[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 23-11-2003 21:49]
quote:Dat had Franca ook niet
Op zondag 23 november 2003 21:47 schreef WattaFakka het volgende:
Als ik het zo zie heeft Robin de meeste winkansen.... Hij heeft zo ver ik weet iig geen vijanden daaro.
quote:M\'n afstandsbediening is kapot en ik ben te Judge (=lui) om naar de tv te lopen.. dus ja.
Op zondag 23 november 2003 21:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Blijft iedereen nu Net5 kijken?
quote:Tuurlijk wel
Op zondag 23 november 2003 21:46 schreef Stranger het volgende:
Ik weet nog niet of ik volgende week ga kijken.
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:49 schreef Qarinx het volgende:
M\'n afstandsbediening is kapot en ik ben te Judge (=lui) om naar de tv te lopen.. dus ja.
quote:weet je zeker dat ie nie friday heet?
Op zondag 23 november 2003 21:49 schreef Qarinx het volgende:[..]
M\'n afstandsbediening is kapot en ik ben te Judge (=lui) om naar de tv te lopen.. dus ja.
quote:Ghehe, ik moest even lachen. Mooie gepaste uitdrukking.
quote:
nieuw woord voor woordvanhetjaar.nl
Hij wint op Duivelseiland wel van Franca, Ilona, Jutta en Judge.
Gio zal denk ik niet veel stemmen krijgen, zeker niet na bananagate, denk dat Ryan bij de vrouwen populairder is dan Robin.
quote:Hmm, dubieus.. Ik zie 'm namelijk wel. Vanmiddag zag ik weer wel een kruisje staan...
Op zondag 23 november 2003 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Pssst, ruby. Je avatar doet het niet.
Maar bedankt voor de waarschuwing.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 23-11-2003 21:52]
quote:Ik stem voor
Op zondag 23 november 2003 21:50 schreef cptmarco het volgende:
nieuw woord voor woordvanhetjaar.nl
Judge is de meest trieste deelnemer in de ER geschiedenis. Ik heb nog niet eerder iemand zo horen miepen dat het allemaal niet eerlijk is en blablabla.
quote:Even het topic opzoeken.
Op zondag 23 november 2003 21:52 schreef SEMTEX het volgende:
Bah Bah bah
Ik baal zo verschrikkelijk van die Judge. Kan iemand geen leuke fakepic maken?
Of laat iemand een 'Anti-Judge'-vereniging opstarten
quote:vertaling:
Je kampgenoten en jijzelf hebben het Ryan aardig verweten dat hij twee dagen niks deed in het kamp. Maar had je zelf geen vreemd gevoel over dit verwijt, aangezien je op Pantai zelf ook een aantal dagen niet veel anders dan geluierd hebt?Judge: Ok, ik schets je even het plaatje. Zoals je zelf ziet is Ryan een sterke (ok-) kerel. Maar ineens voor een belangrijke proef werd hij zwak en zielig en vervolgens op D-Day was hij kiplekker. Dat wekt toch aardig de argwaan op dat hij spelletjes speelt. Vervolgens horen we later dat hij waarschijnlijk is gebeten door een spin. Dan is het te laat om je gedrag terug te draaien. Je reageert op een actie. Dat luieren dat leek maar zo. Het was elke dag een gevecht om me zo min mogelijk zwak voor te doen voor de groep en dat kostte zooo veel energie. En ik krijg toch ook van mijn kampgenoten het verwijt van het luieren. (Terwijl ze niet kunnen voorstellen hoe moeilijk het is om er zo doorheen te zitten.) Dus dat maakte het voor mij ineens onmogelijk om daar dan ook iets anders van te denken. Als je je sterk voelt, is het moeilijk voor te stellen hoe het is om zwak te zijn, totdat je zelf zwak bent en hoe je met die zwakkere moet omgaan.
quote:
Ja maar... ik ben zieliger dan Ryan! Kijk Als Ryan het doet, is 'ie lui, maar als ik het doe is het omdat ik een zielig en zwak figuur ben.
quote:Judge is gewoon een "sad person" om maar in Amerikaanse termen te blijven spreken.
Op zondag 23 november 2003 21:53 schreef schatje het volgende:
Nou ja, eigenlijk is er maar eentje die ik het meeste gun, en dat Jutta. De rest kan me wel gestolen worden.
Judge is de meest trieste deelnemer in de ER geschiedenis. Ik heb nog niet eerder iemand zo horen miepen dat het allemaal niet eerlijk is en blablabla.
quote:Er is ook echt helemaal niemand die Judge wel mag of wel?
Op zondag 23 november 2003 21:52 schreef SEMTEX het volgende:
Bah Bah bah
Ik baal zo verschrikkelijk van die Judge. Kan iemand geen leuke fakepic maken?
Of laat iemand een 'Anti-Judge'-vereniging opstarten
quote:Ja!
Op zondag 23 november 2003 21:53 schreef schatje het volgende:
Nou ja, eigenlijk is er maar eentje die ik het meeste gun, en dat Jutta. De rest kan me wel gestolen worden.
quote:Ik vond Koenraad ook best triest, maar dan op een andere manier
quote:Waarschijnlijk z'n vrouw en kinderen.
Op zondag 23 november 2003 21:54 schreef Elevation het volgende:[..]
Er is ook echt helemaal niemand die Judge wel mag of wel?
quote:Hij is bruin van het strontwroeten. Hij verdient geen sympathie.
Op zondag 23 november 2003 21:54 schreef Elevation het volgende:
quote:Absoluut niet nee.
Op zondag 23 november 2003 21:54 schreef Elevation het volgende:
quote:France was in tactisch opzicht sterk en dat zijn Gio en Judge al...
Op zondag 23 november 2003 21:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Dat had Franca ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |