abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2381874
Ik was in het voorjaar naar Candy Dulfer, en daar gaf hij een gastoptreden, hij ging 'vierde kaart' doen, echt een heldennummer, zo'n vette tekst en uit het leven gegrepen.
Die Extince heeft allemaal onzinnige texten.
en aan bakboord zwemmen haaien......
  woensdag 5 december 2001 @ 09:45:54 #27
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_2382017
quote:
Op woensdag 05 december 2001 09:24 schreef TheHolyOne het volgende:
Ik was in het voorjaar naar Candy Dulfer, en daar gaf hij een gastoptreden, hij ging 'vierde kaart' doen, echt een heldennummer, zo'n vette tekst en uit het leven gegrepen.
"De vierde kaart", had ie dat deuntje niet schaamteloos gejat van "Outkast"?
Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
pi_2387883
quote:
pfff die brainpower heeft daar ook behoorlijk last van...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_2388061
quote:
Ik was dus afgelopen weekend naar Extince geweest in 013...
Wat een afknapper...

Ik vind dat ie op zich wel kewle nummers maakt, met af en toe echt van die stukkies die blijven hangen weet je (potje pokon, zo gezegd zo ge-diggie-daan), maar de arrogantie waarmee hij op dat podium staat. Gewoon zo van 'zo ff optredentje doen in tilburg'. hij stond in totaal 40 minuten op het podium of zo en dan ook de hele tijd tussendoor 'let me hear you say ...' met telkens weer iets anders op de ...

Hij heeft zelf last van grootheidswaan die figuur

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')