abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14885094
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:34 schreef Viper-X het volgende:

[..]

Ik las het. Maar ik heb liever Baan weg. .

oud nieuws
too much is not enough....
  maandag 24 november 2003 @ 12:53:28 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14885102
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:21 schreef Butra het volgende:
Maarja, met welke scheids moet je tegenwoordig nog blij zijn.
Colina een Nederlands paspoort aanbieden?
pi_14885262
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:53 schreef twi het volgende:

[..]

Colina een Nederlands paspoort aanbieden?

Scheids van NL Schotland was ook niet slecht
pi_14885324
Onrust in 'harde kern' na doodsteken vriend

Rotterdam - De dood van een 28-jarige Rotterdammer heeft gisteren tot onrust geleid op Rotterdam-Zuid. Udo werd in de vroege ochtend voor het Albeda College op de Rosestraat doodgestoken. In de loop van de dag verzamelden familie, kennissen en buurtbewoners zich op de plek des onheils, onder wie vele Feyenoordsupporters die hun vriend kwamen herdenken. Toen de emoties uit de hand dreigden te lopen op de nabijgelegen Beijerlandselaan, waar vele cafés van supporters zitten, trad de politie direct op.

De groep keerde zich hierop tegen de agenten. Hierbij sneuvelde de ruit van een politiewagen. Na een half uur keerde de rust terug. Een politiewoordvoerder sprak van 'slechts enkele schermutselingen', waarbij vooral werd gescholden. Omdat er spanningen bleven onder supporters die hun vriend hadden verloren, bleef de politie in opperste paraatheid. In de omgeving van de Rosestraat en de Beijerlandselaan stonden de hele avond politiewagens en ME-busjes duidelijk zichtbaar opgesteld.

Wat er zich 's morgens in alle vroegte heeft afgespeeld in de Rosestraat is nog onduidelijk. Rond kwart voor zes zag een passerende automobilist hoe een gewonde man zwaaiend de aandacht probeerde te trekken. Toen de politie en GGD ter plaatse kwamen, bleek het slachtoffer net te zijn bezweken. Reanimatie mocht niet meer baten. Familie van de man zei later dat hij het slachtoffer was van een roofmoord. De politie wil echter niet bevestigen dat zijn portemonnee en mobiele telefoon waren gestolen.

Udo R.I.P.

Veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.

pi_14886112
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:59 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Scheids van NL Schotland was ook niet slecht

In die wedstrijd niet nee, maar als je de UEFA cup finale hebt gezien van dit jaar, denk je wel anders over 'm
pi_14886434
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:02 schreef Luni het volgende:
Onrust in 'harde kern' na doodsteken vriend

Rotterdam - De dood van een 28-jarige Rotterdammer heeft gisteren tot onrust geleid op Rotterdam-Zuid. Udo werd in de vroege ochtend voor het Albeda College op de Rosestraat doodgestoken. In de loop van de dag verzamelden familie, kennissen en buurtbewoners zich op de plek des onheils, onder wie vele Feyenoordsupporters die hun vriend kwamen herdenken. Toen de emoties uit de hand dreigden te lopen op de nabijgelegen Beijerlandselaan, waar vele cafés van supporters zitten, trad de politie direct op.

De groep keerde zich hierop tegen de agenten. Hierbij sneuvelde de ruit van een politiewagen. Na een half uur keerde de rust terug. Een politiewoordvoerder sprak van 'slechts enkele schermutselingen', waarbij vooral werd gescholden. Omdat er spanningen bleven onder supporters die hun vriend hadden verloren, bleef de politie in opperste paraatheid. In de omgeving van de Rosestraat en de Beijerlandselaan stonden de hele avond politiewagens en ME-busjes duidelijk zichtbaar opgesteld.

Wat er zich 's morgens in alle vroegte heeft afgespeeld in de Rosestraat is nog onduidelijk. Rond kwart voor zes zag een passerende automobilist hoe een gewonde man zwaaiend de aandacht probeerde te trekken. Toen de politie en GGD ter plaatse kwamen, bleek het slachtoffer net te zijn bezweken. Reanimatie mocht niet meer baten. Familie van de man zei later dat hij het slachtoffer was van een roofmoord. De politie wil echter niet bevestigen dat zijn portemonnee en mobiele telefoon waren gestolen.

Udo R.I.P.

Veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.

Wat heeft dat met Feyenoord te maken ?
  maandag 24 november 2003 @ 13:50:13 #32
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_14886543
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:46 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Wat denk je zelf,
lid van de harde kern van Feyenoord
Feyenoord Rotterdam
  maandag 24 november 2003 @ 13:59:45 #33
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_14886809
quote:

[..]

. Lees de tekst eens goed.
"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
  maandag 24 november 2003 @ 14:00:30 #34
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14886831
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:50 schreef Elmotje het volgende:

[..]

Wat denk je zelf,
lid van de harde kern van Feyenoord

Iemand is dood, wat al triest genoeg is, en dan ga je je ook nog eens misdragen. Klinkt me meer als een watbenjedan punt nl actie dan een meelevende steunbetuiging.

Maar de familie van 'm wens ik alle sterkte toe.

maandag 24 november 2003 @ 14:04:18 #35
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_14886907
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:00 schreef twi het volgende:

[..]

Iemand is dood, wat al triest genoeg is, en dan ga je je ook nog eens misdragen. Klinkt me meer als een watbenjedan punt nl actie dan een meelevende steunbetuiging.

