een omgebouwde/japanse ps2 spelen?
K, Bedankt. Ook enig idee waar ik die slider kan bestellen? Want heb net even snel op lik sang zitten rondneuzen en daar kwam ik het niet zo snel tegen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
er bestaat iets als een slider, daarmee kun je import spellen spelen.... en speedy, tx
wat voor betalingskeuze heb je ingevoerd?? gewoon aan de deur?quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:18 schreef Max_Dark het volgende:
Ik zit al 15 dagen op m'n Tales of Symphonia van Lik-Sang te wachten (+ Freeloader) en ze weten nog steeds niet wanneer er weer een nieuwe lading arriveert! Yeaaay! Originele wachttijd was 1 week en nu weten ze het niet eens.
Nou komt die troep dus uit Hong Kong, maar moet ik dan echt 30 euro lappen? En hoe willen ze mij laten betalen?
lijkt mij dat dat dan op hun kosten gaatquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:36 schreef Max_Dark het volgende:
Creditcard en alles is al afgeschreven etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |