abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1560334
10000% SIMPSONS
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_1560546
SIMPSONS!

Bij Southpark is de humor na 2 afleveringen er echt wel af...
Heb `t nooit zo onwijs leuk gevonden I guess

pi_1560645
Southpark is 3 keer leuk, maar daarna is het eigenlijk telkens hetzelfde... alleen maar grof taalgebruik en verder niks.

The Simpsons is echter na al die tijd nog steeds een meesterlijke serie. De humor is veel subtieler en daardoor naar mijn mening ook leuker. The Simpsons is volgens mij een comedy tekenfilm voor slimmere (hogeropgeleide) mensen.

Mijn stem gaat daarom ook voor de volle 100% naar The Simpsons!!!! D'oh!

[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_1561599
southpark

simpsons suck

woensdag 5 september 2001 @ 12:51:06 #55
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_1562700
Zijn twee totaal verschillende series. Bij de Simpsons vind ik die subtiele kwinkslagen vooral grappig, bij Southpark vind ik het knap dat er onder al die grofheid vaak nog een moraal schuilgaat. Southpark is af en toe een beetje op het randje, en bijgevolg gaan ze er af en toe ook overheen, maar ik hou wel van op het randje. Simpsons halen wel een hoger niveau over alle afleveringen gemiddeld. Zet twee goede afleveringen van beide tegenover elkaar en ik zou voor Southpark kiezen denk ik. Maar qua totale serie, hmmm...
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_1562833
Het is eigenlijk appels met peren vergelijken m.i., maar als ik moest kiezen dan ging ik voor The Simpsons.
Inderdaad om al het voorgaande positieve wat over deze serie hier vermeld staat, maar voor mij eigenlijk meer omdat The Simpsons eigenlijk gewoon een persiflage op de Amerikaanse maatschappij is. Het leuke is als je afleveringe opnieuw ziet vaak nog harder moet lachen dan de 1e keer dat je het zag, omdat de ECHTE humor inderdaad vaak vrij subtiel gebr8 wordt.

mijn fl. 0,02

pi_1573191
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 12:20 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Ik vraag me af wat jullie nou leuker vinden: The Simpsons of Southpark?
Ik persoonlijk vind The Simpsons dus veel leuker omdat The Simpsons een veel drogere en "ingewikkeldere" humor heeft. De humor van Southpark is opzich ook wel leuk, maar veel minder omdat het het meer van die humor "brugklashumor" is
Laat horen hoe jullie hier over denken!!

Grtz!

hmmm dit is al het 1000ste topique over deze vergelijking, dunkt mij

but then again, de simpsons mogen qua grootsheid niet eens vergeleken worden met southpark.

southpark is gewoon melig (Sexual Harrasment Panda...) Simpsons is de beste serie op TV, er zit humor + inhoud in

eik. zijn ze ook niet te vergelijken

byebye evvrybody!

pi_1580862
Simpsons vs. Southpark... mmm ik vind het allebei leuk maar als ik moet kiezen kies ik voor Homer & Co., veel sarcastischer dan Southpark, JA, southpark is ook lekker gemeen maar dan dom gemeen...
de tekenstijl nou ja tekenen.. knip en plak stijl van SP is toch ook fantastisch...
Ik kijk het trouwens wel allebei! Maar Simpsons rulez
pi_3295559
SOUTH PARK!!!!

Simpsons is vaak kinderachtig, er zitten leuk verwijzingen in naar films enzo maar das ook alles. Ik heb wel veel afleveringen gezien. Maar van south park heb ik alles gezien. 6 Maart begint trouwens seizoen 6 van south park in de VS. ik kan niet w8en!

'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  maandag 25 februari 2002 @ 15:08:38 #60
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_3295792
SIMPSONS!!!!!! dan Futurama en dan (misschien) Southpark
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_3296101
Futurama.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_3299880
Simpsons roelen
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
  dinsdag 26 februari 2002 @ 09:07:57 #63
19660 VVK
40oz's To Freedom
pi_3305860
Simpsons big time
Believe me when I say that I've got somethin' for his punk ass
  donderdag 11 juli 2002 @ 19:24:48 #64
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_4971383
Dit zie ik ze bij Southpark nog niet flikken:

[edit]Sorry, mag niet.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 11-07-2002 19:28]

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 11 juli 2002 @ 19:25:42 #65
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_4971397
Simpsons, die humor is veel dieper. Hij schopt zo lekker tegen de amerikaanse cultuur aan, heerlijk.
Al kan ik Souhtpark ook ERG waarderen hoor
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_4971435
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 19:25 schreef Cheiron het volgende:
Simpsons, die humor is veel dieper. Hij schopt zo lekker tegen de amerikaanse cultuur aan, heerlijk.
Al kan ik Souhtpark ook ERG waarderen hoor
Precies..

South Park is erg leuk, maar mij af en toe te makkelijk..

edit: LOL, ik zie dat ik hier al eens gereply'd had

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_4971839
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 12:26 schreef heijx het volgende:
South Park is sweet!

(Wendy tegen de invaljuffrouw in seizoen 1:)
Stay away from my man or I'll whip your sorry ass into last year!
Nobody f*cks with Wendy Testaburger.

Uit de episode, Springfield Film Festival
Mr. Burns:
I want you do for me what Spielberg has done for Oscar Schindler.

Senor Spielbergo: But Schindler was a hero, senor burns is the devil.

Burns:We both made ammunition for the Germans, but mine worked! Damn it!

[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_4971905
Southpark natuurlijk!!
  donderdag 11 juli 2002 @ 20:53:23 #69
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_4972464
<<<<< Need I say more
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_4975089
South Park is wel geestig. Nee, het is eigenlijk wel heel goed... maar het haalt het niet bij The Simpsons!

Mijn favoriete karakters zijn Homer (uiteraard) en Mr. Burns. Bart vind ik een beetje "Scrappy Doo" (leuk voor de kids), maar vooral Burnsie is erg cool!

"Excellent!"

"Release the hounds!"

Meesterlijke kerel

Waar is het overigens nog op te zien, weet iemand dat?

[Dit bericht is gewijzigd door donnie op 12-07-2002 09:33]

pi_4975253
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 23:48 schreef donnie het volgende:

Waar is het overigens nog op te zien, weet iemand dat?

Wimbledon is gelukkig afgelopen dus het is weer elke werkdag om 19.00 uur op BBC 2.
pi_4975674
Nieuwe aflevering (607) van Southpark heet: Simpson already did it.

En volgens mij wordt Southpark door velen erg onderschat. Ook in Southpark zit veel 'achtergrondhumor' en verwijzingen naar de realiteit (maatschappijkritisch). En Southpark heeft ook erg vaak verwijzingen naar star trek, star wars en andere films.

[Dit bericht is gewijzigd door JedaiNait op 12-07-2002 12:23]

pi_4975696
alleen nu wel een beetje rare (oude?) afleveringen.. met rare animaties en stemmen
pi_4976278
kan niet kiezen tussen die 2! vind ze allebei wel cool! ik zou de keuze echt niet kunnen maken als ze allebei tegelijk op tv waren! ging wat zappen denk ik (of de andere opnemen)
pi_4979644
Simpsons, South Park is geen fuck aan.....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')