Laat dat aub

R.I.P. Udo

A.M.A.B
  maandag 24 november 2003 @ 14:08:26 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14887002
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:04 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Laat dat aub

R.I.P. Udo

Als dat wat meer respect toont, zal ik het laten om hier m'n mening hierover even afzijdig te houden vanaf nu. Het is niet niks als iemand waar je je voetbalmomenten mede mee beleeft op zo'n manier moet komen te overlijden, en ik hoop dat ze die laffe gast die 't slachtover z'n GSM'etje nu voor 20 euro verkoopt oppakken en opsluiten.

Maar ik ben best benieuwd naar de objectieve mening van Feyenoorders wat er daarna is gebeurd...

pi_14887700
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:59 schreef Viper-X het volgende:

[..]

. Lees de tekst eens goed.

Dat snap ik, ik bedoel dat dit niks met voetballend Feyenoord te maken heeft.
Dit soort dingen gebeuren bijna dagelijks in Nederland, ik wordt er doodmisselijk van. Das alles.
  maandag 24 november 2003 @ 14:43:08 #38
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_14887978
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:08 schreef twi het volgende:

[..]
Maar ik ben best benieuwd naar de objectieve mening van Feyenoorders wat er daarna is gebeurd...

Er was gisteren een al van te voren geplande bijeenkomst( wat niks met het incident te maken had) van een grote groep Feyenoordsupporters, omdat Udo een hele goede bekende was van de meeste werd besloten om naar de plek te gaan waar hij was neergestoken om hem te herdenken.
De politie stelde zich hierbij veel te provocerend op en wou zelfs de weg afsluiten waardoor de emoties wat hoog opliepen.
Voor de rest niks bijzonder.

Het lijkt me het beste om hier maar niet op deze plek verder over te gaan om te voorkomen dat mensen die hier niks van af weten en de moraalridder willen uithangen komen met posts als: eigen schuld dikke bult enzo..

Voor steunbetuigingen kan je naar :
http://www.kw.nl/~ffp/

Aangezien hier toch haast geen familie en vrienden van hem komen.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  maandag 24 november 2003 @ 15:41:39 #39
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_14889711
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:34 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Dat snap ik, ik bedoel dat dit niks met voetballend Feyenoord te maken heeft.

Wen er maar aan, dat heeft 90 % van de posts hier niet. .

[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 24-11-2003 15:41]

"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
  maandag 24 november 2003 @ 19:03:36 #40
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14894973
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:41 schreef Viper-X het volgende:

Wen er maar aan, dat heeft 90 % van de posts hier niet. .

Dat jij nooit naat wedstrijden gaat, betekend niet dat andere niet over reisjes met Feyenoord mogen praten!

R.I.P. Udo

Ik begreep trouwens dat Udo een jongen was die nooit problemen zocht/uitlokte!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 25 november 2003 @ 11:37:15 #41
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14911911
Lazovic is minimaal tot aan de winterstop uitgeschakeld!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 25 november 2003 @ 11:43:43 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14912050
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Lazovic is minimaal tot aan de winterstop uitgeschakeld!
Dat is een gemis!

dinsdag 25 november 2003 @ 11:44:57 #43
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14912072
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:43 schreef twi het volgende:

Dat is een gemis!

Op het moment niet, maar als er meer aanvallers geblesseerd raken, dan krijg je misschien nog wel een spitsen tekort!
  dinsdag 25 november 2003 @ 11:47:16 #44
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14912118
Dirk Kuijt is een tank, die kan niet geblesseerd raken. De enige die je niet moet kwijtraken is van Persie. Als er op rechts een aanvallende speler wegvalt hebben jullie daar eindelijk de kans om Kalou Jr. (om het zo maar te zeggen) uit te proberen.

Als van Marwijk durft....

pi_14912190
Smolarek is op de weg terug en die kan van Persie eventueel vervangen
  dinsdag 25 november 2003 @ 11:50:35 #46
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14912198
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:47 schreef twi het volgende:
Dirk Kuijt is een tank, die kan niet geblesseerd raken. De enige die je niet moet kwijtraken is van Persie. Als er op rechts een aanvallende speler wegvalt hebben jullie daar eindelijk de kans om Kalou Jr. (om het zo maar te zeggen) uit te proberen.

Als van Marwijk durft....

Kalou Jr. moet echt snel een kans krijgen bij Feyenoord 1!

Overigens zou ik het wegvallen van Buffel ook een groot verlies vinden!

dinsdag 25 november 2003 @ 11:54:00 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14912280
Feyenoord had Elmander nooit de deur uit moeten doen naar NAC. Ondanks dat 'ie bij Feyenoord helemaal verkloot is door het anti-talentenprogramma wat daar loopt, denk ik dat die gozer echt nog wel goede dingen kan gaan doen. Dat laat 'ie af en toe ook al bij NAC zien.
  dinsdag 25 november 2003 @ 12:03:35 #48
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14912496
Feyenoord heeft geen geduld met talenten, ze worden allemaal binnengehaald als de nieuwe Kindvall, en een voor een verdwijnen ze via de achterdeur.

Elmander heeft nooit een eerlijke kans gehad, en bij Lazovic ben ik bang dat het net zo gaat lopen!

pi_14912752
quote:

[..]

leijer...

RIP UDO

VatosLocos4Ever

Hardcore is my life, is my style!
pi_14913026
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Elmander heeft nooit een eerlijke kans gehad, en bij Lazovic ben ik bang dat het net zo gaat lopen!
Volgens mij heeft hij aardig wat centjes gekost, hadden ze daar ook Bosschaart van kunnen kopen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')