29 januari een order geplaatst voor een Dreamcast VMU en een Dreamcast game en vandaag al binnen. En echt uit Hong-Kong gestuurd. Netjes toch. Op mijn spullen van Lik-Sang die ik eerder heb ge-orderd wacht ik nog. (óf ze moeten bij de douane liggen
)
Yepquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:16 schreef Guusie het volgende:
Bij play.com ook van UK naar NL gratis?!
Nee hoor, die kwamen netjes aan. Verstuurd uit Duitsland.quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:23 schreef MeZZiN het volgende:
Die liggen waarschijnlijk bij de douane... Lik-Sang pakketen worden naar het schijnt bijna altijd onderschept.
Klopt.. tussen bestellen en verzenden van Beyond Good & Evil zaten iets van 6 weken. Al stond ie toen ik bestelde wel al 'on order'. Hopelijk komt ie volgende week aan.quote:Maar DVDsoon.com is heel goedkoop maar wat duur het lang voordat ze iets opsturen... er zit gewoon een maand tussen bestellen en verschepen... en dan is nog niet eens thuis bezorgdmaar Pacman vs voor 15 euro daar is natuurlijk geen geld dus daar wacht ik wel op.
Ik heb ervaring. Veel games besteld en ontvangen en natuurlijk geen problemen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:26 schreef Guusie het volgende:
owja er staat:
"Region PAL: Will play on UK Playstation2 only"
Is dit onzin, of is dit serieus? wie heeft gebruikings ervaring?
jaja, dat wist ikquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onze consoles zijn ook PAL
Oke laaste dubbel check vraag van mijn vader: "dus voor 30.00 pond heb ik socom2 thuis liggen geen importkosten ook geen kosten om naar huis te worden gebracht? "quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb ervaring. Veel games besteld en ontvangen en natuurlijk geen problemen.
Alle PAL kun je zonder meer spelen op je NL PS2.
Deze Socom2 http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=145740 heb je voor 30 pond (zo'n 45 euro) zonder bijkomende kosten thuis liggen. Play verzendt namelijk vanuit engeland en da's binnen de EU. De verzendkosten zitten al in de prijs.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:36 schreef Guusie het volgende:
[..]
Oke laaste dubbel check vraag van mijn vader: "dus voor 30.00 pond heb ik socom2 thuis liggen geen importkosten ook geen kosten om naar huis te worden gebracht? "
socom2 kost 30 pond dus!
Super bedankt!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Deze Socom2 http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=145740 heb je voor 30 pond (zo'n 45 euro) zonder bijkomende kosten thuis liggen. Play verzendt namelijk vanuit engeland en da's binnen de EU. De verzendkosten zitten al in de prijs.
Het duurt wel 7 á 10 dagen na bestelling voordat het in je bus ligt.
en het is ook niet een klein beetje korting wat je krijgtquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:13 schreef Guusie het volgende:
[..]
Super bedankt!!boeit mij die 7-10 dagen voor korting doe ik alles
(ik ben dus een echte nederlander
)
Als ie dan onder weg is bij dvdsoon dan is ie wel heel snel binnen bij mij ook binnen 4 a 5 dagen... lekker vlot.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:01 schreef Dromer het volgende:
Mijn Beyond Good & Evil van www.dvdsoon.com voor slechts 19,50 euro heeft er maar 4 daagjes over gedaan om vanuit Canada bij mij in de bus te liggen!
(alleen jammer dat ze er 6 weken over deden voor ze hem konden versturen)
ja schijnen ze leuk te vinden, play stuurt ook niks meer naar belgiequote:Op maandag 15 maart 2004 16:15 schreef MeZZiN het volgende:
houden ze paketje van play.com dan vast ofzo???
Nooit last van gehad... en ik heb al 20+ items bij play besteld.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:15 schreef MeZZiN het volgende:
houden ze paketje van play.com dan vast ofzo???
ik ook, maar minimum levertijd is toch wel 8 a 9 dagen. bij andere engelse sites is dat 4 dagenquote:Op maandag 15 maart 2004 20:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nooit last van gehad... en ik heb al 20+ items bij play besteld.
Of dat aan de douane ligt? Kan ook zijn dat ze het op een andere manier versturen. Andere 'handling' dus.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:24 schreef Tain het volgende:
[..]
ik ook, maar minimum levertijd is toch wel 8 a 9 dagen. bij andere engelse sites is dat 4 dagen
Vind play.com een goede site alleen wel minder dat ze die zooi vasthouden.... lullig. Reden te meer op uit de VS te importeren is nog goedkoper :-)quote:Op maandag 15 maart 2004 16:21 schreef Tain het volgende:
[..]
ja schijnen ze leuk te vinden, play stuurt ook niks meer naar belgie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |